SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
Ook in moeilijke tijden.
Nou nou zeg, kan je liefde hebben voor een stuk fruit?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een appel staart mij ongelooflijk verliefd aan.
Vrij veilig, neuk een appelquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou nou zeg, kan je liefde hebben voor een stuk fruit?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Nice nice. Rustig aan doen vandaag hé
Aight relaxed man. Pas wel op dat je niet het IJ in valt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
aight, 's kijken of ik wat kan verschuiven. Anders kom ik gewoon x yolo Damsco, boat brpothers ff contacten en knetter skaff het IJ op
Geen watermeloen of appeltaart?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrij veilig, neuk een appel
Wat een IJ zou het dan zijn hequote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Aight relaxed man. Pas wel op dat je niet het IJ in valt.
Hmm mag ook, ff TR zetten of de TT aangepast mag worden, of mag Haagsie dit ook doen, of krijg je dan op je flikker voor gastmodden ?quote:
Netjes!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee gewoon mijn zaakjes goed geregeld.
Als je er doorheen gaat dan heb je geen wrijving meer want dan stoot je in de lucht.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom je onmogelijk doorheen joh.
Neuh heb vaker op een bootje gechilled in de grachten. JBL-tje charge 3 mee aan boort en super hard chillen. Flesjes prosecco mee in de coolbox en gaaaaaanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Aight relaxed man. Pas wel op dat je niet het IJ in valt.
@haags_kwartiertje haga moet zijn rechten zuiver gebruiken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hmm mag ook, ff TR zetten of de TT aangepast mag worden, of mag Haagsie dit ook doen, of krijg je dan op je flikker voor gastmodden ?
Zonder wrijving geen glansquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je er doorheen gaat dan heb je geen wrijving meer want dan stoot je in de lucht.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een IJ zou het dan zijn he
Wil ik ook best doen hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hmm mag ook, ff TR zetten of de TT aangepast mag worden, of mag Haagsie dit ook doen, of krijg je dan op je flikker voor gastmodden ?
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:33 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het personeel hier gaat jaarlijks altijd een boottocht maken als personeelsuitje. Vorig jaar was iemand zo dronken geworden dat hij van de boot in het water viel.
Moet je maar eens zien hoe glanzend de kop van je slurf is als hij wakker isquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonder wrijving geen glans
Eerder een stuk versleten rubber.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Moet je maar eens zien hoe glanzend de kop van je slurf is als hij wakker is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |