Ok, niet gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ditt is SARS 2.0 zei die man bij RTLZ
Ik moet eerst de afstandsbediening eens gaan vinden. Zal me niks verbazen als de hont dat ding heeft verstopt. Of opgegeten.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klopt, ik wilde ook ondertiteling aanklikken en toen begon die gewoon uit zichzelf
Vroeg ik me ook al af. Volgens mij door quarantaine ed. Echter SARS was veel minder besmettelijk. Zie verder Wikipediaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:29 schreef Za het volgende:
[..]
Op welke manier is de verspreiding van SARS ooit gestopt?
Dat ging zo van " Waarom is er nog een naam voor dit nieuwe virus?"quote:
Jawel de WHO heeft de person to person besmetting officieel verklaard als niet langer bestaanbaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:30 schreef Stray_cat het volgende:
Niet toch? Het is er gewoon en dit is een variant dacht ik?
???????quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:35 schreef Za het volgende:
[..]
Jawel de WHO heeft de person to person besmetting officieel verklaard als niet langer bestaanbaar.
https://twitter.com/BNODeskquote:Coronavirus update:
- 9,171 confirmed cases worldwide
- 12,167 suspected cases
- 213 fatalities
- 1,476 in serious/critical condition
- 150 treated and released
- All regions of China reporting cases
- 20 countries reporting cases
Nou, dan ben ik er zeker van dat het enige wat nog gaat helpen een vaccin is.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:35 schreef Za het volgende:
[..]
Jawel de WHO heeft de person to person besmetting officieel verklaard als niet langer bestaanbaar.
Wmoeah gertjuh wat zeg je nu dan zo he, ik begrijp u niet helemaal zo he, ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:35 schreef Za het volgende:
[..]
Komt van een vleermuis, dacht ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:36 schreef Tjacka het volgende:
Las ik nu ook ergens (in dit topic) dat het via dier op mens ook besmettelijk is?
Experts zeggen mondkapjes en handhygiene.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:34 schreef Puntenjager het volgende:
Vroeg ik me ook al af. Volgens mij door quarantaine ed. Echter SARS was veel minder besmettelijk. Zie verder Wikipedia
Waarschijnlijk eerst van vleermuis naar een andere diersoort en daarna overgegaan op de mens.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:36 schreef Tjacka het volgende:
Las ik nu ook ergens (in dit topic) dat het via dier op mens ook besmettelijk is?
Bron?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:35 schreef Za het volgende:
[..]
Ja, maar het kan ook sterker worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:37 schreef Maver24 het volgende:
Kan dit virus nu ook afzwakken uit zichzelf de komende tijd?
On this day in 2003, the World Health Organization (WHO) announces that all person-to-person transmission of Severe Acute Respiratory Syndrome (SARS) has ceased.quote:
On this day in 2003, the World Health Organization (WHO) announces that all person-to-person transmission of Severe Acute Respiratory Syndrome (SARS) has ceasedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |