Zijn ze niet lekker?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
hoef met mijn nichtjes ook geen contact meer hoor
We hebben het niet over die teven uit Vlissingen hé, anders zijn wij familiequote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
het zijn alle 4 van die linkse hippiesnollen ook
Nopequote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:10 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
We hebben het niet over die teven uit Vlissingen hé, anders zijn wij familie
Definieer 'hippiesnollen'quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
het zijn alle 4 van die linkse hippiesnollen ook
Kan wel geil zijn.quote:
Dit is wel een mooie definiëring van Hippiesnollen ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zweverig, vega, voor letterlijk alles empathie hebben enz
Waar zou je geen empathie voor moeten hebben dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zweverig, vega, voor letterlijk alles empathie hebben enz
Voor een paardenbloem waar je niet op gaat staan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zou je geen empathie voor moeten hebben dan?
Slangen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat is overdreven.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:20 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Voor een paardenbloem waar je niet op gaat staan?
Black mambas?quote:
voor ongedierte bijvquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja deels wel eens. Maar heb er alsnog wel empathie voor. Hoef ze niet bij me in de buurt maar ze hoeven niet doodquote:
Alles eraan doen om de kans te verminderen dat ze op een dag uit mijn toilet komen kruipen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja deels wel eens. Maar heb er alsnog wel empathie voor. Hoef ze niet bij me in de buurt maar ze hoeven niet dood
Wees maar blij dat je niet Down Under woont danquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles eraan doen om de kans te verminderen dat ze op een dag uit mijn toilet komen kruipen.
Het enige wat ik daar met slangen te maken wil hebben is mijn eigen slang in LilyCReads.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet Down Under woont dan
Ik heb zo het idee dat dit wat aangedikt isquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
ze zouden zelfs een begrafenisceremonie houden voor een muis die doodgebeten is door hun kat
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het enige wat ik daar met slangen te maken wil hebben is mijn eigen slang in LilyCReads.
zou me niks verbazen als ze het zouden doenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat dit wat aangedikt is
Vergevenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sorry jongens, dat was erg ordinair.
Jammer dat ze niks meer postquote:
Ja ze is klaar met Harry Potter lezen hè.quote:
Ik stuur haar wel even registratieformulier voor Chaturbate-accountquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze is klaar met Harry Potter lezen hè.
Dus nu moet ze wat anders vinden. Misschien even een DM sturen met tips
Wat heb je daar nou aan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stuur haar wel even registratieformulier voor Chaturbate-account
ze is 21 smeerpijpquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stuur haar wel even registratieformulier voor Chaturbate-account
Oke sorry. Ik zal voortaan alleen kijken naar 40+quote:
Meisjes met mutsenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Boh stukje muts bij meisjes
beter wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke sorry. Ik zal voortaan alleen kijken naar 40+
ligt een beetje aan hoe hoog je standaard is natuurlijkquote:
Laat eens een meid zien van wie jij wel "Poeh" denkt, ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter wel.
[..]
ligt een beetje aan hoe hoog je standaard is natuurlijk
maar ze ziet er beetje uit als 13 in een dozijn, niet lelijk maar ook niet dat ik denk van poeh
Lolquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter wel.
[..]
ligt een beetje aan hoe hoog je standaard is natuurlijk
maar ze ziet er beetje uit als 13 in een dozijn, niet lelijk maar ook niet dat ik denk van poeh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |