Vergeleken met de prijzen in de huidige markt. Je hoort echt bizarre bedragen tegenwoordig, dan vind ik 9 mil voor een stabiele BPL kracht prima.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goedkoop vergeleken met wie vraag ik me dan af?
Ihattaren 20 mil. Wil je dan zijn linker- of rechtersok? En Madueke komt net kijken en die wil je voor 10 mil slijten?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:31 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Haha 30 miljoen, netjes hoor. Nu de rest nog.
Malen: 25 tot 30 miljoen
Ihattaren: 20 tot 25 miljoen
Lammers: 10 a 15 miljoen
Madueke: 10 miljoen
Gakpo: 7 a 10 miljoen
Teze: 3 a 5 miljoen
Dan kan PSV toch weer een aantal leuke spelers kopen. Zet hem op, John de Jong!
Malen draait een beter seizoen dan Bergwijn, hetzelfde geldt voor Ihattaren en die heeft flink wat potentie meer dan Bergwijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:31 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Haha 30 miljoen, netjes hoor. Nu de rest nog.
Malen: 25 tot 30 miljoen
Ihattaren: 20 tot 25 miljoen
Lammers: 10 a 15 miljoen
Madueke: 10 miljoen
Gakpo: 7 a 10 miljoen
Teze: 3 a 5 miljoen
Dan kan PSV toch weer een aantal leuke spelers kopen. Zet hem op, John de Jong!
Maar Ihatarren heeft waarschijnlijk lang niet zo’n goed contract als Bergwijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Malen draait een beter seizoen dan Bergwijn, hetzelfde geldt voor Ihattaren en die heeft flink wat potentie meer dan Bergwijn.
Met een beetje pech loopt Ihattaren transfervrij weg, wilt ie überhaupt verlengen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Malen draait een beter seizoen dan Bergwijn, hetzelfde geldt voor Ihattaren en die heeft flink wat potentie meer dan Bergwijn.
Dacht dat Mo contract had voor nog 2,5 seizoen? Weet ik niet zeker hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:40 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Met een beetje pech loopt Ihattaren transfervrij weg, wilt ie überhaupt verlengen?
Ja hij heeft wel talent, misschien dat ze over een jaar 30 of 35 miljoen kunnen krijgen. Maar echt meer zal het toch niet zijn?
Nouja, als ie z'n contract uitdient is ie zo weg. Of je moet hem binnen 2,5 jaar kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dacht dat Mo contract had voor nog 2,5 seizoen? Weet ik niet zeker hoor.
Hoe wil hij dan transfervrij vertrekken?
Dat denk ik dus ook, 30 of 35 miljoen is toch een prima bedrag.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:43 schreef Dejannn het volgende:
Ihattaren gaat schijnbaar naar Raiola? Dan heeft PSV best wel een groot probleem met nog maar twee jaar resterend op zijn contract. Daarnaast is PSV ook niet de merknaam die Ajax wel is, dus ze gaan zeker niet nu zomaar even 50 miljoen voor hem vangen.
Jetrogod is ongekend populair in Newcastle.twitter:JetroWillems_15 twitterde op zondag 26-01-2020 om 16:48:52Nice to be back🤘🏾🤟🏾 https://t.co/4RxND0F9Qu reageer retweet
Raiola perst altijd het uiterste uit een transfer (hoofdzakelijk uit eigen belang). Mocht Ihattaren vertrekken, dan is dat echt wel voor een mooi bedrag.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:43 schreef Dejannn het volgende:
Ihattaren gaat schijnbaar naar Raiola? Dan heeft PSV best wel een groot probleem met nog maar twee jaar resterend op zijn contract. Daarnaast is PSV ook niet de merknaam die Ajax wel is, dus ze gaan zeker niet nu zomaar even 50 miljoen voor hem vangen.
Nou, gezien zijn talent is dat natuurlijk geen prima bedrag voor PSV. En ik denk ook niet dat hij nu al bij de Europese topclubs hoog op het lijstje staat, hij is 17, amper Europese ervaring, wellicht dat een club hem zou willen kopen en verhuren, maar die wordt zeker niet maar zo eventjes basis gezet bij City of Real.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:44 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, 30 of 35 miljoen is toch een prima bedrag.
Op basis waarvan concludeer je dit?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:47 schreef tompsv18 het volgende:
Raiola heeft een goede band met PSV itt Ajax.
Ik vind 30 of 35 anders toch wel reten veel geld voor een bijna 18-jarige, speler van PSV. Een club waar de topspelers voor ongeveer 35 miljoen verkocht worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:46 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nou, gezien zijn talent is dat natuurlijk geen prima bedrag voor PSV. En ik denk ook niet dat hij nu al bij de Europese topclubs hoog op het lijstje staat, hij is 17, amper Europese ervaring, wellicht dat een club hem zou willen kopen en verhuren, maar die wordt zeker niet maar zo eventjes basis gezet bij City of Real.
? Als hij z’n contract van 2,5 jaar uitdient, zal hij ook niet weg willen lijkt me. Dan kun je tussentijds om tafel gaan zitten en hem over een jaar ofzo een opgewaardeerd beter contract aanbieden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:43 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Nouja, als ie z'n contract uitdient is ie zo weg. Of je moet hem binnen 2,5 jaar kunnen verkopen.
In Madrid ook, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:45 schreef Elan het volgende:
Jetrogod is ongekend populair in Newcastle.twitter:JetroWillems_15 twitterde op zondag 26-01-2020 om 16:48:52Nice to be back🤘🏾🤟🏾 https://t.co/4RxND0F9Qu reageer retweet
Het is niet dat 35 miljoen een soort van ongeschreven limiet is voor uitgaande transfers bij PSV. Als die jongen bij Ajax zou spelen, zouden we spreken over het dubbele. Sowieso merk ik hier dat Ajax fans het heerlijk vinden om al die prijzen van PSV spelers enorm te bagataliseren, maar als er dan interesse komt voor een Ajax speler wordt direct de absolute hoofdprijs genoemdquote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:51 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ik vind 30 of 35 anders toch wel reten veel geld voor een bijna 18-jarige, speler van PSV. Een club waar de topspelers voor ongeveer 35 miljoen verkocht worden.
Degradatievoetbal in de serie Aquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ihattaren zou er bij gebaat zijn nog een tussenstap te maken bij Genoa of Sampdoria ofzo.
Helemaal als het een back is.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:14 schreef Generationalpha het volgende:
Financieel gezien toch een lekkere deal voor PSV al snap ik oprecht niet waarom je dan meteen weer een bedrag van tussen de 7 en 10 miljoen in een speler zonder restwaarde pompt.
en dan nog Bruma (af)betalen, houdt John nog 10 over voor een superaankoop, al zal dat geld wel nodig zijn voor het begrotingssgatquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:14 schreef Generationalpha het volgende:
Financieel gezien toch een lekkere deal voor PSV al snap ik oprecht niet waarom je dan meteen weer een bedrag van tussen de 7 en 10 miljoen in een speler zonder restwaarde pompt.
En zelfs die 10 miljoen zal niet netto overblijven. Zal ook nog eea van wegvloeien.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan nog Bruma (af)betalen, houdt John nog 10 over voor een superaankoop, al zal dat geld wel nodig zijn voor het begrotingssgat
hij is wel eigen jeugd dus dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:32 schreef fetX het volgende:
[..]
En zelfs die 10 miljoen zal niet netto overblijven. Zal ook nog eea van wegvloeien.
Dan vallen alleen wellicht de vorige clubs er tussenuit (die er dus niet zijn), maar blijven genoeg kapers op de kust over die een stukje van de taart krijgen (zaakwaarnemer, speler zelf, fiscalisten/belastingen).quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is wel eigen jeugd dus dat zal wel meevallen
ook al zou dat meevallen is het gewoon slecht als je een speler moet verkopen om gaten op te vullen in je begroting en daar lijkt het wel op, zowel Valentijn als Marco Timmer (VI) melden dat.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan vallen alleen wellicht de vorige clubs er tussenuit (die er dus niet zijn), maar blijven genoeg kapers op de kust over die een stukje van de taart krijgen (zaakwaarnemer, speler zelf, fiscalisten/belastingen).
Aan de andere kant zal PSV ongetwijfeld een doorverkooppercentage hebben afgedongen en uiteraard wat bonusclausules.
Zit er dit jaar een gat in de begroting bij PSV dan? Lijkt me dat ze net als Ajax begroten op groepsfase EL en niet meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook al zou dat meevallen is het gewoon slecht als je een speler moet verkopen om gaten op te vullen in je begroting en daar lijkt het wel op, zowel Valentijn als Marco Timmer (VI) melden dat.
ik zeg alleen wat ik hoor en als dan 2 bronnen melden dat PSV moet verkopen zal er wel een kern van waarheid inzitten.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit er dit jaar een gat in de begroting bij PSV dan? Lijkt me dat ze net als Ajax begroten op groepsfase EL en niet meer.
En als je zelf even nadenkt (wat normaal wel een van je kwaliteiten is) heb je snel door dat dat bullshit is.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zeg alleen wat ik hoor en als dan 2 bronnen melden dat PSV moet verkopen zal er wel een kern van waarheid inzitten.
en dan met dit:quote:Gerbrands was na het duel duidelijk. Bergwijn kreeg van PSV geen toestemming om naar Londen te gaan om te onderhandelen, maar deed dat volgens informatie van sommige media toch. "In dat geval stoppen wij nu de onderhandelingen", zei hij op duidelijke wijze.
sta je toch wel een beetje voor lulquote:Algemeen directeur Toon Gerbrands van PSV bevestigt dat er een principe-akkoord is bereikt met Tottenham Hotspur over de transfer van Steven Bergwijn.
ik weet het niet, PSV is nooit zo scheutig met informatie dus we moeten het met info van journalisten doenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:47 schreef TehRocks het volgende:
[..]
En als je zelf even nadenkt (wat normaal wel een van je kwaliteiten is) heb je snel door dat dat bullshit is.
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:51 schreef Tarado het volgende:
als je eerst met dit komt:
[..]
en dan met dit:
[..]
sta je toch wel een beetje voor lul
Het is soms jammer dat we zo weinig inzage hebben in de verdeling van transfermiljoenen. Als je op Transfermarkt kijkt dan zou je zeggen dat PSV nog tientallen miljoenen op de bank moet hebben, de laatste jaren is er steeds een positief transferbudget geboekt.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan nog Bruma (af)betalen, houdt John nog 10 over voor een superaankoop, al zal dat geld wel nodig zijn voor het begrotingsgat.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan met dit:
[..]
Dit zie je toch zo vaak in de voetballerij.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan met dit:
[..]
dat maakt het ook zo leukquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Dit zie je toch zo vaak in de voetballerij.
Simpele rekensommetjes zijn vaak voldoende. Kijk naar de balans van afgelopen zomer en je bent klaar. Dat wil trouwens zeker niet zeggen dat er bakken met knaken liggen, maar een gat in de begroting is echt onzin.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het niet, PSV is nooit zo scheutig met informatie dus we moeten het met info van journalisten doen
met je eens, daarom verbaasde het me wel wat die journalisten zeidenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:52 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is soms jammer dat we zo weinig inzage hebben in de verdeling van transfermiljoenen. Als je op Transfermarkt kijkt dan zou je zeggen dat PSV nog tientallen miljoenen op de bank moet hebben, de laatste jaren is er steeds een positief transferbudget geboekt.
Hoe kan PSV nu een begrotingsgat hebben als ze net 30 miljoen aan Lozano hebben overgehouden?
Uhh er is geen club die meteen het gehele aankoopbedrag van de speler gaat betalen, gaat altijd in termijnen. PSV zal het geld van Lozano bijv. ook in termijnen ontvangen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
met je eens, daarom verbaasde het me wel wat die journalisten zeiden
maar er is niemand die weet hoeveel PSV netto ontvangt voor Lozano of wel?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uhh er is geen club die meteen het gehele aankoopbedrag van de speler gaat betalen, gaat altijd in termijnen. PSV zal het geld van Lozano bijv. ook in termijnen ontvangen.
Valentijn dat verhaal over Bruma alsof het iets heel vreemds is.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uhh er is geen club die meteen het gehele aankoopbedrag van de speler gaat betalen, gaat altijd in termijnen. PSV zal het geld van Lozano bijv. ook in termijnen ontvangen.
Pachuca kreeg een miljoen of 5.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar er is niemand die weet hoeveel PSV netto ontvangt voor Lozano of wel?
Lekkere dooddoener, dan kunnen we elke discussie zo eindigen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, niemand die het echt weet behalve intern uiteraard.
35 Miljoen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar er is niemand die weet hoeveel PSV netto ontvangt voor Lozano of wel?
het is toch onduidelijk?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:05 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Lekkere dooddoener, dan kunnen we elke discussie zo eindigen.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 12:51:55Gastón Pereiro heeft zojuist afscheid genomen bij PSV. De club gaat ervan uit dat een transfer dan eindelijk in orde komt en 'het wonder van 2020' gestalte krijgt: Paco Casal lijkt mee te aan werken aan een overgang van Pereiro naar Cagliari. reageer retweet
2,5 miljoen las ik ergens. Lachwekkend weinig maar beter dan niets.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:01 schreef Pino112 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 12:51:55Gastón Pereiro heeft zojuist afscheid genomen bij PSV. De club gaat ervan uit dat een transfer dan eindelijk in orde komt en 'het wonder van 2020' gestalte krijgt: Paco Casal lijkt mee te aan werken aan een overgang van Pereiro naar Cagliari. reageer retweet
2,5 miljoen is oneindig veel meer dan ik had verwacht te krijgen, dus primaquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
2,5 miljoen las ik ergens. Lachwekkend weinig maar beter dan niets.
Dan zat je nog steeds met die zaakwaarnemer hoor. Desalniettemin voor elke club een enorme aanwinst voor dit lachwekkende bedrag.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:13 schreef TehRocks het volgende:
Ik val in herhaling maar als die 3 ballen niet tegen het houtwerk waren beland in de CL-campagne hadden we 25 miljoen voor deze vent gevangen.
Dat klopt inderdaad, we waren eigenlijk gewoon rond met Spartak toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dan zat je nog steeds met die zaakwaarnemer hoor. Desalniettemin voor elke club een enorme aanwinst voor dit lachwekkende bedrag.
Zeker.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, we waren eigenlijk gewoon rond met Spartak toch?
dat klopt niet helemaal, maar goedquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:13 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Niet onduidelijker dan elke andere voetbalclub.
Voor een speler met een contract van vijf maanden, die tevens geen basisspeler is? Ik denk dat PSV inderdaad blij mag zijn dat ze überhaupt iets krijgen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
2,5 miljoen las ik ergens. Lachwekkend weinig maar beter dan niets.
Dit inderdaad. En sowieso: die gaat het toch niet redden in Italië. Dat wordt weer 3 bevliegingen in een seizoen om vervolgens 27 wedstrijden niet thuis te geven, daar zijn ze in Italië ook snel klaar mee. Onlangs nog een potje van Brescia gezien, ondanks de stand op de ranglijst spelen ze best leuk voetbal met een behoorlijke intensiteit, dat kan Pereiro helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:41 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Voor een speler met een contract van vijf maanden, die tevens geen basisspeler is? Ik denk dat PSV inderdaad blij mag zijn dat ze überhaupt iets krijgen.
Cagliari doet het best goed dit seizoen dus het zal inderdaad nog niet meevallen om daar een basisplek te veroveren.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En sowieso: die gaat het toch niet redden in Italië. Dat wordt weer 3 bevliegingen in een seizoen om vervolgens 27 wedstrijden niet thuis te geven, daar zijn ze in Italië ook snel klaar mee. Onlangs nog een potje van Brescia gezien, ondanks de stand op de ranglijst spelen ze best leuk voetbal met een behoorlijke intensiteit, dat kan Pereiro helemaal niet.
Edit: ja ik weet dat Pereiro niet naar Brescia gaat, maar het was om even een voorbeeld te geven![]()
Had m er liever nog bij gehad voor de rest van het seizoen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
2,5 miljoen is oneindig veel meer dan ik had verwacht te krijgen, dus prima
Ja want wat was het genieten met Gaston op het bankjequote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had m er liever nog bij gehad voor de rest van het seizoen.
Nou ja, met hem verdwijnt je laatste speler die een doelpunt kan maken uit het niets. Als invaller was hij vaak van grote waarde.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja want wat was het genieten met Gaston op het bankje
https://www.telegraaf.nl/(...)kkoord-over-bergwijnquote:Eindhovenaren hebben miljoenen keihard nodig
De pas 22-jarige Bergwijn levert PSV nu een bedrag van tientallen miljoenen euro’s op. Geld dat de Eindhovenaren keihard nodig hebben in een seizoen zonder Champions League-voetbal.
Er wordt gewoon gebudgetteerd op groepsfase EL. Keihard nodig =/= gat in de begroting. Dat je een flink stel knaken mist vanwege CL is vrij logisch, maar jij suggereerde hier dat we een gat moesten dichten.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:52 schreef Tarado het volgende:
@:TehRocks ik verzin het niet zelf
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)kkoord-over-bergwijn
Ik neem aan dat het ook John z'n schuld is dat Pereiros zaakwaarnemer een dwaas is?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:45 schreef Scarface88 het volgende:
2 miljoen PereiroKon in de zomer voor 13 weg. En volgens mij bood Cincinnati ook 4 of 5? Mja hij en zn zaakwaarnemer zullen wel veel tekengeld krijgen. Fijn dat John weer direct geld op gaat brassen aan een geblesseerde veteraan. Waarom niet die linksback van AZ halen dan als je toch met geld smijt? Die is nog jong. Sowieso waanzinnig nu een speler te kopen in de winter. Wacht gewoon tot de zomer het seizoen is toch allang voorbij.
Je hebt pech dat Lammers lang geblesseerd is geweest, en zal nog wel ff duren voordat hij z’n draai gevonden heeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi dat die twee transfers afgerond zijn/worden. Kunnen we dat boek ook weer sluiten.
Ik was trouwens door de OP aan het scrollen (veel te lang eigenlijk) en schrok best van het lijstje topscorers... We zitten ruim over de helft en zelfs de topscorer staat maar op 11 (waarvan vijf in één wedstrijd)?! Als je niet ken scoren, ken je ook niet winnen.
Dat is best een probleem. Hopelijk kan Slammers dit nog een beetje rechttrekken komende weken.
ik suggereer niets, ik maak melding van journalisten die dat suggereren en de Telegraaf neem ik altijd met een flinke korrel zout maar VI is toch wat anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:06 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Er wordt gewoon gebudgetteerd op groepsfase EL. Keihard nodig =/= gat in de begroting. Dat je een flink stel knaken mist vanwege CL is vrij logisch, maar jij suggereerde hier dat we een gat moesten dichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |