abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 februari 2020 @ 09:06:55 #201
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_191421416
wat je wil bestaat al.

vrijschool

VRIJSCHOOL
ACTIE TOT 31-01-2020: ¤ 500 GRATIS!
Een rijbewijs is belangrijk maar een vrijbewijs is 1.000 x belangrijker!

Beleef lekkere geile sekslessen met mij in bed
en binnen 1 week ben jij een perfecte minnaar!
Waarom zou je naar mijn vrijschool komen?

Je bent voor 100 % tevreden over jouw seksprestaties? STOP! Lees niet verder!

Je hebt weinige en/of slechte sekservaringen? Je wenst meer zelfzekerheid te krijgen? Of je bent nog maagd en je verlangt dat jouw 1e keer seks een prachtige gebeurtenis wordt, een heerlijke herinnering voor de rest van je leven? Lees dan verder: dit is precies wat jij nodig hebt!

Geestelijke ontwikkeling kan op de universiteit, lichamelijke ontwikkeling kan op de sportschool, dat is algemeen aanvaard en wordt aangemoedigd en bewonderd. But what about sex? Dat moet je blijkbaar zomaar kunnen, zonder enige professionele begeleiding?

[ Bericht 39% gewijzigd door Speekselklier op 09-02-2020 09:42:11 ]
Tot nooit .......
pi_191421431
Haha feminisme herft zijjn piek bereikt. De climax is over.
Alsjeblieft
  Manager PR/Moderator zondag 9 februari 2020 @ 09:56:28 #203
269689 crew  Viv
pi_191421789
Lichtekooi vind ik ook mooi ja. O+
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 09:06 schreef Speekselklier het volgende:
wat je wil bestaat ook.

vrijschool
Maar dat gaat over het presteren als de dame al in bed ligt, terwijl TS meer de psychologische kant wil coachen van mensen die het niet goed lukt om iemand in bed te krijgen. Niet dat ze daarin opgeleid is of er praktijkervaring mee heeft opgedaan (en iedereen hier zegt dat betalen voor seks geen oplossing is voor haar doelgroep), maar toch.

Zoals ik al eerder zei kan ze beter kleur bekennen: óf seks voor geld en jezelf prostituee (lichtekooi O+ ) noemen, óf jezelf als betaalde hulpverlener aanbieden en de seks achterwege laten.

In een behandelaar-cliënt-relatie ben je niet gelijkwaardig en daarom wordt seks altijd afgeraden (en kan het zelfs strafbaar zijn), dat is hetzelfde als bij artsen met patiënten, docenten met studenten, etc. Laatst zijn er nog tantramasseurs veroordeeld tot celstraffen omdat ze seks hadden met sommige cliënten, je moet je gewoon echt niet inlaten met dat soort toestanden.
pi_191421872
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 18:25 schreef 82Sander het volgende:
A: Zeker
B: Waar jij je goed bij voelt. Bij 1000 euro zal het misschien 1 date worden(is natuurlijk wel een hoog bedrag)., bij een lager bedrag kan je vaker afspreken en iets opbouwen.
C: Internet :) bepaalde sites.
D: Duidelijk van te voren afspreken wat je "regels" zijn. Dus wellicht iets vast leggen qua aantal dates en daarna weer je eigen weg gaan.
En een beveiliger mee lijkt me niet geheel onverstandig
  zondag 9 februari 2020 @ 10:24:45 #205
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_191421963
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 19:09 schreef Cockwhale het volgende:
Hoe triest ben je als je 1000 euro voor seks betaalt? :')

Die kerels die voor 100 euro geen gezeur willen en met een dame boven hun standaard willen rampetampen, oke, maar 1000 euro? Seriously?
Of gewoon geen pauper die met de eerste de beste goedkope hoer gezien wil worden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 9 februari 2020 @ 10:28:46 #206
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_191422001
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 10:24 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Of gewoon geen pauper die met de eerste de beste goedkope hoer gezien wil worden.
Dan zoek je het toch binnen de familie?

SEX / Experimenteren met nichtje?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_191423408
Weer opgeschoond.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 13:34 schreef zarGon het volgende:
Opgeschoond, meer dan 20 posts weg. Laat dat elkaar aanvallen eens achterwege.
Laat dat elkaar aanvallen eens achterwege.

Je hoeft het niet eens te zijn met elkaar, maar dat betekent niet dat je maar kunt smijten met allerlei termen. Maakt me niet uit of het een correcte term is, het voegt niets toe aan de discussie, dus laat het maar gewoon achterwege.

Prima om je mening te uiten, graag zelfs, maar wel op zo'n manier dat er nog een discussie mogelijk is. Elkaar aanvallen en van alles noemen zorgt alleen maar voor nog meer rommel en geschreeuw, en is nergens goed voor.
pi_191423467
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2020 09:06 schreef Speekselklier het volgende:
wat je wil bestaat al.

vrijschool

VRIJSCHOOL

Je hebt weinige en/of slechte sekservaringen? Je wenst meer zelfzekerheid te krijgen? Of je bent nog maagd en je verlangt dat jouw 1e keer seks een prachtige gebeurtenis wordt, een heerlijke herinnering voor de rest van je leven? Lees dan verder: dit is precies wat jij nodig hebt!

Geestelijke ontwikkeling kan op de universiteit, lichamelijke ontwikkeling kan op de sportschool, dat is algemeen aanvaard en wordt aangemoedigd en bewonderd. But what about sex? Dat moet je blijkbaar zomaar kunnen, zonder enige professionele begeleiding?
Mijn hemel, die website :') Geen enkele zichzelf respecterende maagd gaat op zoiets in. :D Als TS al de prostitutie ingaat ipv. sekshulpverlening kan ze maar beter voor haar doelgroep een iets nettere website opzetten dan dit gedrocht. :')
  zaterdag 22 februari 2020 @ 17:17:13 #209
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191632221
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 16:44 schreef Skylar95 het volgende:
Ik weet niet wat hier allemaal aan de hand is; maar ik zal het nog éénmaal proberen:

- Mijn beoogde doelgroep zijn géén incels. Ik heb het woord "incel" gebruikt in mijn OP omdat ik er vrienden in zie veranderen; dit verschrikkelijk vind om te zien. En ze zijn allen begonnen als lieve jongens die op dat gebied pech hebben; zoals velen in deze idiote individualistisch prestatie maatschappij. Een mens kán gek worden door gebrek aan lichamelijk contact met een ander mens. Ik denk dat dit een reëel probleem is. Ik tracht hiermee te onderbouwen waar ik vandaan kom, wat achtergrond informatie te geven; maar dus NIET dat ik incels wil ontmaagden. Ik zeg er geen nee tegen; maar zoals een ander hier ook al heeft gezegd; die zijn zo zuur geworden dat ze niet bereikbaar meer zijn. Die zijn te ver heen bot gezegd. Verstokt in boosheid. Die zullen mijn klanten niet willen zijn.

- Ik vraag helemaal geen 2000 euro en heb dit ook nooit geopperd. Ik heb aangegeven dat ik ergens zag dat ontmaagding-service 950 euro per 3 uur was; vond dit schrikbarend veel. En het idee dat dan meer dan 2x 3 uur meer dan 2000 euro zou moeten zijn lijkt me idioot veel. Maar ik kan dan ook niet in mensen hun portomonait kijken/hun wensen gevoelens voor hen in geld uitdrukken. Of mezelf. Ik ben geen jongen geweest die ontmaagd zou willen worden. Ik geef zelf gerust 2000 euro uit aan een vakantie; maar ik ken ook mensen die 2000 euro per maand aan eten uitgeven normaal vinden...ik weet niet wat gemiddeld is en wat een juiste prijs zou zijn. Dit was dus een vraag. Wat hier in hemelsnaam voor te zouden moeten vragen.
IK wilde hier schrijven maar zie dat je al een stuk verder bent, en dat wil ik dan toch eerst even lezen voor dat ik reageer.
^O^ ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_191645299
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2020 09:06 schreef Speekselklier het volgende:
wat je wil bestaat al.

vrijschool

VRIJSCHOOL

Ik zie staan. Ze maakt alleen afspraken met blanke nederlandse mannen.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  donderdag 27 februari 2020 @ 13:19:22 #211
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_191712381
Ben je op de hoogte van de risico’s? Niet alle mannen zijn even betrouwbaar... sommige zullen gevaarlijk kunnen zijn. Je hebt natuurlijk psychopaten, wolven in schaapskleren... maar ook jongens die heel sympathiek zijn maar vanwege onderliggende issues gevaarlijk kunnen worden. Ze kunnen vanwege verliefdheid obsessief worden of vanwege hun persoonlijke issues gewelddadig worden omdat iets verkeerd uitpakt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 27 februari 2020 @ 13:37:59 #212
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_191712693
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 13:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Ben je op de hoogte van de risico’s? Niet alle mannen zijn even betrouwbaar... sommige zullen gevaarlijk kunnen zijn. Je hebt natuurlijk psychopaten, wolven in schaapskleren... maar ook jongens die heel sympathiek zijn maar vanwege onderliggende issues gevaarlijk kunnen worden. Ze kunnen vanwege verliefdheid obsessief worden of vanwege hun persoonlijke issues gewelddadig worden omdat iets verkeerd uitpakt.
Tsjemig.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 27 februari 2020 @ 14:28:31 #213
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_191713509
quote:
10s.gif Op donderdag 27 februari 2020 13:37 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Tsjemig.
Wat?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 27 februari 2020 @ 14:40:42 #214
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_191713719
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 14:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat?
Nogal een dramatisch verhaal zeg maar.
  donderdag 27 februari 2020 @ 14:50:44 #215
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_191713900
quote:
10s.gif Op donderdag 27 februari 2020 14:40 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Nogal een dramatisch verhaal zeg maar.
Is gewoon waar. Hoererij is gewoon een industrie en ook gewoon een gevaarlijke. In Nederland is het legaal en dat is goed, kunnen hoeren ook allerlei maatregelen nemen om zichzelf te beschermen.

Maar mannen die bereid zijn om voor een hoer te betalen zijn lang niet altijd stabiele betrouwbare types. Dat is gewoon zo. Ook al zijn ze knap en sympathiek. Mannen in het algemeen kunnen heel gevaarlijk zijn voor vrouwen, daarom dat vrouwen altijd voorzichtig moeten zijn met de mannen die ze in hun leven toelaten.
  donderdag 27 februari 2020 @ 14:58:27 #216
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_191714044
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 14:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Is gewoon waar. Hoererij is gewoon een industrie en ook gewoon een gevaarlijke. In Nederland is het legaal en dat is goed, kunnen hoeren ook allerlei maatregelen nemen om zichzelf te beschermen.

Maar mannen die bereid zijn om voor een hoer te betalen zijn lang niet altijd stabiele betrouwbare types. Dat is gewoon zo. Ook al zijn ze knap en sympathiek. Mannen in het algemeen kunnen heel gevaarlijk zijn voor vrouwen, daarom dat vrouwen altijd voorzichtig moeten zijn met de mannen die ze in hun leven toelaten.
ok
  Manager PR/Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 15:27:22 #217
269689 crew  Viv
pi_191714486
quote:

Klopt, en daar is TS zich nu ook bewust van:
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 20:39 schreef Skylar95 het volgende:
Ik moet denk ik wel beter nadenken over een niet-vriendelijke klant. Een agressieve. Hoe daar dan mijn veiligheid voor te garanderen.
  donderdag 27 februari 2020 @ 15:42:20 #218
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_191714758
quote:

Hoererij is gewoon een industrie en ook gewoon een gevaarlijke.
ja maar, ja maar... TS is geen hoer hoor. Ze is hulpverlener.
Tot nooit .......
  donderdag 27 februari 2020 @ 15:43:26 #219
450228 LeesFoknl
pi_191714769
quote:

[..]

Dat geldt natuurlijk ook voor mannen die NIET bereid zijn voor een hoer te betalen.

En verder jouw zin van hierboven ..... Mannen in het algemeen kunnen heel gevaarlijk zijn voor vrouwen, daarom dat vrouwen altijd voorzichtig moeten zijn met de mannen die ze in hun leven toelaten.
Je kunt hier het woord mannen door het woord vrouwen vervangen en het woord vrouwen door het woord mannen. dan wordt het .........
.... Vrouwen in het algemeen kunnen heel gevaarlijk zijn voor mannen, daarom dat mannen altijd voorzichtig moeten zijn met de vrouwen die ze in hun leven toelaten.

Was mij toch een beetje te clichématig om er NIET op te reageren.
  donderdag 27 februari 2020 @ 15:45:14 #220
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_191714813
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 15:43 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Dat geldt natuurlijk ook voor mannen die NIET bereid zijn voor een hoer te betalen.

En verder jouw zin van hierboven ..... Mannen in het algemeen kunnen heel gevaarlijk zijn voor vrouwen, daarom dat vrouwen altijd voorzichtig moeten zijn met de mannen die ze in hun leven toelaten.
Je kunt hier het woord mannen door het woord vrouwen vervangen en het woord vrouwen door het woord mannen. dan wordt het .........
.... Vrouwen in het algemeen kunnen heel gevaarlijk zijn voor mannen, daarom dat mannen altijd voorzichtig moeten zijn met de vrouwen die ze in hun leven toelaten.

Was mij toch een beetje te clichématig om er NIET op te reageren.
We zijn gewoon met elkaar eens hoor.
  donderdag 27 februari 2020 @ 15:52:40 #221
450228 LeesFoknl
pi_191714944
:Y ^O^ :{w
  donderdag 27 februari 2020 @ 16:01:17 #222
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_191715091
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 15:52 schreef LeesFoknl het volgende:
:Y ^O^ :{w
Maar een onbekende man is voor een vrouw toch gevaarlijker, want als hij agressief is of slechte bedoelingen heeft kan zij daar niks aan doen. Behalve verbaal misschien, maar ja, als de man daar lak aan heeft...
  donderdag 27 februari 2020 @ 17:03:02 #223
450228 LeesFoknl
pi_191715926
Ja maar jij denkt alleen maar aan het moment van bij elkaar zijn. En daar heb je (M / V) heel veel invloed op. Waar spreek je af, neem je hem mee naar huis voor een One Night Stand of liever een hotelletje. Licht je iemand in met wie je bent, wie je treft enz. enz.

Een vrouw die gevaarlijk is is dat dan vaak op een veel meer berekendere manier. Golddiggers, valse aangiftes bij bv echtscheiding cq vechtscheiding.
On Duitsland heeft een vrouw (meen zij was advocaat of arts) haar man in de psychiatrie laten opnemen door valse aangiftes van geweld. De man heeft iets van 6 jaar in een inrichting gezeten.
Het is een ander soort agressie die naar mijn mening gevaarlijker is.
  donderdag 27 februari 2020 @ 17:24:23 #224
450228 LeesFoknl
pi_191716160
Hier een akelig gevalletje van vrouwelijke agressie; 7 jaar in de psychiatrie zonder reden, door mevrouw de ex.
UIt een heel goed Duits blad, "Focus".
Was toen volop in het nieuws oa tv.

https://www.focus.de/poli(...)-an_aid_1065600.html
  donderdag 27 februari 2020 @ 17:48:58 #225
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_191716521
Sowieso, maar niet relevant voor dit topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')