Machtsmisbruik!quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit ik weer door het slotje heen te posten
Net geluisterd maar nog nooit iets in die richting gehoord. Vernieuwend wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Wat voor soort baan had jij ook alweer?quote:
HA!quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit ik weer door het slotje heen te posten
Hahaha jaquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn weleens een paar pagina’s doorgegaan na het slotje, toch Haags?
Zou ik ook niet willenquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar meer macht hebben we niet
Ik ben slechts een eenvoudige project manager die bij een aantal media/telecombedrijven wat dingen roept over hoe tv zou moeten werken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor soort baan had jij ook alweer?
Nog even snel vragen voor de Chinese dood toeslaat
Neuh.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ik ook niet willen
Leukquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben slechts een eenvoudige project manager die bij een aantal media/telecombedrijven wat dingen roept over hoe tv zou moeten werken.
Miep?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:15 schreef Molo het volgende:
Kind is geloof ik eindelijk klaar met krijsen
Heeft maar 1,5 uur geduurd![]()
![]()
![]()
Ja joh, vreselijk dramawijf af en toequote:
Op technisch vlak gelukkigquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk![]()
Inhoudelijk projectmanager ook, niet alleen vorm toch?
Van die vormfiguren vind ik altijd zo vermoeiend. Net makelaars
Wordt vanzelf minder :quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:15 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
Na 2 minuten zou je er al ducttape op moeten plakken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:15 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
Ze wilde gewoon een espressootjequote:Op donderdag 30 januari 2020 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja joh, vreselijk dramawijf af en toe
quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op technisch vlak gelukkig
Ja? Denk je?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt vanzelf minder :
Nou, echt, pffffquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na 2 minuten zou je er al ducttape op moeten plakken.
Ze wilde idd mijn koffie. En tv kijken, en 'net zo laat naar bed als papa en mama'squote:Op donderdag 30 januari 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon een espressootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |