abonnement Unibet Coolblue
pi_203893380
https://nl.shein.com/1pc-(...)ist~~1~~Wishlist~~~~

Al klikkend kwam ik een leuk notitieboek tegen. Allemaal pagina’s met verschillende prints. Dit lijkt me leuk om ook eens als journal te gebruiken ipv de journals die ik nu gebruik. Ik zoek ze alleen op a4 formaat en niet op a5 zoals deze in het voorbeeld is.
Iemand enig idee waar ik zo iets kan kopen en/ of hoe ze dit soort journals noemen?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_204159015
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 14:53 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ] https://nl.shein.com/1pc-(...)ist~~1~~Wishlist~~~~

Al klikkend kwam ik een leuk notitieboek tegen. Allemaal pagina’s met verschillende prints. Dit lijkt me leuk om ook eens als journal te gebruiken ipv de journals die ik nu gebruik. Ik zoek ze alleen op a4 formaat en niet op a5 zoals deze in het voorbeeld is.
Iemand enig idee waar ik zo iets kan kopen en/ of hoe ze dit soort journals noemen?
https://lens.google.com/s(...)TldRNVpEbGhNdz09Il0=
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_204159027
Ik zou zoeken met google via een afbeelding :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_204159039
Amazon verkoopt die van je voorbeeld

https://www.amazon.com/Jo(...)ration/dp/B07VTN2SDX
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_204164611
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Amazon verkoopt die van je voorbeeld

https://www.amazon.com/Jo(...)ration/dp/B07VTN2SDX
Die uit het voorbeeld heb ik uiteindelijk toch besteld. Niet de maat die ik zocht maar ik wilde hem gewoon graag hebben. Ik was van plan er een art journal van te maken maar het is bijna zonde om er in te schrijven. :')
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_204308397
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 05:54 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Die uit het voorbeeld heb ik uiteindelijk toch besteld. Niet de maat die ik zocht maar ik wilde hem gewoon graag hebben. Ik was van plan er een art journal van te maken maar het is bijna zonde om er in te schrijven. :')
Hahahhaa dat ken ik! Maar als je eenmaal begonnen bent ben je blij
Is hij binnen en voldoet hij naar wens? Wel foto's delen hoor ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_204309242
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahahhaa dat ken ik! Maar als je eenmaal begonnen bent ben je blij
Is hij binnen en voldoet hij naar wens? Wel foto's delen hoor ;)
Ik heb nog geluk gehad. Kaft had een scheurtje oogelopen tijdens transport. Klantenservice was erg vriendelijk en stuurde meteen een nieuwe. De beschadigde hoefde niet terug dus nu kan ik een 1 exemplaar experimenteren en de andere netjes houden. *O* *O*
Zodra ik er in begin post ik foto’s.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_204309365
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2022 20:25 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Ik heb nog geluk gehad. Kaft had een scheurtje oogelopen tijdens transport. Klantenservice was erg vriendelijk en stuurde meteen een nieuwe. De beschadigde hoefde niet terug dus nu kan ik een 1 exemplaar experimenteren en de andere netjes houden. *O* *O*
Zodra ik er in begin post ik foto’s.
Dat heet mazzel hebben! Goed dat je er achterheen gezeten ehbt
Ik ben erg benieuwd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 21 april 2022 @ 17:59:10 #159
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_204499860
Ik houd heel erg van doodlen (niet dat ik goed ben), en ik ben op zoek naar een bezigheid waarin ik dat een beetje in kwijt kan, in plaats van steeds bekladde papiertjes in de prullenbak flikkeren, maar volgens mij is dit meer een vrouwending? Of zijn er ook mannen-bullet-journals? Of is er een andere variant voor echte kerels? ;)

Ik ben namelijk nogal digitaal bezig voor mijn werk en ik ben een gamer, maar ik wil ook nog wat analoogs gaan doen. Ik ben al bezig mij fotografie aan te leren, maar het afwerken daarvan is ook weer digitaal.

Ik heb al eerder op YouTube gekeken, en vind het fascinerend, maar die filmpjes zijn toch vooral vrouwen met gelakte nagels, boho-sieraden en dergelijke.

Maar misschien ben ik gewoon een beetje raar, kan ook.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_204499932
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 17:59 schreef V. het volgende:
Ik houd heel erg van doodlen (niet dat ik goed ben), en ik ben op zoek naar een bezigheid waarin ik dat een beetje in kwijt kan, in plaats van steeds bekladde papiertjes in de prullenbak flikkeren, maar volgens mij is dit meer een vrouwending? Of zijn er ook mannen-bullet-journals? Of is er een andere variant voor echte kerels? ;)

Ik ben namelijk nogal digitaal bezig voor mijn werk en ik ben een gamer, maar ik wil ook nog wat analoogs gaan doen. Ik ben al bezig mij fotografie aan te leren, maar het afwerken daarvan is ook weer digitaal.

Ik heb al eerder op YouTube gekeken, en vind het fascinerend, maar die filmpjes zijn toch vooral vrouwen met gelakte nagels, boho-sieraden en dergelijke.

Maar misschien ben ik gewoon een beetje raar, kan ook.
Je hebt genoeg zwarte boekjes of effen in een kleur. Die zijn echt niet perse vrouwelijk ;) dus ik zou zeggen; ga opzoek!
En raar ben je zeker niet, dat je zoiets wil proberen is enkel tof!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_204501306
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 17:59 schreef V. het volgende:
Ik houd heel erg van doodlen (niet dat ik goed ben), en ik ben op zoek naar een bezigheid waarin ik dat een beetje in kwijt kan, in plaats van steeds bekladde papiertjes in de prullenbak flikkeren, maar volgens mij is dit meer een vrouwending? Of zijn er ook mannen-bullet-journals? Of is er een andere variant voor echte kerels? ;)

Ik ben namelijk nogal digitaal bezig voor mijn werk en ik ben een gamer, maar ik wil ook nog wat analoogs gaan doen. Ik ben al bezig mij fotografie aan te leren, maar het afwerken daarvan is ook weer digitaal.

Ik heb al eerder op YouTube gekeken, en vind het fascinerend, maar die filmpjes zijn toch vooral vrouwen met gelakte nagels, boho-sieraden en dergelijke.

Maar misschien ben ik gewoon een beetje raar, kan ook.
Even op YouTube gekeken (bujo for men als zoekterm gebruikt)
Ik zag:
-MenWhoBullet
-Clark Kegley
-Sheldon Evans
-Letter and Journal
-Morrow Ghost

Bv (zelf nog niet gekeken)

Er zijn dus veel mannen die dit doen. :Y
Ik ben benieuwd naar je eerste journal :)


Action verkoopt ook bulletjournals met een vrij neutrale kaft. Net als de Hema en Bol. Of je koopt een boho vrouwelijke glitter journal en maakt zelf een nieuwe kaft O+

[ Bericht 10% gewijzigd door valentijn101 op 21-04-2022 19:53:03 ]
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205046896
Ik heb een pagina gemaakt met alle dingen waar ik blij mee ben. Niet mooi, maar meer dan honderd dingen kunnen verzinnen. Een hele pagina volgekrabbeld!
Geen foto, nogal privé

maar hebben jullie nog leuke ideeën voor extra pagina's?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205047428
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een pagina gemaakt met alle dingen waar ik blij mee ben. Niet mooi, maar meer dan honderd dingen kunnen verzinnen. Een hele pagina volgekrabbeld!
Geen foto, nogal privé

maar hebben jullie nog leuke ideeën voor extra pagina's?
Een wereldkaart maken en daar op aangeven waar je geweest bent en waar je nog naar toe wil?
Al een bucketlist gemaakt?
Een pagina zoals in “wreck this journal” van Keri Smith?
Een pagina waar je alle dingen opschrijft en tekent die je lekker vindt?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205047522
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 12:18 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Een wereldkaart maken en daar op aangeven waar je geweest bent en waar je nog naar toe wil?
Al een bucketlist gemaakt?
Een pagina zoals in “wreck this journal” van Keri Smith?
Een pagina waar je alle dingen opschrijft en tekent die je lekker vindt?
Dank je wel! Een bucketlist heb ik al, maak er elke maand eentje met kleine dingen. Ik vind een grote bucketlist zo'n druk. En ik weet geen grote dingen. En die laatste vind ik erg leuk! Lekker frummelen. En dan een gezonde lekkere dingen pagina :9 (dieet)

Eerst een pagina maken met wat ik als negatief ervaar en wat ik een positieve draai kan geven en daarna micro doelen om mijn leven te verbeteren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205047562
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel! Een bucketlist heb ik al, maak er elke maand eentje met kleine dingen. Ik vind een grote bucketlist zo'n druk. En ik weet geen grote dingen. En die laatste vind ik erg leuk! Lekker frummelen. En dan een gezonde lekkere dingen pagina :9 (dieet)

Eerst een pagina maken met wat ik als negatief ervaar en wat ik een positieve draai kan geven en daarna micro doelen om mijn leven te verbeteren
Lijst met dingen om partner/ kinderen/ vrienden mee te verrassen?
Bv Iets lekkers met een lief briefje in lunchbox erbij stoppen. Gewoon zo maar een kaartje sturen.

Lijst met cadeau ideeën maken. (scheelt veel gedoe als iemand jarig is/ kerst enz)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205047627
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 12:38 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Lijst met dingen om partner/ kinderen/ vrienden mee te verrassen?
Bv Iets lekkers met een lief briefje in lunchbox erbij stoppen. Gewoon zo maar een kaartje sturen.

Lijst met cadeau ideeën maken. (scheelt veel gedoe als iemand jarig is/ kerst enz)
Oeh ook leuk *O*

Je hebt heel andere ideeën van Pinterest! Leuk!

Ik zit eraan te denken om een tweede BuJo te starten met dingen die over de lange termijn zijn. Nu heb ik een bujo die maar een half jaar meegaat en dat is jammer. Dus ik wil een lange termijn bujo starten. Hoe denk je daarover? Twee tegelijk?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205047664
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oeh ook leuk *O*

Je hebt heel andere ideeën van Pinterest! Leuk!

Ik zit eraan te denken om een tweede BuJo te starten met dingen die over de lange termijn zijn. Nu heb ik een bujo die maar een half jaar meegaat en dat is jammer. Dus ik wil een lange termijn bujo starten. Hoe denk je daarover? Twee tegelijk?
Tuurlijk, hartstikke leuk.
Ik ben na scrapbooken overgestapt op een “alles journal”. Ik probeer hier dagelijks in te schrijven. (soort dagboek) ik plak er foto’s, entreekaarten en dat soort spul bij. Maak er tekeningen bij. (probeer een beetje te art-journalen)
Als ik met een BuJo ga beginnen wil ik er een in een filofax (zo’n klappertje) dan kan ik makkelijk een (mislukte) pagina vervangen of verplaatsen. Tabbladen ertussen voor verschillende lijsten (verjaardagen, afspraken, to-do enz)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205047690
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 12:56 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Tuurlijk, hartstikke leuk.
Ik ben na scrapbooken overgestapt op een “alles journal”. Ik probeer hier dagelijks in te schrijven. (soort dagboek) ik plak er foto’s, entreekaarten en dat soort spul bij. Maak er tekeningen bij. (probeer een beetje te art-journalen)
Als ik met een BuJo ga beginnen wil ik er een in een filofax (zo’n klappertje) dan kan ik makkelijk een (mislukte) pagina vervangen of verplaatsen. Tabbladen ertussen voor verschillende lijsten (verjaardagen, afspraken, to-do enz)
Dagelijks werken in de bujo doe ik ook. En ik heb een "knip en plak"-journal (aka artjournal). Wat leuk dat je er een echt dagboek van hebt gemaakt, maar dan versierd! Je inspireert me! Dat wil ik ook ;)

Hier een echte MUS-junk ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205047693
Ik geloof niet in mislukte pagina's ;) en ik maak regelmatig echt lelijke pagina's, maar ik heb wel plezier gehad en daar gaat het om
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205047707
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dagelijks werken in de bujo doe ik ook. En ik heb een "knip en plak"-journal (aka artjournal). Wat leuk dat je er een echt dagboek van hebt gemaakt, maar dan versierd! Je inspireert me! Dat wil ik ook ;)

Hier een echte MUS-junk ;)
Hahaha, kleine waarschuwing. Als je daar in begint verander je in een ekster.
Lekker uit eten bij een restaurant. (menu en visitekaartje meenemen)
Naar de bioscoop (kaartje inplakken)
Op vakantie (vliegtickets, kofferlabels,plattegrond inplakken)
Appel gegeten (fruitstickertje erbij)
Festival? Polsbandje er in
_O- _O- _O-

(het is ooit begonnen als boekje waar ik iedere dag 3 dingen in wilde opschrijven waar ik blij van werd. Binnen korte tijd had ik iets nodig met grotere bladzijden ^O^ En toen is dit uit de hand gelopen journal er gekomen)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205047742
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 13:04 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Hahaha, kleine waarschuwing. Als je daar in begint verander je in een ekster.
Lekker uit eten bij een restaurant. (menu en visitekaartje meenemen)
Naar de bioscoop (kaartje inplakken)
Op vakantie (vliegtickets, kofferlabels,plattegrond inplakken)
Appel gegeten (fruitstickertje erbij)
Festival? Polsbandje er in
_O- _O- _O-

(het is ooit begonnen als boekje waar ik iedere dag 3 dingen in wilde opschrijven waar ik blij van werd. Binnen korte tijd had ik iets nodig met grotere bladzijden ^O^ En toen is dit uit de hand gelopen journal er gekomen)
Geloof me, dat is helemaal niet erg zo'n ekster en helaas doe ik niet zoveel :@ En het is alleen maar leuk dat je dat doet. En inmiddels houd ik een stuk of tien, als het er niet meer zijn, lijstjes per dag bij. Begon ook met enkel een moodtracker... en inmiddels track ik zo beetje alles. Behalve wat ik drink, want die lijstjes snap ik niet (drink ik teveel voor). Thee en zo bedoel ik. Alcohol niet.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205048030
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Geloof me, dat is helemaal niet erg zo'n ekster en helaas doe ik niet zoveel :@ En het is alleen maar leuk dat je dat doet. En inmiddels houd ik een stuk of tien, als het er niet meer zijn, lijstjes per dag bij. Begon ook met enkel een moodtracker... en inmiddels track ik zo beetje alles. Behalve wat ik drink, want die lijstjes snap ik niet (drink ik teveel voor). Thee en zo bedoel ik. Alcohol niet.
Het helpt me soms ook om meer te doen.
Vooral toen ik er net mee begon.
Laat ik eens mijn kast opruimen en spul op Vinted gooien. Weer iets om over te schrijven.
Iets knutselen.
Op mijn crosstrainer staan.
De tafel feestelijk dekken omdat het dinsdag is. (tekeningetje gedekte tafel erbij)
Mijmeren over iets wat je in de krant/ een forum hebt gelezen. Gratis online cursusje doen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205048106
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 13:50 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Het helpt me soms ook om meer te doen.
Vooral toen ik er net mee begon.
Laat ik eens mijn kast opruimen en spul op Vinted gooien. Weer iets om over te schrijven.
Iets knutselen.
Op mijn crosstrainer staan.
De tafel feestelijk dekken omdat het dinsdag is. (tekeningetje gedekte tafel erbij)
Mijmeren over iets wat je in de krant/ een forum hebt gelezen. Gratis online cursusje doen.
Ik moet mijn dagboek weer oppakken en creatiever oppakken. In plaats van een mopperboekje weer elke dag lekker positief erin schrijven en het versieren. Goed idee. Mijn bujo blijft mijn duizend en een trackerboekje. Veertien trackers en lijstjes en dan nog doelen en bucket van een maandje.
En morgen komt bujo nummer twee binnen en wat stickers en zo. Je weet wel stickers zijn beter geld aan uit te geven dan aan verzendkosten :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205048679
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik moet mijn dagboek weer oppakken en creatiever oppakken. In plaats van een mopperboekje weer elke dag lekker positief erin schrijven en het versieren. Goed idee. Mijn bujo blijft mijn duizend en een trackerboekje. Veertien trackers en lijstjes en dan nog doelen en bucket van een maandje.
En morgen komt bujo nummer twee binnen en wat stickers en zo. Je weet wel stickers zijn beter geld aan uit te geven dan aan verzendkosten :+
Omg, daar maak ik me ook schuldig aan. Maar he, je kunt nooit teveel stickers, stempels, papier en zo hebben _O-
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205048705
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 15:20 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Omg, daar maak ik me ook schuldig aan. Maar he, je kunt nooit teveel stickers, stempels, papier en zo hebben _O-
Dat neem ik zeer letterlijk ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205049270
Is het al morgen... ik wil mijn nieuwe bujo hier hebben en ermee bezig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205049567
Check dit! Dit ga ik mrogen eerst maken in mijn nieuwe boekje

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205049580
(natuurlijk wel een aangepaste versie, maar wel dit idee en die layout)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205050308
Ow, die is leuk.
Ik maak aan het begin van mijn journals altijd een pagina voor “De eerlijke vinder” mocht ik er ooit een verliezen.
Een lijstje met mijn adres, tel, e-mail en zo waarop ze mij kunnen bereiken. De belofte van een beloning als ik hem terug krijg en het verzoek om zelf ook iets in mijn journal te schrijven (bv waar heb je het gevonden en het avontuur om het terug te bezorgen)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205050354
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 19:33 schreef valentijn101 het volgende:
Ow, die is leuk.
Ik maak aan het begin van mijn journals altijd een pagina voor “De eerlijke vinder” mocht ik er ooit een verliezen.
Een lijstje met mijn adres, tel, e-mail en zo waarop ze mij kunnen bereiken. De belofte van een beloning als ik hem terug krijg en het verzoek om zelf ook iets in mijn journal te schrijven (bv waar heb je het gevonden en het avontuur om het terug te bezorgen)
Oooooh dat is leuk! Ik neem nooit mijn bujo ergens mee naar toe, maar daarvoor zou je hem haast verliezen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205050367
Ik ben te bang hem te verliezen of beschadigen, mijn boekjes (houd er meerdere bij) zijn heilig.
Nu al zin om morgen extreem veel ermee bezig te gaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205050415
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oooooh dat is leuk! Ik neem nooit mijn bujo ergens mee naar toe, maar daarvoor zou je hem haast verliezen ;)
Normaal liggen ze ook altijd thuis. Maar als ik op vakantie ga moet ‘ie mee. Iedere dag volkliederen met alles wat we wel en niet gedaan hebben. :lijstje: 🎨✂🖼🏷🖍🖌
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205050458
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 19:43 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Normaal liggen ze ook altijd thuis. Maar als ik op vakantie ga moet ‘ie mee. Iedere dag volkliederen met alles wat we wel en niet gedaan hebben. :lijstje: 🎨✂🖼🏷🖍🖌
Leukleuk! Ik ga nooit op vakantie, maar als ik zou gaan dan zou hij zeker meegaan idd... een dag geen bujo is een dag niet geleefd ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205050823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Leukleuk! Ik ga nooit op vakantie, maar als ik zou gaan dan zou hij zeker meegaan idd... een dag geen bujo is een dag niet geleefd ;)
Doe eens gek. Ga gewoon eens. Dan kun je een travel-journal beginnen *O* O+ (vanaf 1 overnachting mag je het vakantie noemen ;) )
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205050956
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 20:20 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Doe eens gek. Ga gewoon eens. Dan kun je een travel-journal beginnen *O* O+ (vanaf 1 overnachting mag je het vakantie noemen ;) )
Ik logeer regelmatig bij vrienden en ga dagjes uit :D Dus dat neem ik mee in mijn travelgedeelte.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205056913
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is het al morgen... ik wil mijn nieuwe bujo hier hebben en ermee bezig
Is ‘ie er al?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205056936
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 13:26 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Is ‘ie er al?
Jaaaaaaaaa en gisteren een heel lange lijst gemaakt in een schriftje met wat ik voor pagina's erin wil maken. Dat waren drie volledige pagina's in mijn kladschriftje. Dus zo maar eens aan beginnen *O*

En dan had ik nog drie kladjes liggen met ideeën... Dus ik ga zo eens beginnen met een ideeënpagina :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205056950
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jaaaaaaaaa en gisteren een heel lange lijst gemaakt in een schriftje met wat ik voor pagina's erin wil maken. Dat waren drie volledige pagina's in mijn kladschriftje. Dus zo maar eens aan beginnen *O*

En dan had ik nog drie kladjes liggen met ideeën... Dus ik ga zo eens beginnen met een ideeënpagina :P
3 volle pagina’s :o wow. Die wil ik wel zien als ze klaar zijn. Zitten vast genoeg ideeën tussen die ik wil pikken.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205056961
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 13:32 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
3 volle pagina’s :o wow. Die wil ik wel zien als ze klaar zijn. Zitten vast genoeg ideeën tussen die ik wil pikken.
Misschien zijn het stomme ideeën ;) en bujo stipjes staan minder ver uit elkaar dan schriftregels, dus wanneer het daarin staat minder dramatisch

Ik maak een foto als ik dat gedaan heb
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205056967
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Misschien zijn het stomme ideeën ;) en bujo stipjes staan minder ver uit elkaar dan schriftregels, dus wanneer het daarin staat minder dramatisch

Ik maak een foto als ik dat gedaan heb
Er bestaan geen stomme ideeën. Als je er plezier aan hebt dan is het een goed idee.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205056974
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 13:35 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Er bestaan geen stomme ideeën. Als je er plezier aan hebt dan is het een goed idee.
Net zoals er geen mislukte pagina's bestaan dus :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205056980
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Net zoals er geen mislukte pagina's bestaan dus :P
Zoals Bob Ross zegt:”Happy Little Accidents” :)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205057377
Echt een net handschrift heb ik niet, en misschien staan er dubbele in (vertel me dat maar niet), misschien heb je er wat aan :)

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205057820
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Echt een net handschrift heb ik niet, en misschien staan er dubbele in (vertel me dat maar niet), misschien heb je er wat aan :)

[ afbeelding ]
Ow ja. Hier kan ik wel wat mee. (ik ben gek op lijstjes)
En dit is waarom ik een BuJo in een ringband wil. Als ik meer thee drink en de pagina is vol dan kan ik er een extra pagina bijstoppen :)
Wat ik wil leren- ben ik nu mee bezig. Ik heb een website gevonden waar veel gratis online cursussen op staan. Dat is best leuk om af en toe tussendoor te doen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205059027
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:43 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Ow ja. Hier kan ik wel wat mee. (ik ben gek op lijstjes)
En dit is waarom ik een BuJo in een ringband wil. Als ik meer thee drink en de pagina is vol dan kan ik er een extra pagina bijstoppen :)
Wat ik wil leren- ben ik nu mee bezig. Ik heb een website gevonden waar veel gratis online cursussen op staan. Dat is best leuk om af en toe tussendoor te doen.
Hier ook een lijstjesjunk!
En ik snap het wel van die ringband. Deze luie donder maakt een deel 2 dan verderop. Komt ook doordat ik mezelf ken. Als ik pagina's weg kan doen is niks meer goed genoeg en blijf ik weggooien. Terwijl ik zo wel tevreden moet zijn en dan ben ik automatisch blijer met mijn pagina's. En ik vind MUS gewoon een fijn en mooi merk.

Wat voor site is dat? Klinkt wel interessant :D Ik ga voor zulke momenten altijd naar TED
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205068717
Deze is ook cool! Sorry Pinterest houdt me bezig nu ik niet mag knutselen ;)

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205133695
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze is ook cool! Sorry Pinterest houdt me bezig nu ik niet mag knutselen ;)

[ afbeelding ]
Dit heb ik tegenwoordig in een app staan. Heerlijk om af te vinken en korter te zien worden.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205383517


Het topic was ver gezakt in m’n lijst. Tegenwoordig heb ik aan de linkerkant m’n agenda en rechts ruimte om te tekenen. Deze omdat ik het werk van Dardik leuk vind.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze is ook cool! Sorry Pinterest houdt me bezig nu ik niet mag knutselen ;)

[ afbeelding ]
Zoiets heb ik ook, maar in m’n volgende BJ komt hij er niet meer in. Het loopt hier nooit volgens schema. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator dinsdag 19 juli 2022 @ 06:43:06 #199
388664 crew  Dotteke
pi_205385119
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 22:00 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Het topic was ver gezakt in m’n lijst. Tegenwoordig heb ik aan de linkerkant m’n agenda en rechts ruimte om te tekenen. Deze omdat ik het werk van Dardik leuk vind.
[..]
Zoiets heb ik ook, maar in m’n volgende BJ komt hij er niet meer in. Het loopt hier nooit volgens schema. 8)7
heb jij dat getekend Sumppi?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205385127
Wauw wat een mooie pagina O+

Hier vooral even met lijstjes bezig en minder met versieren. Ik moet nog de juli front tekenen :@

Het is bijna tijd om augustus voor te bereiden... Gaat snel...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')