Ik ben wel minder bang voor kinderen krijgen sinds ik dit werk doe.quote:
Gadverdamme... Waarom gebeurt datquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel minder bang voor kinderen krijgen sinds ik dit werk doe.
Als ik binnen kom en de poep zit op de muren en de gordijnen, schrik ik niet echt meer.
op de een of andere manier is dat toch altijd smeriger dan dierenpoep.quote:
De hond was eens enorm aan de diarree geraakt toen wij niet thuis warenquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zelfs hondenkak is niet zo vies.
O jezusquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hond was eens enorm aan de diarree geraakt toen wij niet thuis warenHet zat verdorie in de luxaflex en het droop zo van de trap omlaag. Arme beest. Arme wij.
Ik heb zo'n tunnelkoordje laten zetten, om te rijgen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En je kringspier werkt niet meer![]()
dat krijg je dan ook niet meer met een plastic zakje opgepaktquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hond was eens enorm aan de diarree geraakt toen wij niet thuis warenHet zat verdorie in de luxaflex en het droop zo van de trap omlaag. Arme beest. Arme wij.
In de lux... whut?quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie dit voor mequote:Op woensdag 29 januari 2020 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tunnelkoordje laten zetten, om te rijgen.
Ze was helemaal wanhopig, zo graag wilde ze naar buiten. Dus ze is zowat het hele huis door gegaan, behalve de badkamerquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de lux... whut?
Heeft ie er in gerold en daarna z'n vacht zo uitgeschud a la hond?
O Godquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze was helemaal wanhopig, zo graag wilde ze naar buiten. Dus ze is zowat het hele huis door gegaan, behalve de badkameren de kamer van m'n zus
En bij de achterdeur hing luxaflex en vitrage
En ze had zo'n zwabberstaart die helemaal onder zat.
Toen ik het huis uit ging kwam ik nog bruine strepen tegen op m'n spullen.
Maar ze had ook vaak last van blaasontsteking, geen enkele AB leek te helpen, en dan ging ze ook altijd onder mijn bureau zitten. Geen idee waarom, maar het heeft me wel een paar routers gekost.
Feestquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O GodZo'n zwabberstaart als poepkwast en dan alles ondergeverfd.
Damnquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze was helemaal wanhopig, zo graag wilde ze naar buiten. Dus ze is zowat het hele huis door gegaan, behalve de badkameren de kamer van m'n zus
En bij de achterdeur hing luxaflex en vitrage
En ze had zo'n zwabberstaart die helemaal onder zat.
Toen ik het huis uit ging kwam ik nog bruine strepen tegen op m'n spullen.
Maar ze had ook vaak last van blaasontsteking, geen enkele AB leek te helpen, en dan ging ze ook altijd onder mijn bureau zitten. Geen idee waarom, maar het heeft me wel een paar routers gekost.
Gelukkig ben jij verstandig en doe je t nietquote:
Ik wil een Capibaraquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij verstandig en doe je t niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |