Idem. Maar op kantoor blijken er alleen nog mariekoekjes te zijn. En zo wanhopig ben ik nog niet.quote:
Ik probeer vooral niet EAT ALL THE THINGS. Heb wel awesome dingen in huisquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Idem. Maar op kantoor blijken er alleen nog mariekoekjes te zijn. En zo wanhopig ben ik nog niet.
Dingen in huis hebben is gevaarlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik probeer vooral niet EAT ALL THE THINGS. Heb wel awesome dingen in huis![]()
Ik heb hier zin in en ik heb het in huis.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:03 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga zo even dingen in huis halen. Mijn choco is op, en ik heb zin in warme choco
quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb hier zin in en ik heb het in huis.
Goed bezig! Qua eten en activiteit.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:12 schreef Blues het volgende:
Tot nu toe gegeten:
Banaan in yoghurt met een scheut Carvan Cevitam multifruit, pruimen abrikozen vijgen (alle gedroogd ivm darmpies) peer, vk boterham met gebakken ei en casselerrib.
Zometeen een zelfgebakken broodje van de molen met kaas/jam en stukje hemaworst dat er nog ligt en vanavond resten Paella met gebakken gamba's en salade.
Dan zit er wel weer genoeg in
Auto helemaal gedaan in wasstraat en van binnen.. hard nodig!
Zo nog ff sporten en dan lekker op de bank lezen
Ohohohquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:19 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik heb ineens “trek”
https://www.thefrugalnavy(...)reo-dirt-pie-recipe/
Wat slecht ditquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:19 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik heb ineens “trek”
https://www.thefrugalnavy(...)reo-dirt-pie-recipe/
Best wel jaquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk het recept van “wortelfrietjes” ....
Ergens ging iets mis.
Je mag deze best maken, als je nou zaterdag een stukje meeneemt wil ik met liefde proevenquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk het recept van “wortelfrietjes” ....
Ergens ging iets mis.
Ik vrees dat de ingrediënten lastig zijn....quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je mag deze best maken, als je nou zaterdag een stukje meeneemt wil ik met liefde proeven
quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik vrees dat de ingrediënten lastig zijn....
Dus dat wordt eigen creativiteit en niet genoeg tijd om dit voordat P op de stoep staat af te krijgen denk ik.
Heb hem bewaard
Edit: nog maar eens afspreken dus.
En dan bij voorkeur zonder 4gangendiner
Me ook nog ff boosch gemaakt op de tuinquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goed bezig! Qua eten en activiteit.
Ik liet mijn mailbox schrikken: 3 jaar aan oude mails opgeruimd
Appel mét garnalen, is dat iets?quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik ging naar de koelkast voor een appel, maar ik vond een bakje hollandse garnalen die op moesten. Tja.
Geen haast mee.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:48 schreef sigme het volgende:
@:golfer, @ vanyel:
Het wegbrengen van de biggen is gisteren niet helemaal volgens plan gegaan. Eén big loopt nog bij ons. Dat is de big die grote stukken buikspek zou moeten leveren; dat komt hierdoor niet in februari. Later wel, deo volente.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:48 schreef sigme het volgende:
@:golfer, @ vanyel:
Het wegbrengen van de biggen is gisteren niet helemaal volgens plan gegaan. Eén big loopt nog bij ons. Dat is de big die grote stukken buikspek zou moeten leveren; dat komt hierdoor niet in februari. Later wel, deo volente.
Auto vol chickies dus!quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
HoiAfspraken met Whiskers en Uhmmpie zijn gemaakt voor zaterdag. Zin in
Soms hebben dieren echt geen zin om zich te laten vangen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:21 schreef minilot het volgende:
Waarom nog die ene big nog bij jullie dan, @:Sigme? #veeteeltn00b
Je eten klinkt weer eens verrukkelijk!
Onze varkens moeten nogal een end lopen vanuit hun wei naar hun kar. Dat kan alleen als een varken dat ook *wil* lopen. Ze vinden het altijd eerst eng, dan spannend, en daarna zijn ze blasé. Dus we gaan altijd eerst een week oefenen met varkens, voor ze weg moeten. Hadden we nu ook gedaan, maar er was een groot verschil tussen de nieuwsgierigsten en de bangste. Op zich kwam de bangste ook wel een endje mee, maar hij keerde om, speerde terug, en wou niet alsnog aansluiten, ook niet met rustig wachten. Dus tsja. We hebben de andere biggen weggebracht en de bangerik gehouden. Die krijgt nu een paar weken extra training.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:21 schreef minilot het volgende:
Waarom nog die ene big nog bij jullie dan, @:Sigme? #veeteeltn00b
Je eten klinkt weer eens verrukkelijk!
Yup. Je mag nog in de kofferbak?quote:
Dat is me té CUL hoor, voor F&F, dus ik doe m'n antwoord hier.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:24 schreef derLudolf het volgende:
Ben benieuwd naar de karkassen, flink wat spek op de ribben?
Hoeveel kg.
Vrouwenverzamelaarquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag als lunch een goeie uitsmijter, straks ga ik linzensoep maken. Nu eerst Slowaakse les en op G. wachten want die logeert twee nachtjes bij me
Boah, wat een lekker recept. Is het soepig of een wat vastere structuur?quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:30 schreef Lonaa het volgende:
https://www.jamieoliver.c(...)-amp-crispy-chorizo/
Wel goedgekeurd. Met brood van Kaatje erbij
Wat vaster, meer stoofpot. Gaat ook maar weinig water in opzich. Ik had m gisteren al gemaaktquote:Op donderdag 30 januari 2020 18:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Boah, wat een lekker recept. Is het soepig of een wat vastere structuur?
Vind het wel iets voor het eetclubjequote:Op donderdag 30 januari 2020 18:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat vaster, meer stoofpot. Gaat ook maar weinig water in opzich. Ik had m gisteren al gemaakt
Ellen ten Dammequote:Op donderdag 30 januari 2020 17:52 schreef borisz het volgende:
Gegroet vanuit IJmuiden. Straks naar Ellen ten Damme. Ondertussen ook gekookt
. De aardappels en champignons al forno a la Jamie (uit zijn Vegatarische boek).
Verveel jej je in ieder nietquote:Op donderdag 30 januari 2020 18:55 schreef Lonaa het volgende:
Oh man. Dit weekend.Alles komt tegelijk. Morgen om 5 uur beginnen, zondag eind van de middag klaar. *hijg
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Da’s best druk ja. De komende tijd eet ik nogal eens elders, morgenochtend ontbijt op werk, zaterdag de meet, maandag volgens mij Syrisch eten, donderdag met een collega bij Konijnenvoer (vagan restaurant ) en zondag naar Robert van Beckhoven. Daarna een week water en broodquote:Op donderdag 30 januari 2020 18:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee.Morgen eerste vergadering van stichting in 'ons' nieuwe pand
Daarvoor een vrijdagmiddagborrel in de bierkerk. (
). Morgenochtend wordt ook een boel vlees geleverd voor de beestjes en dat moet gedurende het weekend verpakt.
Los van de meet zijn er nog 2 losse CUL-datesEentje zaterdagmiddag en eentje zondag rond lunchtijd. Oh, en zaterdagmiddag wordt er nog wat vlees geleverd dat dan zondag verpakt kan worden in de middag.
Daarna ga ik slapen.
Wel allemaal goede dingen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s best druk ja. De komende tijd eet ik nogal eens elders, morgenochtend ontbijt op werk, zaterdag de meet, maandag volgens mij Syrisch eten, donderdag met een collega bij Konijnenvoer (vagan restaurant ) en zondag naar Robert van Beckhoven. Daarna een week water en brood
quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, vandaag was ik met Dora wandelen en we kwamen Dextegen. Het veldje was stom want er kwamen stomme honden dus we gingen naar het huis van Dex.
Wat zijn die honden leuk samen.Ik weet niet precies hoe het werkt tussen honden maar volgens mij zijn ze verliefd.
Supercrappy bewogen foto tussen het spelen door, maar kijk ze nou stralen en gelukkig zijn met z'n tweeen.Ahw..... *barst spontaan in zingen uit*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestaat Konijnenvoer nog? Ik dacht dat ze gestopt waren om wat andere projecten uit te kunnen voeren. Maar tof!quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s best druk ja. De komende tijd eet ik nogal eens elders, morgenochtend ontbijt op werk, zaterdag de meet, maandag volgens mij Syrisch eten, donderdag met een collega bij Konijnenvoer (vagan restaurant ) en zondag naar Robert van Beckhoven. Daarna een week water en brood
Bwehehe. Ja ze zijn ECHT leuk samenquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw..... *barst spontaan in zingen uit*
[..]
Bestaat Konijnenvoer nog? Ik dacht dat ze gestopt waren om wat andere projecten uit te kunnen voeren. Maar tof!
Ze zitten nu op een vaste locatie, ze zijn nu een echt restaurant en geen pop up meer. Weet het voorgerecht al, kibbeling. Omdat ik een intolerantie voor vis heb kan ik dat normaal niet eten, maar nu welquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw..... *barst spontaan in zingen uit*
[..]
Bestaat Konijnenvoer nog? Ik dacht dat ze gestopt waren om wat andere projecten uit te kunnen voeren. Maar tof!
Trouwens, vandaag was ik met Dora wandelen en we kwamen Dextegen. Het veldje was stom want er kwamen stomme honden dus we gingen naar het huis van Dex.
Wat zijn die honden leuk samen.Ik weet niet precies hoe het werkt tussen honden maar volgens mij zijn ze verliefd.
Supercrappy bewogen foto tussen het spelen door, maar kijk ze nou stralen en gelukkig zijn met z'n tweeen.Och wat schattig. australian cattledog toch? Die zijn zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Australian Sheperd. Zo'n cattledog is wat lager op de poten, meer gedrongen en geen lang haarquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och wat schattig. australian cattledog toch? Die zijn zo mooi
Zo, eindelijk wat meer tijd om te reageren. Ja, kan me de stress wel voorstellen. been there, done that etcquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tja.. ben constant zenuwachtig en gestrest. Huizenmarkt is echt naar nu.
Eerste bezichtiging geweest maar alles in mij zei NEE.
Morgen en dinsdag nog een bezichtiging.
Met ex in 1 huis gaat tot nu toe goed, wij hebben nog steeds de dagelijkse routine maar noemen elkaar bij naam (ipv liefje , liefste) ik slaap op een 80 cm logeerbed (pas maar 1 x eruit gevallen
Maar ja dat kan ook geen maanden duren..
Ik kan gewoon geen 4 ton betalen voor een woning, de meeste niet dus alle woningen beneden de 2 ton zijn binnen een dag weg.
Dat maakt mij wel bang..
/egopost.
In regio Arnhem/Nijmegen is het vervoer ook geregeld.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag als lunch een goeie uitsmijter, straks ga ik linzensoep maken. Nu eerst Slowaakse les en op G. wachten want die logeert twee nachtjes bij me
quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:43 schreef z80 het volgende:
[..]
In regio Arnhem/Nijmegen is het vervoer ook geregeld.
De reservering is om 17:30quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:53 schreef Candaasje het volgende:
Hoe laat spraken we ook alweer af? Ik kan het even zo snel niet terugvinden
Okido, zal ik mij instellen om er iets eerder te zijn, want ik ken mezelf, ik rij altijd een keer ergens verkeerd en ik ben een ramp met parkeren.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Okido, zal ik mij instellen om er iets eerder te zijn, want ik ken mezelf, ik rij altijd een keer ergens verkeerd en ik ben een ramp met parkeren.
Oh nee ik val ergens rond 17:25 en 17:30 binnen. Maar als ik daar Google Maps op instel, dan wordt het eerder 18:15 ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben wel bijtijds, vind dat wel zo aardig, geloof ik. En het eten staat echt niet om 17:35 op tafel hoor.
Duidelijkquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh nee ik val ergens rond 17:25 en 17:30 binnen. Maar als ik daar Google Maps op instel, dan wordt het eerder 18:15 ofzo
Pruil...maar ik had je nummer al gevondenquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:50 schreef Lonaa het volgende:
Als het goed is heeft iedereen een PM met mijn telefoonnummer gehad, voor als er wat is wb meet.![]()
Verder was alle info geloof ik al gedeeld en duidelijk.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:30 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet dat op landgoed Scholtenzathe hier vlakbij de Hereford runderen in het veld neer worden geknald. 0 stress dus.
True, true. Maar 2 ambu's en 2 politieauto;s.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk
Dat gaat je dan door merg en beenquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:34 schreef Lonaa het volgende:
Oh man. Het is echt hartverscheurend gehuil.
Ja, holy shit. En inmiddels is de hele familie er ook. Ze komen uit zuid Europa dus ook uh, tempramentvol. Blijkbaar ook bij verdriet. Allemaal.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat gaat je dan door merg en been
Dat zeiden mijn zus en ik ook van mijn vader toen hij in een T.O.P kamer lag. Heup gebroken, moest in een rolstoel in een kleine lift 1 etage lager, toen op de brancard overgeheveld en daarmee in een Goede lift verder naar beneden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:55 schreef Lonaa het volgende:
Help me herinneren dat ik niet dooga in dit huis of andersinds op een brancard naar buiten moet. Want dat kan dus niet in deze huizen.
Hier ook niet... dan komt de ladderwagen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:55 schreef Lonaa het volgende:
Help me herinneren dat ik niet dooga in dit huis of andersinds op een brancard naar buiten moet. Want dat kan dus niet in deze huizen.
Door de meterkasten in deze huizen kan je er niet uit via de voordeur. De meterkast zit aan de muur en daar komt de voordeur NET NIET tegenaan als die openstaat, maar de hal is maar 90 breed. (zo breed als de voordeur) dus dat kan niet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zeiden mijn zus en ik ook van mijn vader toen hij in een T.O.P kamer lag. Heup gebroken, moest in een rolstoel in een kleine lift 1 etage lager, toen op de brancard overgeheveld en daarmee in een Goede lift verder naar beneden.
Dat vind ik ook altijd wel impressivequote:Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier ook niet... dan komt de ladderwagen.
Precies, aftakelen in vakjargonquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dit. Ooit de buuv zo uit haar slaapkamerraam zien takelenquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja same here.. en je kunt op de brancard niet door het portiek de trap af.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Door de meterkasten in deze huizen kan je er niet uit via de voordeur. De meterkast zit aan de muur en daar komt de voordeur NET NIET tegenaan als die openstaat, maar de hal is maar 90 breed. (zo breed als de voordeur) dus dat kan niet.
Via de achterdeuren is ook niet bij alle huizen mogelijk, wegens krappe draai naar het gangetje. De directe buurman die dit voorjaar overleed moest eruit met 3x steken onze tuin in.De overbuurvrouw die met de ambu mee moest hebben ze met 2 man voorzichtig naar buiten getild door de voordeur.
Mja hier in de buurt gebeurd het regelmatig.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit. Ooit de buuv zo uit haar slaapkamerraam zien takelen
Ja, naja, hier moet je dan over de schutting.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja same here.. en je kunt op de brancard niet door het portiek de trap af.
Alsin.. niet zonder die brancard in houdingen te houden die heel bevorderlijk zijn als je niet HEEL goed vast zit.
Dis komt de brandweer en mag je door het raam.
mja das in een flat een uitdagingquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, naja, hier moet je dan over de schutting.Of een paar keer steken terwijl de andere poort in het gangetje ook open is.
Ja, true.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja das in een flat een uitdaging
Toen die huizen gebouwd werden bestonden er nog geen meterkasten denk ikquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Door de meterkasten in deze huizen kan je er niet uit via de voordeur. De meterkast zit aan de muur en daar komt de voordeur NET NIET tegenaan als die openstaat, maar de hal is maar 90 breed. (zo breed als de voordeur) dus dat kan niet.
Via de achterdeuren is ook niet bij alle huizen mogelijk, wegens krappe draai naar het gangetje. De directe buurman die dit voorjaar overleed moest eruit met 3x steken onze tuin in.De overbuurvrouw die met de ambu mee moest hebben ze met 2 man voorzichtig naar buiten getild door de voordeur.
Ik ben niet van plan binnen afzienbare tijd op een brancard te moeten of te verhuizen, dus ik zie dat wel goed gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:11 schreef sigme het volgende:
Probeer dan allemaal maar in een beter toegankelijk (uitgankelijk?) huis te wonen als je dood gaat, ok?
Hij ziet er wel uit alsof ie uit de jaren 30 komtquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toen die huizen gebouwd werden bestonden er nog geen meterkasten denk ik
De buurman al drie keerquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit. Ooit de buuv zo uit haar slaapkamerraam zien takelen
Meterkast moet tegenwoordig x meter vanaf de voordeur zijn, misschien daarom ooit verplaatst.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit alsof ie uit de jaren 30 komt
Hij zit 80 cm uit de voordeurquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Meterkast moet tegenwoordig x meter vanaf de voordeur zijn, misschien daarom ooit verplaatst.
Dood gaan ze toch. Flink kaliber dus je krijgt er niks van mee als best zijndequote:
Dat de voordeur zodoende niet helemaal open kan is niet zo boeiend I guess.quote:
Stuk uit de deur zagenquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat de voordeur zodoende niet helemaal open kan is niet zo boeiend I guess.
Ik liep beetje achter..dacht dat ik t onder haar post zatquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dit dacht ik ook. 'Goed verhaal.'
Voornaamste wat ik nu kan doen... is voorlopig niet dood gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:11 schreef sigme het volgende:
Probeer dan allemaal maar in een beter toegankelijk (uitgankelijk?) huis te wonen als je dood gaat, ok?
Huisartsenpost?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:23 schreef Lonaa het volgende:
Oh nee, het is zo'n gele ambu-auto-die-geen-eckte-ambu-is.
Kan. Er rijden hier wel 1 of 2 ambu-auto's. Misschien voor de vrouw wegens hysterie ofzo.quote:
Prima plan lijkt me.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Voornaamste wat ik nu kan doen... is voorlopig niet dood gaan.
Rapid responder heten ze.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:23 schreef Lonaa het volgende:
Oh nee, het is zo'n gele ambu-auto-die-geen-eckte-ambu-is.
Als ik dood ga of ben mogen ze mij gewoon uit het raam flikkeren. Ben dan toch al (bijna) dood.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:11 schreef sigme het volgende:
Mja ik denk dat de buren daar bezwaar tegen zouden hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik dood ga of ben mogen ze mij gewoon uit het raam flikkeren. Ben dan toch al (bijna) dood.
Prettige manier van afscheid nemen voor Blues ook....quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik dood ga of ben mogen ze mij gewoon uit het raam flikkeren. Ben dan toch al (bijna) dood.
Alle golfer dat graag zo wilquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:01 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Prettige manier van afscheid nemen voor Blues ook....
Nouja niet voor zaterdag dan.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:02 schreef Candaasje het volgende:
Maar jongens, flikker maar gewoon niet uit het raam. Is zo'n domper voor zaterdag
Niet spoileren hoorquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is maar goed dat zaterdag widm op tv komt zal wel rustig hier zijn
Je kunt ook naar het zuiden komen voor een avondje korenfestivalquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is maar goed dat zaterdag widm op tv komt zal wel rustig hier zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film bleek een frans drama https://www.springhaver.nl/films/cinefest-au-nom-de-la-terre/
met een klein stukje chanson van Barbara. Wat een expressieve stem.![]()
En het leuke was, dat ik - bij uitgaan van de bios - zo maar een bekende tegenkwam.
Meestal dwaal ik anoniem door de stad en kom nooit meer een bekende daar tegen na al die jaren.
Nou, dat was mijn jaardag. Wat een feest.![]()
Doen jullie mee? Waar?quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je kunt ook naar het zuiden komen voor een avondje korenfestival
quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:12 schreef AnneX het volgende:
Dank je voor mail, Lonaa👍🏼.
Er was slechts éen analoge verjaardagskaart en verder hiero de felicitaties - waarvoor nogmaals dank - en app’jes en mails en telefoon.
Er moest een lampekapje terug naar ikea, andere lampenwinkel geweest, naar de Amac, die altijd hetzelfde advies geeft als ik mijn vraag voorleg “wacht de update af” of “ opnieuw installeren”.![]()
En nog een zaak in met mooi audiospul.
De bitterballen in Springhaver en kaasfondue voor mij.Heerlijke verjaardag zo! SpringhaverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film bleek een frans drama https://www.springhaver.nl/films/cinefest-au-nom-de-la-terre/
met een klein stukje chanson van Barbara. Wat een expressieve stem.![]()
En het leuke was, dat ik - bij uitgaan van de bios - zo maar een bekende tegenkwam.
Meestal dwaal ik anoniem door de stad en kom nooit meer een bekende daar tegen na al die jaren.
Nou, dat was mijn jaardag. Wat een feest.![]()
![]()
Ja, wij doen mee. Begon als korenavond met drie koren op een mooie locatie, en is nu een korenweekend geworden met veel meer (goede!) koren op een locatie waar geluid meteen doodslaatquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Doen jullie mee? Waar?
Wij zijn weer ingeschreven in oktober voor Zandvoort Zingen aan Zee.
Thema dit jaar Rock.![]()
En in Ijsselstein op 16 mei https://www.fulcosvocaalfestival.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Denk niet dat het iets voor mij isquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je kunt ook naar het zuiden komen voor een avondje korenfestival
Zet je de verwarming half aan of lager. Of een raam op een kier.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:53 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben mijn dikke trui vergetenMet de verwarming uit is het kkkkkoud, en met de verwarming aan is het net een sauna / firstworldproblems.
Verwarming is niet zo goed in te stellen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zet je de verwarming half aan of lager. Of een raam op een kier.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Je klonkt net als mijn oudersquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Denk niet dat het iets voor mij is
Geen ideequote:Op donderdag 30 januari 2020 22:54 schreef AnneX het volgende:
@:Cat...daar is toch (ook) altijd / wel eens een drumbandfestival geweest, waar n.b. Kerkrade wereldkampioen werd.
Of was dat in de vorige eeuw.
De planning is in Voorjaar en Najaar een buitenoptreden en dan Lichtjesavond in Vreeswijk.
Even onthoudenquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Doen jullie mee? Waar?
Wij zijn weer ingeschreven in oktober voor Zandvoort Zingen aan Zee.
Thema dit jaar Rock.![]()
En in Ijsselstein op 16 mei https://www.fulcosvocaalfestival.nl/
Boerendrama? Bekneld geraakt in de aardappelrooier of met de arm in de losvijzel van de combine?quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:57 schreef AnneX het volgende:
@:Ludolf...de franse film was een boerendrama, met ook oogstmachines en toen moest ik aan jou denken...![]()
SPOILER: niet voor tere zieltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Vooral licht klassiek.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:25 schreef Candaasje het volgende:
Wat zingen jullie dan voor muziek Cat?
Wat vind je van me als ik zeg dat het me alle drie niks zegt?quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pablo Casal, Vaughn Williams, Eric Whitacre
alles wat leeft gaat dood natuurlijk, maar gewoon afgeschoten is niet leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dood gaan ze toch. Flink kaliber dus je krijgt er niks van mee als best zijnde
Barbaar Gefeliciteerd, je hoort bij zo’n 90% van de mensheid.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat vind je van me als ik zeg dat het me alle drie niks zegt?
Zeker, dat wordt in paketten verkocht. Dat is prachtig scharrelvlees van beesten die altijd buiten op de wei en door het bos hebben kunnen lopen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:33 schreef drakin het volgende:
[..]
alles wat leeft gaat dood natuurlijk, maar gewoon afgeschoten is niet leuk.
Wordt het vlees of huid nog wel nuttig besteed?
Nee dat is niet gebruikelijk, doet vermoeden, maar dat kan je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen, dat ie het zelf even wat haast heeft gegeven en zijn vrouw hem vond, ook vanwege het geluid dat je hoorde.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:20 schreef Lonaa het volgende:
Nog meer politie![]()
Is dat...gebruikelijk? Nee toch? Als iemand 'gewoon' doodgaat, dan is dat toch geen din voor de politie?
O nu krijg ik trekquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zeker, dat wordt in paketten verkocht. Dat is prachtig scharrelvlees van beesten die altijd buiten op de wei en door het bos hebben kunnen lopen.
De huiden, tja, die zal de slager met de verwerker van slachtafval meegeven, geen idee wat er verder mee gebeurd.
Tja, of je nou in het veld met een geweer wordt neergeknald of bij de slager met een schietmasker, dat maakt niet veel verschil.
oeh, tof! Wat voor soort foto's (ok, dia's) heb je gemaakt?quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:39 schreef derLudolf het volgende:
Vanavond nog wat dia's ingescand die ik nog niet had ingescand. Wat komen daar toch geweldige kleuren vanaf![]()
Als ik een keer op MP een geschikte tegen kom, dan wil ik nog wel een projector voor middenformaat dia's aanschaffen
Jammer afhalen gaat me niet lukken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
http://www.scholtenszathe(...)-rundvlees/aanmelden
Eigenlijk niet heel veel bijzonders hoor, gewoon wat landschapjes hier in de buurt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:40 schreef Candaasje het volgende:
oeh, tof! Wat voor soort foto's (ok, dia's) heb je gemaakt?
Ja, dat ideequote:Op donderdag 30 januari 2020 23:37 schreef Candaasje het volgende:
Ik moest ook even googlen. Is dit de goede? (Ralph Vaughan)
Ik hou er wel van(moet er wel voor in de stemming zijn, maar goed, ik heb wel vaker wat klassiekere muziek opstaan als ik ergens mee bezig ben achter de pc. Lopend knal ik er dan weer graag Muse ofzo bij op
)
U hier...quote:
Haha ja kan me voorstellen. Tot hoe laat moet je dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 06:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
U hier...
Moet wel een hele dag werken... dat is het nadeel van om de week een halve dag werken op vrijdag... die hele dag duurt dan wel lang ineens
Tot uur of 5... op zich heel schappelijk dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 06:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja kan me voorstellen. Tot hoe laat moet je dan?
True. Maar 17.00 is best prima. Werkzequote:Op vrijdag 31 januari 2020 06:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Tot uur of 5... op zich heel schappelijk dus.
Maar het is natuurlijk geen 14.00
Haha eerst maar eens oefenen met opschieten... want dat wil niet echt vandaagquote:Op vrijdag 31 januari 2020 06:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
True. Maar 17.00 is best prima. Werkze
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 januari 2020 06:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Haha eerst maar eens oefenen met opschieten... want dat wil niet echt vandaag
Kantoorarbeiderquote:Op vrijdag 31 januari 2020 06:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
True. Maar 17.00 is best prima. Werkze
Leuk, zo breed! Soms mis ik het nog wel eens, mn koor.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vooral licht klassiek.
Pablo Casal, Vaughn Williams, Eric Whitacre (ooit nog een masterclass van gehad) etc. Ook wat kerkelijke muziek, als de compositie mooi is.
En soms ook modern. Deze keer een thema uit Frozen (nee, niet de titelsong) en Tears in Heaven van Eric Clapton (a capella, vierstemmig). Van alles wat dus.
quote:
Wat ga je doen? Ik ga zo aankleden, Dora uitlaten en dan douchen zodat fris en fruitig..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Al fris en fruitig gedoucht, aangekleed en klaar om weg te gaan. Geen regen(aldus de zeer onbetrouwbare buienradar)
Met mijn moeder naar de pedicurequote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:19 schreef Lonaa het volgende:
Wat ga je doen? Ik ga zo aankleden, Dora uitlaten en dan douchen zodat fris en fruitig..
Slik. Bijlees werd ineens verdrietig.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:34 schreef Lonaa het volgende:
Oh man. Het is echt hartverscheurend gehuil.
Vier uur enkele reis, AnneX. Vier.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:54 schreef AnneX het volgende:
@ minilot: fijn dat je van de verkoudheid en ongemakken af bent.
Ga je 2 uur treinen en lezen?
Ik heb dat dus ook. Landbouwvoertuig > @derLudolfquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:57 schreef AnneX het volgende:
@:Ludolf...de franse film was een boerendrama, met ook oogstmachines en toen moest ik aan jou denken...![]()
Wat staat daar zoal op? Geef eens een bloemlezingquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Zo.. de dark & moody playlist maar weer afgestoft.
Blijft fijne muziek.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat staat daar zoal op? Geef eens een bloemlezing
Ben benieuwd of het bij jou ook in de smaak valt!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:06 schreef minilot het volgende:
*zet Sukisaus op tokobestelwensenlijstje*
Ik lees de temeraire serie..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:05 schreef minilot het volgende:
Barrelbarrelbarrel!Goedemorgen! Wat lees je en hoe voel je je?
Ik hield eigenlijk alleen aan: geen alcohol en geen vacuüm verpakte rauwe/gerookte vis en filet americain uit de supermarkt. De rest is voor zover ik kon nagaan eerder cultureel bepaald dan daadwerkelijk een probleem. Maar kan me ook wel weer voorstellen dat jij een stuk voorzichtiger bent natuurlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik lees de temeraire serie..draken tijdens de oorlogen van Napoleon.. al zitten ze nu weer ergens anders op de wereldbol.
Ik voel me goed.. wat moe.. ingewikkeld wat ik ineens allemaal niet mag eten ( Ik had gister in het restaurant de halve bitterkoekjes baverois al op toen ik het ging checken... ) En gister zat mn blouse ook wat strak en kroop ie omhoog..en wat vraagjes van misselijkheid zo nu en dan.
Maandag 1e echo.. da's dan weer wel super spannend!
Duidelijk. Niet mijn categorie dark & moody inderdaad. Wel mijn categorie 'zeurmuziek',-maar dat vind ik al gauw hoor. Ligt aan mij.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:12 schreef Uhmmpie het volgende:
@:minilot
Weet niet of je dit kunt openen: http://www.deezer.com/playlist/1399597065
Geen depeche mode of joy division ofzo
wel redelijk rustige muziek allemaal.
Oh, goede dingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:12 schreef Uhmmpie het volgende:
@:minilot
Weet niet of je dit kunt openen: http://www.deezer.com/playlist/1399597065
Geen depeche mode of joy division ofzo
wel redelijk rustige muziek allemaal.
Niets bij de kringloop. Bij Ikea glazen, siliconen uitrekbare vershouddeksels, narcissen, kledinghangers, wasknijpers, een boterkwast, een flexibele spatel en twee broodvormen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:47 schreef minilot het volgende:
Kocht je nog iets bij de kringloop en/of Ikea, Lucky?
Ik ben er ook niet altijd voor in de stemming moet ik bekennen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Duidelijk. Niet mijn categorie dark & moody inderdaad. Wel mijn categorie 'zeurmuziek',-maar dat vind ik al gauw hoor. Ligt aan mij.
Ik ben wel maar ameezing in Eindhoven geweestquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je klonkt net als mijn oudersDie sleep ik gemiddeld één keer per anderhalf jaar naar een concert. Als we een ietwat toegankelijk programma hebben of weinig deelnemers. We zijn iets te ingewikkeld klassiek naar hun smaak.
[..]
Geen ideeDrumbands zijn niet zo mijn ding.
Of bedoel je het wereld muziek concours voor harmonieën? Dat is daar best een ding ja en er zijn (vooral zuid) Nederlandse harmonieën die daar erg goed presteren.
Leuk, je optredens! Jullie zingen meer moderne muziek, toch?
Natuurmuseum is zeker tof; Fries museum op 't Zaailand heeft een heel strak afgebakende collectie (dus geen eindeloze zalen met bijna hetzelfde) en is imho best de moeite waard.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:54 schreef Myraela het volgende:
Gewoon even een weekendje weg. Natuurmuseum lijkt me wel tof, voor de rest niet echt bijzondere plannen. Gewoon even er tussenuit. Als ik mijn vriend er niet teveel mee verveel ook wat shoppen, want ik heb drastisch nieuwe kleren nodig en geen idee meer wat mijn maat is.
En ontbijtje was een berg spinazie, Hüttenkäse, sukisaus en twee gebakken eieren.
Supercrappy bewogen foto tussen het spelen door, maar kijk ze nou stralen en gelukkig zijn met z'n tweeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind jouw hond-verhalen zo leuk
![]()
Good.quote:
Ja maar dat kan ook niet anders met zo'n leuke hondquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Good.Want ik voel me zo'n moeder die niet d'r bek kan houden over d'r kind.
![]()
Fair enoughquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook niet anders met zo'n leuke hond
Ja, dat lijkt me dan weer niet zo handig idd.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Fair enough![]()
Ik neem d'r niet mee naar de meet.
Dat laatste is dan weer jammer. Had Dora graag even geknuffeld.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Fair enough![]()
Ik neem d'r niet mee naar de meet.
Als we nou in de zomer ergens meeten met mooi weer, dan kunnen we ergens buiten zitten met hond en alles.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:40 schreef Lonaa het volgende:
Allemaal meeten in mijn huis
or maybe not.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als we nou in de zomer ergens meeten met mooi weer, dan kunnen we ergens buiten zitten met hond en alles.
Laten jouw katten zich knuffelen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat laatste is dan weer jammer. Had Dora graag even geknuffeld.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Laten jouw katten zich knuffelen?
Anders doe ik dat gewoon ter compensatie
Hier in de buurt loopt een enorme zwarte kater die héél graag geknuffeld wordt. Bij zijn huis hangt een bordje aan het hek met een foto van 'm en de mededeling dat hij erg graag geknuffeld wordt (oftewel graag de buurtslet uithangt), maar dat je hem niet hoeft te voerenIk ben hem alleen al een tijdje niet tegengekomen, ik denk dat hij in de zomer vaker op de stoep voor zijn tuin stilzit om te wachten. In de regen en kou doe je dat natuurlijk niet zo.
Elin wel, die stort zich meestal meteen op bezoek. Maakt ook niet uit of het bezoek is, een monteur, of wat dan ook. Een mens komt binnen en een mens kan aaien dus dat mens moet aaien.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier in de buurt loopt een enorme zwarte kater die héél graag geknuffeld wordt. Bij zijn huis hangt een bordje aan het hek met een foto van 'm en de mededeling dat hij erg graag geknuffeld wordt (oftewel graag de buurtslet uithangt), maar dat je hem niet hoeft te voerenIk ben hem alleen al een tijdje niet tegengekomen, ik denk dat hij in de zomer vaker op de stoep voor zijn tuin stilzit om te wachten. In de regen en kou doe je dat natuurlijk niet zo.
Als je behoefte hebt aan harige knuffels.. dan ken ik er ook nog wel een paarquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nikaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Elin wel, die stort zich meestal meteen op bezoek. Maakt ook niet uit of het bezoek is, een monteur, of wat dan ook. Een mens komt binnen en een mens kan aaien dus dat mens moet aaien.
Nika heeft alleen interesse in mensen als ze slagroom hebben, of wanneer het een monteur is met een gereedschapskist, die moet nl heringericht worden.
Dat is een win-win dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Als je behoefte hebt aan harige knuffels.. dan ken ik er ook nog wel een paar
Altijd heel rustgevend voor mij als ik knuffelig bezoek heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:17 schreef Barreltje het volgende:
Poezels![]()
Dit houdt momenteel mijn voeten warmdie heeft een een thuis gevonden bij jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Poezels![]()
Dit houdt momenteel mijn voeten warmWat een mooie kleuren heeft die!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poezels![]()
Dit houdt momenteel mijn voeten warmGoh, hoe gaat het met de integratie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom houd ik er ook zo van. Mensen kunnen zo.... ingewikkeld zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is een win-win dan.
Voor mijn opname, dus inmiddels ruim 8 maanden geleden, toen het echt niet goed ging, logeerde ik vaak bij A en B. Ik voelde me toen zo rot/wiebelig dat ze eigenlijk altijd zorgden dat er iemand bij me was. Dus B werkte thuis op dagen dat A naar dingen toe moest en vice versa. Superlief. Op een gegeven moment moesten ze allebei ergens heen, en toen hebben ze met vrienden van ons afgesproken dat ik daar kon zijn. Die hebben twee katten, nou, die katten hadden de tijd van hun leven.Je hoeft geen gesprekken te voeren, je hoeft niet bang te zijn dat ze kwaad op je worden (of nou ja, soms kreeg ik een tik als ik niet enthousiast genoeg aaide
) en ze vinden het al gauw goed. Geniaal
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Gheheh.. we hadden afgelopen weekend een akkefietje.. Ik had mn borrel en er was ook een (jonge) hond.. de katten waren bij de eerste bel (En kindervoetjes) al onder het bed gekropen..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
die heeft een een thuis gevonden bij jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway.. daarna vertoonden ze zich niet meer..
Nou Ja.. op een gegeven moment kwam deze fluffy dus toch boven kijken.. en op precies hetzelfde moment gooit er iemand een pluche bal voor de honddus kat schrikt hond denkt:he beweegt! En gaat achter kat aan.door de woonkamer door de eetkamer en de kat springt de gordijnen in..
![]()
Zusje pakt fluffy kordaat uit de gordijnen (waardoor zij onder de krabbels zat) en zet haar boven aan de trap.. daarna heeft fluffy zich achter de printer verstopt en kwam daar pas de volgende dag weer vandaan.. arm beest.. nu durft ze wel weer mondjesmaat naar boven,maar het gaat niet echt van harte..
De.muis (andere kat) vond het allemaal wel prima.. die heeft nu ook eens heerserschap over de boven verdieping..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Same here... en als je niet hard genoeg knuft... merk je het welquote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is een win-win dan.
Voor mijn opname, dus inmiddels ruim 8 maanden geleden, toen het echt niet goed ging, logeerde ik vaak bij A en B. Ik voelde me toen zo rot/wiebelig dat ze eigenlijk altijd zorgden dat er iemand bij me was. Dus B werkte thuis op dagen dat A naar dingen toe moest en vice versa. Superlief. Op een gegeven moment moesten ze allebei ergens heen, en toen hebben ze met vrienden van ons afgesproken dat ik daar kon zijn. Die hebben twee katten, nou, die katten hadden de tijd van hun leven.Je hoeft geen gesprekken te voeren, je hoeft niet bang te zijn dat ze kwaad op je worden (of nou ja, soms kreeg ik een tik als ik niet enthousiast genoeg aaide
) en ze vinden het al gauw goed. Geniaal
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Gheheh.. we hadden afgelopen weekend een akkefietje.. Ik had mn borrel en er was ook een (jonge) hond.. de katten waren bij de eerste bel (En kindervoetjes) al onder het bed gekropen..Ahhh...arme Fluffy. Kinderen zijn nog wel een dingetje als er plotseling wild grut in een huis komt. Hier is de ervaring, baby's zijn prima, die liggen ergens in. Maar een tijd geleden kwamen vrienden met een kruipende kind, je had die blikken van de katten moeten zien. wtf is dat nou weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway.. daarna vertoonden ze zich niet meer..
Nou Ja.. op een gegeven moment kwam deze fluffy dus toch boven kijken.. en op precies hetzelfde moment gooit er iemand een pluche bal voor de honddus kat schrikt hond denkt:he beweegt! En gaat achter kat aan.door de woonkamer door de eetkamer en de kat springt de gordijnen in..
![]()
Zusje pakt fluffy kordaat uit de gordijnen (waardoor zij onder de krabbels zat) en zet haar boven aan de trap.. daarna heeft fluffy zich achter de printer verstopt en kwam daar pas de volgende dag weer vandaan.. arm beest.. nu durft ze wel weer mondjesmaat naar boven,maar het gaat niet echt van harte..
De.muis (andere kat) vond het allemaal wel prima.. die heeft nu ook eens heerserschap over de boven verdieping..
We have far more in common than that which devides us..
Oelala wat langquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:38 schreef minilot het volgende:
Vier uur enkele reis, AnneX. Vier.#zinin
En ja.Lezen. Boeken. En even internet uitlezen, want ik loop wat achter.
Blije bezorger bezorgdquote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:35 schreef Barreltje het volgende:
PostNl: bezorger komt tussen 12 en 14
Om 11.30 : *dingdong!*
Ik was nog niet aangekleed
Goed begin hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben wel maar ameezing in Eindhoven geweest![]()
De rock coverband van een goede vriend van ons stond in het voorprogramma
Precies het goeie woordquote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Daarom houd ik er ook zo van. Mensen kunnen zo.... ingewikkeld zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Gheheh.. we hadden afgelopen weekend een akkefietje.. Ik had mn borrel en er was ook een (jonge) hond.. de katten waren bij de eerste bel (En kindervoetjes) al onder het bed gekropen..Ik snap best dat de kinderen de kat(ten) wilden zien en dat jij daarin wil meehelpen, maar ik vind het wel sneu zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway.. daarna vertoonden ze zich niet meer..
![]()
Poes helemaal ingesloten door gezichten op haar veilige verstopplek![]()
Met ook nog het risico dat ze uit angst uithaalt en no way dat de kinderen hun hoofden dan op tijd weg hebben.
Dat de hond er achteraan ging was dikke pech, hopelijk voelt ze zich snel weer relaxed.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:45 schreef minilot het volgende:
Ik kreeg hier net ook wel een Blik. MopperGünther oefent voor puber.Wilde hij iets wat niet mocht of moest hij iets dat hij niet wilde. Heerlijke blik zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Precies het goeie woordDie was weer ziekgemeld, toch? Sterkte ermee, dit is voor niemand fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik stoorde bij Vrolijk Weekblad met de vraag of -ie wellicht een banaan zou lusten.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wilde hij iets wat niet mocht of moest hij iets dat hij niet wilde. Heerlijke blik zo.
Ik kan de foto op werk weer niet zien, maar Xena is ook bang voor de k.kinderen.. afgelopen o/n kon de jongste haar toch even een aaitje geven, maar de oudste kwam ook heel blij (en dus té enthousiast) op haar af en hop ging ze weer naar haar veilige kastplek.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik snap best dat de kinderen de kat(ten) wilden zien en dat jij daarin wil meehelpen, maar ik vind het wel sneu zo
Met ook nog het risico dat ze uit angst uithaalt en no way dat de kinderen hun hoofden dan op tijd weg hebben.
Dat de hond er achteraan ging was dikke pech, hopelijk voelt ze zich snel weer relaxed.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik stoorde bij Vrolijk Weekblad met de vraag of -ie wellicht een banaan zou lusten.
Ja nieuwe klacht die lang gaat duren.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die was weer ziekgemeld, toch? Sterkte ermee, dit is voor niemand fijn
Precies dit, inderdaad. Ik begrijp dat nooit zo goed. Ze verstoppen zich niet voor niets.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik snap best dat de kinderen de kat(ten) wilden zien en dat jij daarin wil meehelpen, maar ik vind het wel sneu zoPoes helemaal ingesloten door gezichten op haar veilige verstopplek
![]()
Jij bruutquote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik stoorde bij Vrolijk Weekblad met de vraag of -ie wellicht een banaan zou lusten.
En kinderen mogen ook leren dat katten geen speelgoed zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Precies dit, inderdaad. Ik begrijp dat nooit zo goed. Ze verstoppen zich niet voor niets.
Dat doe je toch ook niet. Rustig wachten totdat hij zelf aangeeft een banaan te lusten ;-)quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:50 schreef minilot het volgende:
[..]
En bij jou haar definitieve huis waar ze haar eigen zelfje mag zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook niet. Rustig wachten totdat hij zelf aangeeft een banaan te lusten ;-)
Nika is gewoon bang voor alles en iedereen. Zoals kat bij Barreltje ligt, heeft ze hooguit 4x zo bij mij gelegen in de afgelopen 7 jaar. Zeg ook altijd tegen kinderen (en volwassenen) dat ze slechte ervaringen heeft met mensen. Klopt ook wel, ze is in 2 jaar tijd (voor zover ik kan nagaan) 8x naar andere mensen gegaan, ik ben het 9e adres.
Dit is sowieso wel een fijne, ook voor mezelf. Stuk rustiger.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:04 schreef Myraela het volgende:
En de ander kan het hebben nu ik de kinderen heb geleerd dat ze er niet achteraan moeten lopen, zacht moeten praten en moeten wachten tot hij op hun afkomt.
Dat is ook mijn idee inderdaad. Al wordt Piep dus 93 volgens ons contract.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als mijn huis over hopelijk heel veel jaar pas weer katloos is ga ik voor een setje. Twee of drie katten uit het asiel die elkaar leuk vinden. Een schootpoes vind ik super dus die ‘moet’ er eigenlijk wel bij zittenMaar er is ook gerust een plekje voor een bangerik die steun vindt bij een dappere soortgenoot.
Tja, hier kwam het op mijn pad. Op een vrijdag, eind van de middag moest ik toch iets sneller dan gepland mijn vorige kat laten inslapen. Gelukkig kon een vriendin mij brengen (om dat op de fiets te doen vond ik afschuwelijk). Daarna gingen we even een borrel drinken en vroeg ik haar om eens na te gaan of er ergens een sybeer/noor was als herplaatser (zij had zelf ivm een allergie een sybeer), zij belde meteen naar de fokker en jawel, er was er één, die met spoed weg moest (later hoorde ik waarom), en de volgende dag liep Flower, dezelfde dat omgedoopt tot Elin, bij mij rond. Was wel raar, opeens een hele andere kat. Maar ik was er al snel achter dat die niet alleen kon zijn, dus weer contact opgenomen met die vrouw, en die had nog een britje die niet goed was voor de fok. Dat bleek Nika te zijn. Na alleen maar bejaarden in huis gehad te hebben had ik nu 2 tweejarigen in huis. Dat was wel andersquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En bij jou haar definitieve huis waar ze haar eigen zelfje mag zijn![]()
Als mijn huis over hopelijk heel veel jaar pas weer katloos is ga ik voor een setje. Twee of drie katten uit het asiel die elkaar leuk vinden. Een schootpoes vind ik super dus die ‘moet’ er eigenlijk wel bij zittenMaar er is ook gerust een plekje voor een bangerik die steun vindt bij een dappere soortgenoot.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe laat hadden we ook alweer afgesproken dat ik langs zou komen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:27 schreef Jagärtrut het volgende:
En dit weekend 2 hele dagen zonder kinderen en man! Ik kijk uit naar slapen en zinnen afmaken enzo...heerlijk!
viespeuk. Jij gaat al naar Enschede, ik niet!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe laat hadden we ook alweer afgesproken dat ik langs zou komen?
Ja had dus gewoon ook naar Enschede kunnen komen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:32 schreef Jagärtrut het volgende:
. Jij gaat al naar Enschede, ik niet!
ik had al heel lang andere plannen, helaas!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja had dus gewoon ook naar Enschede kunnen komen.
Daar had die van ons ook last van. Dan gaf ik hem vlieglesquote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn ouders hebben ook zo’n kroel kat. Maar die gaat ook rustig op de hoek van de tafel zitten om iedereen die langs komt een mep te verkopen. Dan geef ik hem meestal een duw zodat hij van de tafel “valt” loopt hij verbolgen weg. Mij mept mij ondertussen niet meer iig.
Poes zal er hopelijk toch aan moeten wennen, een extra tweepotig organisme in de woningquote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik snap best dat de kinderen de kat(ten) wilden zien en dat jij daarin wil meehelpen, maar ik vind het wel sneu zo
Dat de hond er achteraan ging was dikke pech, hopelijk voelt ze zich snel weer relaxed.
Wtf, asociaal.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:06 schreef Kreator het volgende:
Over shit gesproken. Bij mij voor de deur vanmorgen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:06 schreef Kreator het volgende:
Over shit gesproken. Bij mij voor de deur vanmorgen.
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, haalde ik niet uit je beschrijving van de situatie.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:14 schreef Barreltje het volgende:
De katten wij den hiervoor 6 maanden in een huis met kinderen.. en dat ging reuze goed.. dus kinderen op zich vinden ze niet zo erg.. en de kinderen hebben thuis ook allemaal katten.. dus een drama was het niet..
Nou Ja. Gebeurd.
Ze voelen zich nu alweer helemaal.prina!
Hier gaan ze ook meestal naar hun kamer+tuin.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is ook mijn idee inderdaad. Al wordt Piep dus 93 volgens ons contract.
Piep vindt kinderen ook niet leuk. Ze vindt mensen sowieso wel moeilijk. Ze is wel nieuwsgierig maar ook weer niet. Als hier kinderen zijn wordt ze gewoon even in een andere kamer opgesloten.
auto laden?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben de route voor dit weekend aan het plannen. We moeten ineens ook rekening houden met waar we de auto moeten laden en gelijk een plaspauze doen.
Weet niet of het handig op de route ligt, maar een wc heb ik in ieder geval. Laadpaal zal vast wel in de buurt zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben de route voor dit weekend aan het plannen. We moeten ineens ook rekening houden met waar we de auto moeten laden en gelijk een plaspauze doen.
Elektrische autoquote:
Dat is wel redelijk op de route maar we hebben een snellader nodig en die staan alleen bij de grote benzinestations langs de snelweg. Dat kost een kwartiertje en dan kunnen we weer een eind rijden. Dat is niet zo'n probleem, plassen en koffie/thee moeten we toch.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Weet niet of het handig op de route ligt, maar een wc heb ik in ieder geval. Laadpaal zal vast wel in de buurt zijn
Hoe lang kun je er dan eigenlijk mee rijden?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Elektrische auto
[..]
Dat is wel redelijk op de route maar we hebben een snellader nodig en die staan alleen bij de grote benzinestations langs de snelweg. Dat kost een kwartiertje en dan kunnen we weer een eind rijden. Dat is niet zo'n probleem, plassen en koffie/thee moeten we toch.
Zo'n 220 kilometer.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe lang kun je er dan eigenlijk mee rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |