Ik heb je wel mijn eerlijke antwoorden gegeven. Ik hoop oprecht dat je gelukkig bent. Niet sarcastisch.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:46 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Ondanks je uiterst positieve instelling (sarcastisch). De antwoorden die je geeft op deze vragen zijn erg waardevol en heb ik iets aan (niet sarcastisch). Dankjewel daarvoor!
nou uh lief.. ofzo. Denk ik. Ik weet nog niet wat de prijs is. Maar ik voel me niet comfortabel bij zulke hoge bedragen; en geef dat a.u.b. ook nooit uit voor seks/intimiteit mocht je niet aan het grapjurken zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:48 schreef Werkperd het volgende:
Ik heb geld genoeg. 1k, 2k, 10k. Geen probleem.
Huh, vraag je hier nou echt geld voor? Ik dacht dat je het vrijwillig deed. Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:54 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
nou uh lief.. ofzo. Denk ik. Ik weet nog niet wat de prijs is. Maar ik voel me niet comfortabel bij zulke hoge bedragen; en geef dat a.u.b. ook nooit uit voor seks/intimiteit mocht je niet aan het grapjurken zijn.
Fieuw gelukkig je was aan het grapjurken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:02 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Huh, vraag je hier nou echt geld voor? Ik dacht dat je het vrijwillig deed. Nou ja zeg.
Mijn wereld stort nu in.
Het moet denk ik eerder andersom gebeuren liefje. Dus je kunt op vrijwillige basis langskomen voor een avondje pret.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:15 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Fieuw gelukkig je was aan het grapjurken.
Dat zeg ik ook altijd tegen de loodgieter als mijn plee verstopt is maar magisch komen ze nooit langsquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Het moet denk ik eerder andersom gebeuren liefje. Dus je kunt op vrijwillige basis langskomen voor een avondje pret.
Ze weten kennelijk niet wat ze missen!! Ik wil ook wel voor een dagje loodgieter voor je spelen hoor. Maak de kraan maar stukquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:39 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen de loodgieter als mijn plee verstopt is maar magisch komen ze nooit langs
Oh, wist niet dat 't echt vrienden zijn. Dan is 't inderdaad geen goed ideequote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:11 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Die game-jongens zijn vrienden. Al jarenlang.
In 't kader van FHF mag je best even DM'enquote:Ik zit wel te denken aan het eerst uitproberen tegen een vermindert tarief. In ruil dat de klant feedback geeft.
Denk dat zulke praktische dingen zich uiteindelijk vanzelf wel uitwijzenquote:Maar ik heb wel een richtlijn nodig.
Ho ho, dat was nou precies mijn opzet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:55 schreef Skylar95 het volgende:
Je laat mij nu perongeluk mijn beoogde doelgroep specificeren.
Ik neem ook mee in het risico dat het echt niks is/blijkt te zijn/niet bij me past; maar zoals jij zegt; moeilijk achter te komen als je het niet doet. Dan blijven het twijfels.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:56 schreef SuperDePuper het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat 't echt vrienden zijn. Dan is 't inderdaad geen goed idee.
[..]
In 't kader van FHF mag je best even DM'en.
[..]
Denk dat zulke praktische dingen zich uiteindelijk vanzelf wel uitwijzen. Welk gevoel je erbij hebt, bij zo'n hele gebeuren, dat lijkt me dan juist weer stukken lastiger te voorspellen. Wie weet vind je 't uiteindelijk wel helemaal niks; zou heel goed kunnen
.
Klopt. Waar je tegenaan zou kunnen lopen is dat je zo'n jongen/man niet (seksueel) aantrekkelijk vindt. Heb je die optie overwogen?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:05 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Ik neem ook mee in het risico dat het echt niks is/blijkt te zijn/niet bij me past; maar zoals jij zegt; moeilijk achter te komen als je het niet doet. Dan blijven het twijfels.
Om eerlijk te zijn; schreef ik dat ik wel eens seksuele ontlading nodig heb om "je bent seks-verslaafd"of "wil gewoon geld" "je bent koud" "fake plezier" etc. te voorkomen. Ik probeerde een inkijk te geven waar ik vandaan kom. Om mezelf te beschermen van de doorsnee niet-zo-aardige reacties. Ik denk dat méér eerlijk en oprecht is; en saai technisch.. en voer voor rare reacties.. ik masturbeer niet eens; ik ben niet met seks bezig. Maar ik vind het wel leuk. Mijn lichaam werkt gewoon op dat gebied. En hoe de betreffende persoon er uit ziet maakt geen verschil. Van een micro-penis zal ik gewoon ook opgewonden worden. Ik word het ook van een vrouw; en die hebben doorgaans érg kleine penissen. Ik kan iets seksueels in elk mens zien. En dat maakt me mogelijk meer geschikt voor dit? Het met tegenzin valt hierdoor automatisch een beetje weg. Nuja; als er dan ook een stuk "leren kennen" bij komt kijken. Vandaar interesse in een meer persoonlijke manier.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:57 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ho ho, dat was nou precies mijn opzet.![]()
Maar ik heb toch mijn twijfels.
Wat je doelgroep nodig heeft is of iemand die ze met hun zelfbeeld helpt en ze stiimuleert dingen in de praktijk te proberen zodat ze op eigen kracht aan een meisje kunnen komen.
En als het dan in een relatie nog niet lukt om tot de daad te komen dan hebben ze een seksuoloog nodig die ze helpt om dat binnen de relatie te realiseren.
Jezelf aan bieden als ontknaapster, oefenvriendin of gezelschapsdame is prima maar volgens mij niet verenigbaar met werken als hulpverlener.
Je schrijft ook dat je zelf wel eens seksuele ontlading nodig hebt en dat past volgens mij ook niet in de relatie tussen hulpverlener en cliënt.
Als het je niet om geld gaat dan kun je ook nog af en toe eens proberen of je zo'n jongen kan verleiden voor een kort avontuurtje.
Dan heb jij je seksuele ontlading en hij een voor hem authentieke eerste keer.
En als je er een zakcentje aan wil over houden dan bied je je aan via kinky of een eigen website waarbij je je presenteert als ontknaapster die graag langzaam wil opbouwen en eerst een intake wil doen etc.
Dan blijven de gewone hoerenlopers in ieder geval weg.
Ik denk dat dat vast zal gebeuren. Ik vind niet veel mensen snel on-aantrekkelijk; maar heb wel specifieke zaken zoals mensen die van dat opgedroogde witte zever in hun mondhoeken hebben.. en dat is het eigenlijk ook wel. Maar net als eikelkaas en een ongewassen reet die je vanuit de andere kant van de kamer kan ruiken; zijn daar washandjes voor. Plus; de persoon komt óók voor zelfstandig vrouwen versieren; en kan deze tips best gebruiken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:27 schreef SuperDePuper het volgende:
[..]
Klopt. Waar je tegenaan zou kunnen lopen is dat je zo'n jongen/man niet (seksueel) aantrekkelijk vindt. Heb je die optie overwogen?
Daarnaast zal je 't (achterliggende) probleem van zo'n jongen/man lang niet altijd hiermee oplossen. Als iemand zo lang (tegen zijn zin) maagd is, dan ligt daar vast een diepere oorzaak aan ten grondslag, die je niet oplost met een keertje seksen en wat coaching. In 't meest gunstige geval is 't een kleine boost voor zijn zelfvertrouwen die een watervaleffect van positieve veranderingen veroorzaakt, maar 't zou net zo goed geen/weinig impact kunnen hebben. Zou je daar ook mee kunnen dealen of zou 't dan als zinloos voor je voelen?
Tuurlijk wel. Hier zit haar doelgroepquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:57 schreef S95Sedan het volgende:
Dit topic
Zou het lekker bij een fantasie houden, als je echt zo zeker ervan was dan zou je het niet eens hier vragen maar gewoon mee beginnen.
"doelgroep" is een groot woord. Maar ik vraag het wel hier bewust. Ik krijg meer informatie dan op het viva forum.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:41 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hier zit haar doelgroep
Ik denk dat er inderdaad best wel veel mannen zijn die hiermee geholpen zouden zijn. Het enige lastige zal zijn denk ik jongens / mannen vinden die bereid zijn jou te betalen als jij ze hierbij helpt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:01 schreef Skylar95 het volgende:
[..]
Omdat het geen ding is van enkel "even je maagdelijkheid verliezen en geld schuiven" maar ook coaching en training in zelfverzekerd zijn en zelfliefde. De seks en intimiteit is een tool. Mogen ervaren hoe een persoon interesse in je heeft, je respecteert en accepteert hoe je bent; kan veel met een mens zijn/haar ego doen. überhaupt een intieme knuffel of aanraking alleen al. Mens-op-mens contact. Een mens kan het niet handelen om nooit zelfs met een vinger aangeraakt te worden door een ander mens; erkend te worden in zijn/haar bestaan.
Idd ik ook. Goed idee TS?quote:Op zondag 2 februari 2020 02:01 schreef ludovico het volgende:
Ik ben nog threesome maagd, opzicht mag je mij daar wel een keertje mee helpen TS.
Iedereen is uit op gewin, dat is wat het betekend om mens te zijn. Of ga jij voor de baas werken omdat jullie goede vrienden zijn?quote:Op zondag 2 februari 2020 23:43 schreef crocidoliet het volgende:
Ik vind dat TS dit niet moet doen. Ik vind het zelfs ronduit onethisch. Ik als 'oudere' maagd ben nogal beschadigd door negatieve ervaringen met vrouwen. Het laatste wat ik zou willen is betalen voor seks met een vrouw die zegt hulp te willen verlenen. Daarmee zou mijn beeld over vrouwen nog negatiever worden (namelijk: ze zijn uit op eigen gewin en geven niks om de gevoelens van de man).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |