Huh wattwitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 29-01-2020 om 17:39:48Voor iedereen die vind dat ik goede Tweets plaats heb ik respect. Voor iedereen die vind dat ik geen goede Tweets plaats heb ik ook respect want sommige Tweets van mij zijn ook nutteloos reageer retweet
quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:42 schreef Caland het volgende:
Huh wattwitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 29-01-2020 om 17:39:48Voor iedereen die vind dat ik goede Tweets plaats heb ik respect. Voor iedereen die vind dat ik geen goede Tweets plaats heb ik ook respect want sommige Tweets van mij zijn ook nutteloos reageer retweet
@:zipportal @:el-stinho
Ik word een beetje moe van die domme itempjes. Geen wonder dat ze geen leden meer hebben.quote:
PowNed mag lekker de oven in.quote:
Geen mention ontvangen. Daarom ook niet geklikt.quote:
Ik haal er even een expert bij.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens mij heb ik last van een Corona-depressie.
Ik wachtte even met posten zodat mijn maat @Lenny_Leonard 4 op een rij kon scoren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens mij heb ik last van een Corona-depressie.
8 op imdbquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Uncut Gems is een prima filmpje. (Netflix)
Bepaal jij nietquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Uncut Gems is een prima filmpje. (Netflix)
Deze staat bij de voetbal toch wel zo’n 40-45 keer per derde helft opquote:
Bedankt, maar helaas heeft Scrummie daar maling aan.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wachtte even met posten zodat mijn maat @:lenny_leonard 4 op een rij kon scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |