Waar zie ik dat kaartjequote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:20 schreef Djnormandy het volgende:
Het is vooral toch het stadje Wuhan op dat kaartje en iets erom heen waar mensen dood gaan. Kan we niet gewoon het stadje weghalen en het ergens anders neer dumpen met een muur erom heen
Ik heb extra wc-papier gekocht deze weekquote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:12 schreef Djnormandy het volgende:
Ik kan me nu al voorstellen dat er 100.000-en Amerikanen al aan het doomsday preppen zijn .
Ik denk alleen nog met een vaccin.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:24 schreef Za het volgende:
Hoe ziet men hier de manier waarop deze uitbraak gestopt kan worden?
Cordon op Videoland is wel een aardige, Belgisch.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:23 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Godverdomme.
Kan niet eens netflix aanzetten en er is een docu in de headline over virussen en gejank.
Een slimme meid........quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:25 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik heb extra wc-papier gekocht deze week
Niet. Onmogelijk. Die lockdownsteden zijn zo lek als een mandje. Daar komt bij dat het virus al lang over Sjina verspreid was toen ze over gingen op die lockdowns.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:24 schreef Za het volgende:
Hoe ziet men hier de manier waarop deze uitbraak gestopt kan worden?
Ik vraag me soms af waarom ze bij VL bij series/films geen ondertiteling doen en bij help mijn man is klusser welquote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:25 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Cordon op Videoland is wel een aardige, Belgisch.
Allemaal overledenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:28 schreef Maver24 het volgende:
Je moet eens op twitch kijken en normaal bij Just Chatting zie je heel veel aziatische streams, nu heb ik er nog geen 1 gezien.
Op welke manier is de verspreiding van SARS ooit gestopt?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:27 schreef Puntenjager het volgende:
Niet. Onmogelijk. Die lockdownsteden zijn zo lek als een mandje. Daar komt bij dat het virus al lang over Sjina verspreid was toen ze over gingen op die lockdowns.
Cordon heeft standaard ondertitelingquote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af waarom ze bij VL bij series/films geen ondertiteling doen en bij help mijn man is klusser wel
Ik lees ook dingen zoals een zieke Chinees die vrolijk door Italie heeft gewandeld een zieke dokter die waarschijnlijk nog heel veel mensen heeft gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Niet. Onmogelijk. Die lockdownsteden zijn zo lek als een mandje. Daar komt bij dat het virus al lang over Sjina verspreid was toen ze over gingen op die lockdowns.
Niet toch? Het is er gewoon en dit is een variant dacht ik?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:29 schreef Za het volgende:
[..]
Op welke manier is de verspreiding van SARS ooit gestopt?
Zal morgen even tjekken. Heb echt bij veel dingen dat t niet zo is.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Cordon heeft standaard ondertiteling
Klopt, ik wilde ook ondertiteling aanklikken en toen begon die gewoon uit zichzelfquote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zal morgen even tjekken. Heb echt bij veel dingen dat t niet zo is.
Ditt is SARS 2.0 zei die man bij RTLZquote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niet toch? Het is er gewoon en dit is een variant dacht ik?
SUPER SARSquote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ditt is SARS 2.0 zei die man bij RTLZ
Dat de Wuhoest besmettelijk is lijkt me nu wel bewezenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik lees ook dingen zoals een zieke Chinees die vrolijk door Italie heeft gewandeld een zieke dokter die waarschijnlijk nog heel veel mensen heeft gezien.
...en in Duitsland zijn drie mensen besmet door 1 Chinese dame.
Dat snap ik niet want de ziekte zou niet zo besmettelijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |