abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 februari 2020 @ 11:51:32 #201
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_191550533
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 11:45 schreef Tijger_m het volgende:
Voor eenieder die de beelden van het VK onder water heeft gezien, volgens de verantwoordelijke minister is er niets aan de hand en hebben de "flood defenses" hun werk goed gedaan.

Als ik de beelden zie denk ik "What flood defenses"
Zolang Westminster maar droog blijft, toch.
  Moderator maandag 17 februari 2020 @ 11:55:39 #202
54278 crew  Tijger_m
42
pi_191550574
quote:
9s.gif Op maandag 17 februari 2020 11:51 schreef Tijn het volgende:

[..]

Zolang Westminster maar droog blijft, toch.
Dat lijkt wel de strekking, ja.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 17 februari 2020 @ 14:40:22 #203
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191552319
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 11:45 schreef Tijger_m het volgende:
Voor eenieder die de beelden van het VK onder water heeft gezien, volgens de verantwoordelijke minister is er niets aan de hand en hebben de "flood defenses" hun werk goed gedaan.

Als ik de beelden zie denk ik "What flood defenses"
In Engeland zijn er elk jaar wel overstromingen toch?
  maandag 17 februari 2020 @ 14:42:34 #204
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_191552351
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 14:40 schreef VoMy het volgende:

[..]

In Engeland zijn er elk jaar wel overstromingen toch?
Bij elke regenbui overstroomt er daar wel wat. Op sommige plaatsen staat permanent een bord met een waarschuwing voor "flooding".
  maandag 17 februari 2020 @ 14:50:08 #205
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191552459
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2020 14:42 schreef Tijn het volgende:

[..]

Bij elke regenbui overstroomt er daar wel wat. Op sommige plaatsen staat permanent een bord met een waarschuwing voor "flooding".
Met de rivierverbredingen die zo massaal zijn gemaakt in Nederland langs de Rijn, de Lek en de Waal vind ik hoogwater misschien wel de mooiste tijd van het jaar. Overstroomde uiterwaarden zijn prachtig om te zien.
In Engeland heb je natuurlijk meer heuvelachtig landschap, waardoor rivierbeddingen denk ik meer als opvangput voor regenwater uit de regio dienen en bij hevige regenval waarschijnlijk ook sneller overstromen. Maar toch, lijkt me geen pretje om elk jaar met dit soort zaken geconfronteerd te worden.
  maandag 17 februari 2020 @ 14:54:08 #206
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_191552520
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 14:50 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar toch, lijkt me geen pretje om elk jaar met dit soort zaken geconfronteerd te worden.
Het lijkt me sowieso geen pretje om in de UK te moeten wonen :+
pi_191552553
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 11:45 schreef Tijger_m het volgende:
Voor eenieder die de beelden van het VK onder water heeft gezien, volgens de verantwoordelijke minister is er niets aan de hand en hebben de "flood defenses" hun werk goed gedaan.

Als ik de beelden zie denk ik "What flood defenses"
Dat zei één van de vorige ministers enkele jaren geleden ook, want "the flood defenses weren't breached, but the water came over the top".
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 17 februari 2020 @ 15:24:32 #208
2651 svann
night-hawk
pi_191552934
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 14:56 schreef crystal_meth het volgende:
Dat zei één van de vorige ministers enkele jaren geleden ook, want "the flood defenses weren't breached, but the water came over the top".
:D

Toch wel verbazingwekkend dat er elk jaar weer van die verrassingen zijn, denk je dan als (dankbare) nederlander.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 17 februari 2020 @ 15:30:31 #209
2651 svann
night-hawk
pi_191553044
https://www.theguardian.c(...)s-views-of-racial-iq

Blijkbaar één van de buitenmodel nummer 10 adviseurs die Cummings volgens plan aan zou nemen.
Daar kan helaas geen satire tegenop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 32% gewijzigd door svann op 17-02-2020 15:48:30 (Spoiler toegevoegd) ]
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_191553103
quote:
9s.gif Op maandag 17 februari 2020 15:30 schreef svann het volgende:
https://www.theguardian.c(...)s-views-of-racial-iq
Blijkbaar één van de buitenmodel nummer 10 adviseurs die Cummings volgens plan aan zou nemen.
Daar kan helaas geen satire tegenop.
En vooral dit:
quote:
Grant Shapps, the transport secretary, said over the weekend that Sabisky’s comments were “not my views and those are not the views of the government”.

However, the prime minister’s deputy official spokesman said Shapps was speaking only for himself when he made that statement.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator maandag 17 februari 2020 @ 18:49:32 #211
54278 crew  Tijger_m
42
pi_191556160
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 15:36 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

En vooral dit:
[..]

Oh, is die Sabisky een van de "unelected EU burocrats" mischien? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_191567278
Whahah, die Sabisky is alweer opgestapt _O-

En uiteraard geheel volgens het bekende rechts populistische stramien ook nog even kankeren op de media. :')

https://nos.nl/artikel/23(...)sme-en-seksisme.html

[ Bericht 61% gewijzigd door xpompompomx op 18-02-2020 14:09:36 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_191579193
quote:
UK to close door to non-English speakers and unskilled workers

Britain is to close its borders to unskilled workers and those who can’t speak English as part of a fundamental overhaul of immigration laws that will end the era of cheap EU labour in factories, warehouses, hotels and restaurants.

Unveiling its Australian-style points system on Wednesday, the government will say it is grasping a unique opportunity to take “full control” of British borders “for the first time in decades” and eliminate the “distortion” caused by EU freedom of movement.

But industry leaders immediately accused the government of an assault on the economy warning of “disastrous” consequences with job losses and closures in factories and the high street.

Labour and the Liberal Democrats also condemned the plans while Unison, which represents health workers said they “spell absolute disaster for the care sector”.

However, ministers argue they are delivering the Brexit demanded by the electorate – and say it is time for businesses to wean themselves off cheap migrant labour.
https://www.theguardian.c(...)nd-unskilled-workers

good luck with that.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_191581127
quote:
Het mooie is dat het aantal immigranten van buiten de EU al jaren hoger lag dan immigranten uit de EU. De rijke vriendjes willen goedkope arbeidskrachten houden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator woensdag 19 februari 2020 @ 12:27:45 #215
54278 crew  Tijger_m
42
pi_191582808
quote:
Ja vooral omdat de EU migranten gemiddeld helemaal niet unskilled zijn en engels spreken.
EU migranten verdienen meer dan gemiddeld en dragen netto meer bij aan de Britse schatkist dan Britten.

Blijft over de seizoensarbeiders die nooit in het VK blijven, stevig verdienen (want harde werkers) en die verdienen in 3 maanden in het VK genoeg om de rest van het jaar in hun eigen land van te leven.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_191583286
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja vooral omdat de EU migranten gemiddeld helemaal niet unskilled zijn en engels spreken.
EU migranten verdienen meer dan gemiddeld en dragen netto meer bij aan de Britse schatkist dan Britten.

Blijft over de seizoensarbeiders die nooit in het VK blijven, stevig verdienen (want harde werkers) en die verdienen in 3 maanden in het VK genoeg om de rest van het jaar in hun eigen land van te leven.
Deze was wel grappig

Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 februari 2020 @ 13:10:51 #217
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191583296
Ik zie net een bericht dat Griekenland de Elgin Marbles in de handelsovereenkomstonderhandelingen heeft weten te krijgen.

Dat zijn antieke beelden uit de Acropolis die nu in het British Museum staan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_191583338
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:10 schreef Ulx het volgende:
Ik zie net een bericht dat Griekenland de Elgin Marbles in de handelsovereenkomstonderhandelingen heeft weten te krijgen.

Dat zijn antieke beelden uit de Acropolis die nu in het British Museum staan.
Terecht, de helft van de Acropolis staat in Londen, dat is gewoon te gek voor woorden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191583375
RIP één van de mooiste zalen van het British Museum.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_191583452
The right of artists, entertainers, sports people and musicians to enter for performances, competitions and auditions will be retained.


Lol.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 19 februari 2020 @ 13:28:41 #221
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191583525
quote:
9s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:16 schreef xpompompomx het volgende:
RIP één van de mooiste zalen van het British Museum.
Altijd al bizar gevonden dat die Engelsen zo schaamteloos met roofkunst aan het pronken waren.
pi_191586611
https://www.theguardian.c(...)ers-says-priti-patel

• Border control will no longer accept ID cards from countries such as France and Italy. This, it is understood, is an attempt to clamp down on non-EU workers beating the system with forged or stolen ID cards.

Geen tripjes meer naar de UK zonder paspoort?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_191586688
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:28 schreef VoMy het volgende:

[..]

Altijd al bizar gevonden dat die Engelsen zo schaamteloos met roofkunst aan het pronken waren.
Zeker omdat Unesco al jaren vraagt om het terug te geven.

Ik vond het dan ook de lelijkste zaal van het British Museum, omdat ik vlak daar voor in Athene was geweest en me goed voor kon stellen hoe mooi het zou zijn als het daar gewoon nog stond.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator woensdag 19 februari 2020 @ 17:58:29 #224
54278 crew  Tijger_m
42
pi_191587510
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 17:01 schreef svann het volgende:
https://www.theguardian.c(...)ers-says-priti-patel

• Border control will no longer accept ID cards from countries such as France and Italy. This, it is understood, is an attempt to clamp down on non-EU workers beating the system with forged or stolen ID cards.

Geen tripjes meer naar de UK zonder paspoort?
Inderdaad. En dan zal het omgekeerde ook gelden, Prima, toch?

Ik snap alleen niet waarom men dan niet zal proberen binnen te komen met een vals paspoort, maar goed.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_191588274
Ben benieuwd wie het werk van de zogenaamde low skilled immigranten gaan overnemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')