Hoeven natuurlijk niet allemaal het nieuwe coronavirus te hebben.. maar als ze al het niet hebben, krijgen ze het in die eindeloze rij wel, lijkt mequote:Op woensdag 29 januari 2020 19:58 schreef syroto het volgende:
[..]
Even serieus, maak ons nu maar wijs dat er slechts 6000 besmet zijn en 10.000 verdacht. Op dit filmpje alleen al staan er 1000 door heel 1 ziekenhuis verspreid..
Nee hoor, die zouden allemaal massaal richting die deuren beuken. Nooit gezien hoe dat gaat in welke plek dan ook waar een rij vrij normaal zou zijn?quote:
Ik heb zo vaak Nederlanders rustig in een rij zien staan. Bij attractieparken en recent bij de launch van gta v.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, die zouden allemaal massaal richting die deuren beuken. Nooit gezien hoe dat gaat in welke plek dan ook waar een rij vrij normaal zou zijn?
Februari 2020 wordt een spannende maand..quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:16 schreef Drugshond het volgende:
Best fit of what;s happening,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dat vergelijk je met een rij van 500 man tijdens een virale crisis... okéquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:02 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak Nederlanders rustig in een rij zien staan. Bij attractieparken en recent bij de launch van gta v.
De trein instappen: iedereen duwt zich naar voren. Een vliegtuig boarden: overal ellebogen om net even drie seconden eerder je boarding pass te laten zien.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:02 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak Nederlanders rustig in een rij zien staan. Bij attractieparken en recent bij de launch van gta v.
Nooit last van gehad tijdens het boarden. Maar ik reis dan ook niet naar Griekenland of Antalya dus misschien heeft dat er mee te maken..quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De trein instappen: iedereen duwt zich naar voren. Een vliegtuig boarden: overal ellebogen om net even drie seconden eerder je boarding pass te laten zien.
Er zouden er al 10.000 moeten zijn nu , Ik tel er maar net iets over 6.000quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Februari 2020 wordt een spannende maand..
Nooit geweest inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:06 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nooit last van gehad tijdens het boarden. Maar ik reis dan ook niet naar Griekenland of Antalya dus misschien heeft dat er mee te maken..
Dat wordt feesten in hazmat-suits.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:05 schreef halfway het volgende:
1 persoon met carnaval en Limburg has fallen![]()
![]()
![]()
Oh ja, carnaval komt eraan. Brazilië mag nog wel even stand houdenquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:05 schreef halfway het volgende:
![]()
![]()
Jups overlijden elk jaar al heel veel mensen aan..nouja vooral aan de complicaties zoals longontsteking.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:40 schreef Drugshond het volgende:
Volgens sommige virologen schijnt onze gewone griep erger te zijn. Huh ?!
Als die trend doorzet en het virus dodelijk blijft voor ongeveer 4% daarvan dan heb je het eind februari over 7 miljoen doden...quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:16 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En later in het jaar 4% van de hele wereld dood!quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als die trend doorzet en het virus dodelijk blijft voor ongeveer 4% daarvan dan heb je het eind februari over 7 miljoen doden...
Nee, niet jups. Het is flauwekul om te stellen dat de normale griep erger is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups overlijden elk jaar al heel veel mensen aan..nouja vooral aan de complicaties zoals longontsteking.
Dat zou wel mooi vervelend zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:05 schreef halfway het volgende:
![]()
![]()
Als ik zo die rij zie dan lijkt het me gezonder om gewoon thuis te blijven. Buiten in de regen zitten wachten lijkt me niet erg bevorderlijk voor een zieke.quote:
Dom virus dat ie niet daar start tbhquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En later in het jaar 4% van de hele wereld dood!
Nou ja, behalve Groenland en Madagascar.
De cijfers uit China hebben enkel betrekking op gevallen waarbij het virus een longaandoening veroorzaakt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:07 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Er zouden er al 10.000 moeten zijn nu , Ik tel er maar net iets over 6.000
Morgen 16.000 dan zou die 10.000 die we zoeken + alles wat al bekend is morgen ineens allemaal ziek worden.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als die trend doorzet en het virus dodelijk blijft voor ongeveer 4% daarvan dan heb je het eind februari over 7 miljoen doden...
90% gaat gemaskerd carnavallen. (Daarom zijn al die maskers ondertussen verkocht, alaaf!)quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:05 schreef halfway het volgende:
![]()
![]()
Elke week een vertienvoudiging van de besmettingen, nu ongeveer 10.000, dus over een week 100.000. Wat ik mij afvraag is of het werkelijke aantal besmettingen niet veel hoger is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:16 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet blindstaren op die miljoenen he. Dat zijn bizarre aantallen in Nederland, maar in China is elke fatsoenlijke stad een miljoenenstad.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:12 schreef vosss het volgende:
Ik blijf het zeggen, die gooide zeer zeker niet 56 miljoen mensen in lockdown toen er pas 42 doden waren en 2400 besmet. No fucking way. Dit is vele malen groter dan er verteld wordt.
Dit loopt goed uit de hand inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:12 schreef vosss het volgende:
Ik blijf het zeggen, die gooide zeer zeker niet 56 miljoen mensen in lockdown toen er pas 42 doden waren en 2400 besmet. No fucking way. Dit is vele malen groter dan er verteld wordt.
Ook niet zo lang geleden maar dat was geen griep.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een echte griep heb je niet eens de mogelijkheid om jezelf fatsoenlijk ziek te melden. Heb dat ooit eens gehad 15 jaar geleden, toen was ik echt een paar dagen helemaal van de wereld.
Op dat andere lijstje staat voor de 29ste in totaal 7520 besmet en 155 dood.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:07 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Er zouden er al 10.000 moeten zijn nu , Ik tel er maar net iets over 6.000
Morgen 16.000 dan zou die 10.000 die we zoeken + alles wat al bekend is morgen ineens allemaal ziek worden.
Beter gaan mensen als plaag dokter verkleed dit jaar, anders ben ik teleurgesteld.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
90% gaat gemaskerd carnavallen. (Daarom zijn al die maskers ondertussen verkocht, alaaf!)
Ik ben wel eens als de dood geweest, eens kijken of ik die outfit nog heb liggen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Beter gaan mensen als plaag dokter verkleed dit jaar, anders ben ik teleurgesteld.
Ho ho er kan nog een mutatie plaatsvinden. We zitten pas aan het begin van de trajectory.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat Reddit lijstje loopt inmiddels niet meer gelijk. Daar lopen we nu een goeie 50 doden op achter.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Op dat andere lijstje staat voor de 29ste in totaal 7520 besmet en 155 dood.
Dat gaan we tegen 00:00 wel weer halen met de nieuwe cijfers.
PS: ja ik weet dat het in china al de 30ste is tegen de tijd dat we hier om 00:00 nieuwe cijfers krijgen en niet de 29ste, maar dat maakt verder geen klap uit, want iedere dag daarna worden de cijfers van de volgende dag nog steeds ruimschoots gehaald. Net zoals iedere vorige dag sinds dat lijstje circuleert.
Dan heb je wel een zware gehadquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een echte griep heb je niet eens de mogelijkheid om jezelf fatsoenlijk ziek te melden. Heb dat ooit eens gehad 15 jaar geleden, toen was ik echt een paar dagen helemaal van de wereld.
Ik heb volgens mij de Mexicaanse griep overleefd toen die rond gingquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan heb je wel een zware gehad.
Maar mijn laatste griep was ik ook 2 dagen behoorlijk van het padje. Op dag 3 toen het wat gezakt was werd ik ook ineens opmerkelijk helder wakker en had ik echt zoiets van: WTF was dat in hemelsnaam?1?!![]()
Snap sindsdien wel dat bejaarden soms helemaal van de wap zijn als ze griep krijgen
132 dood nu. Op dat lijstje staat de 29ste met 155 dood op. Telkens als de nieuwe cijfers binnenkomen worden die gewoon gehaald. Die 7520 besmet gaan we om middernacht met de nieuwe cijfers ook gewoon weer halen. Zoals elke vorige dag gehaald werd.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat Reddit lijstje loopt inmiddels niet meer gelijk. Daar lopen we nu een goeie 50 doden op achter.
Volgens mij kijken wij niet naar het zelfde lijstje. Hier staat bij de 29e namelijk 276 doden. Mag toch hopen dat we die sprong niet gaan maken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:19 schreef vosss het volgende:
[..]
132 dood nu. Op dat lijstje staat de 29ste met 155 dood op. Telkens als de nieuwe cijfers binnenkomen worden die gewoon gehaald. Die 7520 besmet gaan we om middernacht met de nieuwe cijfers ook gewoon weer halen. Zoals elke vorige dag gehaald werd.
Ik lag toen ook helemaal ingepakt met dekens en alles op de bank, had het ijskoud terwijl ik me kapot zweettequote:Op woensdag 29 januari 2020 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan heb je wel een zware gehad.
Maar mijn laatste griep was ik ook 2 dagen behoorlijk van het padje. Op dag 3 toen het wat gezakt was werd ik ook ineens opmerkelijk helder wakker en had ik echt zoiets van: WTF was dat in hemelsnaam?1?!![]()
Snap sindsdien wel dat bejaarden soms helemaal van de wap zijn als ze griep krijgen
wat je maar flauwekul vind een gemiddeld sterfte cijfer van rond de 2000 griep doden jaarlijksquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, niet jups. Het is flauwekul om te stellen dat de normale griep erger is.
Dus over 3 dagen sla je een paar nachten over?quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:20 schreef vosss het volgende:
En nogmaals, dat het daar dan de 30ste is als we de nieuwe cijfers krijgen en hier feitelijk gezien ook doet er geen klap toe; ik tel het als de 29ste zolang ik niet naar bed ben geweest en vanaf het begin van dat lijstje kijk ik zo naar die cijfers en daar zitten we elke dag boven vooralsnog.
Als je het doortrekt is dit virus nog steeds 4 keer dodelijker. 132 doden in ongeveer een week is meer dan 6000 op jaarbasis. Dus wel redelijk erger ja.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wat je maar flauwekul vind een gemiddeld sterfte cijfer van rond de 2000 griep doden jaarlijks
quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Volgens mij kijken wij niet naar het zelfde lijstje. Hier staat bij de 29e namelijk 276 doden. Mag toch hopen dat we die sprong niet gaan maken.
https://www.reddit.com/r/(...)0_questions/ffjxm2z/
@Everyonequote:
Ik was een keer in Schotland op vakantie, en daar wachten mensen netjes in de rij om in de bus te stappen Hier op het station word je helemaal geplet als je die bus in wiltquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, die zouden allemaal massaal richting die deuren beuken. Nooit gezien hoe dat gaat in welke plek dan ook waar een rij vrij normaal zou zijn?
Welke mondkapjes, alles is uitverkochtquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:26 schreef mosrednA het volgende:
[..]
@:everyone
Bestel uw mondkapjes, handschoenen en desinfectie bij www.bol.com via deze link!
#FOKprofits
In Engeland staan/stonden ze daar ook om bekend.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik was een keer in Schotland op vakantie, en daar wachten mensen netjes in de rij om in de bus te stappen Hier op het station word je helemaal geplet als je die bus in wilt
Op mn werk hebben we nog meer dan zat FFP3 liggen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Welke mondkapjes, alles is uitverkocht
Boeiend, die dingen werken toch nietquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kopen?quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gaat er niet om welke erger is. Griep, corona virus... sars..al die soorten. Überhaupt is het erg!quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:23 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als je het doortrekt is dit virus nog steeds 4 keer dodelijker. 132 doden in ongeveer een week is meer dan 6000 op jaarbasis. Dus wel redelijk erger ja.
Zeker wel.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Boeiend, die dingen werken toch niet
Verkopen jullie die?quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Op mn werk hebben we nog meer dan zat FFP3 liggen.
Dan werk je in een serieus labquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Neee. En we schieten als je ze wil komen halen.quote:
Nuchter maar je bewering klopt deels. Nu hebben meer mensen een griep te pakken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:23 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als je het doortrekt is dit virus nog steeds 4 keer dodelijker. 132 doden in ongeveer een week is meer dan 6000 op jaarbasis. Dus wel redelijk erger ja.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:29 schreef vosss het volgende:
[..]
De context is dat mondkapjes prima werken binnen een ziekenhuis en als je ze op de juiste manier gebruikt en regelmatig vervangt. Oftewel, er domweg dagen lang mee over straat gaan met grote openingen aan alle kanten is compleet kansloos. Het zal hooguit voorkomen dat jij iemand anders besmet door hoesten ofzo, maar zeker niet andersom.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:30 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Zeker wel.
Iets wat om voor mij onduidelijke redenen totaal uit de context is getrokken
Ik gok dat je in het leger werktquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Neee. En we schieten als je ze wil komen halen.
Dus is het irrelevant, want het ging over dat ze uitverkocht zijnquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Neee. En we schieten als je ze wil komen halen.
Virus kan 5 tot 28 dagen actief blijven op objecten.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, niet weggooien,, dat virus overleeft maar 24 uur.
Maar ik las op die site van de RIVM "droge pakjes zijn niet gevaarlijk"
Toen dacht ik "whuh?"
Als iemand in China op dat pakje heeft geniest, is dat toch allang droog als dat hier is?
Dus dat snap ik zelf ook niet , maar misschien iemand anders wel.
Subtiele hint
vosss meteen populairste dude in het topicquote:
Ik hoop eigenlijk van niet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik gok dat je in het leger werkt
Hey MissHobje!!!quote:
Jammer dat ik niet ga, anders was ik voor de hoerige versie van de plaagdokter gegaanquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Beter gaan mensen als plaag dokter verkleed dit jaar, anders ben ik teleurgesteld.
Welnee. We schieten ook helemaal niet, maar je moet toch wat om mensen alvast uit hun hoofd te praten dat er hier wat te halen valt nietwaar?quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik gok dat je in het leger werkt
Jij hebt ineens veel vrienden zekerquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar dan klopt de uitspraak “mondkapjes werken helemaal niet” ook niet imo.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De context is dat mondkapjes prima werken binnen een ziekenhuis en als je ze op de juiste manier gebruikt en regelmatig vervangt. Oftewel, er domweg dagen lang mee over straat gaan met grote openingen aan alle kanten is compleet kansloos. Het zal hooguit voorkomen dat jij iemand anders besmet door hoesten ofzo, maar zeker niet andersom.
BRZO bedrijf.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wat je maar flauwekul vind een gemiddeld sterfte cijfer van rond de 2000 griep doden jaarlijks
quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:33 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet ga, anders was ik voor de hoerige versie van de plaagdokter gegaan
Welnee. De poep heeft de ventilator nog niet geraakt he.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
Jij hebt ineens veel vrienden zeker
Same herequote:Op woensdag 29 januari 2020 20:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Welnee. De poep heeft de ventilator nog niet geraakt he.
Bovendien mag ik geen spullen van het werk mee naar huis nemen; dat is diefstal en grond voor ontslag op staande voet. Dus ik kijk wel uit
Ik verwacht dat dat eerder door mij gepostte lijstje weer gehaald wordt zodra rond 00:00 de nieuwe cijfers binnenkomen. en dan dus 7520 besmet en 155 dood. Ik gok op meer. Net zoals afgelopen dagen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:35 schreef Minimunt het volgende:
Wat zijn de huidige cijfers. Wat zijn de verwachtingen voor vanavond/vannacht?
Paar deeltjes terug had ik al een kille rekensom gemaakt. 2.8 $% kill atio. Komt global neer op ergens tussen de 150-200 miljoen doden.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gaat er niet om welke erger is. Griep, corona virus... sars..al die soorten. Überhaupt is het erg!
Het is iets wat je niet moet onderschatten.
Dat kaartje wat in de OP staat daar komen precies om 00 30 uur de cijfers vanquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dat eerder door mij gepostte lijstje weer gehaald wordt zodra rond 00:00 de nieuwe cijfers binnenkomen. en dan dus 7520 besmet en 155 dood. Ik gok op meer. Net zoals afgelopen dagen.
Ik hoop op minder overigens.
Dat komt omdat als het zo door blijft gaan het over niet al te lange tijd gewoon gedaan is met ons allemaal. En vooralsnog weet niemand of dit nog te stoppen is. Dus dat is spannend.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:38 schreef Djnormandy het volgende:
Iedereen staart zich blind op dit virus.
Ja, maar dat komt ook gewoon omdat het leuk is om een beetje mee te gaan in de hysterie he....quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:38 schreef Djnormandy het volgende:
Iedereen staart zich blind op dit virus.
Ja dankquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey MissHobje!!!
RIP aan de nabestaanden alvast
Jammer dat het zo moest lopen met ons allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Als het niet wordt gestopt/afgeremd tot er een vaccin is/muteert naar een onschuldiger variant/effectieve geneesmiddelen worden ontdekt..quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Paar deeltjes terug had ik al een kille rekensom gemaakt. 2.8 $% kill atio. Komt global neer op ergens tussen de 150-200 miljoen doden.
Lijkt me vrij onrealistisch om 2,8% van de wereldbevolking te nemen eerlijk gezegd. Er leven honderden miljoenen mensen heel afgelegen in Afrika en India bijvoorbeeld om iets te noemen. Zelfs het super dodelijke Ebola heeft zich niet over heel Afrika verspreid.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Paar deeltjes terug had ik al een kille rekensom gemaakt. 2.8 $% kill atio. Komt global neer op ergens tussen de 150-200 miljoen doden.
Gewoon naar Beijing gaan. Wie er dan nog leeft is toch immuunquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:39 schreef matthijst het volgende:
Poll, wat zou de Fokker doen?
Zou je eind maart 5 dagen naar Beijing gaan (op weg naar Japan), of de bende nu maar vast voor +/-¤450 omboeken en gewoon alleen naar Japan gaan?
Waar staat dat van het rivm. Laat zien. Als het klopt gooi ik het pakketje weg van Wishquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:33 schreef Za het volgende:
[..]
Virus kan 5 tot 28 dagen actief blijven op objecten.
Zelfs het RIVM bevestigd grootste risico is via objecten.
Ik zou het omboekenquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:39 schreef matthijst het volgende:
Zou je eind maart 5 dagen naar Beijing gaan (op weg naar Japan), of de bende nu maar vast voor +/-¤450 omboeken en gewoon alleen naar Japan gaan?
Ik zou nu het nog kan maar snel iets doen wat bucketlist waardig is. Een trio ofzo.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:39 schreef matthijst het volgende:
Omboeken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:39 schreef matthijst het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat komt omdat als het zo door blijft gaan het over niet al te lange tijd gewoon gedaan is met ons allemaal. En vooralsnog weet niemand of dit nog te stoppen is. Dus dat is spannend.
Die van gisteravond?quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
weer een geval in Frankrijk? ik kan niet meer bijhouden of die al bekend was of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |