Waarom ben jij zo moeilijk met eten eigenlijk, vroeg ik me afquote:
Waarom? Uhm... geen idee. Blijkbaar was ik dat vroeger al.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo moeilijk met eten eigenlijk, vroeg ik me af
Maar je kunt zelf toch dan leren koken?quote:Op maandag 27 januari 2020 20:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom? Uhm... geen idee. Blijkbaar was ik dat vroeger al.
En mn moeder kan/kon niet koken. Mn tante en nicht zijn nog erger. Zit in de familie dus gok ik
Dat is nou al de derde keer dat ik je een typ fout zie maken in de titel....quote:Op maandag 27 januari 2020 20:38 schreef Molo het volgende:
Sexy Education hier nu.
En vroeg mijn nest in denk ik. Ik voel me wel stukkie beter alweer, maar toch megaveel zin in slapen![]()
Ja dat zou kunnen. Maar vind koken zelf ook niets aan. En mis daar ook wat verfijnde smaak voor ofzo. Ik proef echt niet of iets zout is ofzo. (oke als het heel erg is wel) maar kan ook niet zeggen wat er dan mist in een gerecht ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar je kunt zelf toch dan leren koken?![]()
En wat voor normale dingen lust jij dat niet? En geen behoefte om te proberen? En en en en, ik wil alles weten
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is nou al de derde keer dat ik je een typ fout zie maken in de titel....
Wel stomme foto van hemquote:
Komt vast gaandeweg het ouwehoeren wel naar boven hierquote:Op maandag 27 januari 2020 20:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Maar vind koken zelf ook niets aan. En mis daar ook wat verfijnde smaak voor ofzo. Ik proef echt niet of iets zout is ofzo. (oke als het heel erg is wel) maar kan ook niet zeggen wat er dan mist in een gerecht ofzo.
Veel groentes. Nog nooit witlof gehad en nog meer dingen waar ik nu niet opkom. Boerenkool enzo. Lust geen vis.
Ik heb even geen voorbeelden nu
Ja er zijn betere idd.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel stomme foto van hem
Las ik nou dat je vader wordt? Gefeliciteerd!
Ja ik zie het nu, maar had echt niet door dat ik die fout al meerdere keren had gemaaktquote:
Best gezellig hier maar ik geloof toch niet dat ome Roodbol dan nog een draaiende toko heeftquote:Op maandag 27 januari 2020 20:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja er zijn betere idd.
Thankshoop voor Danny en CO dat die kleine zich beter gedraagt dan ik ooit gedaan heb hier.
Hij houdt het lang uit, dus waarom nietquote:Op maandag 27 januari 2020 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Best gezellig hier maar ik geloof toch niet dat ome Roodbol dan nog een draaiende toko heeft
Nee. Zou dat moeten? Heb nog nooit echt vlaai gemaaktquote:Op maandag 27 januari 2020 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt vast gaandeweg het ouwehoeren wel naar boven hier![]()
Kun je wel linzervlaai maken?![]()
![]()
True.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij houdt het lang uit, dus waarom niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |