Da's lang geleden, een quote van Davy. Dat zal wel zijn redenen hebben gehad.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
3de overwinning op rij. Wat zal Zipportal balen.
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Da's lang geleden, een quote van Davy. Dat zal wel zijn redenen hebben gehad.
[..]
[..]
[..]
https://www.omroepbrabant(...)-geven-maar-een-boksquote:PSV'ers schudden geen handen meer om corona te voorkomen: 'Ze geven maar een boks'
EINDHOVEN -De spelers van PSV mogen voorlopig geen handen meer schudden. Het is een van de maatregelen die de club heeft genomen om het coronavirus uit de selectie te houden. "Volgens clubarts Ward van Soest zijn het noodzakelijke maatregelen. "Het is niet uit onbeleefdheid, maar om de kans op besmetting zo klein mogelijk te maken."
[..]
Geef dan elkaar een elleboog.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)-geven-maar-een-boks
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Familie van Cocu ?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Familie van Cocu ?
Volgens mij geeft tegenwoordig iedereen een box
Beter alsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom Schwaab zo zeker is van zijn plek. Faber geeft aan dat dit komt door zijn leiderschapsstijl. Meer ervaring. Nu ben ik ook nog niet heel erg onder de indruk van Baumgartl, maar beter als Schwaab ben je al snel.
helemaal eens, wat dat in het parodie topic moet weet ik niet al is Schwaab wel een parodie op een goeie verdediger en leiderquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom Schwaab zo zeker is van zijn plek. Faber geeft aan dat dit komt door zijn leiderschapsstijl. Meer ervaring. Nu ben ik ook nog niet heel erg onder de indruk van Baumgartl, maar beter als Schwaab ben je al snel.
Schwaab zou een eigen parodietopic moeten hebben. Maar er zijn maar 3 parodietopics toegestaan in VBL. @onlogischquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
helemaal eens, wat dat in het parodie topic moet weet ik niet al is Schwaab wel een parodie op een goeie verdediger en leider
Een mooie manier om deze regelgeving te ontwijken is door het geen ‘... is een parodie op een ...’ te noemen, maar ‘lach hier ... uit’. Daar zijn geen specifieke regels voorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Schwaab zou een eigen parodietopic moeten hebben. Maar er zijn maar 3 parodietopics toegestaan in VBL. @:onlogisch
Terecht dat Lange_ het dus hier post.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter als
@:onlogisch
@:tarado
@:picommp
@:onlogisch
@:zipportal
@:wereldgozer
Beter alsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |