abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 12:43:31 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191262733
4 gangen eten bij Mamma Rosa van Sapori in Enschede op 1 februari 2020 om 17:30: *O*

-Reservering is gedaan-

* Lonaa
* PdeHoog+G
* Z80
* Kaatje
* minilot
* Lucky_Strike+J
* Candaasje
* Borisz
* Uhmmpie
* Anthraxx
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie
* Whiskers
* Blues en golfer
* Isa
* Annex+S
* Krea

Mét meetpot.

Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 12:44:47 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191262754
De Shitbit dit ik zelf dan liever niet in de slaapkamer gebruiken :D
pi_191262946
gefeliciteerd, AnneX!
pi_191263619
ik heb pure pindarotsjespindakaas en hij is veel te lekker.
Spoilers!
pi_191263835
Ik wil ook dingen opeten :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191263858
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook dingen opeten :')
Idem. Maar op kantoor blijken er alleen nog mariekoekjes te zijn. En zo wanhopig ben ik nog niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191263870
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 13:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Idem. Maar op kantoor blijken er alleen nog mariekoekjes te zijn. En zo wanhopig ben ik nog niet.
Ik probeer vooral niet EAT ALL THE THINGS. Heb wel awesome dingen in huis :9 :')
pi_191263897
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik probeer vooral niet EAT ALL THE THINGS. Heb wel awesome dingen in huis :9 :')
Dingen in huis hebben is gevaarlijk. :X

Maar geen dingen in huis hebben is nog gekmakender. Dus ook ik heb altijd dingen in huis. Gelukkig is mijn huis voorlopig nog 40 km ver weg.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191263907
Ik ga zo even dingen in huis halen. Mijn choco is op, en ik heb zin in warme choco ;(
pi_191263918
Ik heb fruit liggen op kantoor, veel fruit. Zo maar eens aan beginnen
We have far more in common than that which devides us..
pi_191263923
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:03 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga zo even dingen in huis halen. Mijn choco is op, en ik heb zin in warme choco ;(
Ik heb hier zin in en ik heb het in huis.
pi_191263925
Of naja, eigenlijk heb ik het gewoon koud.
pi_191263995
Tot nu toe gegeten:
Banaan in yoghurt met een scheut Carvan Cevitam multifruit, pruimen abrikozen vijgen (alle gedroogd ivm darmpies :+) peer, vk boterham met gebakken ei en casselerrib.
Zometeen een zelfgebakken broodje van de molen met kaas/jam en stukje hemaworst dat er nog ligt en vanavond resten Paella met gebakken gamba's en salade.
Dan zit er wel weer genoeg in *)

Auto helemaal gedaan in wasstraat en van binnen.. hard nodig!
Zo nog ff sporten en dan lekker op de bank lezen O+
pi_191264006
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb hier zin in en ik heb het in huis.
:o

+1! Maar die 40 km he ;(
pi_191264013
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:12 schreef Blues het volgende:
Tot nu toe gegeten:
Banaan in yoghurt met een scheut Carvan Cevitam multifruit, pruimen abrikozen vijgen (alle gedroogd ivm darmpies :+) peer, vk boterham met gebakken ei en casselerrib.
Zometeen een zelfgebakken broodje van de molen met kaas/jam en stukje hemaworst dat er nog ligt en vanavond resten Paella met gebakken gamba's en salade.
Dan zit er wel weer genoeg in *)

Auto helemaal gedaan in wasstraat en van binnen.. hard nodig!
Zo nog ff sporten en dan lekker op de bank lezen O+
Goed bezig! Qua eten en activiteit.

Ik liet mijn mailbox schrikken: 3 jaar aan oude mails opgeruimd _O-
pi_191264030
Ik ga niet eens aan mijn mailbox beginnen :')

Zo waarschijnlijk nog even onverwacht helpen in de stal. Iemand vroeg voor vervanging door eigen dier dat met spoed naar de dierenarts moet, en ik ben toch al bijna klaar met leren.
pi_191264107
quote:
Ohohoh :9~ :9~ :9~
pi_191264144
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ohohoh :9~ :9~ :9~
Ik zocht eigenlijk het recept van “wortelfrietjes” ....

Ergens ging iets mis.
pi_191264166
quote:
Wat slecht dit :9~
pi_191264168
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ergens ging iets mis.
Best wel ja _O-
pi_191264173
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ergens ging iets mis.
Je mag deze best maken, als je nou zaterdag een stukje meeneemt wil ik met liefde proeven
pi_191264202
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je mag deze best maken, als je nou zaterdag een stukje meeneemt wil ik met liefde proeven
Ik vrees dat de ingrediënten lastig zijn....

Dus dat wordt eigen creativiteit en niet genoeg tijd om dit voordat P op de stoep staat af te krijgen denk ik.

Heb hem bewaard _O-

Edit: nog maar eens afspreken dus.
En dan bij voorkeur zonder 4gangendiner :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Uhmmpie op 30-01-2020 14:38:54 ]
pi_191264316
Ik ging naar de koelkast voor een appel, maar ik vond een bakje hollandse garnalen die op moesten. Tja.
pi_191264385
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik vrees dat de ingrediënten lastig zijn....

Dus dat wordt eigen creativiteit en niet genoeg tijd om dit voordat P op de stoep staat af te krijgen denk ik.

Heb hem bewaard _O-

Edit: nog maar eens afspreken dus.
En dan bij voorkeur zonder 4gangendiner :)
:Y
pi_191264583
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goed bezig! Qua eten en activiteit.

Ik liet mijn mailbox schrikken: 3 jaar aan oude mails opgeruimd _O-
Me ook nog ff boosch gemaakt op de tuin >:)

Oh ik ben een notoire soms iets te snelle opschoner van mails.. lekker uitzoeken en bijhouden, dat moet, anders chaos in mijn brein :D
pi_191264623
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik ging naar de koelkast voor een appel, maar ik vond een bakje hollandse garnalen die op moesten. Tja.
Appel mét garnalen, is dat iets? c_/
pi_191264633
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 15:04 schreef Blues het volgende:

[..]

Appel mét garnalen, is dat iets? c_/
Ik heb beide al op, los van elkaar. :') Maar dat is wel lekker ,samen. :9
pi_191265948
Avondeten was hier een roast van aardappel, koolraap, kleine rode puntpaprika'tjes en knoflook; aangevuld met lamsgehaktballetjes. Toe: mascarpone met vlierbessenjam, chocola, een nieuwjaarsrolletje en wat advocaat.

Nu een espresso als afsluiting en dan kan de avond beginnen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191266018
@golfer, @ vanyel:
Het wegbrengen van de biggen is gisteren niet helemaal volgens plan gegaan. Eén big loopt nog bij ons. Dat is de big die grote stukken buikspek zou moeten leveren; dat komt hierdoor niet in februari. Later wel, deo volente :').
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191266088
Hoi 8-) Afspraken met Whiskers en Uhmmpie zijn gemaakt voor zaterdag. Zin in *O*

Vandaag als lunch een goeie uitsmijter, straks ga ik linzensoep maken. Nu eerst Slowaakse les en op G. wachten want die logeert twee nachtjes bij me :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 30 januari 2020 @ 17:06:27 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191266264
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:48 schreef sigme het volgende:
@:golfer, @ vanyel:
Het wegbrengen van de biggen is gisteren niet helemaal volgens plan gegaan. Eén big loopt nog bij ons. Dat is de big die grote stukken buikspek zou moeten leveren; dat komt hierdoor niet in februari. Later wel, deo volente :').
Geen haast mee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191266276
@Vanyel, herhaling, nu hopelijk met wel werkende mentioning:

quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:48 schreef sigme het volgende:
@:golfer, @ vanyel:
pi_191266412
Waarom nog die ene big nog bij jullie dan, @sigme? #veeteeltn00b

Je eten klinkt weer eens verrukkelijk! :Y

[ Bericht 12% gewijzigd door minilot op 30-01-2020 17:26:54 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_191266446
Verkoudheid op tijd geweken voor de meet! Althans, nog wat snottig, maar ik proef in elk geval weer shizzle! *O* Nog één kwestie pre-meet op de todolijst: alle powerbanks in huis opsnorren en opladen. #hugeasstreinreis :9
pi_191266465
pi_191266469
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi 8-) Afspraken met Whiskers en Uhmmpie zijn gemaakt voor zaterdag. Zin in *O*
Auto vol chickies dus! ^O^
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 17:28:30 #38
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191266503
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:21 schreef minilot het volgende:
Waarom nog die ene big nog bij jullie dan, @:Sigme? #veeteeltn00b

Soms hebben dieren echt geen zin om zich te laten vangen.

Veel stresshormonen zorgt voor een slechte kwaliteit vlees.
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 17:30:59 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191266530
Ik weet dat op landgoed Scholtenzathe hier vlakbij de Hereford runderen in het veld neer worden geknald. 0 stress dus.
pi_191266708
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:21 schreef minilot het volgende:
Waarom nog die ene big nog bij jullie dan, @:Sigme? #veeteeltn00b

Onze varkens moeten nogal een end lopen vanuit hun wei naar hun kar. Dat kan alleen als een varken dat ook *wil* lopen. Ze vinden het altijd eerst eng, dan spannend, en daarna zijn ze blasé. Dus we gaan altijd eerst een week oefenen met varkens, voor ze weg moeten. Hadden we nu ook gedaan, maar er was een groot verschil tussen de nieuwsgierigsten en de bangste. Op zich kwam de bangste ook wel een endje mee, maar hij keerde om, speerde terug, en wou niet alsnog aansluiten, ook niet met rustig wachten. Dus tsja. We hebben de andere biggen weggebracht en de bangerik gehouden. Die krijgt nu een paar weken extra training.

Meer verslag en wat foto's:
F&F / sigme's diergaarde deel 6

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 30-01-2020 18:17:47 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 januari 2020 @ 17:52:18 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191266760
Gegroet vanuit IJmuiden :W. Straks naar Ellen ten Damme. Ondertussen ook gekookt :+. De aardappels en champignons al forno a la Jamie (uit zijn Vegatarische boek).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_191266833
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Auto vol chickies dus! ^O^
Yup. Je mag nog in de kofferbak? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191266993
Woah. Ik wilde chorizo kopen en ik zag een stukje liggen bij m'n marktman en ik vroeg wat dat was. 'Italiaanse Chorizo'. Ok. :') Anyway, ik realiseerde me dat het waarschijnlijk Salame Picante is. En pikant is ie zeker. Holy :o
pi_191267161
https://www.jamieoliver.c(...)-amp-crispy-chorizo/

Wel goedgekeurd. Met brood van Kaatje erbij :9
pi_191267170
Mooi. Thuis. Ik zou om 15:00 klaar zijn.
Fijn, zulke planning.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191267178
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:24 schreef derLudolf het volgende:
Ben benieuwd naar de karkassen, flink wat spek op de ribben?

Hoeveel kg.
Dat is me té CUL hoor, voor F&F, dus ik doe m'n antwoord hier.

Zaterdag ben ik bij de slager om het lamsvlees te halen, dan heeft hij behalve dat lamsvlees ook de karkasgewichten van de varkens voor me (warm gewogen).

Als ik die heb kan ik aan het rekenen slaan met de vraag of we toeleggen of wat verdienen aan de varkens. Ik heb ze (máánden geleden) verkocht voor een vaste karkaskilo-prijs, maar als ik er echt winst op maak dan gaat die prijs wat naar beneden (ik doe het immers niet voor winst).

Twee maanden geleden was ik nog bang er echt geld op toe te gaan moeten leggen, maar dat gaat meevallen denk ik.
pi_191267254
quote:

Vandaag als lunch een goeie uitsmijter, straks ga ik linzensoep maken. Nu eerst Slowaakse les en op G. wachten want die logeert twee nachtjes bij me :7
Vrouwenverzamelaar :)
pi_191267302
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:30 schreef Lonaa het volgende:
https://www.jamieoliver.c(...)-amp-crispy-chorizo/

Wel goedgekeurd. Met brood van Kaatje erbij :9
Boah, wat een lekker recept. Is het soepig of een wat vastere structuur?
pi_191267316
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Boah, wat een lekker recept. Is het soepig of een wat vastere structuur?
Wat vaster, meer stoofpot. Gaat ook maar weinig water in opzich. Ik had m gisteren al gemaakt :9
pi_191267334
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat vaster, meer stoofpot. Gaat ook maar weinig water in opzich. Ik had m gisteren al gemaakt :9
Vind het wel iets voor het eetclubje
pi_191267359
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:52 schreef borisz het volgende:
Gegroet vanuit IJmuiden :W. Straks naar Ellen ten Damme. Ondertussen ook gekookt :+. De aardappels en champignons al forno a la Jamie (uit zijn Vegatarische boek).
Ellen ten Damme O+
pi_191267423
Oh man. Dit weekend. :') Alles komt tegelijk. Morgen om 5 uur beginnen, zondag eind van de middag klaar. *hijg
pi_191267439
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:55 schreef Lonaa het volgende:
Oh man. Dit weekend. :') Alles komt tegelijk. Morgen om 5 uur beginnen, zondag eind van de middag klaar. *hijg
Verveel jej je in ieder niet :P
pi_191267467
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Verveel jej je in ieder niet :P
Nee. :D Morgen eerste vergadering van stichting in 'ons' nieuwe pand *O* Daarvoor een vrijdagmiddagborrel in de bierkerk. ( :') ). Morgenochtend wordt ook een boel vlees geleverd voor de beestjes en dat moet gedurende het weekend verpakt.

Los van de meet zijn er nog 2 losse CUL-dates :o Eentje zaterdagmiddag en eentje zondag rond lunchtijd. Oh, en zaterdagmiddag wordt er nog wat vlees geleverd dat dan zondag verpakt kan worden in de middag.

Daarna ga ik slapen.
pi_191267510
Trouwens, vandaag was ik met Dora wandelen en we kwamen Dex O+ tegen. Het veldje was stom want er kwamen stomme honden dus we gingen naar het huis van Dex.
Wat zijn die honden leuk samen. O+ Ik weet niet precies hoe het werkt tussen honden maar volgens mij zijn ze verliefd.

Supercrappy bewogen foto tussen het spelen door, maar kijk ze nou stralen en gelukkig zijn met z'n tweeen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191267517
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee. :D Morgen eerste vergadering van stichting in 'ons' nieuwe pand *O* Daarvoor een vrijdagmiddagborrel in de bierkerk. ( :') ). Morgenochtend wordt ook een boel vlees geleverd voor de beestjes en dat moet gedurende het weekend verpakt.

Los van de meet zijn er nog 2 losse CUL-dates :o Eentje zaterdagmiddag en eentje zondag rond lunchtijd. Oh, en zaterdagmiddag wordt er nog wat vlees geleverd dat dan zondag verpakt kan worden in de middag.

Daarna ga ik slapen.
Da’s best druk ja. De komende tijd eet ik nogal eens elders, morgenochtend ontbijt op werk, zaterdag de meet, maandag volgens mij Syrisch eten, donderdag met een collega bij Konijnenvoer (vagan restaurant ) en zondag naar Robert van Beckhoven. Daarna een week water en brood
pi_191267538
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da’s best druk ja. De komende tijd eet ik nogal eens elders, morgenochtend ontbijt op werk, zaterdag de meet, maandag volgens mij Syrisch eten, donderdag met een collega bij Konijnenvoer (vagan restaurant ) en zondag naar Robert van Beckhoven. Daarna een week water en brood
Wel allemaal goede dingen. :9

Naja, ik vind het op zich allemaal niet zo erg, die vleeslevering had wel een week later gemogen op zich :') Is toch altijd wel veel werk. :X
pi_191267714
quote:
17s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, vandaag was ik met Dora wandelen en we kwamen Dex O+ tegen. Het veldje was stom want er kwamen stomme honden dus we gingen naar het huis van Dex.
Wat zijn die honden leuk samen. O+ Ik weet niet precies hoe het werkt tussen honden maar volgens mij zijn ze verliefd.

Supercrappy bewogen foto tussen het spelen door, maar kijk ze nou stralen en gelukkig zijn met z'n tweeen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahw..... *barst spontaan in zingen uit*

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Bestaat Konijnenvoer nog? Ik dacht dat ze gestopt waren om wat andere projecten uit te kunnen voeren. Maar tof!
pi_191267734
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

[..]

Bestaat Konijnenvoer nog? Ik dacht dat ze gestopt waren om wat andere projecten uit te kunnen voeren. Maar tof!
Bwehehe. Ja ze zijn ECHT leuk samen O+
pi_191267741
Ik word er ook een beetje zacht van, van binnen. :') :@
pi_191267754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

[..]

Ze zitten nu op een vaste locatie, ze zijn nu een echt restaurant en geen pop up meer. Weet het voorgerecht al, kibbeling. Omdat ik een intolerantie voor vis heb kan ik dat normaal niet eten, maar nu wel *O*
pi_191267771
quote:

SPOILER
Och wat schattig. australian cattledog toch? Die zijn zo mooi
pi_191267792
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Och wat schattig. australian cattledog toch? Die zijn zo mooi
Australian Sheperd. Zo'n cattledog is wat lager op de poten, meer gedrongen en geen lang haar :P

Ik vind ze ook mooi. :Y En samen O+ zijn ze echt gaaf O+
pi_191267882
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

O+

Tja.. ben constant zenuwachtig en gestrest. Huizenmarkt is echt naar nu.
Eerste bezichtiging geweest maar alles in mij zei NEE.
Morgen en dinsdag nog een bezichtiging.

Met ex in 1 huis gaat tot nu toe goed, wij hebben nog steeds de dagelijkse routine maar noemen elkaar bij naam (ipv liefje , liefste) ik slaap op een 80 cm logeerbed (pas maar 1 x eruit gevallen :')
Maar ja dat kan ook geen maanden duren..

Ik kan gewoon geen 4 ton betalen voor een woning, de meeste niet dus alle woningen beneden de 2 ton zijn binnen een dag weg.
Dat maakt mij wel bang..

/egopost.
Zo, eindelijk wat meer tijd om te reageren. Ja, kan me de stress wel voorstellen. been there, done that etc
Ga je dat huis wat je hier linkte ook bezichtigen? En waarom was dat ene huis een dikke NEE :D
Lijkt me wel moeilijk, iets vinden voor een fatsoenlijke prijs. Ik las ergens dat er nog maar weinig goede huizen onder de 2 ton waren. Dat is hier zeker niet het geval :X Maar denk niet dat je hier wilt wonen. Alhoewel, misschien beter dan Delfzijl :7

Veel succes verder. Neem je ook iemand mee tijdens het kijken? Twee weten/zien vaak meer dan één en andere cliché's.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191267949
Molo ^O^ voor nieuwe uitdaging (mijn favo jeukterm) en succes met de onboarding!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 30 januari 2020 @ 19:42:03 #66
63722 z80
I fink you freaky
pi_191268032
Gefeliciteerd AnneX.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 30 januari 2020 @ 19:43:31 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_191268054
quote:

In regio Arnhem/Nijmegen is het vervoer ook geregeld.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_191268123
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:43 schreef z80 het volgende:

[..]

In regio Arnhem/Nijmegen is het vervoer ook geregeld.
*O* *O* *O*
pi_191268137
Als het goed is heeft iedereen een PM met mijn telefoonnummer gehad, voor als er wat is wb meet. :o

Verder was alle info geloof ik al gedeeld en duidelijk. :)
pi_191268177
Hoe laat spraken we ook alweer af? Ik kan het even zo snel niet terugvinden :P
pi_191268187
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:53 schreef Candaasje het volgende:
Hoe laat spraken we ook alweer af? Ik kan het even zo snel niet terugvinden :P
De reservering is om 17:30 :P Staat zelfs in de OP :o
pi_191268201
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De reservering is om 17:30 :P
Okido, zal ik mij instellen om er iets eerder te zijn, want ik ken mezelf, ik rij altijd een keer ergens verkeerd en ik ben een ramp met parkeren. :D
pi_191268204
Oh, ik las er gewoon dik overheen :')
pi_191268213
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Okido, zal ik mij instellen om er iets eerder te zijn, want ik ken mezelf, ik rij altijd een keer ergens verkeerd en ik ben een ramp met parkeren. :D
:D :')
Ik ben wel bijtijds, vind dat wel zo aardig, geloof ik. En het eten staat echt niet om 17:35 op tafel hoor.
pi_191268226
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D :')
Ik ben wel bijtijds, vind dat wel zo aardig, geloof ik. En het eten staat echt niet om 17:35 op tafel hoor.
Oh nee ik val ergens rond 17:25 en 17:30 binnen. Maar als ik daar Google Maps op instel, dan wordt het eerder 18:15 ofzo :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 januari 2020 @ 19:58:12 #76
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191268234
Ik ben op tijd in Enschede. Kan ik nog even in de stad wandelen oid. :)
pi_191268263
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh nee ik val ergens rond 17:25 en 17:30 binnen. Maar als ik daar Google Maps op instel, dan wordt het eerder 18:15 ofzo :P
Duidelijk :D
pi_191268319
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:50 schreef Lonaa het volgende:
Als het goed is heeft iedereen een PM met mijn telefoonnummer gehad, voor als er wat is wb meet. :o

Verder was alle info geloof ik al gedeeld en duidelijk. :)
Pruil...maar ik had je nummer al gevonden
  donderdag 30 januari 2020 @ 20:06:35 #79
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191268325
Gefeliciteerd @AnneX en @Clubsoda! 🎉🎂🎁💐
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_191268350
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:30 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet dat op landgoed Scholtenzathe hier vlakbij de Hereford runderen in het veld neer worden geknald. 0 stress dus.
:'(
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_191268550
:{ Ik denk dat de buurman van 3 deuren verderop net doodgegaan is.
pi_191268607
Hmm. Maar er zijn ook 2 poltieauto's.
pi_191268627
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk
pi_191268652
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk
True, true. Maar 2 ambu's en 2 politieauto;s.

De buurman was al ziek, langere tijd. En ik hoorde vlak voor de sirenes 'vreemd geluid'. Dat viel pas op z'n plek toen de ambu's kwamen. Ik denk namelijk dat dat zijn vrouw was, huilend. Zoals je soms ziet op het nieuws bij van die moeders die hun familie kwijt zijn geraakt in oorlog of bombardement ofzo :X
pi_191268711
Oh man. Het is echt hartverscheurend gehuil. :{
pi_191268810
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:34 schreef Lonaa het volgende:
Dat gaat je dan door merg en been
pi_191268986
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat gaat je dan door merg en been
Ja, holy shit. En inmiddels is de hele familie er ook. Ze komen uit zuid Europa dus ook uh, tempramentvol. Blijkbaar ook bij verdriet. Allemaal.
pi_191269087
Help me herinneren dat ik niet dooga in dit huis of andersinds op een brancard naar buiten moet. Want dat kan dus niet in deze huizen. :X
pi_191269177
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:55 schreef Lonaa het volgende:
Help me herinneren dat ik niet dooga in dit huis of andersinds op een brancard naar buiten moet. Want dat kan dus niet in deze huizen. :X
Dat zeiden mijn zus en ik ook van mijn vader toen hij in een T.O.P kamer lag. Heup gebroken, moest in een rolstoel in een kleine lift 1 etage lager, toen op de brancard overgeheveld en daarmee in een Goede lift verder naar beneden.
pi_191269226
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:55 schreef Lonaa het volgende:
Hier ook niet... dan komt de ladderwagen.
pi_191269227
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat zeiden mijn zus en ik ook van mijn vader toen hij in een T.O.P kamer lag. Heup gebroken, moest in een rolstoel in een kleine lift 1 etage lager, toen op de brancard overgeheveld en daarmee in een Goede lift verder naar beneden.
Door de meterkasten in deze huizen kan je er niet uit via de voordeur. De meterkast zit aan de muur en daar komt de voordeur NET NIET tegenaan als die openstaat, maar de hal is maar 90 breed. (zo breed als de voordeur) dus dat kan niet.

Via de achterdeuren is ook niet bij alle huizen mogelijk, wegens krappe draai naar het gangetje. De directe buurman die dit voorjaar overleed moest eruit met 3x steken onze tuin in. :X De overbuurvrouw die met de ambu mee moest hebben ze met 2 man voorzichtig naar buiten getild door de voordeur. :X
pi_191269267
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat vind ik ook altijd wel impressive :D
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 21:06:32 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191269285
quote:

[..]

Precies, aftakelen in vakjargon :Y
pi_191269291
quote:

[..]

Dit. Ooit de buuv zo uit haar slaapkamerraam zien takelen :X
pi_191269292
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Door de meterkasten in deze huizen kan je er niet uit via de voordeur. De meterkast zit aan de muur en daar komt de voordeur NET NIET tegenaan als die openstaat, maar de hal is maar 90 breed. (zo breed als de voordeur) dus dat kan niet.

Via de achterdeuren is ook niet bij alle huizen mogelijk, wegens krappe draai naar het gangetje. De directe buurman die dit voorjaar overleed moest eruit met 3x steken onze tuin in. :X De overbuurvrouw die met de ambu mee moest hebben ze met 2 man voorzichtig naar buiten getild door de voordeur. :X
Mja same here.. en je kunt op de brancard niet door het portiek de trap af.
Alsin.. niet zonder die brancard in houdingen te houden die heel bevorderlijk zijn als je niet HEEL goed vast zit.

Dis komt de brandweer en mag je door het raam.
pi_191269310
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:07 schreef Blues het volgende:

[..]

Mja hier in de buurt gebeurd het regelmatig.
Veel van die jaren50 portiekflats...
die trappenhuizen zijn niet gemaakt voor brancards
pi_191269311
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja same here.. en je kunt op de brancard niet door het portiek de trap af.
Alsin.. niet zonder die brancard in houdingen te houden die heel bevorderlijk zijn als je niet HEEL goed vast zit.

Dis komt de brandweer en mag je door het raam.
Ja, naja, hier moet je dan over de schutting. :X Of een paar keer steken terwijl de andere poort in het gangetje ook open is.
pi_191269330
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, naja, hier moet je dan over de schutting. :X Of een paar keer steken terwijl de andere poort in het gangetje ook open is.
mja das in een flat een uitdaging :)
pi_191269350
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja das in een flat een uitdaging :)
Ja, true. :Y
pi_191269358
Ik ben ooit eens met spoed op een brancard ingesnoerd met helse pijn 2 hele steile smalle trappen afgedragen. Dubbele hel op een fiets ;(
Ontzag voor de ambulancedienst _O_
pi_191269360
Probeer dan allemaal maar in een beter toegankelijk (uitgankelijk?) huis te wonen als je dood gaat, ok?
pi_191269369
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Toen die huizen gebouwd werden bestonden er nog geen meterkasten denk ik
pi_191269388
quote:
11s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:11 schreef sigme het volgende:
Probeer dan allemaal maar in een beter toegankelijk (uitgankelijk?) huis te wonen als je dood gaat, ok?
Ik ben niet van plan binnen afzienbare tijd op een brancard te moeten of te verhuizen, dus ik zie dat wel goed gaan.
pi_191269399
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Toen die huizen gebouwd werden bestonden er nog geen meterkasten denk ik
Hij ziet er wel uit alsof ie uit de jaren 30 komt :D
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 21:14:30 #105
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191269437
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:07 schreef Blues het volgende:

[..]

De buurman al drie keer :'(
Laatste keer toen de ladderwagen dit de straat reed "ooh, de buurman moet ook weer naar het ziekenhuis"
pi_191269445
Alhier is wel eens een lijkwagen geweest. Soort van verdwaald - z'n vrachtje had geen adres, dus hij was best redelijk warm eigenlijk. Die ging hier onhandig keren (de lijkwagen dus he) en reed zich vast in de modder. Ik heb wel eens een lijkwagen uit de modder gedouwd dus. En hem iets beter op pad gestuurd. En de honden maar binnengehouden de rest van de nacht.

Edit: de wagen was op zoek naar z'n vrachtje, er lag nog niemand in.
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 21:15:32 #107
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191269448
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hij ziet er wel uit alsof ie uit de jaren 30 komt :D
Meterkast moet tegenwoordig x meter vanaf de voordeur zijn, misschien daarom ooit verplaatst.
pi_191269458
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Meterkast moet tegenwoordig x meter vanaf de voordeur zijn, misschien daarom ooit verplaatst.
Hij zit 80 cm uit de voordeur :')
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 21:16:18 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191269459
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:08 schreef drakin het volgende:

[..]

:'(
Dood gaan ze toch. Flink kaliber dus je krijgt er niks van mee als best zijnde
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 21:16:37 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191269469
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voldoet aan de norm dan iig :+
pi_191269470
ok sig :D
pi_191269472
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Voldoet aan de norm dan iig :+
Dat de voordeur zodoende niet helemaal open kan is niet zo boeiend I guess. :+
pi_191269477
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:16 schreef Blues het volgende:
ok sig :D
Ja, dit dacht ik ook. 'Goed verhaal.' :D
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 21:17:34 #114
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191269481
quote:

[..]

Dat de voordeur zodoende niet helemaal open kan is niet zo boeiend I guess. :+
Stuk uit de deur zagen
pi_191269499
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, dit dacht ik ook. 'Goed verhaal.' :D
Ik liep beetje achter..dacht dat ik t onder haar post zat :P
pi_191269519
quote:
Voornaamste wat ik nu kan doen... is voorlopig niet dood gaan.
pi_191269530
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Stuk uit de deur zagen
Top idee.
pi_191269543
quote:

[..]

Hm hier precies 2 deurpostem van de voordeur.
In een hoekje ook nog.
pi_191269559
Nog meer politie :o

Is dat...gebruikelijk? Nee toch? Als iemand 'gewoon' doodgaat, dan is dat toch geen din voor de politie?
pi_191269601
Oh nee, het is zo'n gele ambu-auto-die-geen-eckte-ambu-is.
pi_191269653
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:23 schreef Lonaa het volgende:
Huisartsenpost?
pi_191269678
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Huisartsenpost?
Kan. Er rijden hier wel 1 of 2 ambu-auto's. Misschien voor de vrouw wegens hysterie ofzo.
pi_191269749
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Voornaamste wat ik nu kan doen... is voorlopig niet dood gaan.
Prima plan lijkt me.
pi_191269907
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:23 schreef Lonaa het volgende:
Rapid responder heten ze.
pi_191269921
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Prima plan lijkt me.
En makkelijker te regelen dan een ander huis geloof ik...
pi_191270108
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Rapid responder heten ze.
Oh ja! Dat was het. :Y

Het is nu iig weer rustig.
  donderdag 30 januari 2020 @ 21:59:13 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191270127
quote:
Als ik dood ga of ben mogen ze mij gewoon uit het raam flikkeren. Ben dan toch al (bijna) dood.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191270165
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Als ik dood ga of ben mogen ze mij gewoon uit het raam flikkeren. Ben dan toch al (bijna) dood.
Mja ik denk dat de buren daar bezwaar tegen zouden hebben.
En blues wellicht ook als ze er bij zou zijn.
pi_191270172
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Prettige manier van afscheid nemen voor Blues ook....
pi_191270184
Maar jongens, flikker maar gewoon niet uit het raam. Is zo'n domper voor zaterdag :P
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 22:03:11 #131
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191270204
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:01 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Prettige manier van afscheid nemen voor Blues ook....
Alle golfer dat graag zo wil :7
pi_191270205
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:02 schreef Candaasje het volgende:
Maar jongens, flikker maar gewoon niet uit het raam. Is zo'n domper voor zaterdag :P
Nouja niet voor zaterdag dan.
pi_191270215
Het is maar goed dat zaterdag widm op tv komt zal wel rustig hier zijn _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191270233
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Niet spoileren hoor
pi_191270291
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je kunt ook naar het zuiden komen voor een avondje korenfestival :+
pi_191270295
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Niet spoileren hoor
Doe ik toch nooit :)
pi_191270330
Dank je voor mail, Lonaa👍🏼.

Er was slechts éen analoge verjaardagskaart en verder hiero de felicitaties - waarvoor nogmaals dank - en app’jes en mails en telefoon.
Er moest een lampekapje terug naar ikea, andere lampenwinkel geweest, naar de Amac, die altijd hetzelfde advies geeft als ik mijn vraag voorleg “wacht de update af” of “ opnieuw installeren”. 8)7
En nog een zaak in met mooi audiospul.
De bitterballen in Springhaver en kaasfondue voor mij.
SPOILER
De film bleek een frans drama https://www.springhaver.nl/films/cinefest-au-nom-de-la-terre/
met een klein stukje chanson van Barbara. Wat een expressieve stem. _O_

En het leuke was, dat ik - bij uitgaan van de bios - zo maar een bekende tegenkwam.
Meestal dwaal ik anoniem door de stad en kom nooit meer een bekende daar tegen na al die jaren.
Nou, dat was mijn jaardag. Wat een feest. w/
pi_191270394
Klinkt als een fijne dag Annex! :*
pi_191270408
Wat een gedoe met al die ambu’s in je straat, lonaa.
Toen mn.X met de ambu moest, zag ik de man naar het dakraam kijken en ik zei neen, dat gaat hem niet worden. Die ging uiteindelijk tussen 2 mannen lopend 8)7 met genoeg pijnstilling,
want de brancard door de sneeuw en grint ging ook niet 8)7 8)7
pi_191270487
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Doen jullie mee? Waar?
Wij zijn weer ingeschreven in oktober voor Zandvoort Zingen aan Zee.
Thema dit jaar Rock. B-)
En in Ijsselstein op 16 mei https://www.fulcosvocaalfestival.nl/
pi_191270506
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:12 schreef AnneX het volgende:
Dank je voor mail, Lonaa👍🏼.

Er was slechts éen analoge verjaardagskaart en verder hiero de felicitaties - waarvoor nogmaals dank - en app’jes en mails en telefoon.
Er moest een lampekapje terug naar ikea, andere lampenwinkel geweest, naar de Amac, die altijd hetzelfde advies geeft als ik mijn vraag voorleg “wacht de update af” of “ opnieuw installeren”. 8)7
En nog een zaak in met mooi audiospul.
De bitterballen in Springhaver en kaasfondue voor mij.
SPOILER
De film bleek een frans drama https://www.springhaver.nl/films/cinefest-au-nom-de-la-terre/
met een klein stukje chanson van Barbara. Wat een expressieve stem. _O_

En het leuke was, dat ik - bij uitgaan van de bios - zo maar een bekende tegenkwam.
Meestal dwaal ik anoniem door de stad en kom nooit meer een bekende daar tegen na al die jaren.
Nou, dat was mijn jaardag. Wat een feest. w/
Heerlijke verjaardag zo! Springhaver O+
  donderdag 30 januari 2020 @ 22:26:28 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191270563
Klinkt als een prima dag, Anne. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_191270657
Fijne dag zo te lezen @AnneX
pi_191270681
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Doen jullie mee? Waar?
Thema dit jaar Rock. B-)
Ja, wij doen mee. Begon als korenavond met drie koren op een mooie locatie, en is nu een korenweekend geworden met veel meer (goede!) koren op een locatie waar geluid meteen doodslaat :')
Wij doen de eerste avond mee. Hopelijk maakt de kwaliteit van de deelnemers het geluid goed en hebben zij en wij wat leuks om naar te luisteren.

SPOILER
pi_191270693
Klinkt als een leuke verjaardag Anne ^O^

En druk programma qua optredens. Altijd fijn O+
pi_191270894
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Denk niet dat het iets voor mij is
pi_191271050
Ik ben mijn dikke trui vergeten ;( Met de verwarming uit is het kkkkkoud, en met de verwarming aan is het net een sauna / firstworldproblems.
pi_191271082
@Cat...daar is toch (ook) altijd / wel eens een drumbandfestival geweest, waar n.b. Kerkrade wereldkampioen werd.
Of was dat in de vorige eeuw.
De planning is in Voorjaar en Najaar een buitenoptreden en dan Lichtjesavond in Vreeswijk.

@ minilot: fijn dat je van de verkoudheid en ongemakken af bent.
Ga je 2 uur treinen en lezen?
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 22:54:49 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191271083
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:53 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben mijn dikke trui vergeten ;( Met de verwarming uit is het kkkkkoud, en met de verwarming aan is het net een sauna / firstworldproblems.
Zet je de verwarming half aan of lager. Of een raam op een kier.

Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
pi_191271132
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zet je de verwarming half aan of lager. Of een raam op een kier.

Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Verwarming is niet zo goed in te stellen.

Raam op een kier heb ik, maar helpt nog niet echt lekker. Verder open is gelijk weer koud, want mijn bureau met pc staat naast het raam.

Maar goed, normaal is het ook niet zo'n punt, want dan trek ik gewoon lekker een trui aan :P Ik denk dat ik gewoon zo onder de dekens kruip. Lost het probleem ook op.
pi_191271140
@Ludolf...de franse film was een boerendrama, met ook oogstmachines en toen moest ik aan jou denken... _O- B-)
pi_191271258
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Denk niet dat het iets voor mij is
Je klonkt net als mijn ouders ;( Die sleep ik gemiddeld één keer per anderhalf jaar naar een concert. Als we een ietwat toegankelijk programma hebben of weinig deelnemers. We zijn iets te ingewikkeld klassiek naar hun smaak. _O-

quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:54 schreef AnneX het volgende:
@:Cat...daar is toch (ook) altijd / wel eens een drumbandfestival geweest, waar n.b. Kerkrade wereldkampioen werd.
Of was dat in de vorige eeuw.
De planning is in Voorjaar en Najaar een buitenoptreden en dan Lichtjesavond in Vreeswijk.

Geen idee :D Drumbands zijn niet zo mijn ding.
Of bedoel je het wereld muziek concours voor harmonieën? Dat is daar best een ding ja en er zijn (vooral zuid) Nederlandse harmonieën die daar erg goed presteren.

Leuk, je optredens! Jullie zingen meer moderne muziek, toch?
pi_191271528
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Doen jullie mee? Waar?
Thema dit jaar Rock. B-)
Even onthouden :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 januari 2020 @ 23:18:59 #154
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191271529
Ellen ten Damme _O_. Fijne show :Y
pi_191271590
@Cat...ja! Wereldmuziekconcours. En ja...wij zingen pop songs.
Werken nu aan Justin Timberlake’s song 😎
pi_191271635
Wat zingen jullie dan voor muziek Cat? :)
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 23:30:27 #157
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191271719
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:57 schreef AnneX het volgende:
@:Ludolf...de franse film was een boerendrama, met ook oogstmachines en toen moest ik aan jou denken... _O- B-)
Boerendrama? Bekneld geraakt in de aardappelrooier of met de arm in de losvijzel van de combine?

SPOILER: niet voor tere zieltjes
pi_191271731
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:25 schreef Candaasje het volgende:
Wat zingen jullie dan voor muziek Cat? :)
Vooral licht klassiek.
Pablo Casal, Vaughn Williams, Eric Whitacre (ooit nog een masterclass van gehad _O_ ) etc. Ook wat kerkelijke muziek, als de compositie mooi is.
En soms ook modern. Deze keer een thema uit Frozen (nee, niet de titelsong :P ) en Tears in Heaven van Eric Clapton (a capella, vierstemmig). Van alles wat dus.
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 23:32:54 #159
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191271741
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pablo Casal, Vaughn Williams, Eric Whitacre
Wat vind je van me als ik zeg dat het me alle drie niks zegt?
  donderdag 30 januari 2020 @ 23:33:16 #160
370431 drakin
vurig typje
pi_191271743
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dood gaan ze toch. Flink kaliber dus je krijgt er niks van mee als best zijnde
alles wat leeft gaat dood natuurlijk, maar gewoon afgeschoten is niet leuk.

Wordt het vlees of huid nog wel nuttig besteed?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_191271764
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat vind je van me als ik zeg dat het me alle drie niks zegt?
Barbaar Gefeliciteerd, je hoort bij zo’n 90% van de mensheid.
pi_191271772
Met de ICTer op mijn werk kan ik hier tenminste wel over praten O+
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 23:36:45 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191271790
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:33 schreef drakin het volgende:

[..]

alles wat leeft gaat dood natuurlijk, maar gewoon afgeschoten is niet leuk.

Wordt het vlees of huid nog wel nuttig besteed?
Zeker, dat wordt in paketten verkocht. Dat is prachtig scharrelvlees van beesten die altijd buiten op de wei en door het bos hebben kunnen lopen.

De huiden, tja, die zal de slager met de verwerker van slachtafval meegeven, geen idee wat er verder mee gebeurd.

Tja, of je nou in het veld met een geweer wordt neergeknald of bij de slager met een schietmasker, dat maakt niet veel verschil.
pi_191271805
Ik moest ook even googlen. Is dit de goede? (Ralph Vaughan)

Ik hou er wel van :Y (moet er wel voor in de stemming zijn, maar goed, ik heb wel vaker wat klassiekere muziek opstaan als ik ergens mee bezig ben achter de pc. Lopend knal ik er dan weer graag Muse ofzo bij op :P )
  donderdag 30 januari 2020 @ 23:38:55 #165
370431 drakin
vurig typje
pi_191271822
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:20 schreef Lonaa het volgende:
Nog meer politie :o

Is dat...gebruikelijk? Nee toch? Als iemand 'gewoon' doodgaat, dan is dat toch geen din voor de politie?
Nee dat is niet gebruikelijk, doet vermoeden, maar dat kan je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen, dat ie het zelf even wat haast heeft gegeven en zijn vrouw hem vond, ook vanwege het geluid dat je hoorde.

Hier heeft de overbuurman zich verhangen, kwam ook politie + lijkenwagen.
Freaks like me drink tea
  donderdag 30 januari 2020 @ 23:39:22 #166
370431 drakin
vurig typje
pi_191271828
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zeker, dat wordt in paketten verkocht. Dat is prachtig scharrelvlees van beesten die altijd buiten op de wei en door het bos hebben kunnen lopen.

De huiden, tja, die zal de slager met de verwerker van slachtafval meegeven, geen idee wat er verder mee gebeurd.

Tja, of je nou in het veld met een geweer wordt neergeknald of bij de slager met een schietmasker, dat maakt niet veel verschil.
O nu krijg ik trek
Freaks like me drink tea
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 23:39:25 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191271830
Vanavond nog wat dia's ingescand die ik nog niet had ingescand. Wat komen daar toch geweldige kleuren vanaf O+

Als ik een keer op MP een geschikte tegen kom, dan wil ik nog wel een projector voor middenformaat dia's aanschaffen :)
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 23:40:22 #168
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191271838
pi_191271843
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:39 schreef derLudolf het volgende:
Vanavond nog wat dia's ingescand die ik nog niet had ingescand. Wat komen daar toch geweldige kleuren vanaf O+

Als ik een keer op MP een geschikte tegen kom, dan wil ik nog wel een projector voor middenformaat dia's aanschaffen :)
oeh, tof! Wat voor soort foto's (ok, dia's) heb je gemaakt? :)

Welterusten trouwens, ik moet hoog nodig mijn mand in aan de tijd te zien!
  donderdag 30 januari 2020 @ 23:43:51 #170
370431 drakin
vurig typje
pi_191271876
quote:
Jammer afhalen gaat me niet lukken.

Zal opletten of ze eens op een markt staan
Freaks like me drink tea
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 23:47:33 #171
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191271919
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:40 schreef Candaasje het volgende:
oeh, tof! Wat voor soort foto's (ok, dia's) heb je gemaakt?
Eigenlijk niet heel veel bijzonders hoor, gewoon wat landschapjes hier in de buurt.
Het zijn wel nog steeds foto's hoor, maar genomen op een positief ipv negatief.
pi_191272201
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:37 schreef Candaasje het volgende:
Ik moest ook even googlen. Is dit de goede? (Ralph Vaughan)

Ik hou er wel van :Y (moet er wel voor in de stemming zijn, maar goed, ik heb wel vaker wat klassiekere muziek opstaan als ik ergens mee bezig ben achter de pc. Lopend knal ik er dan weer graag Muse ofzo bij op :P )
Ja, dat idee :Y

Wij zingen bij voorbeeld dit

Maar dan in een iets minder bejaardentempo :) En alleen dames, maar daar kon ik nu geen linkje van vinden.

Jij speelt/speelde toch ook harp? We hebben ooit de Rig Veda van Gustav Holst gezongen. Briljante begeleiding O+
Dit idee.
  Moderator vrijdag 31 januari 2020 @ 00:18:00 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191272315
Harp? Buurmeisje speelt/speelde ook harp, maar de buurman vond een harp te duur. Toen heeft ie zelf een gebouwd. :D
pi_191272330
Hallo! Ik had een leuke dag. Dikke vette knuffels van twee kinderen gekregen vanwege de zegels voor Lidlknuffels die ik voor hen had gespaard. Met vriendin naar kringloop, Ikea en uit eten bij Van der Valk. Dat zit dus elke avond stampvol. We moesten in de bar eten. Was best prima eigenlijk, had ik niet verwacht.

Vooraf ceasar gedeeld, als hoofd pasta nero met courgette, garnalen en oestersaus.
Spoilers!
pi_191272347
Mijn dode schoonvader moest ook rechtop en op de brancard het huis uit. Heeft nauwelijks gebruik gemaakt van zijn kist. Toch zonde.
Spoilers!
pi_191273686
Morning

Nog 1 dagje
pi_191273694
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 06:38 schreef Uhmmpie het volgende:
Morning

Nog 1 dagje
Goedemorgen

Gelukkig wel :O
Zonder wrijving geen glans
pi_191273721
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 06:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Goedemorgen

Gelukkig wel :O
U hier... :)
Moet wel een hele dag werken... dat is het nadeel van om de week een halve dag werken op vrijdag... die hele dag duurt dan wel lang ineens :)
pi_191273726
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 06:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

U hier... :)
Moet wel een hele dag werken... dat is het nadeel van om de week een halve dag werken op vrijdag... die hele dag duurt dan wel lang ineens :)
Haha ja kan me voorstellen. Tot hoe laat moet je dan?
pi_191273728
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 06:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Haha ja kan me voorstellen. Tot hoe laat moet je dan?
Tot uur of 5... op zich heel schappelijk dus.
Maar het is natuurlijk geen 14.00 :)
pi_191273729
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 06:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Tot uur of 5... op zich heel schappelijk dus.
Maar het is natuurlijk geen 14.00 :)
True. Maar 17.00 is best prima. Werkze :)
pi_191273734
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 06:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Haha eerst maar eens oefenen met opschieten... want dat wil niet echt vandaag :)
pi_191273736
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 06:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha eerst maar eens oefenen met opschieten... want dat wil niet echt vandaag :)
Herkenbaar _O-
pi_191273737
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 06:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Kantoorarbeider

En voor de variatie geen storingsdienst of iets anders geks.. dus alleen daar word ik al blij van.
pi_191273742
^O^
pi_191273773
Ontbijt!
pi_191274025
Zo.. de dark & moody playlist maar weer afgestoft.

Blijft fijne muziek.
pi_191274056
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vooral licht klassiek.
Pablo Casal, Vaughn Williams, Eric Whitacre (ooit nog een masterclass van gehad _O_ ) etc. Ook wat kerkelijke muziek, als de compositie mooi is.
En soms ook modern. Deze keer een thema uit Frozen (nee, niet de titelsong :P ) en Tears in Heaven van Eric Clapton (a capella, vierstemmig). Van alles wat dus.
Leuk, zo breed! Soms mis ik het nog wel eens, mn koor.
pi_191274065
:W

Deel 1 vleesch is al geleverd :o Koffie. :O
pi_191274345
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 07:51 schreef Lonaa het volgende:

Deel 1 vleesch is al geleverd :o Koffie. :O

Al fris en fruitig gedoucht, aangekleed en klaar om weg te gaan. Geen regen O+ (aldus de zeer onbetrouwbare buienradar)
pi_191274351
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Al fris en fruitig gedoucht, aangekleed en klaar om weg te gaan. Geen regen O+ (aldus de zeer onbetrouwbare buienradar)
Wat ga je doen? Ik ga zo aankleden, Dora uitlaten en dan douchen zodat fris en fruitig..
pi_191274358
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:19 schreef Lonaa het volgende:

Wat ga je doen? Ik ga zo aankleden, Dora uitlaten en dan douchen zodat fris en fruitig..
Met mijn moeder naar de pedicure :+ En de vader van de pedicure komt dan met mijn vader dammen. En ik vraag hem ondertussen heel sneaky bakadvies, want hij is 50+ jaar bakker geweest of zo. #dorp
pi_191274417
Nachtjes! Nog één! *O*

Aan de vriezer te zien houden Günther en J. morgen pizzaävond. :7
pi_191274442
Och @Lonaa - diverse meets te regelen waaronder een JOEKEL én vleeszending herverpakken? Ik weet van de vorige keer dat je dat laatste moest doen nog wat een klus dat was. Succes joh!

#bijlees

[ Bericht 12% gewijzigd door minilot op 31-01-2020 08:49:43 ]
pi_191274464
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:34 schreef Lonaa het volgende:
Slik. Bijlees werd ineens verdrietig. :{
pi_191274500
Gelukkig had @AnneX in elk geval een goed feestje gister O+
pi_191274520
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:54 schreef AnneX het volgende:
@ minilot: fijn dat je van de verkoudheid en ongemakken af bent.
Ga je 2 uur treinen en lezen?
Vier uur enkele reis, AnneX. Vier. O+ #zinin
En ja. :9 Lezen. Boeken. En even internet uitlezen, want ik loop wat achter.
pi_191274547
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:57 schreef AnneX het volgende:
@:Ludolf...de franse film was een boerendrama, met ook oogstmachines en toen moest ik aan jou denken... _O- B-)
Ik heb dat dus ook. Landbouwvoertuig > @derLudolf :') En dan woon ik zelf nog wel in de polder!
Is toch mal.. Het kost waarschijnlijk vele jaren bij dezer SC vandaan om van die associatie af te komen. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 31-01-2020 08:50:04 ]
pi_191274595
Ooooh, @Cat-astrophe je zong Holst! O+
The Planets komt hier in de woonkamer meermaals per week voorbij op Spotify :Y

Verder zitten we momenteel vooral in een stevige Benjamin Britten-fase. Erg knus O+

Wat is je favoriete stuk dat je ooit met je koor gezongen hebt, Cat? En waarom? :)
pi_191274614
Kocht je nog iets bij de kringloop en/of Ikea, Lucky? :)
pi_191274623
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 07:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Zo.. de dark & moody playlist maar weer afgestoft.

Blijft fijne muziek.
Wat staat daar zoal op? Geef eens een bloemlezing :)
pi_191274639
Joe. Dat was het wel, geloof ik.
pi_191274640
Ontbijtje op. O+ Nog één dagje werken dan lekker richting Leeuwarden. O+ Zin in.
pi_191274649
Wat ga je doen in Leeuwarden, Myra? :) En wat at je?

(Ontbijt hier was zwarte koffie. Ruimte kweken voor viergangenItaliaan. :7)
pi_191274670
Gewoon even een weekendje weg. Natuurmuseum lijkt me wel tof, voor de rest niet echt bijzondere plannen. Gewoon even er tussenuit. Als ik mijn vriend er niet teveel mee verveel ook wat shoppen, want ik heb drastisch nieuwe kleren nodig en geen idee meer wat mijn maat is.

En ontbijtje was een berg spinazie, Hüttenkäse, sukisaus en twee gebakken eieren. :9
  vrijdag 31 januari 2020 @ 09:01:19 #206
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191274735
Morguh! Nog in bed.. slapen lukt niet echt.. en van boek lezen val ik wel in een vluchtig slaap je, maar als ik dan boek dicht doe ben ik weer klaarwakker.. }:|

Hier is er geen ontbijt meer in huis.. Ik lig te hopen dat het toch magisch ontstaat ofzo.. O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_191274766
Barrelbarrelbarrel! O+ Goedemorgen! Wat lees je en hoe voel je je? :*
pi_191274771
*zet Sukisaus op tokobestelwensenlijstje*
  vrijdag 31 januari 2020 @ 09:06:17 #209
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191274774
}:| pakket komt precies tijdens zwem-tijd..
pi_191274820
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat staat daar zoal op? Geef eens een bloemlezing :)

Nahja vanalles wel... ik hou er wel van :)
pi_191274830
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:06 schreef minilot het volgende:
*zet Sukisaus op tokobestelwensenlijstje*
Ben benieuwd of het bij jou ook in de smaak valt! O+ Hier thuis is het echt favoriet op het moment.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 09:09:44 #212
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191274834
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:05 schreef minilot het volgende:
Barrelbarrelbarrel! O+ Goedemorgen! Wat lees je en hoe voel je je? :*
Ik lees de temeraire serie.. O+ draken tijdens de oorlogen van Napoleon.. al zitten ze nu weer ergens anders op de wereldbol.

Ik voel me goed.. wat moe.. ingewikkeld wat ik ineens allemaal niet mag eten ( Ik had gister in het restaurant de halve bitterkoekjes baverois al op toen ik het ging checken... ) En gister zat mn blouse ook wat strak en kroop ie omhoog.. :X en wat vraagjes van misselijkheid zo nu en dan.
Maandag 1e echo.. da's dan weer wel super spannend!
pi_191274837
Heel veel zwarte koffie is hier ook al op. Ik heb inmens ochtendhumeur en ENORM weinig geduld. . :') :@
pi_191274868
@minilot
Weet niet of je dit kunt openen: http://www.deezer.com/playlist/1399597065

Geen depeche mode of joy division ofzo
wel redelijk rustige muziek allemaal.
pi_191274890
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik lees de temeraire serie.. O+ draken tijdens de oorlogen van Napoleon.. al zitten ze nu weer ergens anders op de wereldbol.

Ik voel me goed.. wat moe.. ingewikkeld wat ik ineens allemaal niet mag eten ( Ik had gister in het restaurant de halve bitterkoekjes baverois al op toen ik het ging checken... ) En gister zat mn blouse ook wat strak en kroop ie omhoog.. :X en wat vraagjes van misselijkheid zo nu en dan.
Maandag 1e echo.. da's dan weer wel super spannend!
Ik hield eigenlijk alleen aan: geen alcohol en geen vacuüm verpakte rauwe/gerookte vis en filet americain uit de supermarkt. De rest is voor zover ik kon nagaan eerder cultureel bepaald dan daadwerkelijk een probleem. Maar kan me ook wel weer voorstellen dat jij een stuk voorzichtiger bent natuurlijk :Y
Heel veel succes maandag! O+
pi_191274918
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:12 schreef Uhmmpie het volgende:
@:minilot

Duidelijk. Niet mijn categorie dark & moody inderdaad. Wel mijn categorie 'zeurmuziek',-maar dat vind ik al gauw hoor. Ligt aan mij. ;)
pi_191274942
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:12 schreef Uhmmpie het volgende:
@:minilot

Oh, goede dingen. :Y
pi_191274983
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:47 schreef minilot het volgende:
Kocht je nog iets bij de kringloop en/of Ikea, Lucky? :)
Niets bij de kringloop. Bij Ikea glazen, siliconen uitrekbare vershouddeksels, narcissen, kledinghangers, wasknijpers, een boterkwast, een flexibele spatel en twee broodvormen.

4 uur in de trein, wow :P
Spoilers!
pi_191274990
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Duidelijk. Niet mijn categorie dark & moody inderdaad. Wel mijn categorie 'zeurmuziek',-maar dat vind ik al gauw hoor. Ligt aan mij. ;)
Ik ben er ook niet altijd voor in de stemming moet ik bekennen.
En als ik dark en moody ben zeker niet :)

(Dan is mijn smaak toch wat wilder doorgaans :) )
pi_191275013
Ik ben wel geregeld dark, maar nooit moody. >:)

Zo, Günther lijkt inmiddels klaar met boomblaadjes van de ene kant van de achtertuin naar de andere kant schoppen en weer terug. Tot dutjestijd, luitjes! :W
pi_191275034
Mogge!

Best wel uitgebreid ontbeten op kantoor, en ondertussen een presentatie van de baas bekeken en interviews met amerikaanse collega's. Vorige keer, niet op een vrijdag en geen schoolstaking waren er meer collega's.
Nu maar eens langzaam opstarten, koffie, heel veel koffie.

Je zeg, 4 uur Mini. Mocht het nodig zijn, bij mij is altijd een slaapplek (deur kan dicht dus geen last van katten op bed).

Spannend @Barreltje
pi_191275092
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je klonkt net als mijn ouders ;( Die sleep ik gemiddeld één keer per anderhalf jaar naar een concert. Als we een ietwat toegankelijk programma hebben of weinig deelnemers. We zijn iets te ingewikkeld klassiek naar hun smaak. _O-
[..]

Geen idee :D Drumbands zijn niet zo mijn ding.
Of bedoel je het wereld muziek concours voor harmonieën? Dat is daar best een ding ja en er zijn (vooral zuid) Nederlandse harmonieën die daar erg goed presteren.

Leuk, je optredens! Jullie zingen meer moderne muziek, toch?
Ik ben wel maar ameezing in Eindhoven geweest O-)

De rock coverband van een goede vriend van ons stond in het voorprogramma :+
  vrijdag 31 januari 2020 @ 09:50:42 #223
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191275211
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:54 schreef Myraela het volgende:
Gewoon even een weekendje weg. Natuurmuseum lijkt me wel tof, voor de rest niet echt bijzondere plannen. Gewoon even er tussenuit. Als ik mijn vriend er niet teveel mee verveel ook wat shoppen, want ik heb drastisch nieuwe kleren nodig en geen idee meer wat mijn maat is.

En ontbijtje was een berg spinazie, Hüttenkäse, sukisaus en twee gebakken eieren. :9
Natuurmuseum is zeker tof; Fries museum op 't Zaailand heeft een heel strak afgebakende collectie (dus geen eindeloze zalen met bijna hetzelfde) en is imho best de moeite waard.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191275657
quote:

SPOILER
O+ ik vind jouw hond-verhalen zo leuk O+
pi_191275832
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 10:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]

O+ ik vind jouw hond-verhalen zo leuk O+
Good. O+ Want ik voel me zo'n moeder die niet d'r bek kan houden over d'r kind. :@ :')
pi_191275841
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 10:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Good. O+ Want ik voel me zo'n moeder die niet d'r bek kan houden over d'r kind. :@ :')
Ja maar dat kan ook niet anders met zo'n leuke hond :Y
pi_191275848
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 10:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja maar dat kan ook niet anders met zo'n leuke hond :Y
Fair enough :D

Ik neem d'r niet mee naar de meet. 8-)
pi_191275857
Ik had ook een goeie donderdagavond. Die zijn normaal nogal meh bij mij, omdat ik op donderdagmiddag therapie heb en dan voelt het over het algemeen alsof iemand m'n hoofd gepakt heeft en stevig geschud :') maar gisteren had ik A op bezoek O+
pi_191275863
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 10:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me dan weer niet zo handig idd.
Ik zou haar wel graag een keertje zien eigenlijk. :)
pi_191275869
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 10:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat laatste is dan weer jammer. Had Dora graag even geknuffeld.
pi_191275883
Allemaal meeten in mijn huis *O*

or maybe not.
pi_191275900
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 10:40 schreef Lonaa het volgende:
Allemaal meeten in mijn huis *O*

or maybe not.
Als we nou in de zomer ergens meeten met mooi weer, dan kunnen we ergens buiten zitten met hond en alles.
pi_191275920
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 10:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Als we nou in de zomer ergens meeten met mooi weer, dan kunnen we ergens buiten zitten met hond en alles.
:Y
pi_191275923
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat laatste is dan weer jammer. Had Dora graag even geknuffeld.
Laten jouw katten zich knuffelen?
Anders doe ik dat gewoon ter compensatie O-)

Hier in de buurt loopt een enorme zwarte kater die héél graag geknuffeld wordt. Bij zijn huis hangt een bordje aan het hek met een foto van 'm en de mededeling dat hij erg graag geknuffeld wordt (oftewel graag de buurtslet uithangt), maar dat je hem niet hoeft te voeren :D Ik ben hem alleen al een tijdje niet tegengekomen, ik denk dat hij in de zomer vaker op de stoep voor zijn tuin stilzit om te wachten. In de regen en kou doe je dat natuurlijk niet zo.
pi_191275987
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 10:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hier in de buurt loopt een enorme zwarte kater die héél graag geknuffeld wordt. Bij zijn huis hangt een bordje aan het hek met een foto van 'm en de mededeling dat hij erg graag geknuffeld wordt (oftewel graag de buurtslet uithangt), maar dat je hem niet hoeft te voeren :D Ik ben hem alleen al een tijdje niet tegengekomen, ik denk dat hij in de zomer vaker op de stoep voor zijn tuin stilzit om te wachten. In de regen en kou doe je dat natuurlijk niet zo.
:D O+
pi_191275991
quote:

[..]

Elin wel, die stort zich meestal meteen op bezoek. Maakt ook niet uit of het bezoek is, een monteur, of wat dan ook. Een mens komt binnen en een mens kan aaien dus dat mens moet aaien.
Nika heeft alleen interesse in mensen als ze slagroom hebben, of wanneer het een monteur is met een gereedschapskist, die moet nl heringericht worden.
  Moderator vrijdag 31 januari 2020 @ 10:50:41 #237
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191276003
Hier loopt een dikke wit/rode kat rond in de buurt. Ik vind hem/haar/het best lelijk, maar het is een enorme slijmbal. Die het echt uit knort als je aait.

We hebben we fout gemaakt hem een keer een blokje kaas te geven >:)
We noemen hem Rijk, Rijk de Schooier. Want hij gaat gewoon net zo lang voor de schuifpui zitten totdat ie wat krijgt. Als het te lang duurt tikt ie met zijn poot op het raam.
pi_191276045
quote:

[..]

Als je behoefte hebt aan harige knuffels.. dan ken ik er ook nog wel een paar

Altijd heel rustgevend voor mij als ik knuffelig bezoek heb.
pi_191276148
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Elin wel, die stort zich meestal meteen op bezoek. Maakt ook niet uit of het bezoek is, een monteur, of wat dan ook. Een mens komt binnen en een mens kan aaien dus dat mens moet aaien.
Nika heeft alleen interesse in mensen als ze slagroom hebben, of wanneer het een monteur is met een gereedschapskist, die moet nl heringericht worden.
Nika _O-
pi_191276203
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 10:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als je behoefte hebt aan harige knuffels.. dan ken ik er ook nog wel een paar

Altijd heel rustgevend voor mij als ik knuffelig bezoek heb.
Dat is een win-win dan. O+

Voor mijn opname, dus inmiddels ruim 8 maanden geleden, toen het echt niet goed ging, logeerde ik vaak bij A en B. Ik voelde me toen zo rot/wiebelig dat ze eigenlijk altijd zorgden dat er iemand bij me was. Dus B werkte thuis op dagen dat A naar dingen toe moest en vice versa. Superlief. Op een gegeven moment moesten ze allebei ergens heen, en toen hebben ze met vrienden van ons afgesproken dat ik daar kon zijn. Die hebben twee katten, nou, die katten hadden de tijd van hun leven. *; Je hoeft geen gesprekken te voeren, je hoeft niet bang te zijn dat ze kwaad op je worden (of nou ja, soms kreeg ik een tik als ik niet enthousiast genoeg aaide :') ) en ze vinden het al gauw goed. Geniaal O+
pi_191276302
Mijn ouders hebben ook zo’n kroel kat. Maar die gaat ook rustig op de hoek van de tafel zitten om iedereen die langs komt een mep te verkopen. Dan geef ik hem meestal een duw zodat hij van de tafel “valt” loopt hij verbolgen weg. Mij mept mij ondertussen niet meer iig.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 11:17:58 #242
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191276409
Poezels O+

Dit houdt momenteel mijn voeten warm

SPOILER
pi_191276433
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 11:17 schreef Barreltje het volgende:
Poezels O+

SPOILER
die heeft een een thuis gevonden bij jullie.
pi_191276439
quote:
Poezels O+

SPOILER
Wat een mooie kleuren heeft die! O+
pi_191276525
quote:
Poezels O+

SPOILER
Goh, hoe gaat het met de integratie? O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 11:03 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Voor mijn opname, dus inmiddels ruim 8 maanden geleden, toen het echt niet goed ging, logeerde ik vaak bij A en B. Ik voelde me toen zo rot/wiebelig dat ze eigenlijk altijd zorgden dat er iemand bij me was. Dus B werkte thuis op dagen dat A naar dingen toe moest en vice versa. Superlief. Op een gegeven moment moesten ze allebei ergens heen, en toen hebben ze met vrienden van ons afgesproken dat ik daar kon zijn. Die hebben twee katten, nou, die katten hadden de tijd van hun leven. *; Je hoeft geen gesprekken te voeren, je hoeft niet bang te zijn dat ze kwaad op je worden (of nou ja, soms kreeg ik een tik als ik niet enthousiast genoeg aaide :') ) en ze vinden het al gauw goed. Geniaal O+
Daarom houd ik er ook zo van. Mensen kunnen zo.... ingewikkeld zijn.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 11:30:07 #246
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191276594
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 11:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

die heeft een een thuis gevonden bij jullie.
Gheheh.. we hadden afgelopen weekend een akkefietje.. Ik had mn borrel en er was ook een (jonge) hond.. de katten waren bij de eerste bel (En kindervoetjes) al onder het bed gekropen..

SPOILER
Anyway.. daarna vertoonden ze zich niet meer..
Nou Ja.. op een gegeven moment kwam deze fluffy dus toch boven kijken.. en op precies hetzelfde moment gooit er iemand een pluche bal voor de hond :o dus kat schrikt hond denkt:he beweegt! En gaat achter kat aan.door de woonkamer door de eetkamer en de kat springt de gordijnen in.. :o
Zusje pakt fluffy kordaat uit de gordijnen (waardoor zij onder de krabbels zat) en zet haar boven aan de trap.. daarna heeft fluffy zich achter de printer verstopt en kwam daar pas de volgende dag weer vandaan.. arm beest.. nu durft ze wel weer mondjesmaat naar boven,maar het gaat niet echt van harte..
De.muis (andere kat) vond het allemaal wel prima.. die heeft nu ook eens heerserschap over de boven verdieping.. :+
pi_191276607
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 11:03 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Same here... en als je niet hard genoeg knuft... merk je het wel _O-
pi_191276655
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 11:30 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Gheheh.. we hadden afgelopen weekend een akkefietje.. Ik had mn borrel en er was ook een (jonge) hond.. de katten waren bij de eerste bel (En kindervoetjes) al onder het bed gekropen..

SPOILER
Nou Ja.. op een gegeven moment kwam deze fluffy dus toch boven kijken.. en op precies hetzelfde moment gooit er iemand een pluche bal voor de hond :o dus kat schrikt hond denkt:he beweegt! En gaat achter kat aan.door de woonkamer door de eetkamer en de kat springt de gordijnen in.. :o
Zusje pakt fluffy kordaat uit de gordijnen (waardoor zij onder de krabbels zat) en zet haar boven aan de trap.. daarna heeft fluffy zich achter de printer verstopt en kwam daar pas de volgende dag weer vandaan.. arm beest.. nu durft ze wel weer mondjesmaat naar boven,maar het gaat niet echt van harte..
De.muis (andere kat) vond het allemaal wel prima.. die heeft nu ook eens heerserschap over de boven verdieping.. :+
Ahhh...arme Fluffy. Kinderen zijn nog wel een dingetje als er plotseling wild grut in een huis komt. Hier is de ervaring, baby's zijn prima, die liggen ergens in. Maar een tijd geleden kwamen vrienden met een kruipende kind, je had die blikken van de katten moeten zien. wtf is dat nou weer _O-
pi_191276663
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:38 schreef minilot het volgende:

Vier uur enkele reis, AnneX. Vier. O+ #zinin
En ja. :9 Lezen. Boeken. En even internet uitlezen, want ik loop wat achter.
Oelala wat lang :o Meetbickel _O_
Misschien tijd genoeg om internet uit te spelen :9
  vrijdag 31 januari 2020 @ 11:35:43 #250
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191276705
PostNl: bezorger komt tussen 12 en 14
Om 11.30 : *dingdong!*
Ik was nog niet aangekleed }:|
  vrijdag 31 januari 2020 @ 11:37:10 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191276740
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 11:35 schreef Barreltje het volgende:
PostNl: bezorger komt tussen 12 en 14
Om 11.30 : *dingdong!*
Ik was nog niet aangekleed }:|
Blije bezorger bezorgd :)
pi_191276749
Gister zou ik een pakketje krijgen. Tussen 1415 en 1615. Niks ontvangen.
Kijk ik weer bij de trackingcode rond 1700, komt de bezorger tussen 1240 en 1440 :? :N Vanochtend stond er dat het pakket is bezorgd }:|
Dus we zijn weer volop aan het twitteren met post.nl
pi_191276881
Kat die af en toe op schoot ligt lag op schoot, diep in slaap O+
Ik moest niezen...
Beledigde blik en nu ligt hij een meter verder #foreveralone ;(
pi_191276894
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ben wel maar ameezing in Eindhoven geweest O-)

De rock coverband van een goede vriend van ons stond in het voorprogramma :+
Goed begin hoor :P
pi_191276906
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 11:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

Daarom houd ik er ook zo van. Mensen kunnen zo.... ingewikkeld zijn.
Precies het goeie woord :+

SPOILER
pi_191276914
Ik kreeg hier net ook wel een Blik. MopperGünther oefent voor puber. *)

SPOILER
pi_191276952
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 11:30 schreef Barreltje het volgende:

[..]

SPOILER
Ik snap best dat de kinderen de kat(ten) wilden zien en dat jij daarin wil meehelpen, maar ik vind het wel sneu zo :@
Poes helemaal ingesloten door gezichten op haar veilige verstopplek ;(
Met ook nog het risico dat ze uit angst uithaalt en no way dat de kinderen hun hoofden dan op tijd weg hebben.

Dat de hond er achteraan ging was dikke pech, hopelijk voelt ze zich snel weer relaxed.
pi_191276974
Haha Barrel, wat een toffe foto zo met die stelten onder het bed vandaan! :D (Ondanks matig voor de poes natuurlijk)
pi_191276984
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 11:45 schreef minilot het volgende:
Ik kreeg hier net ook wel een Blik. MopperGünther oefent voor puber. *)

SPOILER
Wilde hij iets wat niet mocht of moest hij iets dat hij niet wilde. Heerlijke blik zo.
pi_191276987
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 11:44 schreef Blues het volgende:

[..]

Precies het goeie woord :+

SPOILER
Die was weer ziekgemeld, toch? Sterkte ermee, dit is voor niemand fijn ;(
pi_191277013
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 11:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wilde hij iets wat niet mocht of moest hij iets dat hij niet wilde. Heerlijke blik zo.
Ik stoorde bij Vrolijk Weekblad met de vraag of -ie wellicht een banaan zou lusten. :Y
pi_191277014
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 11:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik snap best dat de kinderen de kat(ten) wilden zien en dat jij daarin wil meehelpen, maar ik vind het wel sneu zo :@
Met ook nog het risico dat ze uit angst uithaalt en no way dat de kinderen hun hoofden dan op tijd weg hebben.

Dat de hond er achteraan ging was dikke pech, hopelijk voelt ze zich snel weer relaxed.
Ik kan de foto op werk weer niet zien, maar Xena is ook bang voor de k.kinderen.. afgelopen o/n kon de jongste haar toch even een aaitje geven, maar de oudste kwam ook heel blij (en dus té enthousiast) op haar af en hop ging ze weer naar haar veilige kastplek.
Oudste moest huilen, vond het ook zo sneu dat poes zo bang is ;( Ik heb ze wel uitgelegd dat ze haar niet mogen achtervolgen tot in die veiligekastplek en dat ze er wel weer uit zou komen.. (niet helemaal waar maar ja ;) )
pi_191277022
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 11:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik stoorde bij Vrolijk Weekblad met de vraag of -ie wellicht een banaan zou lusten.
}:|
pi_191277039
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 11:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Die was weer ziekgemeld, toch? Sterkte ermee, dit is voor niemand fijn ;(
Ja nieuwe klacht die lang gaat duren.
Nee, zeer beroerd.. het was net zo rustig eigenlijk, al hebben we iemand chronisch tekort en de nieuwe coll heeft veel tijd nodig. Dan nóg was het rustig qua gedoe in ons groepje van 6.
pi_191277110
quote:
Ik snap best dat de kinderen de kat(ten) wilden zien en dat jij daarin wil meehelpen, maar ik vind het wel sneu zo :@ Poes helemaal ingesloten door gezichten op haar veilige verstopplek ;(
Precies dit, inderdaad. Ik begrijp dat nooit zo goed. Ze verstoppen zich niet voor niets.
pi_191277113
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 11:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik stoorde bij Vrolijk Weekblad met de vraag of -ie wellicht een banaan zou lusten. :Y
Jij bruut :'(
pi_191277148
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 11:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Precies dit, inderdaad. Ik begrijp dat nooit zo goed. Ze verstoppen zich niet voor niets.
En kinderen mogen ook leren dat katten geen speelgoed zijn.

Wat ik met mijn schijtluizen doe is ze op de arm nemen, als dat even wil. Dan zit poes ‘veilig’ bij mij en hoog zodat ze overzicht hebben. En dan mogen de kinders rustig kijken en als dat goed gaat even aaien. Waarna poes weer lekker naar een rustige plek mag vluchten.

Edit: en als dat misgaat heb ik de krabbels als leermomenten :')
pi_191277188
quote:

[..]

Dat doe je toch ook niet. Rustig wachten totdat hij zelf aangeeft een banaan te lusten ;-)

Nika is gewoon bang voor alles en iedereen. Zoals kat bij Barreltje ligt, heeft ze hooguit 4x zo bij mij gelegen in de afgelopen 7 jaar. Zeg ook altijd tegen kinderen (en volwassenen) dat ze slechte ervaringen heeft met mensen. Klopt ook wel, ze is in 2 jaar tijd (voor zover ik kan nagaan) 8x naar andere mensen gegaan, ik ben het 9e adres.
pi_191277225
Mijn angstige kat had jaren nodig voordat hij zich aan mijn vriendinnen liet zien, vorig jaar Kerst zat een vriendin over een dekentje op de bank en kwam hij zelfs bij haar liggen. O+ Maar kinderen kon hij echt niet aan. In het begin verstopte hij zich écht maar de laatste jaren was het voldoende als hij gewoon naar boven kon.

De andere twee vinden het wel prima. Eentje houdt van de aandacht, maar wel op haar manier anders geeft ze een haal. En de ander kan het hebben nu ik de kinderen heb geleerd dat ze er niet achteraan moeten lopen, zacht moeten praten en moeten wachten tot hij op hun afkomt.
pi_191277226
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 12:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat doe je toch ook niet. Rustig wachten totdat hij zelf aangeeft een banaan te lusten ;-)

Nika is gewoon bang voor alles en iedereen. Zoals kat bij Barreltje ligt, heeft ze hooguit 4x zo bij mij gelegen in de afgelopen 7 jaar. Zeg ook altijd tegen kinderen (en volwassenen) dat ze slechte ervaringen heeft met mensen. Klopt ook wel, ze is in 2 jaar tijd (voor zover ik kan nagaan) 8x naar andere mensen gegaan, ik ben het 9e adres.
En bij jou haar definitieve huis waar ze haar eigen zelfje mag zijn O+

Als mijn huis over hopelijk heel veel jaar pas weer katloos is ga ik voor een setje. Twee of drie katten uit het asiel die elkaar leuk vinden. Een schootpoes vind ik super dus die ‘moet’ er eigenlijk wel bij zitten :@ Maar er is ook gerust een plekje voor een bangerik die steun vindt bij een dappere soortgenoot.
pi_191277240
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 12:04 schreef Myraela het volgende:
En de ander kan het hebben nu ik de kinderen heb geleerd dat ze er niet achteraan moeten lopen, zacht moeten praten en moeten wachten tot hij op hun afkomt.
Dit is sowieso wel een fijne, ook voor mezelf. Stuk rustiger.
pi_191277252
Ik weet niet hoe mensen met kinderen dat doen. Er komt de hele tijd herrie uit die kleine mensjes. Ik heb het altijd pas door als ze weer weg zijn, dan bestaat er ineens weer stilte.
pi_191277255
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 12:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als mijn huis over hopelijk heel veel jaar pas weer katloos is ga ik voor een setje. Twee of drie katten uit het asiel die elkaar leuk vinden. Een schootpoes vind ik super dus die ‘moet’ er eigenlijk wel bij zitten :@ Maar er is ook gerust een plekje voor een bangerik die steun vindt bij een dappere soortgenoot.
Dat is ook mijn idee inderdaad. Al wordt Piep dus 93 volgens ons contract.

Piep vindt kinderen ook niet leuk. Ze vindt mensen sowieso wel moeilijk. Ze is wel nieuwsgierig maar ook weer niet. Als hier kinderen zijn wordt ze gewoon even in een andere kamer opgesloten.
Spoilers!
pi_191277332
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 12:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En bij jou haar definitieve huis waar ze haar eigen zelfje mag zijn O+

Tja, hier kwam het op mijn pad. Op een vrijdag, eind van de middag moest ik toch iets sneller dan gepland mijn vorige kat laten inslapen. Gelukkig kon een vriendin mij brengen (om dat op de fiets te doen vond ik afschuwelijk). Daarna gingen we even een borrel drinken en vroeg ik haar om eens na te gaan of er ergens een sybeer/noor was als herplaatser (zij had zelf ivm een allergie een sybeer), zij belde meteen naar de fokker en jawel, er was er één, die met spoed weg moest (later hoorde ik waarom), en de volgende dag liep Flower, dezelfde dat omgedoopt tot Elin, bij mij rond. Was wel raar, opeens een hele andere kat. Maar ik was er al snel achter dat die niet alleen kon zijn, dus weer contact opgenomen met die vrouw, en die had nog een britje die niet goed was voor de fok. Dat bleek Nika te zijn. Na alleen maar bejaarden in huis gehad te hebben had ik nu 2 tweejarigen in huis. Dat was wel anders
  vrijdag 31 januari 2020 @ 12:14:37 #275
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191277348
De katten wij den hiervoor 6 maanden in een huis met kinderen.. en dat ging reuze goed.. dus kinderen op zich vinden ze niet zo erg.. en de kinderen hebben thuis ook allemaal katten.. dus een drama was het niet..

Nou Ja. Gebeurd.
Ze voelen zich nu alweer helemaal.prina!
pi_191277350
quote:

[..]

o|O
pi_191277542
Barrel, spannend je echo maandag!

Jongens, ik ga op 17 februari al beginnen met werken. Eerst parttime, zo fijn dat ze flexibel zijn!

En dit weekend 2 hele dagen zonder kinderen en man! Ik kijk uit naar slapen en zinnen afmaken enzo...heerlijk!
  vrijdag 31 januari 2020 @ 12:31:33 #278
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191277591
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 12:27 schreef Jagärtrut het volgende:

En dit weekend 2 hele dagen zonder kinderen en man! Ik kijk uit naar slapen en zinnen afmaken enzo...heerlijk!
Hoe laat hadden we ook alweer afgesproken dat ik langs zou komen? :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_191277605
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 12:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoe laat hadden we ook alweer afgesproken dat ik langs zou komen? :+
viespeuk. Jij gaat al naar Enschede, ik niet!
  vrijdag 31 januari 2020 @ 12:38:01 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191277670
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 12:32 schreef Jagärtrut het volgende:

. Jij gaat al naar Enschede, ik niet!
Ja had dus gewoon ook naar Enschede kunnen komen. :6
Poef.....gone! ©golfer
pi_191277764
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 12:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja had dus gewoon ook naar Enschede kunnen komen. :6
ik had al heel lang andere plannen, helaas!
  Moderator vrijdag 31 januari 2020 @ 12:45:57 #282
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191277771
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 11:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn ouders hebben ook zo’n kroel kat. Maar die gaat ook rustig op de hoek van de tafel zitten om iedereen die langs komt een mep te verkopen. Dan geef ik hem meestal een duw zodat hij van de tafel “valt” loopt hij verbolgen weg. Mij mept mij ondertussen niet meer iig.
Daar had die van ons ook last van. Dan gaf ik hem vliegles :+
  Moderator vrijdag 31 januari 2020 @ 12:51:11 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191277849
quote:

[..]

Poes zal er hopelijk toch aan moeten wennen, een extra tweepotig organisme in de woning
  Official ESF Kreviewer vrijdag 31 januari 2020 @ 13:06:44 #284
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191278062
Over shit gesproken. Bij mij voor de deur vanmorgen.

pi_191278099
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 13:06 schreef Kreator het volgende:

[ afbeelding ]
Wtf, asociaal.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 31 januari 2020 @ 13:11:18 #286
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191278134
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 13:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wtf, asociaal.
Ja, ik moet de hondenbezitter ook niet tegenkomen die dat doet.
pi_191278177
Wat aso zeg!
pi_191278210
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 13:06 schreef Kreator het volgende:

[ afbeelding ]
:r
pi_191278228
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 12:14 schreef Barreltje het volgende:
De katten wij den hiervoor 6 maanden in een huis met kinderen.. en dat ging reuze goed.. dus kinderen op zich vinden ze niet zo erg.. en de kinderen hebben thuis ook allemaal katten.. dus een drama was het niet..

Nou Ja. Gebeurd.
Ze voelen zich nu alweer helemaal.prina!
Gelukkig maar, haalde ik niet uit je beschrijving van de situatie.
pi_191278253
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is ook mijn idee inderdaad. Al wordt Piep dus 93 volgens ons contract.

Piep vindt kinderen ook niet leuk. Ze vindt mensen sowieso wel moeilijk. Ze is wel nieuwsgierig maar ook weer niet. Als hier kinderen zijn wordt ze gewoon even in een andere kamer opgesloten.
Hier gaan ze ook meestal naar hun kamer+tuin.

Toen mijn rooie overleed waren alle kinderen die hier over de vloer komen (en mijn ouders) in rouw. Was de enige van mijn team die zich spontaan liet aanhalen.
pi_191278276
Ik ben de route voor dit weekend aan het plannen. We moeten ineens ook rekening houden met waar we de auto moeten laden en gelijk een plaspauze doen.
Spoilers!
pi_191278295
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben de route voor dit weekend aan het plannen. We moeten ineens ook rekening houden met waar we de auto moeten laden en gelijk een plaspauze doen.
auto laden? :o
pi_191278298
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet niet of het handig op de route ligt, maar een wc heb ik in ieder geval. Laadpaal zal vast wel in de buurt zijn
pi_191278334
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 13:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

auto laden? :o
Elektrische auto :o

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Weet niet of het handig op de route ligt, maar een wc heb ik in ieder geval. Laadpaal zal vast wel in de buurt zijn
Dat is wel redelijk op de route maar we hebben een snellader nodig en die staan alleen bij de grote benzinestations langs de snelweg. Dat kost een kwartiertje en dan kunnen we weer een eind rijden. Dat is niet zo'n probleem, plassen en koffie/thee moeten we toch.
Spoilers!
pi_191278368
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh ja, duh. :')
pi_191278381
Mijn lunch was zo lekker met geroosterde boterhammetjes, avocado en de groenteworstjes van de IKEA. :9
pi_191278382
Er staat dus zo'n 20 kg vlees buiten te ontdooien en Dora staat er al sinds vanochtend zo'n beetje onafgebroken naar te kijken. :')
pi_191278387
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

[..]

Dat is wel redelijk op de route maar we hebben een snellader nodig en die staan alleen bij de grote benzinestations langs de snelweg. Dat kost een kwartiertje en dan kunnen we weer een eind rijden. Dat is niet zo'n probleem, plassen en koffie/thee moeten we toch.
Hoe lang kun je er dan eigenlijk mee rijden?
pi_191278439
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 13:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoe lang kun je er dan eigenlijk mee rijden?
Zo'n 220 kilometer.

Die worstjes van Ikea zijn echt geweldig. Ik heb er gisteren ook een op. Zo veel lekkerder dan die hotdogs. Beetje jammer dat ik ze niet zonder medicatie kan eten dus ik heb geen zak mee naar huis genomen.

Ik ga straks voor een volkorenwrap met roerei, zwarte bonen, tomaatblokjes, avocado en hot sauce. Trek in.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 januari 2020 @ 13:33:00 #300
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191278483
Broodje van de Surinamer hier :9. Vrijdag verwendag.
pi_191278523
Had tosti met geitenkaas en rauwe ham :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')