SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hehe ..ik was al aan het zoeken naar de TT's in spoilerquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
Beter baas in eigen Geerd dan Geerd in zijn eigen baas
Wie heeft die pre made tt's verzonnen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hehe ..ik was al aan het zoeken naar de TT's in spoiler
Dat weet ik niet meer preciesquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heeft die pre made tt's verzonnen?
Ja doeiquote:
Hier in dit topic mag ook.quote:
MH17 is al weer 6 jaar geleden ...hoe danquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja doei![]()
Ik heb genoeg van mezelf laten zien op FOK, ook een hoop ellende mee gehad
Ik heb nog nooit gevlogenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
MH17 is al weer 6 jaar geleden ...hoe dan
Maar je zou wel willen?quote:
Komende zomer pas, 17 juli......dus feitelijk pas 5 1/5.....quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
De Volendamse drummer Cor Schilder (Pan) van de band Vast Countenance.[18] Hij had net voor het instappen een foto van het vliegtuig op Facebook geplaatst met de tekst: "Mocht hij verdwijnen, zo ziet hij d'r uit", als verwijzing naar de verdwenen vlucht MH370. Deze wrange grap is achteraf veel aangehaald.[19][20]quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Komende zomer pas, 17 juli......dus feitelijk pas 5 1/5.....
Bizar was dat....quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
De Volendamse drummer Cor Schilder (Pan) van de band Vast Countenance.[18] Hij had net voor het instappen een foto van het vliegtuig op Facebook geplaatst met de tekst: "Mocht hij verdwijnen, zo ziet hij d'r uit", als verwijzing naar de verdwenen vlucht MH370. Deze wrange grap is achteraf veel aangehaald.[19][20]
Damn, ik heb die rouw stoet toen nog voorbij zien komen in Hillywood.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben met dochterlief nog naar haar basisschool terug geweest omdat een juf van haar aan boord van dat vliegtuig was...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn, ik heb die rouw stoet toen nog voorbij zien komen in Hillywood.
Keer een weekendje weg?quote:
Ow wow, zo dichtbij. Bizar wel!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ben met dochterlief nog naar haar basisschool terug geweest omdat een juf van haar aan boord van dat vliegtuig was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |