Die discussie was al lang aangezwengeld door andere users hier, ik begon daar niet over maar haakte alleen in.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
In een parodie topic over PSV begin je weer serieus over Feyenoord, daar zijn andere topics voor
Als ik een basis 11 zou moeten maken van de 3 topteamsquote:Op woensdag 5 april 2023 12:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hier heb je ook wel weer gelijk in
Ik zie het nu ja, het is ook wel moeilijk, de Feyenoorders zijn zijn zo vol van hun wereldploeg dat ze dat in alle topics willen laten weten.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die discussie was al lang aangezwengeld door andere users hier, ik begon daar niet over maar haakte alleen in.
Okquote:Op woensdag 5 april 2023 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik een basis 11 zou moeten maken van de 3 topteams
Bijlow
Geertruida Timber Hancko Hartman
Wieffer, Kokcu, Simons
Tadic Gimenez Kudus
Wel een bril op natuurlijk
Geen Gernot.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijlow
Wieffer, Kokcu, Simons
Tadic Gimenez Kudus
Sorry ook mijn fout, zal het niet meer doenquote:Op woensdag 5 april 2023 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja, het is ook wel moeilijk, de Feyenoorders zijn zijn zo vol van hun wereldploeg dat ze dat in alle topics willen laten weten.
Het lijken wel Ajacieden!quote:Op woensdag 5 april 2023 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja, het is ook wel moeilijk, de Feyenoorders zijn zijn zo vol van hun wereldploeg dat ze dat in alle topics willen laten weten.
Als ik ooit een speler als Davy Klaassen goed ga vinden, waarschuw je mij dan?quote:
Nee want wij zijn wat meer gewend om met goed voetbal te winnen, dat is voor jullie allemaal nieuw, zowel het winnen als het aardige voetbal.quote:
Maar goed verliezen zijn wij dan weer beter in, dat is wel duidelijk.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee want wij zijn wat meer gewend om met goed voetbal te winnen, dat is voor jullie allemaal nieuw, zowel het winnen als het aardige voetbal.
Hoge zuurgraad vanochtendquote:Op woensdag 5 april 2023 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee want wij zijn wat meer gewend om met goed voetbal te winnen, dat is voor jullie allemaal nieuw, zowel het winnen als het aardige voetbal.
Dat heeft ook wel wat, dat ze daar zo extreem lelijk kunnen verliezen.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar goed verliezen zijn wij dan weer beter in, dat is wel duidelijk.
Een heel seizoen lang het team downplayen van Feyenoord, het nu nog steeds volhouden nadat Feyenoord in nagenoeg elke wedstrijd de betere ploeg is geweest met leuk voetbal en het dan gek vinden dat het een keer tegen wordt gesproken. Snap dat je het niet gewend bent dat Feyenoord de betere is, maar goed om kunnen gaan met verliezen is ook iets wat je moet leren blijkbaar.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft ook wel wat, dat ze daar zo extreem lelijk kunnen verliezen.
BabelGetafe.gif
Vind je dat van mij of in het algemeen van Ajacieden?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Een heel seizoen lang het team downplayen van Feyenoord, het nu nog steeds volhouden nadat Feyenoord in nagenoeg elke wedstrijd de betere ploeg is geweest met leuk voetbal en het dan gek vinden dat het een keer tegen wordt gesproken. Snap dat je het niet gewend bent dat Feyenoord de betere is, maar goed om kunnen gaan met verliezen is ook iets wat je moet leren blijkbaar.
Generaliseren ga ik niet doen, want ken persoonlijk genoeg Ajacieden die toegeven dat er bij Feyenoord simpelweg kwaliteit rondloopt, maar het is wel een beetje wat ik proef in de media en bij een aantal users op dit forum. Ook bij jou. Laatst las ik bijvoorbeeld ook in het PSV topic dat die selectie veel beter zou zijn dan die van Feyenoordquote:Op woensdag 5 april 2023 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je dat van mij of in het algemeen van Ajacieden?
Ik vind Timber eigenlijk niet goed genoeg en bovendien is het een middenvelder.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijlow
Wieffer, Kokcu, Simons
Tadic Gimenez Kudus
Dat is ook verder geen probleem, het is ook maar een forum en ik begrijp het enthousiasme bij de Feyenoorders ook wel, maar we zitten een parodietopic van PSV en hebben het weer over Feyenoord, dat is wat ik aankaartte, maar ik ben geen mod dus als die dat allemaal prima vinden moet ik er misschien niks van zeggen.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Generaliseren ga ik niet doen, want ken persoonlijk genoeg Ajacieden die toegeven dat er bij Feyenoord simpelweg kwaliteit rondloopt, maar het is wel een beetje wat ik proef in de media en bij een aantal users op dit forum. Ook bij jou. Laatst las ik bijvoorbeeld ook in het PSV topic dat die selectie veel beter is dan Feyenoord![]()
Prima verder hoor, maar dan moet je ook niet gek opkijken als er op gereageerd wordt of een beetje lacherig over wordt gedaan.
Je hebt ook gelijk.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook verder geen probleem, het is ook maar een forum en ik begrijp het enthousiasme bij de Feyenoorders ook wel, maar we zitten een parodietopic van PSV en hebben het weer over Feyenoord, dat is wat ik aankaartte, maar ik ben geen mod dus als die dat allemaal prima vinden moet ik er misschien niks van zeggen.
Inderdaad. Terwijl desbetreffende club gisteren een groot feestje vierde na een moeizame 1-2 zege bij de nr10 van de tweede divisie. Genoeg voer om over te lachen discussiëren dusquote:
Ze vierden gewoon het halen van een finale!!!quote:Op woensdag 5 april 2023 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad. Terwijl desbetreffende club gisteren een groot feestje vierde na een moeizame 1-2 zege bij de nr10 van de tweede divisie. Genoeg voer om over te lachen discussiëren dus
Is dit oprecht het team wat je zou maken van de top 3? Wat een waardeloos elftal. En dan pak je van Feyenoord nog de speler die het op het middenveld het minste heeft gepresteerd dit seizoen.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drommel
Pedersen - Teze - Obispo - Bassey
Q Timber - Klaassen - Veerman
El Ghazi - Brobbey - Idrissi
Toch wel lastig. Taylor/Veerman/Kokcu zit wel wat minder verschil tussen dan andere namen.
En ja de helft speelt geen basis, whatever.
Ik zou er nog geen stuiver voor over hebben, dit team. Behalve Veerman. Zoals gezegd, daar is er geen waardeloze optie.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Is dit oprecht het team wat je zou maken van de top 3? Wat een waardeloos elftal. En dan pak je van Feyenoord nog de speler die het op het middenveld het minste heeft gepresteerd dit seizoen.
Dit is een goed stel hoor!quote:Op woensdag 5 april 2023 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drommel
Toch wel lastig. Taylor/Veerman/Kokcu zit wel wat minder verschil tussen dan andere namen.
RvN kan ook best hoor, dat is toch ook niks johquote:Op woensdag 5 april 2023 15:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is een goed stel hoor!
Schreuder als trainer of Johnny?
Er is toch ook een veel beter team van te maken van alle spelers uit de top 3, maar goed.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou er nog geen stuiver voor over hebben, dit team. Behalve Veerman.
Wat een knakenelftal.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drommel
Wat is het idee achter dit elftal?quote:Op woensdag 5 april 2023 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drommel
quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:16 schreef Coco het volgende:
Crisis in Eindhoven vlak voor een mokerbelangrijke laatste wedstrijd![]()
Ach, PSV.
Ze hebben d'r verstand van in Amsterdam.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:21 schreef KingRadler het volgende:
PSV had voor Maurice Steijn moeten gaan.
Volgens Ajax is dat een betere trainer dan Bos.
50 + Debielquote:Op woensdag 10 april 2024 11:48 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Bejaarden provider bellen via het Ajax netwerk Vodafone. Willy en gij René kunnen weer opwaarderen.
Er zullen er veel 78 bewust mee hebben gemaakt ja.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:35 schreef tong80 het volgende:
Het grappigste is dat de PSVers op dit forum het huidige PSV boven die van 78 en 88 zetten.
Gaat het helemaal niet om. Ik heb Garrincha nooit bewust meegemaakt. Toch durf ik te beweren dat-ie een klasse beter was dan welke Brasiliaan dan ook deze eeuw. De stelligheid van de PSVers door hun eigen geschiedenis niet te kennen. Als ik ze er op attendeer als opa neergezet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er zullen er veel 78 bewust mee hebben gemaakt ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |