Ze vierden gewoon het halen van een finale!!!quote:Op woensdag 5 april 2023 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad. Terwijl desbetreffende club gisteren een groot feestje vierde na een moeizame 1-2 zege bij de nr10 van de tweede divisie. Genoeg voer om over te lachen discussiëren dus
Is dit oprecht het team wat je zou maken van de top 3? Wat een waardeloos elftal. En dan pak je van Feyenoord nog de speler die het op het middenveld het minste heeft gepresteerd dit seizoen.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drommel
Pedersen - Teze - Obispo - Bassey
Q Timber - Klaassen - Veerman
El Ghazi - Brobbey - Idrissi
Toch wel lastig. Taylor/Veerman/Kokcu zit wel wat minder verschil tussen dan andere namen.
En ja de helft speelt geen basis, whatever.
Ik zou er nog geen stuiver voor over hebben, dit team. Behalve Veerman. Zoals gezegd, daar is er geen waardeloze optie.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Is dit oprecht het team wat je zou maken van de top 3? Wat een waardeloos elftal. En dan pak je van Feyenoord nog de speler die het op het middenveld het minste heeft gepresteerd dit seizoen.
Dit is een goed stel hoor!quote:Op woensdag 5 april 2023 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drommel
Toch wel lastig. Taylor/Veerman/Kokcu zit wel wat minder verschil tussen dan andere namen.
RvN kan ook best hoor, dat is toch ook niks johquote:Op woensdag 5 april 2023 15:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is een goed stel hoor!
Schreuder als trainer of Johnny?
Er is toch ook een veel beter team van te maken van alle spelers uit de top 3, maar goed.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou er nog geen stuiver voor over hebben, dit team. Behalve Veerman.
Wat een knakenelftal.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drommel
Wat is het idee achter dit elftal?quote:Op woensdag 5 april 2023 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drommel
quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:16 schreef Coco het volgende:
Crisis in Eindhoven vlak voor een mokerbelangrijke laatste wedstrijd![]()
Ach, PSV.
Ze hebben d'r verstand van in Amsterdam.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:21 schreef KingRadler het volgende:
PSV had voor Maurice Steijn moeten gaan.
Volgens Ajax is dat een betere trainer dan Bos.
50 + Debielquote:Op woensdag 10 april 2024 11:48 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Bejaarden provider bellen via het Ajax netwerk Vodafone. Willy en gij René kunnen weer opwaarderen.
Er zullen er veel 78 bewust mee hebben gemaakt ja.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:35 schreef tong80 het volgende:
Het grappigste is dat de PSVers op dit forum het huidige PSV boven die van 78 en 88 zetten.
Gaat het helemaal niet om. Ik heb Garrincha nooit bewust meegemaakt. Toch durf ik te beweren dat-ie een klasse beter was dan welke Brasiliaan dan ook deze eeuw. De stelligheid van de PSVers door hun eigen geschiedenis niet te kennen. Als ik ze er op attendeer als opa neergezet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er zullen er veel 78 bewust mee hebben gemaakt ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |