We waren er in de zomer. We vonden het wat eenzijdig qua sfeer en dingen te doen. En, takkkkke duuurquote:Op maandag 26 september 2022 14:49 schreef linebear het volgende:
Vind beide steden echt geweldig. .Mag volgende maand weer naar NY (ook voor de marathon)
En stukken dichterbijquote:Op maandag 26 september 2022 15:03 schreef Rene het volgende:
[..]
We waren er in de zomer. We vonden het wat eenzijdig qua sfeer en dingen te doen. En, takkkkke duuur!
Londen is ook niet goedkoop. maar wel gezelliger
Volgens mij heb je hierboven nog wat alternatieven staan.quote:Op donderdag 29 september 2022 @ 12:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb The Ritz moeten annuleren wegens een plannings f up vanuit mijn kant. Iemand nog tips voor fijne afternoon tea?
jahoor. Goed metro station. Beetje Thai/asia buurt en straat. Erachter op cromwell road heb je ook nog een zooi hotels zitten en ook een metroline.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Is Earls Court een fijne buurt voor hotels?
Dank jequote:Op dinsdag 8 november 2022 22:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
jahoor. Goed metro station. Beetje Thai/asia buurt en straat. Erachter op cromwell road heb je ook nog een zooi hotels zitten en ook een metroline.
Allemaal goed te doen en relatief veilig. Probeer jollibees als je er zit
Ja ik ben er toen met mn moeder geweest dus het is zeker veilig! Zou het zo weer doen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Wij zitten altijd in het Park International hotel in die buurt en bevalt ons uitstekend qua ligging. En voel me ook veilig op straat daar savonds.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
West-Brompton is ook wel OK trouwens.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank jem'n zus en ik willen naar de coronation in mei maar het hotel dat we wilden heeft vandaag pas de prijzen vrijgegeven en is stervensduur natuurlijk. En heb nu in Earls Court en West-Brompton betaalbare hotels gezien, maar we willen er wel over straat kunnen 's avonds
Ja, erg goede verbindingen ook.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Valt reuze mee hoor (1.14). Niet naar Zwitserland, Noorwegen, USA gaan als je dacht dat London duur was… ten opzichte van andere niet euro landen is de situatie véél slechterquote:Op woensdag 9 november 2022 16:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Oef, Londen was wel aan de prijs zegheb ik gevoeld in de portemonnee. (en de pond staat giga ongunstig tov de euro).
Prijzen voor verblijf en eten zijn sowieso enorm gestegen. Nu zijn dat ook dingen waar ik niet extreem op bespaar, dus dat tikte nog eens extra aan.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:28 schreef XL het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor (1.14). Niet naar Zwitserland, Noorwegen, USA gaan als je dacht dat London duur was… ten opzichte van andere niet euro landen is de situatie véél slechter
Denk niet dat je weet hoe mijn weekend met vrienden verlopen isquote:Op woensdag 9 november 2022 17:28 schreef XL het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor (1.14). Niet naar Zwitserland, Noorwegen, USA gaan als je dacht dat London duur was… ten opzichte van andere niet euro landen is de situatie véél slechter
Het is voor mij heel duidelijk hoe je een weekend in London heel duur kunt maken. Dus ik vertrouw je daar wel… ik bedoel meer dat in vergelijking tot de rest van de wereld op dit moment London niet zo duur is als het soms was. Ook in Amsterdam kan ik probleemloos 4 euro voor een biertje betalen. Restaurantprijzen zijn overal omhoog en een tosti van meer dan een tientje is niet meer alleen aan Belgie voorbehouden. Bovenop de wereldwijde hoge prijzen komt de waarde van de valuta en daar krijgt de pond als een van de weinige munten nog hardere klappen dan de euro. Dat wilde ik eigenlijk zeggen. Ja, London is duur… maar altijd nog een van de betere niet euro-landen om geld te verbrassen. Dat er dan absoluut iets veel ponden zijn uitgegeven…. Gefeliciteerd, top weekend gehad!!!quote:Op woensdag 9 november 2022 20:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk niet dat je weet hoe mijn weekend met vrienden verlopen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |