abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191337208
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 15:24 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Iedereen is uit op gewin, dat is wat het betekend om mens te zijn. Of ga jij voor de baas werken omdat jullie goede vrienden zijn? ;)
Daarom ben ik zelf de baas :D
  maandag 3 februari 2020 @ 23:38:49 #152
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191337277
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 23:35 schreef crocidoliet het volgende:

[..]

Daarom ben ik zelf de baas :D
Lever je dan aan klanten omdat je ze aardig vindt, of doe je het voor steenkoude kolen?
Gelieve verwijderen
pi_191337357
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 23:38 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Lever je dan aan klanten omdat je ze aardig vindt, of doe je het voor steenkoude kolen?
Producten of diensten verkopen is iets anders dan een 'ontmaagdingsservice' verkopen.
  maandag 3 februari 2020 @ 23:49:00 #154
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191337428
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 23:43 schreef crocidoliet het volgende:

[..]

Producten of diensten verkopen is iets anders dan een 'ontmaagdingsservice' verkopen.
Wat is er anders aan? Het is niet veel anders dan gewassen worden door een verpleegster bijvoorbeeld.
Gelieve verwijderen
pi_191340918
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 23:49 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Wat is er anders aan? Het is niet veel anders dan gewassen worden door een verpleegster bijvoorbeeld.
Ik kan mij wel voorstellen dat de betaalde liefde niet zo trekt voor iedere oudere maagd. Het is op een vergelijkbaar niveau met een betaalde vriendschap. Iemand trekt met je op een voor een paar uur, niet omdat je een tof persoon bent, maar keiharde money neerlegt.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 10:19:54 #156
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191341101
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:05 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Ik kan mij wel voorstellen dat de betaalde liefde niet zo trekt voor iedere oudere maagd. Het is op een vergelijkbaar niveau met een betaalde vriendschap. Iemand trekt met je op een voor een paar uur, niet omdat je een tof persoon bent, maar keiharde money neerlegt.
Seks is niet meer verbonden met vriendschap of een relatie, kan wel hoeft niet.

Je betaald gewoon voor een ervaring net zoals je betaald om op vakantie te zwemmen met dolfijnen.
Gelieve verwijderen
pi_191341184
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:19 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Seks is niet meer verbonden met vriendschap of een relatie, kan wel hoeft niet.

Je betaald gewoon voor een ervaring net zoals je betaald om op vakantie te zwemmen met dolfijnen.
Dat vind ik niet echt vergelijkbaar. Voor seks, vriendschap of een relatie willen veel mensen het gevoel hebben dat de ander hen tof, leuk, of aantrekkelijk vindt. Voor te zwemmen met dolfijnen is laatstgenoemde niet van belang.
pi_191341229
Waarom moet er geld tegenover staan? Lekker gratis je benen wijd voor je eigen plezier en voor die van incels. Succes meid. Go slutlife.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_191341960
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:27 schreef dimmak het volgende:
Waarom moet er geld tegenover staan? Lekker gratis je benen wijd voor je eigen plezier en voor die van incels. Succes meid. Go slutlife.
Haha.. Nouja.. Goede vraag wel. TS vindt het klote om te zien want het zijn stuk voor stuk lieve mannen, maar kennelijk niet klote genoeg om het uit liefde voor de medemens te doen. Maar voor de keiharde pegels.
pi_191342821
Coaching na de seks. Dat kan alleen een vrouw verzinnen.
pi_191343893
Opgeschoond, meer dan 20 posts weg. Laat dat elkaar aanvallen eens achterwege.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:42:26 #162
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_191344899
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:24 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Haha.. Nouja.. Goede vraag wel. TS vindt het klote om te zien want het zijn stuk voor stuk lieve mannen, maar kennelijk niet klote genoeg om het uit liefde voor de medemens te doen. Maar voor de keiharde pegels.
Dus dan maar gratis? tijd is geld ook voor haar...

Wees blij dat er dit soort vrouwen zijn waar je als incel nog enige kans maakt.
En zo te lezen is ze ook niet lelijk dus helemaal goed toch?

Als beide partijen er maar blij van worden.

Verder:

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 22:40 schreef Skylar95 het volgende:

[..]
Het is moeilijk om een vogeltje wat eenmaal gebekt is op een andere manier te laten fluiten.

:')

Succes in elk geval met de prostitutie :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Redactie Frontpage dinsdag 4 februari 2020 @ 14:44:53 #163
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_191344942
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
En zo te lezen is ze ook niet lelijk dus helemaal goed toch?
Dat moeten we dan ook maar aannemen. Ik heb geen bewijs gezien.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:49:27 #164
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_191345015
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:44 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

klopt maar ik denk dat je dat best kan aannemen.
Lijkt me wel heel raar om dit hele verhaal te typen en vragen over te stellen en dan over zoiets te liegen. Dat helpt je niet met je vragen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_191345607
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:44 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Inderdaad. Heeft ze al ergens een advertentie lopen?
  Redactie Frontpage dinsdag 4 februari 2020 @ 15:37:01 #166
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_191345772
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:49 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

klopt maar ik denk dat je dat best kan aannemen.
Lijkt me wel heel raar om dit hele verhaal te typen en vragen over te stellen en dan over zoiets te liegen. Dat helpt je niet met je vragen.
Niemand kan het controleren, dus kan je hier prima pretenderen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 4 februari 2020 @ 16:34:13 #167
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191346815
Tja dit voegt natuurlijk niks toe aan het al bestaande prostitutie aanbod

De mannen die ermee zitten missen het om begeerd te worden. Dat kan prostitutie niet bieden.
pi_191348388
Daarnaast wordt je wel heel erg nieuwsgierig wie de ts dan precies is. Als ze zelf erg aantrekkelijk en jong is dan zijn de kosten voor een hele nacht mischien wel gegrond. Als het een 40er is met een drankkop en een kut met vleesgordijnen en dan nog 1000 euro durven vragen. Dan ga je denk ik niet veel succes hebben.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
pi_191354964
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 18:18 schreef imgoddamnugly het volgende:
Daarnaast wordt je wel heel erg nieuwsgierig wie de ts dan precies is. Als ze zelf erg aantrekkelijk en jong is dan zijn de kosten voor een hele nacht mischien wel gegrond. Als het een 40er is met een drankkop en een kut met vleesgordijnen en dan nog 1000 euro durven vragen. Dan ga je denk ik niet veel succes hebben.
Ik moest even alle antwoorden bij lezen; reageer hier op meerdere reacties met vragen.
Voor de adviezen; zeer bedankt! Daar heb ik veel aan en ze zijn meegeteld in mijn beslissing/of opgeschreven.

Eigenlijk hoef ik niet zoveel meer te antwoorden; velen hebben het al voor me gedaan of met elkaar onderling; dankjewel daar voor.

Ik begrijp dat dit geen oplossing is voor alle jongens/mannen (of vrouwen) die géén relationele ervaring hebben of vinden/voelen/denken er niet genoeg kennis van te hebben en meer te willen. Ik denk ook niet dat een seksuele ervaring/intimiteit daar meteen een oplossing voor is. Ik begrijp dat menig mens een eigen intieme partner voor hem/haar zelf wil hebben.
Je kunt echter zo lang van iets verwijdert zijn dat het zó eng is dat het je niet meer lukt om iemand te versieren. Er zijn rijlessen voor mensen met rijangst die ze hebben gekregen na 20 jaar niet rijden; na enkele lessen zijn ze weer op weg. In hun eigen auto en niet de les-auto. De zwemles-metafoor die iemand hier zei was ook correct.

Ook veel mensen die niet-maagd zijn geld dit. Na 15 jaar relatie; dan kan daten al eng zijn laat staan aanrakingen en seks. Je voelt je zowat helemaal opnieuw maagd.

Hoe kom je thuis van een dolfijnen-vakantie? Vol met nieuwe inspiratie en zin en zelfverzekerdheid. Opgeladen. Je bent er weer klaar voor.

Nee; ik ga dit niet gratis doen. Zoals iemand hier al zei; werk jij gratis? Het is een dienst. Ik snap niet hoe je verwacht dat ik dat elk weekend o.i.d. gratis doe naast mijn werk terwijl je dat zelf ook niet zou doen. Stel je bent schilder; en iedere schilder moet dan maar gratis doen zodra hij/zij vrij is; dan ben je toch al snel geen schilder meer? Iedereen wacht wel op die gratis schilders.. alleen dat ben jij dan want "als je echt om mensen geeft doe je dat toch even gratis?" "Goed voor je resumé mogelijk levert het nog wel eens een betalend klantje op". Ik snap deze hele redenering niet. Ik heb vaak het idee dat dit van mensen komt die zelf juist nóóit iets gratis doen. Die op de barricaden staan als we zouden besluiten dat iedereen vanaf nu in Nederland verplicht 10 uur vrijwilligerswerk moet doen; waar voor hen gekozen.

Ik geef die vrienden knuffels en intimiteit. Maar dat haalt hun onzekerheden niet weg. Want ik geef niet meer en ga weg. Ik meen het echt; die knuffels; maar dat haalt hun onzekerheden niet weg. Ik denk dat dit enkel verbroken kan worden wanneer afspraken heel erg helder zijn. Het een dienst is dus. Als ik dat gratis zou doen; zijn er geen afspraken. Die afspraken wil ik gerust verbreden; 1 uur met een dame van plezier is ook een afspraak. Maar dat is niet voor een ieder een oplossing die werkt.

Het hele lelijk zijn.. . Als je zo weinig vertrouwen hebt in vrouwen die jouw mening niet lijken te delen (maar ook ergens wel), en dan zo geïrriteerd raakt dat je denkt dat ze wel lelijk/oud/vleesgordijnen/drankkop etc. móet zijn; dan spreken we elkaar waarschijnlijk wel snel. Want vertrouwen in vrouwen (terug)krijgen gaat het om.
pi_191355198
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 23:59 schreef Skylar95 het volgende:
Lang verhaal
Maar doe je ook trio's, ik vind het erg spannend om mijn vriendin met een andere vrouw te delen. Heb daar wel hulp bij nodig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 5 februari 2020 @ 00:24:38 #171
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191355223
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 23:59 schreef Skylar95 het volgende:

[..]

Hoe kom je thuis van een dolfijnen-vakantie?
Niet door de dolfijnen te neuken denk ik.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_191355265
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 00:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar doe je ook trio's, ik vind het erg spannend om mijn vriendin met een andere vrouw te delen. Heb daar wel hulp bij nodig.
Ik val ook op vrouwen (elk mens; met al zijn/haar lichamen). Maar ik wil eerst de tijd nemen om over deze stap 2-3 maanden na te denken. Hoe dat vorm te geven; etc.
En dán duurt het nog een tijd om dat uit te proberen; aangezien ik er mijn beroep niet van wil maken kan dat ook weer maanden duren..
Mocht dat allemaal bevallen; zou dat een optie zijn. Trio's. Maar; ik raad je aan om jouw vrouw een andere vrouw te benaderen. Er zijn veel leuke vrouwen die daar nu al voor open staan.
pi_191355282
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 00:28 schreef Skylar95 het volgende:

[..]

Ik val ook op vrouwen (elk mens; met al zijn/haar lichamen). Maar ik wil eerst de tijd nemen om over deze stap 2-3 maanden na te denken. Hoe dat vorm te geven; etc.
En dán duurt het nog een tijd om dat uit te proberen; aangezien ik er mijn beroep niet van wil maken kan dat ook weer maanden duren..
Mocht dat allemaal bevallen; zou dat een optie zijn. Trio's. Maar; ik raad je aan om jouw vrouw een andere vrouw te benaderen. Er zijn veel leuke vrouwen die daar nu al voor open staan.
Ja dat denkt zij ook, maar dat ik deze vrouw ben tegengekomen is ook maar puur toeval. Zo logisch vind ik het niet dat je ze zomaar tegenkomt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191355299
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 00:24 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Niet door de dolfijnen te neuken denk ik.
Nee duh dat is in een kistje naar huis. Enge rape-happy moordende beesten.
pi_191355327
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 00:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja dat denkt zij ook, maar dat ik deze vrouw ben tegengekomen is ook maar puur toeval. Zo logisch vind ik het niet dat je ze zomaar tegenkomt.
Mensen die niet volledige heteroseksueel zijn op enig gebied? Die zijn er zat maar vertellen het gewoon niet als ze ook in dezelfde supermarkt staan luidkeels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')