abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206007801
Verkeerd topic damn

[ Bericht 91% gewijzigd door Pinnenmutske op 17-09-2022 15:33:35 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_206009009
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Verkeerd topic damn
Hahahaha keek al raar op
pi_206009012
Inmiddels ben ik bijgewerkt in mijn bujo *O*

Morgne beginnen met oktober maken
pi_206009181
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Verkeerd topic damn
Tja, nou zit er niets anders op dan een bullet journal te beginnen. ;)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_206009352
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 18:07 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Tja, nou zit er niets anders op dan een bullet journal te beginnen. ;)
Voor een bullet journal is elke reden een goede reden
pi_206025137
Ik heb een Replay your day boek besteld. Misschien beter met mijn beperking.

Is eigenlijk voor tieners :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_206025158
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 23:27 schreef Pinnenmutske het volgende:

Dat ziet er leuk uit. En nog ruimte om er dingen in te plakken/ tekenen. O+
pi_206025675
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 23:27 schreef Pinnenmutske het volgende:

Dat laatste maakt toch niet uit! Als je er plezier aan hebt, daar gaat het om. Trouwens, ik doe ook soms tienerdingen. So what.
pi_206026023
Bij mij is het ooit begonnen met een schriftje dat bij de Flow zat. “klein geluksboekje” waar je iedere dag 3 dingen in moest schrijven waar je gelukkig van werd. (lekker kopje koffie, vogeltjes in de tuin, naar de bioscoop enz enz) Binnen korte tijd had ik niet meer genoeg aan 3 regels dus ben ik een dagboek/ journal/ scrapbook begonnen. O+
pi_206096857
Mogen mensen met een normaal journal / dagboek / ofhoejehetdanookwiltnoemen-gedachten-schrijfsels hier zich ook bij aansluiten? :P
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_206097654
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 13:46 schreef eudaemonia het volgende:
Mogen mensen met een normaal journal / dagboek / ofhoejehetdanookwiltnoemen-gedachten-schrijfsels hier zich ook bij aansluiten? :P
Jazeker. :Y leuk dat je er bij komt *O*
pi_206098559
quote:
Maar natuurlijk! Hoe meer zielen hoe meer vreugde
  Moderator maandag 26 september 2022 @ 04:49:12 #238
388664 crew  Dotteke
pi_206104838
quote:
Ja natuurlijk. Voel je welkom
We hebben ook een gezellige slowchat waar we met elkaar kunnen kletsen.

CRE / [CRE SC] #110 Herfst, honderdduizend bladeren op een hoop
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_206105083
quote:
Ik ben toch nieuwsgierig. Hoe hou je je dagboek bij? Echt alleen tekst? Geen foto of entreekaartje dat erbij geplakt wordt?
pi_206105679
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 08:05 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Ik ben toch nieuwsgierig. Hoe hou je je dagboek bij? Echt alleen tekst? Geen foto of entreekaartje dat erbij geplakt wordt?
Als ik er aan toe kom probeer ik aan het begin van de maand wel een soort maand-overzicht te maken, omdat dit voor mij beter werkt dan bv. een digitale planning, maar daarnaast is het eigenlijk alleen maar tekst. Maar ik schrijf best wel veel, het is geen uitzondering om pagina's vol te schrijven, dus tegen de tijd dat alles neergepend is is er geeneens ruimte meer om alles te versieren (en eigenlijk ook geen tijd :P ).

EDIT: O ja en to-do lijstjes, eindeloze to-do lijstjes die vervolgens niet afgemaakt worden |:)

[ Bericht 4% gewijzigd door eudaemonia op 26-09-2022 12:06:21 ]
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_206105689
Schrijf niet alle dagen verder, maar als ik bezig ben moeten al mijn gedachten op papier. :@
pi_206468450
Ik heb vet mooie potloden gekocht om mooiere dingen in mijn bujo te maken *O*
Fabel Castelle Polychrooms. Kleine set van rond de 30 potloden, ga ik morgen mee oefenen, en spaar voor een grote set van 120 potloden, die wil ik rond mijn verjaardag voor mezelf kopen
pi_206659174
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb vet mooie potloden gekocht om mooiere dingen in mijn bujo te maken *O*
Fabel Castelle Polychrooms. Kleine set van rond de 30 potloden, ga ik morgen mee oefenen, en spaar voor een grote set van 120 potloden, die wil ik rond mijn verjaardag voor mezelf kopen
Mooi cadeau! Hoe bevallen de potloden? Zijn de kleuren goed te mengen? En hoe is de kleurafgifte in een BJ?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206659217
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:45 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Mooi cadeau! Hoe bevallen de potloden? Zijn de kleuren goed te mengen? En hoe is de kleurafgifte in een BJ?
Ik ga je tip geven. Die set van 120 potloden is niet te betalen, die ga ik niet kopen. Brutfuner is een merk die heel veel goedkoper is en in kwaliteit bijna net zo goed. Mengen goed, goede kleurafgifte, mooie kleuren, ze zijn perfect. Faber Castelle natuurlijk ook, maar ik vind het kwaliteitverschil minimaal te noemen. Het verschil zit erin dat je weet dat het andere potlood duur is.
pi_206659287

Alvast een plek in m’n BJ voor de boeken die ik ga lezen en die ik graag zou willen hebben.

En in januari ga ik proberen welke opzet ik prettig vind werken. Ik denk de tweede. In februari ga ik de methode van de bedenker van de BJ gebruiken om te zien of dat goed werkt voor mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 13-11-2022 12:02:11 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206659311
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ga je tip geven. Die set van 120 potloden is niet te betalen, die ga ik niet kopen. Brutfuner is een merk die heel veel goedkoper is en in kwaliteit bijna net zo goed. Mengen goed, goede kleurafgifte, mooie kleuren, ze zijn perfect. Faber Castelle natuurlijk ook, maar ik vind het kwaliteitverschil minimaal te noemen. Het verschil zit erin dat je weet dat het andere potlood duur is.
Dank voor de tip! Ik teken niet zo vaak dat ik het nodig vind om een dure set te kopen, maar de potloden van de kinderen zijn dan weer minder. :D Ik ga kijken naar Brutfuner.
pi_206670183
Gisteren weer eens begonnen met een overzicht van waar ik nu sta en wat er nog allemaal gedaan moet worden. Pagina's vol geschreven die ik waarschijnlijk nooit meer ga bekijken, maar het brengt wel rust in het hoofd. Doen jullie dat ook af en toe?
pi_206670505
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2022 10:12 schreef eudaemonia het volgende:
Gisteren weer eens begonnen met een overzicht van waar ik nu sta en wat er nog allemaal gedaan moet worden. Pagina's vol geschreven die ik waarschijnlijk nooit meer ga bekijken, maar het brengt wel rust in het hoofd. Doen jullie dat ook af en toe?
Ja zeker weten! Dat is zo fijn om te doen. Niet alles hoeft tot in de eeuwigheid een functie hebben
pi_206712524
Mooi toch als dat werkt voor een helder en rustig hoofd. Zelf gebruik ik m’n BJ niet op die manier. Het geeft me al genoeg rust als ik interessante info, afspraken en taken op kan schrijven, maar ik denk dat je het op een andere manier bedoelt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')