3equote:
Slim juist van hem, helaas gegokt en verloren, maar denk nog steeds dat dit het beste is wat hij had kunnen doenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
Hahahaha daar overschatte hij zichzelf
Denk dat hij daarnaast ook nog hoopte op dat laatste antwoord, Edwin Evers was ook geen onmogelijke optie om op te komenquote:
En dan, had marieke met 4 of 9 seconde gepast en makkelijker 1 antwoord kunnen geven.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef NoCigar het volgende:
Hij had vijf of tien seconden moeten overhouden
tien was sowieso te veel geweest.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef NoCigar het volgende:
Maar dan had Marieke zeker niet getwijfeld, nu duidelijk welquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef NoCigar het volgende:
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo dom als jijquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef NoCigar het volgende:
Hij moet gewoon direct een antwoord weten, dan werkt het, want de ander durft toch niet lager te zakkenquote:
De vorige keer deed hij 3quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
tien was sowieso te veel geweest.
4 sec vond ik wel de max voor dit gewaagde manier van speltactiek
Dan had Marieke op 3 sec kunnen passen en zou dan veel grotere kans hebben dan met 1 seconde (als ze eronder was gaan zitten).quote:
Dat. Lang blij dat het Marc niet is geworden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:22 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Slim juist van hem, helaas gegokt en verloren, maar denk nog steeds dat dit het beste is wat hij had kunnen doen
Allebei leuke finalistenHad t ze allebei gegund
Dan had hij meer kunnen raden en er vast wel een goed gehad.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef ddx het volgende:
[..]
En dan, had marieke met 4 of 9 seconde gepast en makkelijker 1 antwoord kunnen geven.
Vraag me af of ze tekenfilm hadden goed gerekend dan, was het eerste antwoord dat ik zou hebben geroepen met nog 2 seconden op de klok.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:24 schreef Nizno het volgende:
zweden
kinderboek
tvserie
vinger langs de neus
zoon van hoofdman
even snel gespiekt
ik vrees dat dat te ver van tvserie afstaatquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Vraag me af of ze tekenfilm hadden goed gerekend dan, was het eerste antwoord dat ik zou hebben geroepen met nog 2 seconden op de klok.
Mja, meestal weet je wel het 1e antwoord binnen die tijd toch? Eventueel 2de antwoord dan weer niet.. en bij 4 seconden was Marieke ook gezakt tot 4, denk ikquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
tien was sowieso te veel geweest.
4 sec vond ik wel de max voor dit gewaagde manier van speltactiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |