quote:
Die Indo's hebben geloof ik zo een pannenkoek met kokos dat heel zoet is.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:15 schreef engine het volgende:
Kokosbrood ook trouwens
Wel lang geleden dat ik dat gehad heb.
Lekker met die poephanden...en dat water zo uit de rivier waar de lijken in drijven ...eet smakelijkquote:
Keer overheen niezen en het is afquote:Op maandag 27 januari 2020 21:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker met die poephanden...en dat water zo uit de rivier waar de lijken in drijven ...eet smakelijk
En waar de stront in het water ligt te verdampen. Je kan je afvragen waarom al die ziekten uit China komen...quote:Op maandag 27 januari 2020 21:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker met die poephanden...en dat water zo uit de rivier waar de lijken in drijven ...eet smakelijk
Echt he gore landen net als Pakistan gewoon nuken bestequote:Op maandag 27 januari 2020 21:35 schreef stokj het volgende:
[..]
En waar de stront in het water ligt te verdampen. Je kan je afvragen waarom al die ziekten uit China komen...
Doe maar nietquote:Op maandag 27 januari 2020 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he gore landen net als Pakistan gewoon nuken beste
En wat doen we met al dat lekkere mithai dan?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he gore landen net als Pakistan gewoon nuken beste
Nog lopen gainen vandaag?quote:
Goed bezigquote:
Zeker, maar ben meer van de no-waste producten zoals shampoobars. En heb nu een massagebar ontdekt (die ik gewoon gebruik als bodylotion), waarvan de geur echt verslaaaavend is.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:18 schreef stokj het volgende:
Ben je als dame zijnde helemaal gek op die huidcreme enzo?
Kom mario kart spelen, muts, er is nu multiplayerquote:Op maandag 27 januari 2020 22:47 schreef Kopjechino het volgende:
Die TT
[..]
Zeker, maar ben meer van de no-waste producten zoals shampoobars. En heb nu een massagebar ontdekt (die ik gewoon gebruik als bodylotion), waarvan de geur echt verslaaaavend is.
Dus als ik jarig ben: koop heel de Lush voor me leeg
19 feb goedquote:Op maandag 27 januari 2020 22:47 schreef Kopjechino het volgende:
Die TT
[..]
Zeker, maar ben meer van de no-waste producten zoals shampoobars. En heb nu een massagebar ontdekt (die ik gewoon gebruik als bodylotion), waarvan de geur echt verslaaaavend is.
Dus als ik jarig ben: koop heel de Lush voor me leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |