Meer.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:50 schreef heywoodu het volgende:
De update die binnen nu en een uur of twee wel komt: meer of minder dan 10.000 bevestigde gevallen? Zeg het maar!
Ik ga voor minder.
9241.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:50 schreef heywoodu het volgende:
De update die binnen nu en een uur of twee wel komt: meer of minder dan 10.000 bevestigde gevallen? Zeg het maar!
Ik ga voor minder.
Minder voor de eerste update, meer na de tweede update! (Zijn er altijd 2 kort na elkaar)quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga voor minder.
Ach gut Wat dan Kapsalon ?!quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
Beter zorg je voor blikken met soep.
""soepblikken"" ...
9240quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga voor minder.
Hahaha en dan zo'n politicus die dat heel onnozel vertelt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:48 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
[..]
En om het virus tegen te gaan moet als zwarte piet geschminkt vuurpijlen afsteken terwijl je in een oude diesel rijdt.
Volgens de Chino telraam. Verwacht veel meer. En daar zet ik ook op in.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga voor minder.
Zo werkt een virus niet, meneerquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Doe eens 8500 keer 8500.
Misschien moet je eens opzoeken wat logaritmische groei is![]()
Meer dan 10k misschien zelfs 11.000quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga voor minder.
Zijn die dan allemaal aangestoken door die Chinese dame van die meeting?quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:45 schreef Houtenbeen het volgende:
5de geval in Bayern ook een medewerker van dat auto-onderdelenbedrijftwitter:BR24 twitterde op donderdag 30-01-2020 om 22:31:01Die Zahl der #Coronavirus-Fälle in Bayern steigt auf fünf. Wie das bayerische Gesundheitsministerium mitteilt, wurde ein weiterer Mitarbeiter der Firma #Webasto in Stockdorf positiv auf das Virus getestet. Der Mann wohnt im Landkreis Traunstein. https://t.co/IpyoxjErMj reageer retweet
Ja, helaas wel. Waarom zouden ze anders spreken over het aantal mensen een ziek persoon besmet!?quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:53 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Zo werkt een virus niet, meneer
Mooi.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
Co ro na
Co ro nee
Co re aa
Korea
Zuid Korea, Noord Korea
Beide Korea's
Bier.
Corona is bier.
Met citroen
En soms met een rietje.
Dit klinkt als een liedje
Maar is een gedicht.
Nu is het tijd dat ik zwicht.
Drinken met een rietjequote:Op donderdag 30 januari 2020 22:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
Co ro na
Co ro nee
Co re aa
Korea
Zuid Korea, Noord Korea
Beide Korea's
Bier.
Corona is bier.
Met citroen
En soms met een rietje.
Maar is een gedicht.
Ik las dit met de stem van Nico Dijkshoornquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
Co ro na
Co ro nee
Co re aa
Korea
Zuid Korea, Noord Korea
Beide Korea's
Bier.
Corona is bier.
Met citroen
En soms met een rietje.
Maar is een gedicht.
Prachtig.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
Co ro na
Co ro nee
Co re aa
Korea
Zuid Korea, Noord Korea
Beide Korea's
Bier.
Corona is bier.
Met citroen
En soms met een rietje.
Maar is een gedicht.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:54 schreef Puntenjager het volgende:
Ik ga voor een miljoen voor het einde van volgende week
10..003quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga voor minder.
Dit begrijp ik ook nietquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:00 schreef Confetti het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Chinezen hier nog vrij naartoe kunnen reizen en dus een visum krijgen. Als het écht zo gevaarlijk is als ze nu voordoen moeten de visa ingetrokken worden, en de Chinezen geïnterneerd worden in afwachting van uitzetting. Het zal dus wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |