Daar roepen ze toch geen internationale noodsituatie voor uit?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:10 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Nee, verkoudheidsvirussen zijn er elk jaar.
Vraag me af hoe iemand als hem veilig wordt gehouden. Zou hij een bunker hebben, een soort war-room, waar hij niet uit komt?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.![]()
Nu wachten op ''The president of China is getting sick''.
Wel als ze niet van het virus af wetenquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar roepen ze toch geen internationale noodsituatie voor uit?
Da vind ik persoonlijk wel veel, jaquote:
Meestal niet, maar in 2003 bijvoorbeeld wel. Soms doen ze het voor verkoudheid, soms voor griep en soms voor exotische ziektes in Afrika.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar roepen ze toch geen internationale noodsituatie voor uit?
Ja, veel levendiger als je even koffie gaat halen en het tellertje is weer 6 gevalletjes verder.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Laat ze maar eens wat vaker de aantallen updaten. Man man, wat is dat toch ouderwets.
Op basis van de hele wereld? Om en nabij de 210 miljoen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, als het een pandemie zou worden dan is 3% mortaliteit nog veel
Maar ik kan niet uitrekenen hoeveel.
Is dat bij allen gevallen zo?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
nee, want de doden hadden een slechte gezondheid of waren oud, net zoals bij griep.
Ja was loos alarm tot nu toe. Maar de incubatietijd is nog afwachten.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Is er al wat nieuws geweest over dat cruise schip?
Dus als mensen zwak zijn is het niet erg dat ze dood gaan?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:13 schreef Tlaloc het volgende:
Van wat ik lees waren de personen die zijn overleden oud en/of lichamelijk zeer zwak, dus wat is het hele issue precies?
Of gewoon een hype a la varkensgriep / sars? WHO die meer geld wil ivm dreigende busgetcuts?
Ideaal moment voor tegenstanders om hem per ongeluk ziek te laten wordenquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vraag me af hoe iemand als hem veilig wordt gehouden. Zou hij een bunker hebben, een soort war-room, waar hij niet uit komt?
Oud in 70+ en lichaamlijk zwak mensen met al aandoeningen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:13 schreef Tlaloc het volgende:
Van wat ik lees waren de personen die zijn overleden oud en/of lichamelijk zeer zwak, dus wat is het hele issue precies?
Of gewoon een hype a la varkensgriep / sars? WHO die meer geld wil ivm dreigende busgetcuts?
Survival of the fittest heet dat. Lullig, maar wel nodig.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus als mensen zwak zijn is het niet erg dat ze dood gaan?
Er is ook een besmetting van dertig jaarquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oud in 70+ en lichaamlijk zwak mensen met al aandoeningen?
Ah, mooi. Thanks.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:14 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Ja was loos alarm tot nu toe. Maar de incubatietijd is nog afwachten.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:17 schreef Djnormandy het volgende:
Maarja 6x eerder is er een noodsituatie uitgeroepen en ik ben er nog steeds , Dus dit zal ook wel goed gaan.
Als jij er maar bentquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:17 schreef Djnormandy het volgende:
Maarja 6x eerder is er een noodituatie uitgeroepen en ik ben er nog steeds , Dus dit zal ook wel goed gaan.
Er waren ook kinderen besmetquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er is ook een besmetting van dertig jaar
Man van 30.
In europa
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus als mensen zwak zijn is het niet erg dat ze dood gaan?
Ik ben 34quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er is ook een besmetting van dertig jaar
Man van 30.
In europa
Dat is wel een verschil ja. De gezonde mens zal het misschien dan ervaren als een zware verkoudheid?quote:
Ik 36quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben 34
Komt zo wel erg dichtbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |