quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Exponentiële groei, over veertig dagen zitten we over een miljard topics.
Mwehhhhhh in deze even niet dusquote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook gewoon vriendinnen hebben hoor, dit is het virus van 2020, niet dat van 1920.
Houden we gelijk de sterkere van de 2 over. Ik stem voor.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou haar gelijk op straat gooien. Je eigen gezondheid is belangrijker
Ik dacht dat het zei . has died op het eindequote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:15 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)citizens-latest-news
Jij kent zijn vriendin?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Houden we gelijk de sterkere van de 2 over. Ik stem voor.
Is dat die flapdrol die twitterberichtjes voorleest die hier al vaker is gepost waar niemand op zit te wachten?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:16 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen is wel bekend met Brilhoofd?
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat die flapdrol die twitterberichtjes voorleest die hier al vaker is gepost waar niemand op zit te wachten?
Edit: ja dus.
Is een beetje teveel spanning voor mij.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:16 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen is wel bekend met Brilhoofd?
Ja, die waar @Nikonlover helemaal waus van is.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat die flapdrol die twitterberichtjes voorleest die hier al vaker is gepost waar niemand op zit te wachten?
Dit heb ik al 6x voorbij zien komen ofzoquote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dude, het virus is al lang gesequenced en gekweekt in het lab.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:09 schreef Bieselke het volgende:
[..]
Dus paniekzaaierij om een virus rechtvaardigt paniekzaaierij om een virus?
Long story short: niemand weet nog precies waar we mee te maken hebben, maar toch gaan we al deze conclusies trekken?
hij is ook echt serieus te nemen met zijn PutinGodquote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, die waar @:Nikonlover helemaal waus van is.
Dat waren ze al tijden. Hier toch maar wat blikken inslaan en wat broden in de vriezer gooienquote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:12 schreef Djnormandy het volgende:
Ik kan me nu al voorstellen dat er 100.000-en Amerikanen al aan het doomsday preppen zijn .
Zal ik mijn sollicitatie in een .rar verpakken voor de veiligheid?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik open mijn AliExpress pakketjes trouwens gewoon. Dus ik wens jullie ook het beste. Sollicitaties voor moderator van het BNW forum kunnen naar forum@fok.nl.
Die krijgt en rigide plassertje van tjerrie, dus dat verklaart wel iets ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, die waar @:Nikonlover helemaal waus van is.
Komt toch wel dichtbij zo, hè?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:20 schreef Djnormandy het volgende:
Het is vooral toch het stadje Wuhan op dat kaartje en iets erom heen waar mensen dood gaan. Kan we niet gewoon het stadje weghalen en het ergens anders neer dumpen met een muur erom heen
Precies. Wanneer er 500 miljoen Chinezen dood gaan komt Trump met het vaccin. Dan schakelt hij in twee maanden drie rivalen van de laatste 50 jaar uit van Amerika. Als dat hem geen herverkiezing op gaat leveren.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, het virus is al lang gesequenced en gekweekt in het lab.
Wel af en toe een beetje eten en drinken dumpen, dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:20 schreef Djnormandy het volgende:
Het is vooral toch het stadje Wuhan op dat kaartje en iets erom heen waar mensen dood gaan. Kan we niet gewoon het stadje weghalen en het ergens anders neer dumpen met een muur erom heen
Ik ben as we speak door zijn brievenbus aan het hoesten *woehaaaan*quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je maar 1x in de 2 weken buitenkomt bouw je geen weerstand op, waarschijnlijk raak je besmet door de bonusfolder die door een besmette folderbezorger door je bus wordt gegooid. Het was leuk je gekend te hebben
@Scrummie2.1quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik open mijn AliExpress pakketjes trouwens gewoon. Dus ik wens jullie ook het beste. Sollicitaties voor moderator van het BNW forum kunnen naar forum@fok.nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |