Dat gedoe met Lil Kleine vind ik wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:55 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd of hij het red. Hij zit al wel op de stoel maar er kan nog van alles gebeuren. Normaal kijk ik eigenlijk niet. Tis het net niet vind ik
Daar was ik ook aan begonnen ,, Maar kreeg ook een Spaanse serie op mn bord met een nieuw seizoenquote:
Nee m'n telefoonquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
omdat de laptop op je schoot ligt zeker ..
ik heb een lichtequote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee m'n telefoonLaptop is veel te zwaar joh
Overdreven gedoe. Van een mug een olifant makenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gedoe met Lil Kleine vind ik wel vermakelijk.
Nee ik ben niet voor hem. Maar ben benieuwd hoever hij komtquote:
OK maar het is wel die die je kentquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik ben niet voor hem. Maar ben benieuwd hoever hij komt
Speel je zelf nog gitaar Dot?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik ben niet voor hem. Maar ben benieuwd hoever hij komt
Jipquote:
Helaas kan niet meer.quote:
Was het lekkerquote:
quote:
Hoef je toch geen sorry om te zeggen. Ben blij dat ik nog kan zeggen dat het niet meer kanquote:
Kan je weer ff doorquote:
AliB?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:18 schreef Filosoofert het volgende:
Ik heb het gedaan met een zelfgemaakte tomatensoep van vrouwlief maar niet zo lekker als de spareribs van AB
Ik hoop nog steeds dat aKboR aan de spare-ribs is gegaan. De Bourgondiër die hij isquote:
spareribsquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:26 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat aKboR aan de spare-ribs is gegaan. De Bourgondiër die hij is
Tijd voor een nieuwe laptopquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee m'n telefoonLaptop is veel te zwaar joh
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-01-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja gek welquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo lekker gegeten dat je moest burpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |