Tja, nou zit er niets anders op dan een bullet journal te beginnen.quote:
Voor een bullet journal is elke reden een goede redenquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:07 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Tja, nou zit er niets anders op dan een bullet journal te beginnen.
Dat ziet er leuk uit. En nog ruimte om er dingen in te plakken/ tekenen.quote:Op zondag 18 september 2022 23:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb een Replay your day boek besteld. Misschien beter met mijn beperking.
Is eigenlijk voor tieners
Dat laatste maakt toch niet uit! Als je er plezier aan hebt, daar gaat het om. Trouwens, ik doe ook soms tienerdingen. So what.quote:Op zondag 18 september 2022 23:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb een Replay your day boek besteld. Misschien beter met mijn beperking.
Is eigenlijk voor tieners
Jazeker.quote:Op zondag 25 september 2022 13:46 schreef eudaemonia het volgende:
Mogen mensen met een normaal journal / dagboek / ofhoejehetdanookwiltnoemen-gedachten-schrijfsels hier zich ook bij aansluiten?
Maar natuurlijk! Hoe meer zielen hoe meer vreugdequote:Op zondag 25 september 2022 13:46 schreef eudaemonia het volgende:
Mogen mensen met een normaal journal / dagboek / ofhoejehetdanookwiltnoemen-gedachten-schrijfsels hier zich ook bij aansluiten?
Ja natuurlijk. Voel je welkomquote:Op zondag 25 september 2022 13:46 schreef eudaemonia het volgende:
Ik ben toch nieuwsgierig. Hoe hou je je dagboek bij? Echt alleen tekst? Geen foto of entreekaartje dat erbij geplakt wordt?quote:Op zondag 25 september 2022 13:46 schreef eudaemonia het volgende:
Als ik er aan toe kom probeer ik aan het begin van de maand wel een soort maand-overzicht te maken, omdat dit voor mij beter werkt dan bv. een digitale planning, maar daarnaast is het eigenlijk alleen maar tekst. Maar ik schrijf best wel veel, het is geen uitzondering om pagina's vol te schrijven, dus tegen de tijd dat alles neergepend is is er geeneens ruimte meer om alles te versieren (en eigenlijk ook geen tijdquote:Op maandag 26 september 2022 08:05 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik ben toch nieuwsgierig. Hoe hou je je dagboek bij? Echt alleen tekst? Geen foto of entreekaartje dat erbij geplakt wordt?
Mooi cadeau! Hoe bevallen de potloden? Zijn de kleuren goed te mengen? En hoe is de kleurafgifte in een BJ?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb vet mooie potloden gekocht om mooiere dingen in mijn bujo te maken
Fabel Castelle Polychrooms. Kleine set van rond de 30 potloden, ga ik morgen mee oefenen, en spaar voor een grote set van 120 potloden, die wil ik rond mijn verjaardag voor mezelf kopen
Ik ga je tip geven. Die set van 120 potloden is niet te betalen, die ga ik niet kopen. Brutfuner is een merk die heel veel goedkoper is en in kwaliteit bijna net zo goed. Mengen goed, goede kleurafgifte, mooie kleuren, ze zijn perfect. Faber Castelle natuurlijk ook, maar ik vind het kwaliteitverschil minimaal te noemen. Het verschil zit erin dat je weet dat het andere potlood duur is.quote:Op zondag 13 november 2022 11:45 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Mooi cadeau! Hoe bevallen de potloden? Zijn de kleuren goed te mengen? En hoe is de kleurafgifte in een BJ?
Dank voor de tip! Ik teken niet zo vaak dat ik het nodig vind om een dure set te kopen, maar de potloden van de kinderen zijn dan weer minder.quote:Op zondag 13 november 2022 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga je tip geven. Die set van 120 potloden is niet te betalen, die ga ik niet kopen. Brutfuner is een merk die heel veel goedkoper is en in kwaliteit bijna net zo goed. Mengen goed, goede kleurafgifte, mooie kleuren, ze zijn perfect. Faber Castelle natuurlijk ook, maar ik vind het kwaliteitverschil minimaal te noemen. Het verschil zit erin dat je weet dat het andere potlood duur is.
Ja zeker weten! Dat is zo fijn om te doen. Niet alles hoeft tot in de eeuwigheid een functie hebbenquote:Op maandag 14 november 2022 10:12 schreef eudaemonia het volgende:
Gisteren weer eens begonnen met een overzicht van waar ik nu sta en wat er nog allemaal gedaan moet worden. Pagina's vol geschreven die ik waarschijnlijk nooit meer ga bekijken, maar het brengt wel rust in het hoofd. Doen jullie dat ook af en toe?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |