quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:35 schreef gianni61 het volgende:
Haags, heb je weer iedereen weg gejaagd, of waarom is het zo stil?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:33 schreef Muck het volgende:
Oh maar ik kan niet, ik moet werken, dáárom
hallo jongedame, hoe maakt u het?quote:
Zo lekker man.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
hoera, de auto gaat 1000 euro kosten
Ja okequote:Op donderdag 30 januari 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hallo jongedame, hoe maakt u het?
Heb zelf gisteren ook nog ruim 450 euro opgehoest, dat was niet zo fantastisch.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
hoera, de auto gaat 1000 euro kosten
gelukkig heb ik geen bovenburenquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja okeBen even aan het kapotergeren omdat de bovenbuurman aan het stofzuigen is. Hopelijk is die snel klaar
450 had ik prima gevonden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb zelf gisteren ook nog ruim 450 euro opgehoest, dat was niet zo fantastisch.
Autorijden is een dure grap.
Snap ik. Ik heb ook echt maar een heel flauw idee van wat die dingen doen. Voor hetzelfde geld word je genaaid waar je bij staat.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen bovenburen
[..]
450 had ik prima gevonden.
1000 euro, waarvan meer dan 600 voor distributieriem, waterpomp en koelvloeistof vind ik gewoon kut.
die riem moet om de zoveel km of jaar vervangen worden en dan moet vaak ook de waterpomp mee.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb ook echt maar een heel flauw idee van wat die dingen doen. Voor hetzelfde geld word je genaaid waar je bij staat.
Geloof me, een kapotte distributieriem wil je niet. Dan kan je je auto weggooien, zeg maar.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb ook echt maar een heel flauw idee van wat die dingen doen. Voor hetzelfde geld word je genaaid waar je bij staat.
Ik heb echt geluk dat mijn vader monteur isquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
ja, ik laat ook niet alles daar doen. ze gaven ook aan dat de accu vervangen moest worden en de ruitenwissers, maar dat kan ik ook prima zelf, daar hoef ik geen dure monteur voor te vragenquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb echt geluk dat mijn vader monteur is![]()
Da heeft me zoveel geld gescheeld joh... olie verversen, filtertje vervangen, kleine dingetjes doet ie gewoon zelf en hij gaat mee naar de garage, zodat ze me niet naaien
neuh, de auto niet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geloof me, een kapotte distributieriem wil je niet. Dan kan je je auto weggooien, zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |