En fris en fruitig de finish over.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:16 schreef Slobeend het volgende:
Remco zet dat hele zooitje fantastisch in hun hemd.
Fantastisch door het slotje gepost.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:16 schreef Slobeend het volgende:
Remco zet dat hele zooitje fantastisch in hun hemd.
Ik heb je tip toegepastquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fantastisch door het slotje gepost.
Ik ga niet slapen vannacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Rotjong dat Tomdum en Rohan eventueel gaat pakken dit jaar op OS?
Wat een macht hebben wij he? Geweldig.quote:
Welke dope doet de rem zo schroeien als Gewiss in Huy?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een macht hebben wij he? Geweldig.
Wie controleert jullie?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een macht hebben wij he? Geweldig.
De forum admins.quote:
Niemand.quote:
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meisje die hele tijd naast schans moet blijven staan
Geen idee. GGMM is het uiteindelijk ook geworden ondanks alle jaren schelden en tieren.quote:
Ze lijkt niet heel geïnteresseerd in het wielrennen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelfs een meisje dat de microfoon moet vasthouden, wat lief.quote:
Die ziet er niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik heb besloten jullie te vertrouwen.
Die chick op het startpodium vind ik ook een leuke toevoegingquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom staat daar een man met een finishvlag? Schitterend.
Dan weet je dat je niet nog een rondje moet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom staat daar een man met een finishvlag? Schitterend.
Geloof je in goud in Rio?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:41 schreef Columbiafan het volgende:
Heel indrukwekkend dit van Evenepoel. Twee seconden per kilometer wegrijden van Ganna.
Twee keer goud, geen enkel probleem.quote:
Trainen met Bernal.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:42 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kan het dat Babyface nog steeds niet minder wordt?
Hij kan nog wel wat jaartjes mee, Rebellin fietst ook nog steeds.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:42 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kan het dat Babyface nog steeds niet minder wordt?
Iddquote:
Ja dames en heren, hij is niet dood, daar is ie: Peter Timofeeff!quote:
Wat heb je tegen Evenepoel?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb me er bij neergelegd dat Evenepoel de komende 15 jaar mijn wielerplezier gaat verneuken.
Je hebt het nog lang volgehouden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik geloof het wel verder. Tijd om lekker te gaan slapen.
Krijg je van hard werken. Neem er een voorbeeld aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je hebt het nog lang volgehouden.
Kelmegehalte valt tegen, maar dit moet hem wel zijn ja.quote:Op woensdag 29 januari 2020 00:06 schreef showtimer het volgende:
https://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=14105
Deze?
Die inderdaad, Hayman won dat jaar het eindklassement, dus dat klopt met het verhaal van Boogerd:quote:Op woensdag 29 januari 2020 00:06 schreef showtimer het volgende:
https://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=14105
Deze?
twitter:andremeganck twitterde op woensdag 29-01-2020 om 00:27:35#VueltaSJ2020 - TT - Remco Evenepoel rijdt iedereen in het verlies en wint met klasse - hij is meteen de nieuwe leider in het algemeen klassement !https://t.co/vmxQH14x2m https://t.co/TAsqFIl4gK reageer retweet
In het peloton gaat Remco nu al door het leven als alien.twitter:ini_elosegui twitterde op woensdag 29-01-2020 om 01:12:01No recuerdo una crono en la que me haya sentido tan vacío de salida. El ciclismo es muy duro, señores y señoras, y eso es lo que lo hace bonito.Pasamos página que quedan 4 días para seguir en la pomada. Enhorabuena al extraterrestre 👽😱😂 reageer retweet
Dit. En dat is een pijnlijke vaststelling.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb me er bij neergelegd dat Evenepoel de komende 15 jaar mijn wielerplezier gaat verneuken.
Ik heb een groot probleem. Mijn mannen komen pas collectief opdagen vanaf het officieuze openingsweekend.quote:Op woensdag 29 januari 2020 06:55 schreef Sabata het volgende:
Oliveira netjes vierde in al dit geweld
Dat een 43-jarige hier derde wordt geeft je niet wat hoop dat het niet zo erg wordt als je nu schetst?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Die fijnproever luistert naar de naam Mikel Alonso.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Welke Bask heeft de focus hier ergens anders? @:Rellende_Rotscholier
quote:De eerste echte test voor Remco Evenepoel in het nieuwe wielerseizoen had iets van een Kuifje-verhaal. De held van deze kroniek moest hindernissen en gevaarlijke situaties overwinnen, maar het avontuur kende een happy end. Renaat Schotte is voor Sporza in Argentinië en reconstrueert een bewogen dag in de Ronde van San Juan.
"Voetbalgewoontes in de koers"
De meeste avonturenverhalen beginnen op een rustige dag onder een stralende hemel. Geen mens die dreiging vermoedt. Twee sympatieke tweelingzussen verkopen broodjes voor 15 cent (zie foto onderaan). De publieke belangstelling is niet massaal, maar wie er is, is enthousiast. "Koers overtreft voetbal in populariteit in deze streek van Argentinië", vertelt Renaat Schotte.
Het ontgaat Remco Evenepoel. Wanneer hij arriveert - de ploegbus is in Europa gebleven, ploegen behelpen zich met kampeertentjes en geleende tafels en stoelen van de lokale bevolking - is meteen duidelijk dat het menens is voor de Europese kampioen tijdrijden. “Evenepoel is duidelijk bezig enkele voetbalgewoontes te introduceren in de koers. Met hoofdtelefoon en pet kwam hij aan, zich volledig afgesloten van de rest van de wereld. 100 procent gefocust om te winnen."
"Remco moest en zou weten of hij won"
Tijdens de tijdrit is het snel duidelijk dat Evenepoel zal winnen. Het grootste gevaar komt uiteindelijk niet van zijn tegenstanders, maar van de natuurelementen. “Evenepoel nam rustig plaats in de hotseat. Die was slim gemaakt, alleen begon het zo hard te waaien dat de schermen op het podium op de renners dreigden te vallen."
"In allerijl werden Evenepoel en de anderen geëvacueerd, maar dat is buiten de waard gerekend", zegt Renaat Schotte. "Remco wou absoluut de koers blijven volgen om te weten of hij zou winnen. Hij ging op zoek naar een scherm in de perszaal, maar vond er geen. Uiteindelijk zag hij als enige oplossing om zich voor het podium te zetten in de eerste de beste stoel die hij vond."
"Sagan mag blij zijn dat hij op zijn fiets bleef"
De held van dit verhaal wou van geen wijken weten tot hij zeker was van een goede afloop. “Hij is voor het podium blijven zitten tot Filippo Ganna over de streep reed. Dat was de referentie. Toen wist hij dat de buit binnen was en balde hij een vuist. Daarna is hij gaan schuilen", zag Renaat Schotte. "Tegen dan was de chaos al behoorlijk groot, tot ergernis van de Europese kampioen tijdrijden op een bepaald moment. “What the fuck”, riep hij omdat niemand wist waar hij naartoe moest."
"Het is een wonder dat de tijdrit volledig is afgewerkt eigenlijk. In Europa zou de koers geneutraliseerd zijn. In dezelfde minuut dat de laatste renner over de streep kwam, is iedereen geëvacueerd. De podiumceremonie is geannuleerd. Peter Sagan was een van die laatste renners. Ik las in de verslagen dat hij een snipperdag nam. Ik denk dat hij vooral blij mag zijn dat hij op zijn fiets kon blijven zitten. Zo sterk was de wind. Dat de wind het onweer naar de andere kant stuwde, was ons grote geluk. De Ronde van San Juan is aan erger ontsnapt."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Renaat zag dat het goed was.
[..]Ik zie geen broodjes laat staan broodjes van 15 cent op de foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zie geen broodjes laat staan broodjes van 15 cent op de foto.
Hij wordt betaald door de lokale vvv?quote:
Ze zullen er misschien bij Eurosport wat geld voor krijgen? Het is een beetje een reclame voor het gebied.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
Wat is de essentie van het bestaan van Jan Anton Pijl nog met zijn rubriekjes waar niemand op zit te wachten?
Bert van Lerberghe dan ook meteen, de nieuwe Sabatini.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kunnen beter Hodeg daar achterlaten...
Tsja ... Bert van Lerberghe. Wat doet zo'n gehandicapte Cofidis Belg nou bij Etixx?quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bert van Lerberghe dan ook meteen, de nieuwe Sabatini.
Lid zijn van de juiste trainingsgroep.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tsja ... Bert van Lerberghe. Wat doet zo'n gehandicapte Cofidis Belg nou bij Etixx?
In mijn normale ritme slaap ik om 23:00 dus je slaat de plank mooi mis!quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dan moet je actiever worden, je ritme en/of je eetpatroon aanpassen.
Dan moet je jouw ritme aanpassen toch?quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In mijn normale ritme slaap ik om 23:00 dus je slaat de plank mooi mis!
Waarom? Elke ochtend vol energie, niets aan de hand.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet je jou ritme aanpassen toch?
Wel vervelend dat er vandaag een rustdag is.quote:Op donderdag 30 januari 2020 01:05 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wel een aardige ronde tot nu toe. Gaviria de man in vorm blijkbaar, Barbier de verrassing. We hebben nu valpartij door een toeschouwer, een valpartij door een hond, een tijdrit met veel wind en een doodnormale sprintetappe gehad.
Morgen de koninginnerit en ik ben zeer benieuwd of Evenepoel hard gaat schroeien. Ik hoop echter dat Oscar Sevilla iedereen de moeder gaat fietsen. Tot zover mijn tussentijdse evaluatie
Oh dat wist ik niet. Ik had morgen net tijd om het helemaal te kijkenquote:Op donderdag 30 januari 2020 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel vervelend dat er vandaag een rustdag is.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Welke Bask heeft de focus hier ergens anders? @:Rellende_Rotscholier
Schande!twitter:SophieSmith86 twitterde op woensdag 29-01-2020 om 23:28:46Seriously? Please tell me this is lost in translation and you did not just publicly objectify a young female reporter. Speaking from experience, let me say she does the exact same job as you but has to work and withstand twice as much still because of bullshit like this. https://t.co/N9EemBZLYV reageer retweet
Ah feministen-kaart is getrokken. Gelukkig betrof het niet Remco anders had R.EV-fanclub haar wel opgezocht.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]Schande!twitter:SophieSmith86 twitterde op woensdag 29-01-2020 om 23:28:46Seriously? Please tell me this is lost in translation and you did not just publicly objectify a young female reporter. Speaking from experience, let me say she does the exact same job as you but has to work and withstand twice as much still because of bullshit like this. https://t.co/N9EemBZLYV reageer retweet
Gaan huilen als iemand er zo bij gaat lopenquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]Schande!twitter:SophieSmith86 twitterde op woensdag 29-01-2020 om 23:28:46Seriously? Please tell me this is lost in translation and you did not just publicly objectify a young female reporter. Speaking from experience, let me say she does the exact same job as you but has to work and withstand twice as much still because of bullshit like this. https://t.co/N9EemBZLYV reageer retweet
84 kilo schoon aan de haak, je zou voor minder.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Toch een heel behoorlijk tweede deel van Pippo. Lijkt er toch een beetje op dat hij werk wil gaan maken van klassementen.
Dit gaat over de reactie van een journalist van HLN.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:16 schreef Marcoss het volgende:
Alsnog vreselijk overdreven natuurlijk.twitter:SvenSpoormakers twitterde op woensdag 29-01-2020 om 18:28:37Hier kan @wielerman niet tegenop... Of is het frisjes in Argentinië? https://t.co/SyUQNcVEYt reageer retweet
twitter:SvenSpoormakers twitterde op woensdag 29-01-2020 om 23:51:10@SophieSmith86 Objectify, really? Come on. Don't draw the feminist card on this one. She knows exactly what she's wearing - or not wearing - and why. If I would interview a female athlete with my balls out, you'd be joking about it too. Or calling it a disgrace. reageer retweet
twitter:SophieSmith86 twitterde op donderdag 30-01-2020 om 00:01:30@SvenSpoormakers So it’s her fault because you can’t stop looking at her boobs? What’s she meant to do, wear a potato sack so you don’t get excited? If I take a picture of you at work, post it and comment on how small your dick looks in a pair of shorts would you be alright with that? reageer retweet
twitter:laflammerouge16 twitterde op donderdag 30-01-2020 om 17:31:16#Nacionales2020 - ME ITT🥇 @danifmartinez96 47'58''🥈 @NairoQuinCo 48'27''🥉 @Eganbernal 48'30'' reageer retweet
Dat valt niet mee.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Het zal me zeer benieuwen wat zijn nieuwe positie gaat brengen vanmiddag.
[ afbeelding ]
twitter:Vaughters twitterde op donderdag 30-01-2020 om 17:32:10Man.....@danifmartinez96 absolutely roasted Nairo and Egan up that last hill. Impressive. reageer retweet
Waarom laten we vrouwen deelnemen aan het openbare leven?quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit gaat over de reactie van een journalist van HLN.Alsnog vreselijk overdreven natuurlijk.twitter:SvenSpoormakers twitterde op woensdag 29-01-2020 om 18:28:37Hier kan @:wielerman niet tegenop... Of is het frisjes in Argentinië? https://t.co/SyUQNcVEYt reageer retweet
twitter:SvenSpoormakers twitterde op woensdag 29-01-2020 om 23:51:10@:SophieSmith86 Objectify, really? Come on. Don't draw the feminist card on this one. She knows exactly what she's wearing - or not wearing - and why. If I would interview a female athlete with my balls out, you'd be joking about it too. Or calling it a disgrace. reageer retweet
twitter:SophieSmith86 twitterde op donderdag 30-01-2020 om 00:01:30@:SvenSpoormakers So it’s her fault because you can’t stop looking at her boobs? What’s she meant to do, wear a potato sack so you don’t get excited? If I take a picture of you at work, post it and comment on how small your dick looks in a pair of shorts would you be alright with that? reageer retweet
![]()
Ok Manuabdoellahquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom laten we vrouwen deelnemen aan het openbare leven?
Inmiddels verwijderd, dus die feminisme-censuur werkt weer prima.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:45 schreef Mani89 het volgende:
https://t.co/SyUQNcVEYtreageer retweet
Alsnog vreselijk overdreven natuurlijk.
Het wordt een clean sweep voor Jumbo, dat kan niet meer fout!quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verliest Jody hier de Tour?
Maar Na-iero gaat van Canyon naar Canyon?quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geklopt worden door Naiero op Arkea-rommel, dat is inderdaad vrij matig te noemen.
Ik neem aan dat het bij Movistar wel wat beter afgewerkt is. Net zoals je niet zomaar een BMC of Specialized onder je gat kunt gooien en het dan meteen even goed materiaal hebt als BMC Racing of DQS.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar Na-iero gaat van Canyon naar Canyon?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het wordt een clean sweep voor Jumbo, dat kan niet meer fout!
Geloof je daar nog in? Gianni heeft er in feite vooral gelazer mee gehad als je het afzet tegen zijn latere parels.quote:
De lijntjes naar Jeison zijn al uitgegooid.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Geloof je daar nog in? Gianni heeft er in feite vooral gelazer mee gehad als je het afzet tegen zijn latere parels.
Teveel ketonen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Maagklachten gesignaleerd bij Remco?
In een interview laatst zei hij dat hij nog nooit ketonen heeft genomen, dus berg je maar vast als hij aan zijn kuur begint.quote:
Gisteravond een asado (bbq) gehad met de ploeg?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij heeft een stuk taart gegeten.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gisteravond een asado (bbq) gehad met de ploeg?
Ja, die hele rits koersen in het midden Oosten aan het begin van het seizoen en die rits koersen in China aan het einde slaan enorm aan inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:16 schreef DeeBee het volgende:
R.EV komt overal met een kwartier voorsprong binnen dan
Toch jammer dat er niet meer grote koersen zijn in Zuid-Amerika gedurende het seizoen, World Tour zou wel wat meer buiten Europa mogen rijden.
Is dit een quote van Mart?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
Noem de naam 'Evenepoel' en er gaan in een paar honderd huizen een alarm af.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Einde tijdperk???twitter:CiclismoInter twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 20:30:45Remco Evenepoel, ¿se toma el vientre? No parece que hablara por intercomunicador...Ojalá no sea nada.#VueltaSJ2020 #VueltaSJ #ciclismo https://t.co/g04gX8dmjM reageer retweet
Hij sloeg al vrolijk een babbel met Sagan, dus het zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]Einde tijdperk???twitter:CiclismoInter twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 20:30:45Remco Evenepoel, ¿se toma el vientre? No parece que hablara por intercomunicador...Ojalá no sea nada.#VueltaSJ2020 #VueltaSJ #ciclismo https://t.co/g04gX8dmjM reageer retweet
We mogen hopen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]Einde tijdperk???twitter:CiclismoInter twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 20:30:45Remco Evenepoel, ¿se toma el vientre? No parece que hablara por intercomunicador...Ojalá no sea nada.#VueltaSJ2020 #VueltaSJ #ciclismo https://t.co/g04gX8dmjM reageer retweet
Hij moet gewoon weer lekker gaan voetballen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij hoopt zeker op Corona, SARS of Ebola bij R.EV?
Bij PSV kunnen ze nog wel wat gebruiken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon weer lekker gaan voetballen.
Wat ben je af en toe ook een speciaal figuur.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon weer lekker gaan voetballen.
Clayton staat *3-0 voor tegen MVG.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat ben je af en toe ook een speciaal figuur.
Uitmelkdarts zijn geen darts.quote:
Hij gooit zoals verwacht met de Winmau Authentic pijltjes.quote:
Rot gewoon op met uitmelkdarts. Hier belijden we slechts het geloof in Jezus Christus aka Remco Evenepoel. In Schepdaal heeft 20 jaar geleden een wonder plaatsgevonden, alleen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij gooit zoals verwacht met de Winmau Authentic pijltjes.
Wanneer mogen we hem aan het kruis nagelen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rot gewoon op met uitmelkdarts. Hier belijden we slechts het geloof in Jezus Christus aka Remco Evenepoel. In Schepdaal heeft 20 jaar geleden een wonder plaatsgevonden, alleen.
Als hij gepakt is op doping. Alhoewel, Jezus werd ook onschuldig aan het kruis genageld.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wanneer mogen we hem aan het kruis nagelen?
De local heroes zijn hier wel eens beter geweest. Prachtige jongens als Rosas, Escuela, zelfs Tivani zijn allemaal naar de grijze middenmoot verdreven. Alleen Naranjo weet de eer nog enigszins hoog te houden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Persoonlijk hoop ik op een legendarische wederopstanding van Dani Diaz.
Ik had nog wel heel ergens ietsjes hoop op Mamykin, maar die laat het nog niet echt zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Persoonlijk hoop ik op een legendarische wederopstanding van Dani Diaz.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rot gewoon op met uitmelkdarts. Hier belijden we slechts het geloof in Jezus Christus aka Remco Evenepoel. In Schepdaal heeft 20 jaar geleden een wonder plaatsgevonden, alleen.
quote:Remco Evenepoel: Er is maar één Poel en dat ben ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voormalig Funvic lolbroek Nazaret rijdt hier ook nog rond. Het is wel geen Argentijn maar goed.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De local heroes zijn hier wel eens beter geweest. Prachtige jongens als Rosas, Escuela, zelfs Tivani zijn allemaal naar de grijze middenmoot verdreven. Alleen Naranjo weet de eer nog enigszins hoog te houden.
Goednieuwsshow Mihai?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:26 schreef Mani89 het volgende:
De Roemeense haarlijn hoopt op Dotti, Escuela en Rujano.
De druk ligt volledig op de schouders van Agustin Del Negro om de Argentijnse gloriedagen weer terug te brengen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voormalig Funvic lolbroek Nazaret rijdt hier ook nog rond. Het is wel geen Argentijn maar goed.
Sorry, ik ben geen wielerautist. Mag ik mijn excuusjoker inzetten?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met De Haarlijn?
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen wielerautist. Mag ik mijn excuusjoker inzetten?
Dat is geen haarlijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Strakhov is toch wel een van mijn favoriete haarlijnen uit de hedendaagse tijd.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik trek nog een biertje open, ik geniet.
Is Strakhov een fietser?quote:
Bij Evenepoel. Ganna wel in groep 1.quote:
quote:
Uitermate teleurstellend.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij Evenepoel. Ganna wel in groep 1.
Welke nonvaleur zit er achter het stuur daar?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Stybar wordt nu pas teruggefloten, oh oh.
siiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welke nonvaleur zit er achter het stuur daar?
Wat een naam, Piet Allegaert.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen ziet Piet Allegaert.
Ergens in een mongolenwaaier, denkend aan zijn kind.quote:
Kutkind.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ergens in een mongolenwaaier, denkend aan zijn kind.
Oh ja, Atum general / Tavira / Maria Nova Hotel rijdt hier ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:01 schreef Kopiko het volgende:
Grigoriev in het wiel van Marque. Goed stel.
Renner met potentie. Ik kan er zo een topic over openen. Gaat vast beter worden dan het Sympathieke Zico Waeytens topic.quote:
Die shirts zien er niet uit zonder Sporting.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja, Atum general / Tavira / Maria Nova Hotel rijdt hier ook.
Ik zou zeggen van wel. En anders volgend jaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Wordt dit jaar eindelijk de doorbraak van Fabbro?
Hij rijdt gewoon te hard voor de rest.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Iedere keer als hij de kop neemt ontstaat er een gat.
Evenepoel? Vooral Oscar knalde net minutenlang op kop.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Evenepoel lijkt het dicht te rijden
Een beetje Movistar tactics van Bora dit. Wat hebben ze nu bereikt?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze rijden ook totaal niet meer vooraan. Mazzeltje voor Remco en Oscar.
Nou ja, als het Fabbro was die lek reed. Da’s de enige die iets voor ze kan doen op die klim.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een beetje Movistar tactics van Bora dit. Wat hebben ze nu bereikt?
Live look:quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:17 schreef showtimer het volgende:
Is @:Mani89 al in shambles?
[ afbeelding ]
Ah, dat had ik even gemist.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja, als het Fabbro was die lek reed. Da’s de enige die iets voor ze kan doen op die klim.
Ik gun het Oscar nog meer.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:17 schreef showtimer het volgende:
Is @:Mani89 al in shambles?
[ afbeelding ]
Je kan niet winnen van het internet.quote:
Gewoon rustig volgen denk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:22 schreef Faraday01 het volgende:
Gaat de Rem parkeren of glansrijk iedereen op minuten rijden?
Het is wel een derdewereldland he.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:23 schreef The_Undertone het volgende:
Welke malloot voert daar eigenlijk de regie?
Geen idee. De helicopterpiloot is natuurlijk wel een bekende.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:23 schreef The_Undertone het volgende:
Welke malloot voert daar eigenlijk de regie?
Hangt er ook maar van af wie je de regie laat voeren. Stel, we zetten jou in de regiehelicopter; zijn dan wij ook een derdewereldland?quote:
Oscar rijdt volgend jaar voor Pat.quote:
Schitterend.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dominik Hrinkow?
https://www.procyclingsta(...)w/statistics/details
Ik zou graag hebben dat je me correct quote.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Florez kon er volgens Koffieplanter geen reet van trouwens.
Je vond het een slechte transfer van Gianni.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zou graag hebben dat je me correct quote.
Ik vond a). dat het een aardige PCT-coureur zou kunnen worden, b). dat hij het beter kon zoeken in de richting van Einer of Osorio. Geen slecht assessment, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je vond het een slechte transfer van Gianni.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat een slappe scouting hebben ze dan. Dat kan ik beter.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Savio daarentegen haalt na Daniel Muñoz ook Miguel Florez. Zijn scouting is me nog nooit zo tegengevallen. Maar goed, renners komen bij Androni in ieder geval vooruit, dus misschien dat het nog wat wordt.
Evenenepoeltwitter:andremeganck twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 23:48:28#VueltaSanJan - Koniginnerit naar de Alto Colorado 2600 m - Remco Evenenepoel verdedigt knap zijn leidersplaats en is de eindwinnaar - Mikel Florez Colombiaan is de dagwinnaar https://t.co/bwF5ZNC23Q reageer retweet
Als dit het beste is wat het archief te bieden heeft, geef ik mezelf een klopje op de schouder en bal ik de vuist.quote:
Lul er maar weer een punt aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens staan een tegenvallende scouting en er wel of niet iets van kunnen geheel los van elkaar, maar dat geheel terzijde.
Hier trapt niemand in.quote:
quote:Zou niet rekenen op wonderuitslagen in ieder geval. Miguel Florez koerst al een jaar of twee in Europa, maar zoals wel meer renners kwam hij bij Willier nauwelijks vooruit. Niet dat hij bij Androni nu de ene na de andere koers gaat winnen hoor. Hij heeft best wel talent, maar meer dan een goeie PCT-coureur zal het nooit worden denk ik.
[...]
In plaats van Muñoz of Florez had Ome Gianni er beter aan gedaan om Einer Rubio of Alejandro Osorio een contract te geven, denk ik toch.
Dat heb je zojuist getikt en in een quote-tagje gestopt?quote:
12 januari 2019.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat heb je zojuist getikt en in een quote-tagje gestopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |