quote:Op zondag 2 februari 2020 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Die neger wacht nog even op Ten Hag, en dan rooft hij tijdens de wedstrijd alle kluisjes leeg.
quote:Op zondag 2 februari 2020 16:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Beetje mistig. Blom zou er een klap op geven.
Zeer vermoeiendquote:Op zondag 2 februari 2020 16:48 schreef Caland het volgende:
Gelukkig, de megafoonmongool is er ook weer
Lekkere beveiliger is dat dan.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Die neger wacht nog even op Ten Hag, en dan rooft hij tijdens de wedstrijd alle kluisjes leeg.
Ik heb @onlogisch zojuist op WhatsApp even een berichtje gedaan waar hij is.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
Waar zijn mijn vrienden @:kingroland @:dj_day-v @:doublepain @:jancees @:tagliano @:onlogisch @:tompsv18 en @:zipportal?
Nou ja, waarom Onlogisch er niet is weet ik wel.
quote:Op zondag 2 februari 2020 16:48 schreef Caland het volgende:
Gelukkig, de megafoonmongool is er ook weer
Jij kent echt geen genade he?quote:Op zondag 2 februari 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb @:onlogisch zojuist op WhatsApp even een berichtje gedaan waar hij is.
Present!quote:Op zondag 2 februari 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
Waar zijn mijn vrienden @:kingroland @:dj_day-v @:doublepain @:jancees @:tagliano @:onlogisch @:tompsv18 en @:zipportal?
Jou zag ik al posten in het PSV-topicquote:Op zondag 2 februari 2020 16:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Present!
Oh, je hebt mij niet gementioned.
Dat is hij niet, maar hij is wel beter dan Veltman.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:50 schreef Caland het volgende:
Raar dat de beste verdediger van de eredivisie niet speelt
@:shreyas
Raar dat je mij niet noemtquote:Op zondag 2 februari 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
Dat is niet echt een enorme prestatie.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is hij niet, maar hij is wel beter dan Veltman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |