Niet uit m’n hoofd hoor. Ik kan alleen dingen natekenen.quote:
Ja, de tijd gaat snel. Doe je voor elke maand wat anders?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 06:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wauw wat een mooie pagina
Hier vooral even met lijstjes bezig en minder met versieren. Ik moet nog de juli front tekenen
Het is bijna tijd om augustus voor te bereiden... Gaat snel...
Dat is toch niet erg, het komt wel uit jou handen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 07:59 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Niet uit m’n hoofd hoor. Ik kan alleen dingen natekenen.![]()
Zelf kan ik alleen harkpoppetjes.
[..]
Ja, de tijd gaat snel. Doe je voor elke maand wat anders?
Ik heb tot en met december gedaan, omdat er voor het hele jaar al afspraken gemaakt moesten worden. Januari begin ik in een nieuwe. Na ruim een jaar is het daar wel tijd voor.
Natekenen is net zo knap! Het is echt geweldig geluktquote:Op dinsdag 19 juli 2022 07:59 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Niet uit m’n hoofd hoor. Ik kan alleen dingen natekenen.![]()
Zelf kan ik alleen harkpoppetjes.
[..]
Ja, de tijd gaat snel. Doe je voor elke maand wat anders?
Ik heb tot en met december gedaan, omdat er voor het hele jaar al afspraken gemaakt moesten worden. Januari begin ik in een nieuwe. Na ruim een jaar is het daar wel tijd voor.
Hoe was het?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zin in morgenBujo afspraak met een van mijn beste vriendinnen
Dan koelt het ook af
Dus dan ga ik er echt even goed voor zitten, maak straks even een lijstje met alles dat ik er dan aan wil doen
Leuk! Ik heb (voor mijn doen, echt niet in vergelijking met jou) voor warm weer best een leuke front gemaakt voor juli (maak altijd de hele maand behalve die) en een opzetje gemaakt voor een "about me - favorites" pagina gemaakt. Die moet ik nog invullen en afmaken. Doe ik denk ik vanmiddag of zoquote:
Lekker bezig geweest.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb (voor mijn doen, echt niet in vergelijking met jou) voor warm weer best een leuke front gemaakt voor juli (maak altijd de hele maand behalve die) en een opzetje gemaakt voor een "about me - favorites" pagina gemaakt. Die moet ik nog invullen en afmaken. Doe ik denk ik vanmiddag of zo
Leukste liedjes, film, hobby, plek, serie, boek... heel random. Volgens mij was het voorbeeld voor kinderen bedoeld, maar deze juveniele volwassene kan zich daar niks aan aantrekken... ben soms een grote kleuter.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:19 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Lekker bezig geweest.Wat voor informatie komt er op je favorites pagina? Alle soorten dingen die je leuk vindt? Of gaat het om een specifiek onderwerp?
Wil je wat talent naar me toe sturen?quote:Op zondag 24 juli 2022 18:34 schreef Sumppi het volgende:
Leuk! Ik vul altijd met veel plezier vriendenboekjes van kinderen in, dus ik snap je.Ik hou alleen niet zo heel veel lijstjes bij. Alleen een met de boeken die ik gelezen heb en de musea die ik bezocht.
Hier vanmiddag ook wat inspiratie van Pinterest gehaald. Ik kwam wel een leuke pagina tegen met 'dingen die ik nog wil leren'.
En ik heb drie weken geselecteerd voor dingen die me doen denken aan m'n kinderen. Eerder maakte ik 1 pagina met tekeningen van dingen die me aan ze deed denken, maar nu krijgen ze elk hun eigen week met tekeningen. Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Als ik me dan verveel kan ik die randen steeds verder invullen. Eigenlijk ook een soort favorieten pagina.
Hahaha dat is liefquote:Op zondag 24 juli 2022 19:17 schreef Sumppi het volgende:
Goed idee om er een uur van te maken. Het is dat mijn lelijke of lege pagina's vol staan met afspraken en namen anders had ik ze speciaal voor jou hier gepost.
Gezellig. Fijn weekendquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit weekend logeer ik bij mijn bujo-vriendin. Lekker samen knutselen erin
Morgen augustus vast voorbereiden, het is al zover.
Eens zien vanavond wat Pinterest te bieden heeft
Oh nee is prima. Alleen zonder naam. Het zijn geen grote geheimenquote:Op zondag 31 juli 2022 20:09 schreef Sumppi het volgende:
Ga niet langs start..Wat een leuke spaarpagina!
En perfect moment toch, samen met een vriendin en wijn werken in je BJ.Ben ook benieuwd naar de ingevulde favorieten, maar snap ook dat dat waarschijnlijk wat te privé is.
Inspiratie voor mij! Prachtig!!!! Ik ga zo ook eens zitten. Op die manier wil ik ook een agenda/dagboek bijhouden. Soort van maanddagboek. Elke maand even opschrijven wat leuk was. En dan elke afspraakdag een kleurtje geven... Hm... je geeft me ideeën. Al krijg ik het nooit zo mooi als jijquote:Op maandag 5 september 2022 10:26 schreef Sumppi het volgende:
Na dit jaar ben ik eindelijk toe aan een nieuwe BJ.Ik ben vast begonnen aan m'n BJ 2023, omdat er toch ook al een en ander in moet worden gevuld voor dat jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, nou zit er niets anders op dan een bullet journal te beginnen.quote:
Voor een bullet journal is elke reden een goede redenquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:07 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Tja, nou zit er niets anders op dan een bullet journal te beginnen.
Dat ziet er leuk uit. En nog ruimte om er dingen in te plakken/ tekenen.quote:Op zondag 18 september 2022 23:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb een Replay your day boek besteld. Misschien beter met mijn beperking.
Is eigenlijk voor tieners
Dat laatste maakt toch niet uit! Als je er plezier aan hebt, daar gaat het om. Trouwens, ik doe ook soms tienerdingen. So what.quote:Op zondag 18 september 2022 23:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb een Replay your day boek besteld. Misschien beter met mijn beperking.
Is eigenlijk voor tieners
Jazeker.quote:Op zondag 25 september 2022 13:46 schreef eudaemonia het volgende:
Mogen mensen met een normaal journal / dagboek / ofhoejehetdanookwiltnoemen-gedachten-schrijfsels hier zich ook bij aansluiten?
Maar natuurlijk! Hoe meer zielen hoe meer vreugdequote:Op zondag 25 september 2022 13:46 schreef eudaemonia het volgende:
Mogen mensen met een normaal journal / dagboek / ofhoejehetdanookwiltnoemen-gedachten-schrijfsels hier zich ook bij aansluiten?
Ja natuurlijk. Voel je welkomquote:Op zondag 25 september 2022 13:46 schreef eudaemonia het volgende:
Ik ben toch nieuwsgierig. Hoe hou je je dagboek bij? Echt alleen tekst? Geen foto of entreekaartje dat erbij geplakt wordt?quote:Op zondag 25 september 2022 13:46 schreef eudaemonia het volgende:
Als ik er aan toe kom probeer ik aan het begin van de maand wel een soort maand-overzicht te maken, omdat dit voor mij beter werkt dan bv. een digitale planning, maar daarnaast is het eigenlijk alleen maar tekst. Maar ik schrijf best wel veel, het is geen uitzondering om pagina's vol te schrijven, dus tegen de tijd dat alles neergepend is is er geeneens ruimte meer om alles te versieren (en eigenlijk ook geen tijdquote:Op maandag 26 september 2022 08:05 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik ben toch nieuwsgierig. Hoe hou je je dagboek bij? Echt alleen tekst? Geen foto of entreekaartje dat erbij geplakt wordt?
Mooi cadeau! Hoe bevallen de potloden? Zijn de kleuren goed te mengen? En hoe is de kleurafgifte in een BJ?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb vet mooie potloden gekocht om mooiere dingen in mijn bujo te maken
Fabel Castelle Polychrooms. Kleine set van rond de 30 potloden, ga ik morgen mee oefenen, en spaar voor een grote set van 120 potloden, die wil ik rond mijn verjaardag voor mezelf kopen
Ik ga je tip geven. Die set van 120 potloden is niet te betalen, die ga ik niet kopen. Brutfuner is een merk die heel veel goedkoper is en in kwaliteit bijna net zo goed. Mengen goed, goede kleurafgifte, mooie kleuren, ze zijn perfect. Faber Castelle natuurlijk ook, maar ik vind het kwaliteitverschil minimaal te noemen. Het verschil zit erin dat je weet dat het andere potlood duur is.quote:Op zondag 13 november 2022 11:45 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Mooi cadeau! Hoe bevallen de potloden? Zijn de kleuren goed te mengen? En hoe is de kleurafgifte in een BJ?
Dank voor de tip! Ik teken niet zo vaak dat ik het nodig vind om een dure set te kopen, maar de potloden van de kinderen zijn dan weer minder.quote:Op zondag 13 november 2022 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga je tip geven. Die set van 120 potloden is niet te betalen, die ga ik niet kopen. Brutfuner is een merk die heel veel goedkoper is en in kwaliteit bijna net zo goed. Mengen goed, goede kleurafgifte, mooie kleuren, ze zijn perfect. Faber Castelle natuurlijk ook, maar ik vind het kwaliteitverschil minimaal te noemen. Het verschil zit erin dat je weet dat het andere potlood duur is.
Ja zeker weten! Dat is zo fijn om te doen. Niet alles hoeft tot in de eeuwigheid een functie hebbenquote:Op maandag 14 november 2022 10:12 schreef eudaemonia het volgende:
Gisteren weer eens begonnen met een overzicht van waar ik nu sta en wat er nog allemaal gedaan moet worden. Pagina's vol geschreven die ik waarschijnlijk nooit meer ga bekijken, maar het brengt wel rust in het hoofd. Doen jullie dat ook af en toe?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |