quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:35 schreef gianni61 het volgende:
Haags, heb je weer iedereen weg gejaagd, of waarom is het zo stil?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:33 schreef Muck het volgende:
Oh maar ik kan niet, ik moet werken, dáárom
hallo jongedame, hoe maakt u het?quote:
Zo lekker man.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
hoera, de auto gaat 1000 euro kosten
Ja okequote:Op donderdag 30 januari 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hallo jongedame, hoe maakt u het?
Heb zelf gisteren ook nog ruim 450 euro opgehoest, dat was niet zo fantastisch.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
gelukkig heb ik geen bovenburenquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja okeBen even aan het kapotergeren omdat de bovenbuurman aan het stofzuigen is. Hopelijk is die snel klaar
450 had ik prima gevonden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb zelf gisteren ook nog ruim 450 euro opgehoest, dat was niet zo fantastisch.
Autorijden is een dure grap.
Snap ik. Ik heb ook echt maar een heel flauw idee van wat die dingen doen. Voor hetzelfde geld word je genaaid waar je bij staat.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen bovenburen
[..]
450 had ik prima gevonden.
1000 euro, waarvan meer dan 600 voor distributieriem, waterpomp en koelvloeistof vind ik gewoon kut.
die riem moet om de zoveel km of jaar vervangen worden en dan moet vaak ook de waterpomp mee.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb ook echt maar een heel flauw idee van wat die dingen doen. Voor hetzelfde geld word je genaaid waar je bij staat.
Geloof me, een kapotte distributieriem wil je niet. Dan kan je je auto weggooien, zeg maar.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb ook echt maar een heel flauw idee van wat die dingen doen. Voor hetzelfde geld word je genaaid waar je bij staat.
Ik heb echt geluk dat mijn vader monteur isquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
ja, ik laat ook niet alles daar doen. ze gaven ook aan dat de accu vervangen moest worden en de ruitenwissers, maar dat kan ik ook prima zelf, daar hoef ik geen dure monteur voor te vragenquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb echt geluk dat mijn vader monteur is![]()
Da heeft me zoveel geld gescheeld joh... olie verversen, filtertje vervangen, kleine dingetjes doet ie gewoon zelf en hij gaat mee naar de garage, zodat ze me niet naaien
neuh, de auto niet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geloof me, een kapotte distributieriem wil je niet. Dan kan je je auto weggooien, zeg maar.
Technisch handige lui zijn erg handig om in de buurt te hebben ja.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb echt geluk dat mijn vader monteur is![]()
Da heeft me zoveel geld gescheeld joh... olie verversen, filtertje vervangen, kleine dingetjes doet ie gewoon zelf en hij gaat mee naar de garage, zodat ze me niet naaien
In de meeste gevallen hetzelfde resultaat dus.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, de auto niet.
alleen de motor
Heb jij je V8 al ontvangen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
qua communcaite zijn ze hier wel modern geworden. Ik kreeg een link naar een youtube filmpje waarin ze de punten lieten zien de ze geconstateerd hadden en daar onder kon je dan aanvinken wat je wel en niet wilde laten uitvoerenquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Technisch handige lui zijn erg handig om in de buurt te hebben ja.Vriend kan ook veel zelf gelukkig.
Al ben ik ook heel tevreden met m'n garage, communiceren goed.
nee joh, ander blok er in er verder rijdenquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In de meeste gevallen hetzelfde resultaat dus.
V7, nee, zaterdag.quote:
Oh, V7quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
V7, nee, zaterdag.
maar die ga ik toch niet afbestellen
ja, niet logisch, maar goedquote:
Ik zie die reclame voor die V8 wel eens voorbij komen, vandaar dat ik dat dacht.quote:
zal vast wel verschil zijn in accuduur of kracht of optie. V6in de goedkoopste dacht ik en V12 de duurstequote:Op donderdag 30 januari 2020 10:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie die reclame voor die V8 wel eens voorbij komen, vandaar dat ik dat dacht.
Geen idee wat het verschil is, de prijs is iig hetzelfde.
Oh, neuh, ik krijg gewoon ouderwets een mannetje aan de lijn die op z'n Jip en Jannekes uitlegt wat er allemaal loos is, wat daarvan dringend is, wat er aan werk/kosten aan zitten te komen en wat ze verder nog adviseren. En wat het dringende werk gaat kosten, tot op de euro nauwkeurig.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qua communcaite zijn ze hier wel modern geworden. Ik kreeg een link naar een youtube filmpje waarin ze de punten lieten zien de ze geconstateerd hadden en daar onder kon je dan aanvinken wat je wel en niet wilde laten uitvoeren
[..]
nee joh, ander blok er in er verder rijden
nu word ik alsnog gebeldquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, neuh, ik krijg gewoon ouderwets een mannetje aan de lijn die op z'n Jip en Jannekes uitlegt wat er allemaal loos is, wat daarvan dringend is, wat er aan werk/kosten aan zitten te komen en wat ze verder nog adviseren. En wat het dringende werk gaat kosten, tot op de euro nauwkeurig.
Pehehehe. Mijn accu moest ook, maar daar hebben ze niet eens manuren voor gerekend, dus prima. Ruitenwissers zeiden ze zelf al, "ze strepen, maar als je er zelf geen last van hebt...". Prima.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu word ik alsnog gebeld
weer je zeker dat je de accu niet wil laten doen? ja heel zeker.
en de ruitenwissers? ja ook daar blijf je van af.
vorig jaar zeiden ze ook dat de ruitenwissers strepen maakten, toen heb ik ze al oplichters genoemd, maar daar hebben ze zich niks van aangetrokken. Ze proberen het gewoon weer.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe. Mijn accu moest ook, maar daar hebben ze niet eens manuren voor gerekend, dus prima. Ruitenwissers zeiden ze zelf al, "ze strepen, maar als je er zelf geen last van hebt...". Prima.
Daarom hou ik van mijn garage, vorig jaar gezegd dat ik dat zelf wel ging doen (niet gedaan uiteraard) en dit jaar was het dus ja, ze strepen, zeg het maar.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorig jaar zeiden ze ook dat de ruitenwissers strepen maakten, toen heb ik ze al oplichters genoemd, maar daar hebben ze zich niks van aangetrokken. Ze proberen het gewoon weer.
zullen genoeg mensen zijn die het toch laten doen
BBquote:
Zo blij dat mijn broer een garagebedrijf heeftquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe. Mijn accu moest ook, maar daar hebben ze niet eens manuren voor gerekend, dus prima. Ruitenwissers zeiden ze zelf al, "ze strepen, maar als je er zelf geen last van hebt...". Prima.
Zeker, die kleine wil alleen niet meer in haar eigen bed slapen, ze is 2,5...quote:
Dit scheelt jou zoveel op jaarbasisquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo blij dat mijn broer een garagebedrijf heeft
Voor haar is dat bed waarschijnlijk allesquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zeker, die kleine wil alleen niet meer in haar eigen bed slapen, ze is 2,5...
We denken dat het nachtmerries zijn, maar bij papa en mama in bed is toch ook niet alles...
[..]
Dit scheelt jou zoveel op jaarbasis
Jup, en het mag ook natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor haar is dat bed waarschijnlijk alles
Mja ik ben niet de juiste persoon voor dit soort vragen maar geloof dat ze allemaal een fase door gaan tochquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:36 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jup, en het mag ook natuurlijk.
Maar mevrouw ligt uiteindelijk gestrekt in de breedte, en wij liggen alletwee op de rand...
Ze is ook ineens bang voor het donker geworden, snap het niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |