Ik zal je niet meer bolken vnvquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:19 schreef Pumpalov het volgende:
Effe nog puntjes pakken zodat ik weer fijn onder filo sta
Genoeg te doen dusquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:11 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Eten, heb 24 alcoholvrije bieren gevonden om te testen, concert, voetbalwedstrijd, dierentuin en misschien nog een museum of twee
Alles wat ik er aanvreet en drink hoop ik er dus ook weer af te lopen
Zuuuppppppennnnnn gangnoodquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:33 schreef noodgang het volgende:
Even de kroeg in, biertje drinken
Maar wel weer op tijd naar huis, mooi op tijd naar bed
Haha herkenbaarquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:40 schreef Dotteke het volgende:
Heb alleen ff geen puf om op te staan en er een te maken 🤪
Ga me zelf zo een schop onder de kont gevenquote:
Ik vond het vrij fris nog.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
12 graden hier en het is eind januari
Ja vanmiddag wel. Nu ben ik lekker binnenquote:
Heb het zelfs warm.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waait hard hier, maar vind het niet echt koud
Harde wind idd.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waait hard hier, maar vind het niet echt koud
Hey men!!!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:52 schreef skysherrif het volgende:
Denk dat een ronde qua punten niet vaak zo close is geweest?
Dan trek ik een biertje openquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:52 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb net een heerlijk bakje koffie op en ga zo voor mijn 2e
Ja allemaal Engelsen haha.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hallo maat !!!
Ado heeft een heel nieuw vreemdelingenlegioen opgehaald in de winter he haha
Ik ga zo ook aan het bier ...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan trek ik een biertje open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |