Dankjewel!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:49 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Wat een schrik Malteser.![]()
Wij hadden het ook in huis nadat onze dochter twee keer een koortsstuip gehad had. Gelukkig hebben wij het nooit hoeven gebruiken, maar ik herken wel heel erg de rust die het geeft, gewoon omdat het medicijn in huis is. Beterschap voor je mini!
Hij is nog altijd ziek maar het lijkt iedere dag ietsje beter te gaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:12 schreef exode het volgende:
Wij hebben mail van het KDV en de school van B over het Corona virus. Wat ik onder andere begrijp is dat het bij kinderen juist erg mild is. Het is een enorm besmettelijk, heftige griep zoals ik het lees.
B en ik zijn net terug uit Londen en ik heb daar wel extra vaak mijn handen gewassen, maar verder besteden wij er eigenlijk geen aandacht aan.
Op het KDV en school zijn ook de richtlijnen van de GGD aan de orde.
Gelukkig gaan we richting lente dan verdwijnen al die virussen hopelijk snel. Er zijn momenteel 11 griepvirussen in Nederland actief hoorden wij op Schiphol vandaar dat ze niet testen bij binnenkomst in Nederland.
Jeetje wat een schrik Malteser! Hoe gaat het nu?
Juul had vannacht weer eens een beroerde nacht, voor het eerst in 4 weken echt een spooknacht. Wat het nou was, geen idee.
De afgelopen dagen waren B en ik dus in Londen, dat vond Juul wel erg vreemd, ze zocht ons meerdere keren en vroeg vooral vaak om B. Facetimen vond ze wel erg leuk, de hele tijd lachen en roepen 'Omaaaaaa, Beeeeeennnnnaaaaminnnnn' (mijn moeder, zus en neefje waren ook mee)
Van buiten naar binnen (oor naar neus) even schoon vegen met warm water (eventueel gekookt). En paracetamol geven als hij er echt last van heeft.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:04 schreef ToT het volgende:
Een oogje van mini-ToT is rood en de huid er omheen is wat gezwollen en ook wat rood, maar er komt geen vuil uit. Hij zit wel steeds te wrijven en het irriteert duidelijk.
We hebben er al een nat doekje op gelegd, maar het helpt niet.
Behalve morgen de huisarts bellen, wat kunnen we no meer doen?
Ah thanks!quote:Op maandag 2 maart 2020 19:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Van buiten naar binnen (oor naar neus) even schoon vegen met warm water (eventueel gekookt). En paracetamol geven als hij er echt last van heeft.
Dat moet je echt zelf bepalen. Ik zou het niet doen, tenzij ik me echt zorgen maak.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah thanks!Is de huisartsenpost bellen een idee, of is dat echt too much?
Goed gehandeld! Je ouderinstinct laat je nooit in de steek. Beterschap!quote:Op maandag 2 maart 2020 21:34 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT's oog ag er ineens vreselijk akelig uit; het oogwit was enorm opgezwollen en puilde uit ten opzichte van de iris (of andersom; was heel moeilijk te zien door de traantjes heen en met een half gesloten oogje) en mevrouw ToT was enorm ongerust, dus toch maar gebeld. Het andere oogje werd heel snel ook erg rood.
Eenmaal daar werd ik in de wachtkamer door een ouwe knar in het gezicht gerocheld (omgeving Coevorden, yay!Corona-gebied!
)
Blijkt dat het een allergische reactie was. We hebben een zalfje meegekregen om een secundaire infectie te voorkomen.
Thanks!quote:Op maandag 2 maart 2020 22:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
Goed gehandeld! Je ouderinstinct laat je nooit in de steek. Beterschap!
Als het met onderhandelingen, uitleggen en samen proberen enzo allemaal niet lukt: In de houdgreep en gewoon doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 06:54 schreef ToT het volgende:
Maar hoe de neuk krijg je zalf in het oogje van een dreumes?
Thanks!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als het met onderhandelingen, uitleggen en samen proberen enzo allemaal niet lukt: In de houdgreep en gewoon doen.
En idd goed naar je instinct geluisterd!
Heel veel sterkte en beterschapquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:20 schreef Malteser het volgende:
Dreumes uit bed gehaald, even wat gegeten en na een uur getempt. 38.7 Echt jongens, dit kind is echt ziek. Huisarts gebeld, om 15.30 uur een afspraak want de assistente vindt het ook te lang duren.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:20 schreef Malteser het volgende:
Dreumes uit bed gehaald, even wat gegeten en na een uur getempt. 38.7 Echt jongens, dit kind is echt ziek. Huisarts gebeld, om 15.30 uur een afspraak want de assistente vindt het ook te lang duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |