Hm hij basseert veel op de "officiele" data uit China, lijkt me dan ook alles mee gezegd. Conclusies en onderzoek op hoogstwaarschijnlijk sterk afwijkende data van de realiteit hebben een grote foutmarge, dus kan je de helft van zijn gebrabbel afstrepen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 02:00 schreef tesssssssss het volgende:
Nou, ik heb hier in ieder geval nog een twitter-account van een longarts.
Voor de liefhebbers.
https://twitter.com/shossontwits/status/1222639559617515525
Het probleem is is dat er geen andere data is behalve dat van China.quote:Op donderdag 30 januari 2020 02:07 schreef syroto het volgende:
[..]
Hm hij basseert veel op de "officiele" data uit China, lijkt me dan ook alles mee gezegd. Conclusies en onderzoek op hoogstwaarschijnlijk sterk afwijkende data van de realiteit hebben een grote foutmarge, dus kan je de helft van zijn gebrabbel afstrepen.
Ik vrees dat we de oficiele cijfers ook nooit te horen gaan krijgen. Je moet gewoon overal een paar nulletjes achter denkenquote:Op donderdag 30 januari 2020 02:07 schreef syroto het volgende:
[..]
Hm hij basseert veel op de "officiele" data uit China, lijkt me dan ook alles mee gezegd. Conclusies en onderzoek op hoogstwaarschijnlijk sterk afwijkende data van de realiteit hebben een grote foutmarge, dus kan je de helft van zijn gebrabbel afstrepen.
Ja kijk het zijn minimale aantallen, de ondergrens. Dus je kan dingen concluderen als "We kunnen dus minimaal uitgaan van...", maar er wordt nu vaak al gesproken over bovengrenzen van wat we kunnen verwachten en dat kan niet met deze data.quote:Op donderdag 30 januari 2020 02:08 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Het probleem is is dat er geen andere data is behalve dat van China.
Hoe lang overleefde dat virus ook alweer op staal?quote:Op donderdag 30 januari 2020 02:09 schreef syroto het volgende:
[..]
Ja kijk het zijn minimale aantallen, de ondergrens. Dus je kan dingen concluderen als "We kunnen dus minimaal uitgaan van...", maar er wordt nu vaak al gesproken over bovengrenzen van wat we kunnen verwachten en dat kan niet met deze data.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 januari 2020 02:10 schreef Djnormandy het volgende:
Naja als het hier komt is het geen uitbraak in ieder geval , Met die gedachte ga ik maar slapen
twitter:globaltimesnews twitterde op donderdag 30-01-2020 om 02:01:56#Coronavirus carriers who purposely spit on others, hinder virus containment efforts and refuse to be isolated will be subjected to criminal liabilities: Hubei govt https://t.co/OmRGNKAlH9 reageer retweet
Tot 28 dagen bij een temperatuur van 4 graden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 02:10 schreef tesssssssss het volgende:
Hoe lang overleefde dat virus ook alweer op staal?
Dank je wel.quote:Op donderdag 30 januari 2020 02:18 schreef Za het volgende:
[..]
Tot 28 dagen bij een temperatuur van 4 graden.
Tot 5 dagen bij een temperatuur van 20 graden.
Wauw.quote:Op donderdag 30 januari 2020 02:13 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:globaltimesnews twitterde op donderdag 30-01-2020 om 02:01:56#Coronavirus carriers who purposely spit on others, hinder virus containment efforts and refuse to be isolated will be subjected to criminal liabilities: Hubei govt https://t.co/OmRGNKAlH9 reageer retweet
Maar daarom gaf ik auto onderdelen als voorbeeld.quote:Op donderdag 30 januari 2020 02:05 schreef tesssssssss het volgende:
Die twee Duitsers die besmet zijn werkten alle twee bij een auto-onderdelen-bedrijf
Niet alleen staal, maar harde oppervlakken in het algemeen.quote:
Ah. Dus plakband op pakketjes niet aanraken en daarna meteen de vuurkorf in. Genoteerd.quote:Op donderdag 30 januari 2020 02:21 schreef Za het volgende:
[..]
Niet alleen staal, maar harde oppervlakken in het algemeen.
Op poreuze oppervlakken een paar uur.
twitter:XHNews twitterde op donderdag 30-01-2020 om 02:31:27Foreign-funded firms donate 107 mln USD for China epidemic control https://t.co/jMKUrpQUCD https://t.co/W3rL9p6dnM reageer retweet
Dat dus beter ff niet doenquote:Op donderdag 30 januari 2020 02:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ah. Dus plakband op pakketjes niet aanraken en daarna meteen de vuurkorf in. Genoteerd.![]()
Open sowieso alles maar gewoon met handschoenen aan. Er komt volgende week een hele berg zooi aan uit China. Hoop ik.
Ja maar ja maar. Cadeautjesquote:Op donderdag 30 januari 2020 03:19 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat dus beter ff niet doen![]()
Geen probleem verder, een maandje opzij leggen en dan pas openen.
Gemiddelde Alie pakketje is toch wel langer onderweg dan die 5 dagen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 02:18 schreef Za het volgende:
[..]
Tot 28 dagen bij een temperatuur van 4 graden.
Tot 5 dagen bij een temperatuur van 20 graden.
No nonsense Australiërs pakken het meteen weer loeihard aan.quote:Op donderdag 30 januari 2020 02:17 schreef Za het volgende:
Australia plans to quarantine its evacuees on Christmas island 2,000km (1,200 miles) from the mainland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |