Blauwsel is dat, wat ik bedoel met optische witmaker. Ik denk alleen niet dat het vergeelde stof weer wit gaat krijgen. Het is meer bedoeld om wit witter te laten lijken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:15 schreef Peter het volgende:
Dr beckmann van die zakjes (niet de doekjes) helpen ook goed om grauwe witte was weer echt wit te krijgen
Bedkussens.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:17 schreef Gunner het volgende:
Over wat voor kussenslopen praten we? Die voor een bank of een bed?
Bij slopen van een bedkussen zou ik zelf overgaan tot vervanging. In zweterige zomers kan zoiets aardig ranzig worden uiteindelijk.
Die koop je voor een paar euro bij HEMA action Zeeman..quote:
Dank je wel! De biotex heeft geholpen. 🥰quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zou beginnen met een nachtje weken in biotex.
Die gele waas komt van huidvet en zo. Biotex breekt de enzymen af waardoor het makkelijker schoon wordt.
Dan zou ik het goed spoelen, en dan normaal wassen.
Even kijken wat dat doet.
Dan als het nog niet goed is kun je dasty er op spuiten, of HG voor gele oksels, of ossegalzeep proberen.
Blauwsel is een laatste redmiddel maar daarmee haal je de bacteriën en vetten er niet uit.
Ik wilde toch eerst proberen of ik ze nog kon redden, nieuwe kopen kan altijd nog - maar liever niet als het eigenlijk niet nodig is. ☺quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Die koop je voor een paar euro bij HEMA action Zeeman..
Super! En nu deze tip onthouden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:08 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dank je wel! De biotex heeft geholpen. 🥰
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |