Hoezo dan? Het is je man, daar ben dan toch niet vies van, zeker als het gewassen wordt. Je ligt ook met elkaar lepeltje-lepeltje in bed enzo waar ook van alles gebeurd.quote:
Het gaat om het stiekem. Mijn man heeft ook wel eens voor de grap mijn onderbroek aangetrokken en toen hebben we samen smakelijk gelachen. Maar dat stiekeme vind ik een heel vies idee. Vooral nog dat rukken er in.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:38 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoezo dan? Het is je man, daar ben dan toch niet vies van, zeker als het gewassen wordt. Je ligt ook met elkaar lepeltje-lepeltje in bed enzo waar ook van alles gebeurd.
Nou nee, alleen de slipjes, de rest gaat even met een doekje in de droger.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:31 schreef Oostblokkert het volgende:
Is er een reden waarom je dit geheim met ons deelt, naast ons informeren? Zoja wat is dat dan?
[..]
Hij wast alle kleding van zijn vrouw nadat die ze heeft gebruikt, zei hij eerder.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:24 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Als je mijn man was en ik kwam hier achter, dan had je inderdaad je koffers kunnen pakken. Stiekem slipjes dragen
Dat rukken is wel apart ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:42 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Het gaat om het stiekem. Mijn man heeft ook wel eens voor de grap mijn onderbroek aangetrokken en toen hebben we samen smakelijk gelachen. Maar dat stiekeme vind ik een heel vies idee. Vooral nog dat rukken er in.
Hij draagt ze omdat ie graag vrouwenkleding draagt.. niet omdat ze zo lekker zacht zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]![]()
dat is echt overdreven. hij draagt ze om dat de stof zo fijn zit, mannenkleding bestaat niet uit zachte fijne stoffen.
Ik was een beetje aangeschoten en we hadden al een rare avond qua gespreksonderwerpen. Hij snapte mij wel gelukkig, ik ken hem dan ook zo lang en ik ken ook shit van hem wat niemand anders weet, misschien speelde dat ook wel mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 04:03 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af waarom sommige mensen het wel weten en je partner niet, en hoe dat zo gekomen is. Maar als je zo het lijstje voorlegt, dan snap ik het wel (bosbeetle is een machtig man op fok!, met alle geheimen). Maar toch : waarom heb je het die goede vriend verteld? Had je niet hoeven doen...
Als je niet in de spiegel kijkt dan hoeft dat niet uiteraard, het gaat je om het gevoel. vrouwelijk te zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2020 04:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
voel je dan ook een vrouw ??
[..]
Ik kan me mijn dromen eigenlijk nooit herinneren, geen enkele.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 06:28 schreef maily het volgende:
Droom je weleens dat je ineens in vrouwenkleding op een feestje bent?
Ik voel mezelf prima als man en zou nooit een vrouw willen zijn, als je soms hoort wat vrouwen allemaal naar zich geroepen krijgen ben ik stiekem gewoon blij een man te zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:21 schreef Hexagon het volgende:
Ben je wel blij met man zijn? Of zit er niet een wens tot geslachtsverandering achter?
Een beetje van beide, zeker jurken die super zacht zijn voelen heerlijk op mijn huid. Bij een strakker zittende broek of top gaat het meer om het geestelijke gevoel, dat soort kleren voelen niet echt anders dan mannen kleding.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:37 schreef klappernootopreis het volgende:
Vrouwenkleding heeft over het algemeen een andere structuur van stof en vormgeving. Mijn vriendin heeft allerlei in mijn optiek flodderige kleding die in mijn optiek bijna niet netjes is te vouwen of te dragen. Vind je dat de stoffen van kleding voor mannen anders van structuur moeten zijn om je er lekker in te voelen?
Niet bewust, ik schat in dat ik nu 2 a 3 keer per maand haar kleren aan doe, ik denk dat dit aardig stabiel is qua keren over de laatste paar jaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:38 schreef THEFXR het volgende:
wordt de lust tot het dragen van vrouwen kleding erger?
of de lust tot het kopen van kleding voor je vrouw erger, zodat je het eigenlijk voor jezelf koopt
Ik vindt het fijn om mijn verhaal te kunnen delen, gelukkig kan dit hier anoniem.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:31 schreef Oostblokkert het volgende:
Is er een reden waarom je dit geheim met ons deelt, naast ons informeren? Zoja wat is dat dan?
[..]
Hij wast alle kleding van zijn vrouw nadat die ze heeft gebruikt, zei hij eerder.
Het gaat echt puur om de kleding, niet zozeer het stiekeme.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:12 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Een beetje van beide, zeker jurken die super zacht zijn voelen heerlijk op mijn huid. Bij een strakker zittende broek of top gaat het meer om het geestelijke gevoel, dat soort kleren voelen niet echt anders dan mannen kleding.
Dat is ook de bedoeling van dit topic. Soms kan het delen van een lastig verhaal je sterkte geven, zoals een delen van een verdrietig verhaal je gemoedsrust kan geven.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:14 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Ik vindt het fijn om mijn verhaal te kunnen delen, gelukkig kan dit hier anoniem.
Het kon ook als doel hebben om maatschappelijke bewustzijn te kweken oid.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:19 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van dit topic. Soms kan het delen van een lastig verhaal je sterkte geven, zoals een delen van een verdrietig verhaal je gemoedsrust kan geven.
Ik denk dat toch de spanning deels komt van het weten wie de kleding gedragen heeft.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het gaat echt puur om de kleding, niet zozeer het stiekeme.
Zou je dan geen vrouwenkleding voor jezelf kopen ipv die van je vrouw steeds te pakken?
Ik zie niet in hoe ze hier last van kan ondervinden, daarom vind ik het ook niet kwalijk om dit soms te doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Vind je het niet kwalijk dat je dit allemaal zo stiekem doet richting je vriendin?
Nee, puur bij kleding, geen behoefte om een bh met neptieten aan te doen ofzoiets.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:34 schreef aquawoman het volgende:
Zou je niet graag dameskleding puur voor jezelf uitkiezen?
Houdt het voor jou echt op bij de kleding of heb je het idee dat er meer speelt?
Dat ljikt mij niet handig, ik hou het juist geheim voor mijn partner.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:41 schreef Sigaartje het volgende:
Is het niet iets om in het seksspel te betrekken met je vriendin?
waarom niet. zo heb ik mn vriendin gevraagd of ze een trio wilde en zei mocht aangeven of het een man of vrouw zou worden. Gelukkig wilde ze een vrouw. Maar had me niet eens uitgemaakt, ze gebruikt weleens een dildo op mij. Zalig om mn prostaat mee te bevredigen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:12 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Dat ljikt mij niet handig, ik hou het juist geheim voor mijn partner.
Hij doet haar toch nergens kwaad?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Vind je het niet kwalijk dat je dit allemaal zo stiekem doet richting je vriendin?
Als je vrouw dagelijks lunch voor je klaarmaakt en jij gooit het weg om een broodje gezond te scoren. Wat denk je wat voor reactie je krijgt als dat uit komt?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Hij doet haar toch nergens kwaad?
Deze vraag snap ik niet.
Mwoah. Ze wou wel even bitchen, maar het is niet alsof ik haar moeder heb geneukt of zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:18 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Als je vrouw dagelijks lunch voor je klaarmaakt en jij gooit het weg om een broodje gezond te scoren. Wat denk je wat voor reactie je krijgt als dat uit komt?
Misschien vergelijkt (de vrouw van) TS dit wel met haar moeder neuken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Mwoah. Ze wou wel even bitchen, maar het is niet alsof ik haar moeder heb geneukt of zo.
Hm kwaad doen is wat subjectief maar door het heimelijk karakter van.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Hij doet haar toch nergens kwaad?
Deze vraag snap ik niet.
Ik snap dat wat betreft het verkleden(mag ik dat zo zeggen?). Maar ik doel meer op het geheim houden van.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:10 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe ze hier last van kan ondervinden, daarom vind ik het ook niet kwalijk om dit soms te doen.
Waar baseer jij je gedachtengang op?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
Ik geloof niet dat je niet op z'n minst biseksuele gevoelens hebt.
Nou ik kan mij niet voorstellen waarom je kleding draagt die jij als vrouwelijk ziet dat je daarmee niet op zijn minst een soort van mannelijke aandacht wilt trekken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:28 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Waar baseer jij je gedachtengang op?
Nav een aantal van de laatste reacties zou ik er ook wel klaar mee zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:29 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Ik geef trouwens om 17:00 het account weer terug aan @:bosbeetle
Ik vind dit nogal een opmerkelijke reactie en eigenlijk ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:08 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
En ook deze sla ik over, ik heb geen behoefte om een of ander test onderwerp te zijn waar ik op score in het DSM5 handboek.
Grappig dat je dit zegt. Het valt mij vooral heel erg op bij kinderkleding. Meisjeskleding is vaak kleuriger, uitbundiger, zachter en met meer details afgewerkt (al zijn er natuurlijk uitzonderingen). Mijn jongste zoon heeft een wat uitgesproken smaak en kiest daarom vaak kleding van de meisjesafdeling. Wat mij betreft prima en dat hangt ook echt niet samen met ‘liever een meisje zijn’ oid. In die zin herken ik hier wel iets in. Jammer dat het zo stiekem moet. Als partner zou ik het juist verdrietig vinden dat je hier niet open over durft te zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:37 schreef klappernootopreis het volgende:
Vrouwenkleding heeft over het algemeen een andere structuur van stof en vormgeving. Mijn vriendin heeft allerlei in mijn optiek flodderige kleding die in mijn optiek bijna niet netjes is te vouwen of te dragen. Vind je dat de stoffen van kleding voor mannen anders van structuur moeten zijn om je er lekker in te voelen?
Dan sluit ik nu het topicquote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:29 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Ik geef trouwens om 17:00 het account weer terug aan @:bosbeetle
Dit is vraag wat je wil, niet persee krijg hier al je antwoorden. De TS heeft trouwens je vraag wel beantwoord namelijk dat hij daar niet op in wil gaan, en dat is zijn goed recht.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:04 schreef Bracha020 het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal een opmerkelijke reactie en eigenlijk ook niet kunnen.
Je stelt je beschikbaar voor vragen in dit topic en men biedt je die mogelijkheid.
Er is niets mis met mijn vragen, gewoon hele normale interesse omdat je verhaal lijkt af te wijken van een dergelijke parafilie.
Mijn vragen hebben helemaal niets met een 'test onderwerp' zijn te maken, dat is geheel jouw interpretatie.
Ik wil de moderator dan ook vragen hier in te grijpen of de volgende keer vooraf aan te geven dat vragen gewoon beantwoord dienen te worden.
Als iedereen hier maar verhalen mag vertellen maar enkel reageert op vragen die hem/haar aanstaan dan hebben we weinig aan een dergelijk topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |