abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 januari 2020 @ 20:05:17 #1
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191222554
Johan Vlemmix koopt de kerk van Landhorst en maakt er een studio van: ‘Alles is geweldig’

VIDEOLANDHORST - Johan Vlemmix koopt de kerk in Landhorst. Hij maakt er een tv- en radiostudio van. Inwoners van Landhorst zijn altijd welkom, zegt hij. ,,Gezellig!’’

Vlemmix zocht studioruimte om zijn online zender Studio Vlemmix nieuw leven in te blazen. Hij zag de kerk in Landhorst te koop staan en was meteen verkocht. ,,Ik kwam ’m tegen en dacht: dit wil ik. Klaar. Twee ton voor een prachtige kerk met duizend meter grond. Da’s een koopje!”

Landhorst is ontginningsdorp in de gemeente Sint Anthonis. Het heeft zo’n zevenhonderd inwoners. De kerk stond al een tijdje leeg.

Vlemmix zocht bewust naar een leegstaande kerk. ,,Zo jammer dat er zoveel kerken gesloten worden. Daar heb ik wel een probleem mee. Op mijn achttiende wilde ik priester worden. Als je dan zo’n kerk kunt kopen, is dat alleen maar goed.”


Johan Vlemmix, tussen de verhuisdozen in zijn kerk in Landhorst. © Ed van Alem

Ik kwam ’m tegen en dacht: dit wil ik. Klaar.

De Pauluskerk in Landhorst is uitermate geschikt, zegt Vlemmix. Het gaat om een relatief moderne kerk (1969) met een laag plafond. ,,De meeste kerken zijn hoge, kolossale gebouwen. En Landhorst is een supermooie gemeenschap. Ons kent ons, heel veilige plek ook. Bovendien is er een zeepkistenrace die voor de kerk langs komt, dat is me natuurlijk op het lijf geschreven. Alles is geweldig.”

De Open Landhorstse Zeepkistenrace is trouwens zaterdag 22 februari.

Inwoners van Landhorst zijn meer dan welkom om te komen kijken, zegt Vlemmix. ,,En we hebben straks natuurlijk ook vrijwilligers nodig. Misschien zijn er wel mensen in de regio die zeggen: wow, wat leuk!”

Landelijke programma’s

Uitzendingen vanuit Landhorst zullen vooral online te zien zijn, denkt Vlemmix. ,,We gaan ook landelijke programma’s maken, maar ik denk aan verschillende dingetjes. Talkshows. Maar hoofdzakelijk op internet. Stream-tv. Met Studio Vlemmix waren we te vroeg, zo rond 2008 was dat nog niet zo groot. We hadden een té professionele aanpak voor die tijd. Voor duizenden euro’s aan data werd er weg geslurpt. Maar de apparatuur hebben we nog. Die is tien jaar oud, maar weinig gebruikt. En perfect voor internet.”

Deze zomer zullen de eerste uitzendingen te zien zijn vanuit Landhorst.

Vlemmix is zijn spullen al aan het verhuizen. Er staan al honderden verhuisdozen, maar met de dure apparatuur wacht hij nog even. ,,Eerst goed beveiligen.”

https://www.gelderlander.(...)s-geweldig~af8fe8c4/
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_191222575
Gaan we hier vrolijk verder!
  maandag 27 januari 2020 @ 20:07:34 #3
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191222591
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:06 schreef Dementor het volgende:
Gaan we hier vrolijk verder!
Haaaaai met Johan!! :P
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_191222608
Wat had Dementor misdaan _O- Man3 Die Johan was boos
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_191222620
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Haaaaai met Johan!! :P
Vergeet niet het is bijna carnaval!
Party in Landhorst 😅😂
  maandag 27 januari 2020 @ 20:11:55 #6
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191222659
Het bellen is de laatste 10 jaar een stuk goedkoper geworden, maar ik denk dat van het bedrag van Johans maandelijkse gesprekskosten destijds een modaal gezin twee weken all inclusive op vakantie naar Torremolinos kon. ;)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_191222663
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:08 schreef pullup het volgende:
Wat had Dementor misdaan _O- Man3 Die Johan was boos
Geen idee, is al jaren geleden.
Ik denk zeer kritisch geweest op het SV zooitje dat zijn ‘vrienden’ er van hadden gemaakt.
Met de Bunker liepen er nog mensen rond die enig idee hadden van schema’s, planning etc.
SV was een grote zoete inval voor allerlei klaplopers uit Eindhoven. Wel lachen maar totaal onhoudbaar. Ik wil niet eens weten hoeveel geld dat volk hem heeft gekost.
  maandag 27 januari 2020 @ 20:13:38 #8
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_191222680
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 16:59 schreef Pearlbitch het volgende:

Overigens is zijn huis uitermate geschikt voor een reallifesoap.


Armoe of baden in luxe. Tien kandidaten in de bunker van Paleis Soestdijk II, waarvan er 5 kans maken om te upgraden naar de villa. (á la BB4) *O*
Zoiets kan er best komen.
  maandag 27 januari 2020 @ 20:14:07 #9
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191222690
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:12 schreef Dementor het volgende:

[..]

Geen idee, is al jaren geleden.
Ik denk zeer kritisch geweest op het SV zooitje dat zijn ‘vrienden’ er van hadden gemaakt.
Met de Bunker liepen er nog mensen rond die enig idee hadden van schema’s, planning etc.
SV was een grote zoete inval voor allerlei klaplopers uit Eindhoven. Wel lachen maar totaal onhoudbaar. Ik wil niet eens weten hoeveel geld dat volk hem heeft gekost.
Het grappige was dat hij desondanks groot respect voor jou had. Dat stak hij nooit onder stoelen of banken. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_191222694
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:12 schreef Dementor het volgende:

[..]

Geen idee, is al jaren geleden.
Ik denk zeer kritisch geweest op het SV zooitje dat zijn ‘vrienden’ er van hadden gemaakt.
Met de Bunker liepen er nog mensen rond die enig idee hadden van schema’s, planning etc.
SV was een grote zoete inval voor allerlei klaplopers uit Eindhoven. Wel lachen maar totaal onhoudbaar. Ik wil niet eens weten hoeveel geld dat volk hem heeft gekost.
Zoiets, maar volgens mij liepen er wel meer mensen lekker te mekkeren over juist dat :D

Wellicht gewoon het verkeerde moment of zo
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 27 januari 2020 @ 20:17:55 #11
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191222753
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:13 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Zoiets kan er best komen.
Een RLS gestoeld op BB4: twee teams van 5 deelnemers, waarbij de winnaars van de maandopdracht een maand in de villa in weelde mogen leven, het verliezende team een maand in de bunker van Paleis Soestdijk 2. *O*

* Pearlbitch ziet het al helemaal voor zich
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 27 januari 2020 @ 20:20:37 #12
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_191222806
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Een RLS gestoeld op BB4: twee teams van 5 deelnemers, waarbij de winnaars van de maandopdracht een maand in de villa in weelde mogen leven, het verliezende team een maand in de bunker van Paleis Soestdijk 2. *O*

* Pearlbitch ziet het al helemaal voor zich
Zo zin in!

En ik zie jou wel als castingdirector/regisseur/redactrice aan het werk.
pi_191222809
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Het grappige was dat hij desondanks groot respect voor jou had. Dat stak hij nooit onder stoelen of banken. :)
Ik was wellicht ook te hard tegen hem, ik rijd nog wel eens langs zijn villa als ik in Eindhoven ben.
Wellicht toch eens aanbellen?
  maandag 27 januari 2020 @ 20:21:13 #14
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191222818
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:20 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Zo zin in!

En ik zie jou wel als castingdirector en redactrice aan het werk.
;)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 27 januari 2020 @ 20:21:36 #15
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191222827
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:20 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik was wellicht ook te hard tegen hem, ik rijd nog wel eens langs zijn villa als ik in Eindhoven ben.
Wellicht toch eens aanbellen?
Zou leuk zijn!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 27 januari 2020 @ 20:23:16 #16
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_191222863
29 januari 2010, 10 jaar geleden.
Nichtje van Marian, Kirsten vraagt hoe ze op de fora kan komen? Iemand verwijst haar naar forum Nowlive, dat is een gezellig forum en overzichtelijk. Pearlbitch schrijft dat als je een gezellig forum wilt, naar Fok! moet gaan.

Kirsten, nichtje van Marian, (studio Vlemmix medewerkster/zangeres.) Foto door Pearlbitch.
  maandag 27 januari 2020 @ 20:24:25 #17
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191222880
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:14 schreef pullup het volgende:

[..]

Zoiets, maar volgens mij liepen er wel meer mensen lekker te mekkeren over juist dat :D

Wellicht gewoon het verkeerde moment of zo
Niet het verkeerde moment, maar de verkeerde persoon. ;)
Vlemmix had Dementor maar wat graag binnenboord gehaald. Hij zei het nog in dat filmpje zoiets van: als je kritiek hebt, hou je mond of kom helpen. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 27 januari 2020 @ 20:25:48 #18
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191222908
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
29 januari 2010, 10 jaar geleden.
Nichtje van Marian, Kirsten vraagt hoe ze op de fora kan komen? Iemand verwijst haar naar forum Nowlive, dat is een gezellig forum en overzichtelijk. Pearlbitch schrijft dat als je een gezellig forum wilt, naar Fok! moet gaan.

Kirsten, nichtje van Marian, (studio Vlemmix medewerkster/zangeres.) Foto door Pearlbitch.
[ afbeelding ]
Lief hè *;
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_191223183
Ik herinner mij de bunker tijd ook nog wel goed, het waren lange maar ook zeer leuke weken.

Eten regelen voor de deelnemers en 20x per dag door een luik heen moeten kruipen om het beneden in het hok af te leveren.

Boodschappen doen met Bart in de Lidl en dan weer voor een paar honderd euro af tikken, eten voor vrijwilligers was gratis.

Urenlang met Leo achter de RCO praten, hij had vrijwel overal een verklaring voor, diepe oosterse wijsheden die ik nu pas begin te begrijpen.

De beste avonden waren die waarbij het zowel boven als in de bunker feest was, dat leverde de beste streams op.

Ik mag toch wel zeggen dat ik de FEBO in het klein heb mogen beleven.

Bart was ‘s nachts eigenlijk pas op zulke momenten echt zichzelf, zo kon hij mooie verhalen over zijn ontmoetingen met Willem Oltmans vertellen.

Hij beweerde ook ooit scherpschutter te zijn geweest, ik betwijfel dat nog steeds al wist hij wel bij een Fokster in de roos te schieten.

Ik mocht al snel van Bram het credits systeem beheren, veel van hem geleerd en dankzij zijn referentie ook mijn eerste baan in crisis tijd gescoord. Ik zou hem wel weer eens willen ontmoeten.

Het leven achter de schermen was te gek.
We sliepen vrijwel allemaal in een grote zaal, het was eigenlijk een groot schoolkamp waarbij je nooit naar huis ging.
  maandag 27 januari 2020 @ 20:40:10 #20
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191223225
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:12 schreef Dementor het volgende:

[..]

Geen idee, is al jaren geleden.
Ik denk zeer kritisch geweest op het SV zooitje dat zijn ‘vrienden’ er van hadden gemaakt.
Ik weet het wel weer bij het terugkijken van dat filmpje: de volgende zaterdag was het verkiezingsdebat in de Bunker en Johan trok daarvoor alle verloven in. Een ieder wiens 85-jarige oma niet ongelukkigerwijs verongelukt was bij de beklimming van de Kilimanjaro werd op appel verwacht.
Jij had toen commentaar op de nogal dwingende manier waarop Johan met vrijwilligers omging en dat viel toen helemaal verkeerd. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 27 januari 2020 @ 20:44:15 #21
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191223308
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:38 schreef Dementor het volgende:
Ik herinner mij de bunker tijd ook nog wel goed, het waren lange maar ook zeer leuke weken.

Eten regelen voor de deelnemers en 20x per dag door een luik heen moeten kruipen om het beneden in het hok af te leveren.

Boodschappen doen met Bart in de Lidl en dan weer voor een paar honderd euro af tikken, eten voor vrijwilligers was gratis.

Urenlang met Leo achter de RCO praten, hij had vrijwel overal een verklaring voor, diepe oosterse wijsheden die ik nu pas begin te begrijpen.

De beste avonden waren die waarbij het zowel boven als in de bunker feest was, dat leverde de beste streams op.

Ik mag toch wel zeggen dat ik de FEBO in het klein heb mogen beleven.

Bart was ‘s nachts eigenlijk pas op zulke momenten echt zichzelf, zo kon hij mooie verhalen over zijn ontmoetingen met Willem Oltmans vertellen.

Hij beweerde ook ooit scherpschutter te zijn geweest, ik betwijfel dat nog steeds al wist hij wel bij een Fokster in de roos te schieten.

Ik mocht al snel van Bram het credits systeem beheren, veel van hem geleerd en dankzij zijn referentie ook mijn eerste baan in crisis tijd gescoord. Ik zou hem wel weer eens willen ontmoeten.

Het leven achter de schermen was te gek.
We sliepen vrijwel allemaal in een grote zaal, het was eigenlijk een groot schoolkamp waarbij je nooit naar huis ging.
Geweldig!
Wat jammer dat het aanvankelijke plan om ook een camera in de regieruimte te plaatsen nooit is doorgegaan.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_191223405
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Geweldig!
Wat jammer dat het aanvankelijke plan om ook een camera in de regieruimte te plaatsen nooit is doorgegaan.
Het oorspronkelijke idee was (als ik het goed heb onthouden) om in een echte bunker te gaan draaien, een echte buitenlocatie.
Dat was ook een groot gemis in Eindhoven, we waren zeer beperkt in wat we de deelnemers konden laten doen.
Koken op een esbit setje was nog net te doen, de buitenlocatie is waar Utopia echt mee heeft gescoord.
  maandag 27 januari 2020 @ 20:52:29 #23
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191223487
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:49 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het oorspronkelijke idee was (als ik het goed heb onthouden) om in een echte bunker te gaan draaien, een echte buitenlocatie.
Dat was ook een groot gemis in Eindhoven, we waren zeer beperkt in wat we de deelnemers konden laten doen.
Koken op een esbit setje was nog net te doen, de buitenlocatie is waar Utopia echt mee heeft gescoord.
Wat dat betreft was de studio-to-be in Weert misschien een veel betere locatie geweest.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_191223585
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wat dat betreft was de studio-to-be in Weert misschien een veel betere locatie geweest.
Ik weet niet meer waarom dat toen zo anders is gelopen, ik kwam er pas bij in het weekend(?) van de kickoff.
Als ik zo terugkijk was mij eigenlijk heel veel onduidelijk, ik ben er toen gewoon blijven plakken.
Bijna klaar met school en ipv een wereldreis deze ervaring opgedaan. Er is daar wel veel super wacky shit gebeurd maar sommige dingen blijven beter ongezegd. 😂😅
pi_191223623
Johan die kwaad werd dat we zijn fusten bier leegdronken. Alsof ik er wat aan kon doen dat die meravigliosa (zoiets was het) en Dotty zo bleven tappen.
  maandag 27 januari 2020 @ 21:09:08 #26
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191223881
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:56 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik weet niet meer waarom dat toen zo anders is gelopen, ik kwam er pas bij in het weekend(?) van de kickoff.
Als ik zo terugkijk was mij eigenlijk heel veel onduidelijk, ik ben er toen gewoon blijven plakken.
Bijna klaar met school en ipv een wereldreis deze ervaring opgedaan. Er is daar wel veel super wacky shit gebeurd maar sommige dingen blijven beter ongezegd. 😂😅
Dat geloof ik graag ;)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_191223992
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:20 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik was wellicht ook te hard tegen hem, ik rijd nog wel eens langs zijn villa als ik in Eindhoven ben.
Wellicht toch eens aanbellen?
Doen! Waarschijnlijk vindt hij het hartstikke leuk ;)
pi_191224084
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Doen! Waarschijnlijk vindt hij het hartstikke leuk ;)
Sidney is mij voor
  maandag 27 januari 2020 @ 21:20:47 #29
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191224188
quote:
Toch zit daar voor SV best wel handel in: vloggers die daar clips kunnen op kunnen nemen. Met die greenscreen die hij heeft zijn de mogelijkheden oneindig.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 27 januari 2020 @ 21:26:06 #30
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191224295
Hoort die juffrouw met die drie jonge hondjes ook bij SV? Reden te meer om dit eens goed te gaan volgen. :9
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_191224395
Johan is stiekem de echte G, al een jaar of 30.
Hij liet mij ooit een factuurtje van hem aan een congres zien, hij zei wie is er nu de gek? Geniaal.
  maandag 27 januari 2020 @ 21:40:18 #32
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_191224621
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Haaaaai met Johan!! :P
Heel soms hoor je die ringtone nog weleens. Ik verwacht dan eigenlijk altijd dat 'Haaai met Johan' er achteraan _O-
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 27 januari 2020 @ 21:52:06 #33
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191224846
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:40 schreef tonja het volgende:

[..]

Heel soms hoor je die ringtone nog weleens. Ik verwacht dan eigenlijk altijd dat 'Haaai met Johan' er achteraan _O-
_O-
De komst van WhatsApp zal trouwens wel behoorlijk op Johans maandelijkse telefoonrekening drukken, in positieve zin. :+

Blij trouwens dat we alleen maar onderburen hebben waar we in theorie geluidsoverlastruzie mee zouden kunnen krijgen. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 27 januari 2020 @ 21:56:57 #34
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_191224943
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:29 schreef Dementor het volgende:
Johan is stiekem de echte G, al een jaar of 30.
Hij liet mij ooit een factuurtje van hem aan een congres zien, hij zei wie is er nu de gek? Geniaal.
Mensen onderschatten hem. Daar stuurt ie het bewust op aan.
Denk ik dan.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 27 januari 2020 @ 21:59:51 #35
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_191225001
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

_O-
De komst van WhatsApp zal trouwens wel behoorlijk op Johans maandelijkse telefoonrekening drukken, in positieve zin. :+

Blij trouwens dat we alleen maar onderburen hebben waar we in theorie geluidsoverlastruzie mee zouden kunnen krijgen. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snoertje van mijn kopfoon is stuk, ik wacht op een nieuwe. Via tv of laptop is het niet om aan te horen. Ik bewaar 'm even.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 27 januari 2020 @ 22:01:35 #36
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191225035
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:59 schreef tonja het volgende:

[..]

Snoertje van mijn kopfoon is stuk, ik wacht op een nieuwe. Via tv of laptop is het niet om aan te horen. Ik bewaar 'm even.
Is echt een must hear! :Y
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_191225272
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:56 schreef tonja het volgende:

[..]

Mensen onderschatten hem. Daar stuurt ie het bewust op aan.
Denk ik dan.
Dat denk ik ook. Hij is niet voor niets zo schatrijk geworden. Hij doet zich simpeler voor dan hij is. Het is een geslepen zakenman.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 januari 2020 @ 13:29:41 #38
335263 freaky40
pi_191232144
Voordeel van de twijfel, laat het dan ook maar zien dan.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 28 januari 2020 @ 13:44:49 #39
241662 Jian
Well, well, well
pi_191232334
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 13:29 schreef freaky40 het volgende:
Voordeel van de twijfel, laat het dan ook maar zien dan.
Goh, daar zal Johan blij mee zijn, "hij krijgt het voordeel van de twijfel van freaky van FOK. Nou als ie dit leest zal dat hem zeker motiveren om "het te laten zien" Het voordeel van de twijfel van de grote freaky, tis nogal niet wat, poeh heej"
  dinsdag 28 januari 2020 @ 19:31:50 #40
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191237479
Vlem encanailleert zich tegenwoordig met een oude vriendin van FOK!



Zou ze mee gaan doen met SV? Gezellie! >:)

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 28 januari 2020 @ 20:50:13 #41
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_191238845
Hoe is het toch met Jomanda?
Contact krijgen blijkt echter een onmogelijke opgave, daarom wenden we ons tot zeer goede vriend Johan Vlemmix. Hij maakt zich ernstige zorgen: ‘Het gaat heel slecht met Jomanda’ vertelt hij. ‘Na de hele Sylvia Millecam affaire is ze vrijgesproken, maar niet voordat ze helemaal is afgebrand in de media. Dat is ontzettend zwaar voor haar geweest, ook omdat Sylvia een dierbare vriendin van haar was. Ze is toen samen met haar toenmalige vriend naar Canada vertrokken, maar nadat de relatie stukliep en hij terug naar Nederland ging, zit zij daar nu helemaal in haar eentje. Ik heb recent nog aangeboden om bij mij in huis te komen wonen. Ik heb een heel groot huis, maar ze houdt alles af. Als ik haar spreek laat ze weinig los over haar leefomstandigheden en op foto’s is ze bijna onherkenbaar. Ik heb die in mijn bezit, maar ik wil ze niet openbaar maken omdat het een te triest beeld is. Ze weegt nog maar 45 kilo! Ik heb ongelofelijk veel medelijden met haar, ook al zegt ze zelf dat het redelijk met haar gaat. Ze wil gewoon echt niet geholpen worden. Mijn aanbod om bij mij in te trekken staat nog steeds, maar ze moet het natuurlijk wel aangrijpen.



Jomanda mag bij Johan Vlemmix wonen, hij heeft een heel groot huis, misschien kan ze daar aansterken.

En Johan heeft ook een kerk gekocht.

https://www.msn.com/nl-nl(...)ke-damman/ar-BBXDvBd
pi_191239026
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 20:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jomanda
Ze wordt oud..


All together now....


[ Bericht 12% gewijzigd door cobain1994 op 28-01-2020 21:25:00 ]
  dinsdag 28 januari 2020 @ 21:00:51 #43
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_191239096
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 20:57 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Ze wordt oud..
[ afbeelding ]
Jij hebt een recente foto kunnen vinden? Ja Jomanda is 71 jaar.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 januari 2020 @ 21:09:26 #44
335263 freaky40
pi_191239330
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 13:44 schreef Jian het volgende:

[..]

Goh, daar zal Johan blij mee zijn, "hij krijgt het voordeel van de twijfel van freaky van FOK. Nou als ie dit leest zal dat hem zeker motiveren om "het te laten zien" Het voordeel van de twijfel van de grote freaky, tis nogal niet wat, poeh heej"
Je houdt maar niet op met trollen hé...
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 28 januari 2020 @ 21:27:06 #45
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_191239653
Filmpje van ruim tien jaar geleden: Alsido, Marian en anderen zingen voor jarige Johan Vlemmix.
pi_191242179
ik hou van cult, maar Vlemmix gaat me echt iets te ver, heb wel bewondering voor de techniek die hij daar zelf ff neerzet, gek ding dat er het rondloopt
Make trouble not war
  dinsdag 28 januari 2020 @ 23:45:13 #47
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_191242336
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 19:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Vlem encanailleert zich tegenwoordig met een oude vriendin van FOK!



Zou ze mee gaan doen met SV? Gezellie! >:)


Dat is Holt? :o
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_191242580
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 20:57 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Ze wordt oud..
[ afbeelding ]

All together now....
[ afbeelding ]
en nog enger dan ze al was, ga weg met die religieuze shit
Make trouble not war
pi_191243671
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 19:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Vlem encanailleert zich tegenwoordig met een oude vriendin van FOK!

[ afbeelding ]

Zou ze mee gaan doen met SV? Gezellie! >:)

De cult serie die ik gemist heb _O-

Die olle zuuperd
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 januari 2020 @ 10:58:09 #50
335263 freaky40
pi_191246139
Man man, Viool die nooit op fora keek (destijds), maar zich later tegenspreekt dat ze helemaal niet op die fora komt daar. Dus ze heeft wel zitten zoeken...
Allemaal cabaretteketet!
pi_191246268
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Een RLS gestoeld op BB4: twee teams van 5 deelnemers, waarbij de winnaars van de maandopdracht een maand in de villa in weelde mogen leven, het verliezende team een maand in de bunker van Paleis Soestdijk 2. *O*

* Pearlbitch ziet het al helemaal voor zich
*O* :Y
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 30 januari 2020 @ 12:51:31 #52
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191262899
Nog een hilarisch SV-pareltje

Hier wordt een behoorlijk boekje opengedaan over Talpa _O-

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 30 januari 2020 @ 23:07:07 #53
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_191271309
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2020 12:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog een hilarisch SV-pareltje

Hier wordt een behoorlijk boekje opengedaan over Talpa _O-

:D
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_191271826
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2020 12:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog een hilarisch SV-pareltje

Hier wordt een behoorlijk boekje opengedaan over Talpa _O-

Oei :D
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 30 januari 2020 @ 23:53:50 #55
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191271979
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:39 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Oei :D
Jij wordt hier ook nog genoemd. :P
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_191275270
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 23:53 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Jij wordt hier ook nog genoemd. :P
_O- ff weer gekeken
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 31 januari 2020 @ 19:39:56 #57
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191283386
Een ding is wel zo goed als zeker: haar zullen we in ieder geval niet meer terugzien in SV :'(


O+
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 31 januari 2020 @ 19:42:57 #58
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_191283434
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Een ding is wel zo goed als zeker: haar zullen we in ieder geval niet meer terugzien in SV :'(

[ afbeelding ]
O+
Dat lijkt me voor haar ook maar beter ook :D
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  vrijdag 31 januari 2020 @ 19:46:36 #59
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191283508
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 19:42 schreef tonja het volgende:

[..]

Dat lijkt me voor haar ook maar beter ook :D
Nou, een pittige bitchfight met Kelly Bax had me wel leuk geleken. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_191283714
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 19:42 schreef tonja het volgende:

[..]

Dat lijkt me voor haar ook maar beter ook :D
Waarom niet? Kun je me een beetje bijpraten?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 19:58:01 #61
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_191283741
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 19:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom niet? Kun je me een beetje bijpraten?
Ze raakte met enige regelmaat helemaal van de rel door de chat. En ik meen me ook iets van depressieve klachten te herinneren.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  vrijdag 31 januari 2020 @ 19:59:02 #62
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_191283758
Hoe gaat het met Liesbeth? Vond ik een lieve vrouw.

  vrijdag 31 januari 2020 @ 20:01:38 #63
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_191283788
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 19:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hoe gaat het met Liesbeth? Vond ik een lieve vrouw.
Ik denk niet dat iemand hier dat weet. Na SV was ze online iig nergens meer te bekennen.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_191283841
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 19:58 schreef tonja het volgende:

[..]

Ze raakte met enige regelmaat helemaal van de rel door de chat. En ik meen me ook iets van depressieve klachten te herinneren.
Oh, wat naar voor haar. Nee, dan beter niet naar zoiets toe gaan :N
  vrijdag 31 januari 2020 @ 20:09:33 #65
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_191283887
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:01 schreef tonja het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iemand hier dat weet. Na SV was ze online iig nergens meer te bekennen.
Oh jammer.

Studio Vlemmix tien jaar later, hoe is het met...iedereen? :D

Hoe is het met Alsido? Zijn dochter? Ook alweer tien jaar ouder. ;)
  vrijdag 31 januari 2020 @ 20:24:42 #66
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_191284035
Alsido is aannemer in Hoorn.

  vrijdag 31 januari 2020 @ 20:29:55 #67
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_191284097
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Alsido is aannemer in Hoorn.

[ afbeelding ]
_O-
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:00:00 #68
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191284718
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 19:58 schreef tonja het volgende:

[..]

Ze raakte met enige regelmaat helemaal van de rel door de chat. En ik meen me ook iets van depressieve klachten te herinneren.
Dat je haar niet direct herkent, oké... Maar dat je haar verwart met Liesbeth... Dit is Eline (zusje van Dido) uit The Bunker. Destijds het liefje van Bram Recourt die nu een relatie heeft met Kelly, de zus van Dennis Bax. :P

Hoe hij na Eline voor dat mokkel kon kiezen is voor mij onbegrijpelijk.
Het is voor mij zoiets als een Mercedes Brabus inruilen voor een Lada. :P
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:00:38 #69
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191284728
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 19:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hoe gaat het met Liesbeth? Vond ik een lieve vrouw.

Geen idee. Maar ik vond het zelf een serpent en allesbehalve een lieve vrouw. >:)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:07:23 #70
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_191284856
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dat je haar niet direct herkent, oké... Maar dat je haar verwart met Liesbeth... Dit is Eline (zusje van Dido) uit The Bunker. Destijds het liefje van Bram Recourt die nu een relatie heeft met Kelly, de zus van Dennis Bax. :P

Hoe hij na Eline voor dat mokkel kon kiezen is voor mij onbegrijpelijk.
Het is voor mij zoiets als een Mercedes Brabus inruilen voor een Lada. :P
Ohw fuck _O- Eline herinner ik me nog wel ja. Die maakte hele subtiele grapjes. Die was leuk.
De zus van Dennis Bax ken ik niet.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:08:59 #71
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191284903
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Alsido is aannemer in Hoorn.

[ afbeelding ]
Alleen is de foto wat gedateerd. :)

Deze is recenter :)



En dan ook maar een recente van Liesbeth:

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:10:10 #72
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191284933
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:07 schreef tonja het volgende:

[..]

Ohw fuck _O- Eline herinner ik me nog wel ja. Die maakte hele subtiele grapjes. Die was leuk.
De zus van Dennis Bax ken ik niet.
Dat laatste moet je maar vooral zo houden ;)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:13:15 #73
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191285000
En dan ook maar een recente van Marian, alias de Waterkoker(t)



En Neef Harrie

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:31:24 #74
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_191285450
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:

Alleen is de foto wat gedateerd. :)

Deze is recenter :)



En dan ook maar een recente van Liesbeth:


Bedankt voor alle foto's Pearlbitch! Leuk om te zien. Zou Alsido niet zo gauw herkennen. Liesbeth ziet er goed uit.
pi_191292478
Alsido is gelukkig getrouwd met een hele lieve vrouw, ik ken haar al mijn hele leven, en ik weet dat Alsido nog steeds zijn foto collage van ons Fokkers heeft.
Johan heeft ze toen in het *echt* verbonden alleen ik zet het filmpje hier niet neer in verband met privesie
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 3 februari 2020 @ 18:52:20 #76
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191331097
Stefan, de glazenwasser die de auto's van half Woensel heeft volgeplakt met stickers voor de Partij van de Toekomst. :P

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 3 februari 2020 @ 19:32:09 #77
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_191331906
Is het eigenlijk al duidelijk wanneer het on-line is?
  maandag 3 februari 2020 @ 19:36:24 #78
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191331966
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 19:32 schreef spapaars het volgende:
Is het eigenlijk al duidelijk wanneer het on-line is?
Hij had iets gezegd over deze zomer.
Ik vermoed dat hij met het EK Voetbal wel up and running is. In 2010 wilde hij het WK ook groots aanpakken.

De website en de radiozender zijn er al! *O*

http://studio-vlemmix.nl/

[ Bericht 18% gewijzigd door Pearlbitch op 03-02-2020 21:24:00 ]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 4 februari 2020 @ 01:14:34 #79
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191338083
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 4 februari 2020 @ 11:21:54 #80
335263 freaky40
pi_191341932
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 19:36 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Hij had iets gezegd over deze zomer.
Ik vermoed dat hij met het EK Voetbal wel up and running is. In 2010 wilde hij het WK ook groots aanpakken.

De website en de radiozender zijn er al! *O*

http://studio-vlemmix.nl/
Die waren er toch al of is dit allemaal nieuw?
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator dinsdag 4 februari 2020 @ 12:57:19 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_191343402
c_/ w/ ^O^

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 13:26:22 #82
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191343775
Contact gehad met Johan en binnenkort komt hij met alle details.

"Ik kan je zeggen dat alles weer een vervolg gaat krijgen , alleen nog een beetje meer , en alles nu 24 uur . binnenkort gaan we alle camera s plaatsen en we laten echt alles zien.", aldus de Vlem.

*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 4 februari 2020 @ 13:27:45 #83
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191343796
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:21 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Die waren er toch al of is dit allemaal nieuw?
De site is sinds kort weer een stukje uitgebreid.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_191344668
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 13:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Contact gehad met Johan en binnenkort komt hij met alle details.

"Ik kan je zeggen dat alles weer een vervolg gaat krijgen , alleen nog een beetje meer , en alles nu 24 uur . binnenkort gaan we alle camera s plaatsen en we laten echt alles zien.", aldus de Vlem.

*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*
^O^ ^O^
pi_191344726
_O_
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 4 februari 2020 @ 16:37:16 #86
335263 freaky40
pi_191346853
Wait and see...
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 4 februari 2020 @ 16:56:55 #87
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191347124
Zal hij ook weer langskomen?

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_191347307
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 13:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Contact gehad met Johan en binnenkort komt hij met alle details.

"Ik kan je zeggen dat alles weer een vervolg gaat krijgen , alleen nog een beetje meer , en alles nu 24 uur . binnenkort gaan we alle camera s plaatsen en we laten echt alles zien.", aldus de Vlem.

*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*
Leuk! ^O^ w/
  dinsdag 4 februari 2020 @ 20:40:30 #89
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191350870
Velen met mij ( aanname) staan al weken stijf van gespannen verwachting... bijna niet vol te houden
  woensdag 5 februari 2020 @ 01:32:13 #90
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_191355878
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 13:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Contact gehad met Johan en binnenkort komt hij met alle details.

"Ik kan je zeggen dat alles weer een vervolg gaat krijgen , alleen nog een beetje meer , en alles nu 24 uur . binnenkort gaan we alle camera s plaatsen en we laten echt alles zien.", aldus de Vlem.

*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*
Ik blijf erbij; Eerst zien dan geloven. Ik zou het wel heel erg leuk vinden.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  woensdag 5 februari 2020 @ 19:15:15 #91
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191365014
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 01:32 schreef tonja het volgende:

[..]

Ik blijf erbij; Eerst zien dan geloven. Ik zou het wel heel erg leuk vinden.
Dat is waar, hij heeft het er in het verleden wel vaker over gehad dat hij een doorstart wilde maken. Maar dit keer lijken de pogingen wat serieuzer: het pand en de radiozender zijn er al.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 5 februari 2020 @ 21:24:34 #92
335263 freaky40
pi_191367204
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 01:32 schreef tonja het volgende:

[..]

Ik blijf erbij; Eerst zien dan geloven. Ik zou het wel heel erg leuk vinden.
Zo is dat maar net. Een pand hebben en een radiostation, daar heb je nog niet een RLS mee natuurlijk. Komt wel even wat meer bij kijken natuurlijk.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 5 februari 2020 @ 21:51:23 #93
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_191367636
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 21:24 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Zo is dat maar net. Een pand hebben en een radiostation, daar heb je nog niet een RLS mee natuurlijk. Komt wel even wat meer bij kijken natuurlijk.
Nou, als hij daadwerkelijk gaat streamen zoals 10 jaar geleden dan heeft ie meteen wel heel veel kijkers.
Ik vraag me af welk platform hij gaat gebruiken.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  donderdag 6 februari 2020 @ 20:19:16 #95
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191381826
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 21:51 schreef tonja het volgende:

[..]

Nou, als hij daadwerkelijk gaat streamen zoals 10 jaar geleden dan heeft ie meteen wel heel veel kijkers.
Ik vraag me af welk platform hij gaat gebruiken.
Ik denk dat hij toch weer met een streampartner in zee moet. De bestaande platforms vallen af, want die doen, YouTube voorop, super moeilijk over auteursrechten.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 6 februari 2020 @ 20:30:56 #96
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191382048
Amuse :9


Die meneer naast Johan lijkt mij wel een geinige Vraag-Maar-Raakgast. Zou-ie van bitterkoekjes houden? :7
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 6 februari 2020 @ 20:36:26 #97
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191382138
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 6 februari 2020 @ 21:22:31 #98
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_191383026
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik denk dat hij toch weer met een streampartner in zee moet. De bestaande platforms vallen af, want die doen, YouTube voorop, super moeilijk over auteursrechten.
Ja dat klopt inderdaad. 10 jaar geleden was dat makkelijker.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  donderdag 6 februari 2020 @ 21:22:52 #99
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_191383039
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2020 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Amuse :9


Die meneer naast Johan lijkt mij wel een geinige Vraag-Maar-Raakgast. Zou-ie van bitterkoekjes houden? :7
Of medelijden met kleiduiven hebben? :P
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  donderdag 6 februari 2020 @ 21:27:32 #100
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191383131
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 21:22 schreef tonja het volgende:

[..]

Of medelijden met kleiduiven hebben? :P
Zin an! *O*
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 7 februari 2020 @ 20:16:22 #101
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191396996
Weer een pareltje uit de oude doos.

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 7 februari 2020 @ 20:21:37 #102
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191397081
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Weer een pareltje uit de oude doos.

Alsof ik naar Salto of AT5 kijk.. die doen "dit soort" nog steeds dagelijks.. hulde aan De Vlem
  zaterdag 8 februari 2020 @ 10:59:19 #103
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191405072
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_191405640
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 13:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Contact gehad met Johan en binnenkort komt hij met alle details.

"Ik kan je zeggen dat alles weer een vervolg gaat krijgen , alleen nog een beetje meer , en alles nu 24 uur . binnenkort gaan we alle camera s plaatsen en we laten echt alles zien.", aldus de Vlem.

*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*
Geweldig *O* Vlem, kom er maar in
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_191405654
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Weer een pareltje uit de oude doos.

Oh die gozert wat een giller was dat die wilde toch vlaggen van hier naar verwegistan verbinden :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 8 februari 2020 @ 12:53:25 #106
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191406755
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 11:40 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Oh die gozert wat een giller was dat die wilde toch vlaggen van hier naar verwegistan verbinden :P
Hij wilde met 10000 man met vlaggen de Afsluitdijk bezetten. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 9 februari 2020 @ 10:46:58 #107
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191422178
Johan heeft bonje met een sponsor. c_/

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 9 februari 2020 @ 10:51:16 #108
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_191422227
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:53 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Hij wilde met 10000 man met vlaggen de Afsluitdijk bezetten. :)

Oh dat was het wist van die vlaggen maar niet meer waarvoor
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 10 februari 2020 @ 08:51:31 #109
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191437378
De Vlem was "Live.." op FB , zeker vast aan het oefenen voor later...

Niet dattie iets bijzonders te vertellen had.. het waaide hard enzo


  Hardste schreeuwer 2022 maandag 10 februari 2020 @ 11:25:17 #110
335263 freaky40
pi_191438901
En had hij nog iets bijzonders te vertellen over dat nieuwe project of is hij dat al weer vergeten....
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 12 februari 2020 @ 13:19:22 #111
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191470800
Nog even een kleine terugblik.

Vlemmix gegijzeld in parkeergarage?

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 12 februari 2020 @ 13:40:25 #112
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_191471099
Promo Studio Vlemmix, tien jaar geleden, 2010.
  woensdag 12 februari 2020 @ 13:46:33 #113
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_191471202
Hoe staat het met het kleinste Vlemmix hotel ter wereld?
  Moderator woensdag 12 februari 2020 @ 14:26:58 #114
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_191471816
De stemming begint er al lekker in te komen hier. ^O^



Effe een gezellig filmpje erbij



Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 12 februari 2020 @ 15:34:01 #115
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191473017
Een lekker ontbijtje? :P

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 12 februari 2020 @ 15:36:39 #116
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191473044
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_191473959
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 14:26 schreef Gert het volgende:
De stemming begint er al lekker in te komen hier. ^O^

[ afbeelding ]

Effe een gezellig filmpje erbij [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:B
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_191479480
🥳
  donderdag 13 februari 2020 @ 22:00:32 #119
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191495379
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 18 februari 2020 @ 16:40:15 #120
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191569387
Zoek De Vlem….



Hij heeft het nog steeds te druk met andere dingen

  dinsdag 18 februari 2020 @ 18:32:19 #121
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191570958
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
Zoek De Vlem….

[ afbeelding ]

Hij heeft het nog steeds te druk met andere dingen

[ afbeelding ]
Ja, wat dacht je... februari onder de rivieren. Dan draait het hele leven maar om 1 ding.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_191589151
Studio Vlemmix, waarbij de soap ‘achter de schermen’ leuker was om naar te kijken dan de ‘programma’s’ zelf. 😂
Ook knap!
  woensdag 19 februari 2020 @ 20:55:49 #124
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191590431
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 19:28 schreef Dementor het volgende:
Studio Vlemmix, waarbij de soap achter de schermen leuker was om naar te kijken dan de ‘programma’s’ zelf. 😂
Ook knap!
Dat was absoluut de graal. :Y
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator woensdag 26 februari 2020 @ 19:44:28 #125
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_191700984
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:20:37 #126
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 maart 2020 @ 12:43:48 #127
335263 freaky40
pi_191827287
En toen was het stil....
Allemaal cabaretteketet!
pi_191935349
Corona noodopvang in de oude kerk.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 10 maart 2020 @ 13:14:38 #129
335263 freaky40
pi_191939208
Project gecanceld.
Allemaal cabaretteketet!
pi_191939888
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 08:53 schreef Dementor het volgende:
Corona noodopvang in de oude kerk.
Oh no
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator dinsdag 10 maart 2020 @ 18:04:03 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_191944535
Bij gebrek aan beter dan maar (gepubliceerd op 7-3 , dus best wel enorm actueel):

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 18:12:56 #132
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_191944661
Nog maar kortgeleden ging het heel slecht met de gezondheid van Johan Vlemmix (61), maar inmiddels gaat het een stuk beter met de bekende Oranjefan. ‘Ik heb mijn villa verkocht en vorige week alle spullen eruit gehaald,’ vertelt Johan aan Story. ‘Dat waren ongeveer vijfendertig ladingen in de bestelbus, allemaal in mijn eentje gesjouwd en verplaatst. Dat is eigenlijk niet normaal voor iemand met mijn ziekte. In het ziekenhuis hielden ze dit voor onmogelijk.’ Johan lijdt aan osteofyten (botuitsteeksels in de spieren), osteoporose (botontkalking), artrose (slijtage van het kraakbeen) en werd ook nog eens getroffen door acute reuma. Onlangs vertelde Johan nog aan Story dat hij zijn testament had opgesteld en rekening hield met het ergste. Inmiddels ziet het leven er echter heel anders uit. ‘Na de publicatie in Story zijn er veel mensen op me afgekomen die hulp aanboden. Ook ene Lammert heeft mij benaderd. Van hem kreeg ik pillen op natuurlijke basis, die werken echt fantastisch bij mij. Ik ga ook niet meer naar het ziekenhuis. Daar krijg ik toch alleen maar te horen wat er allemaal niet meer kan. Daar krijg je een negatieve mindset van. Ik geloof erin dat je door positief te denken ook goede dingen voor elkaar krijgt.’ Vorige week verliet Johan zijn riante villa in Eindhoven en verhuisde zijn spullen naar een kerk in het Brabantse Landhorst, die hij heeft gekocht. Daar ga ik niet wonen, dat wordt een online tv- en radiostudio. Ik woon nu even in mijn camper, totdat ik een geschikt huisje in de buurt van Landhorst heb gevonden.’

https://www.story.nl/arti(...)k-woon-nu-een-camper
  dinsdag 10 maart 2020 @ 20:02:12 #133
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191947095
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 18:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nog maar kortgeleden ging het heel slecht met de gezondheid van Johan Vlemmix (61), maar inmiddels gaat het een stuk beter met de bekende Oranjefan. ‘Ik heb mijn villa verkocht en vorige week alle spullen eruit gehaald,’ vertelt Johan aan Story. ‘Dat waren ongeveer vijfendertig ladingen in de bestelbus, allemaal in mijn eentje gesjouwd en verplaatst. Dat is eigenlijk niet normaal voor iemand met mijn ziekte. In het ziekenhuis hielden ze dit voor onmogelijk.’ Johan lijdt aan osteofyten (botuitsteeksels in de spieren), osteoporose (botontkalking), artrose (slijtage van het kraakbeen) en werd ook nog eens getroffen door acute reuma. Onlangs vertelde Johan nog aan Story dat hij zijn testament had opgesteld en rekening hield met het ergste. Inmiddels ziet het leven er echter heel anders uit. ‘Na de publicatie in Story zijn er veel mensen op me afgekomen die hulp aanboden. Ook ene Lammert heeft mij benaderd. Van hem kreeg ik pillen op natuurlijke basis, die werken echt fantastisch bij mij. Ik ga ook niet meer naar het ziekenhuis. Daar krijg ik toch alleen maar te horen wat er allemaal niet meer kan. Daar krijg je een negatieve mindset van. Ik geloof erin dat je door positief te denken ook goede dingen voor elkaar krijgt.’ Vorige week verliet Johan zijn riante villa in Eindhoven en verhuisde zijn spullen naar een kerk in het Brabantse Landhorst, die hij heeft gekocht. Daar ga ik niet wonen, dat wordt een online tv- en radiostudio. Ik woon nu even in mijn camper, totdat ik een geschikt huisje in de buurt van Landhorst heb gevonden.’

https://www.story.nl/arti(...)k-woon-nu-een-camper
Hij klinkt bijna zielig.. Soesdijk II is dus exit als RLS Studio.. en zijn recent aangekochte kerk hoor ik niet meer over...
  dinsdag 10 maart 2020 @ 20:43:43 #134
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191947994
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:02 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Hij klinkt bijna zielig.. Soesdijk II is dus exit als RLS Studio.. en zijn recent aangekochte kerk hoor ik niet meer over...
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
verhuisde zijn spullen naar een kerk in het Brabantse Landhorst, die hij heeft gekocht. Daar ga ik niet wonen, dat wordt een online tv- en radiostudio.
Hoeveel duidelijker wil je het hebben? :|W _O-
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 10 maart 2020 @ 20:48:41 #135
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191948090
Wel jammer dat die villa nu weg is. Wat had je daar een mooie reallifesoap kunnen draaien.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 10 maart 2020 @ 21:10:11 #136
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_191948493
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:02 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Hij klinkt bijna zielig.. Soesdijk II is dus exit als RLS Studio.. en zijn recent aangekochte kerk hoor ik niet meer over...
Heel druk gehad met doktersbezoeken, hondje Biggie en haar vijf puppy's, carnaval en de verhuizing. En nu op zoek naar een achtertuin voor zijn tiny house bij een van de 700 inwoners van Landhorst. De ontmoetingskerk in Landhorst wordt een online tv- en radiostudio.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 21:27:44 #137
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_191948851
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 21:10 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Heel druk gehad met doktersbezoeken, hondje Biggie en haar vijf puppy's, carnaval en de verhuizing. En nu op zoek naar een achtertuin voor zijn tiny house bij een van de 700 inwoners van Landhorst. De ontmoetingskerk in Landhorst wordt een online tv- en radiostudio.
En met het opnemen van een op de actualiteit ingespeeld nummertje ;)

edit: was al een oudje _O-
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 10 maart 2020 @ 21:46:45 #138
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_191949234
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

En met het opnemen van een op de actualiteit ingespeeld nummertje ;)

edit: was al een oudje _O-
Het nieuwe nummer is al bijna klaar, opnieuw inzingen, "Stop met handen schudden".
  dinsdag 10 maart 2020 @ 21:50:38 #139
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_191949317
Johan zoekt een huisje in Landhorst.

Tegenover zijn kerk in Landhorst is een stuk grond te koop, een plek voor zijn camper, tiny house of nieuwe huis, The bunker, garage, loods, camping, paleis Soestdijk 3, portierswoning Landgoed de Horsten 2,

Kerkstraat 7 5445 AD Landhorst
¤ 145.000 k.k.
Omschrijving
Bouwkavel:

Kerkstraat 7 te Landhorst (gemeente Wanroij, sectie M nr. 720, groot 600 m².

Een in het centrum van Landhorst gelegen bouwkavel met een oppervlakte van 600 m². De kavel is gelegen met uitzicht op het Gruttoplein (speelweide).

Er is een tekening voor de bouw van een woonhuis in jaren dertig stijl met een inhoud van ± 700 m³ (woonopp. ± 200 m²) en garage van ± 54 m² (± 200 m³).

Vraagprijs: ¤ 145.000,= k.k.
https://www.funda.nl/koop(...)062482-kerkstraat-7/
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 11 maart 2020 @ 11:46:52 #140
335263 freaky40
pi_191956722
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 21:10 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

De ontmoetingskerk in Landhorst wordt een online tv- en radiostudio.
Dat betwijfel ik dus nu.
Allemaal cabaretteketet!
pi_191973287
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

En met het opnemen van een op de actualiteit ingespeeld nummertje ;)

edit: was al een oudje _O-
*******!!! De autotune heeft iig al Corona. 😅
  Moderator donderdag 12 maart 2020 @ 16:31:02 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_191984131
quote:
0s.gif [quote]0s.gif [b]Op dinsdag 10 maart 2020 21:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Johan zoekt een huisje in Landhorst.

Tegenover zijn kerk in Landhorst is een stuk grond te koop
[..]
Best een hip kerkje. :Y
En op het gazon is nog wel plek voor een camper. ^O^

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 20:19:59 #143
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_192012777
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Best een hip kerkje. :Y
En op het gazon is nog wel plek voor een camper. ^O^

[ afbeelding ]
En ook voor een paar tenten. :Y

  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 13 maart 2020 @ 21:10:50 #144
335263 freaky40
pi_192014023
Zal de buurt leuk vinden....
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 10:16:17 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_192021560
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:19 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

En ook voor een paar tenten. :Y

[ afbeelding ]
Prima plek voor een Fuck eh.. FOK!-Vlemmix RLS BBQ-meet. ^O^
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 10:58:08 #146
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_192022319
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Prima plek voor een Fuck eh.. FOK!-Vlemmix RLS BBQ-meet. ^O^
Ook en meer dan 1 keer, er komt een hele camping in de tuin van de kerk/ontmoetingscentrum! Maar eerst meewerken voor de kost! Johan zoekt vrijwilligers. Zonder hen kan hij niet uitzenden op zijn eigen tv en radiozender!
  zaterdag 14 maart 2020 @ 12:06:42 #147
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_192023449
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Prima plek voor een Fuck eh.. FOK!-Vlemmix RLS BBQ-meet. ^O^
En mocht het slecht weer zijn, kunnen we altijd nog uitwijken naar Paleis Soestdijk 2. De camera's hangen er al/nog. :)



En in de Bunker kan gedanst worden. *O*

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 14 maart 2020 @ 15:30:29 #148
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_192027248
Met deze tip bezuinig je enorm op toiletpapier, nu er een schaarste is ontstaan. #coronavirus @JVlemmix
https://twitter.com/jvlemmix
  zaterdag 14 maart 2020 @ 20:19:06 #149
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_192033305
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel jammer dat die villa nu weg is. Wat had je daar een mooie reallifesoap kunnen draaien.
Ik ben er van de zomer nog een paar keer geweest. Echt, wat een ontzettend aardige vent is Johan. O+
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 00:41:39 #150
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_192177328
Dit was de proloog van The Bunker Online, de voorloper van Studio Vlemmix.

Op 51:30 vertelt Bart een leuke anekdote over Johan en Alsido. _O-

2:05:30 Bart (BB1), Dido en Roel (BB5), Jeroen en Milica (BB6) in gesprek met Danny over FOK!
Ik weet gelijk weer waarom ik zo gek op Dido was. Wat een schatje. O+



[ Bericht 3% gewijzigd door Pearlbitch op 21-03-2020 01:29:26 ]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 21 maart 2020 @ 05:34:08 #151
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_192179341
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit was de proloog van The Bunker Online, de voorloper van Studio Vlemmix.

Op 51:30 vertelt Bart een leuke anekdote over Johan en Alsido. _O-

2:05:30 Bart (BB1), Dido en Roel (BB5), Jeroen en Milica (BB6) in gesprek met Danny over FOK!
Ik weet gelijk weer waarom ik zo gek op Dido was. Wat een schatje. O+

Jaap Aap zag in het jaar 2009 het gevaar al.

  zaterdag 21 maart 2020 @ 08:12:27 #152
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_192179925
De grofste talkshowhost ever. Nog nooit iemand gezien die zijn gasten zo schoffeerde en voor lul zette als Jaap. En zijn redactie maar niet begrijpen dat er naar een paar aflevering nauwelijks gasten meer te vinden waren die bij hem wilden aanschuiven. _O-

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator vrijdag 27 maart 2020 @ 12:03:21 #153
388664 crew  Dotteke
pi_192300837
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 08:12 schreef Pearlbitch het volgende:
De grofste talkshowhost ever. Nog nooit iemand gezien die zijn gasten zo schoffeerde en voor lul zette als Jaap. En zijn redactie maar niet begrijpen dat er naar een paar aflevering nauwelijks gasten meer te vinden waren die bij hem wilden aanschuiven. _O-

Nog geen idee wanneer SV weer start?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 27 maart 2020 @ 12:29:24 #154
335263 freaky40
pi_192301208
Ik denk niet?
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:37:55 #155
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_192301362
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan Vlemmix koopt de kerk van Landhorst en maakt er een radio en tv-studio van:

Deze zomer zullen de eerste uitzendingen te zien zijn vanuit Landhorst.

https://www.gelderlander.(...)s-geweldig~af8fe8c4/
  zaterdag 4 april 2020 @ 13:25:47 #157
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_192446458
quote:
Emile de Girardin zei het ooit al: regeren is vooruitzien.
Mocht straks Powned eventueel ter ziele gaan, dan kan Johan zo het team reporters van de roze plopkap overnemen. ;)

Dennis, Slijptol ^O^
Adinda, Charlotte, Nadia, Sensi :9~
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 20 april 2020 @ 11:21:07 #158
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_192711838
Ook Paleis Soestdijk 2 zal weer worden aangewend als locatie voor Studio Vlemmix.

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator dinsdag 21 april 2020 @ 16:38:40 #159
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_192735187
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2020 11:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook Paleis Soestdijk 2 zal weer worden aangewend als locatie voor Studio Vlemmix.

[ afbeelding ]
O+ Jeugdsentiment!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 22 april 2020 @ 13:56:16 #160
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_192750628
We gaan beginnen! *G*

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 22 april 2020 @ 14:32:34 #161
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_192751118
We hebben (test)beeld!

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_192751202
Omg :D
pi_192751232
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2020 14:32 schreef Pearlbitch het volgende:
We hebben (test)beeld!

Whut :? Geen kruknegert -O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192751247
Nu al een afknapper :P
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator woensdag 22 april 2020 @ 16:25:12 #165
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_192752935


Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_192753981
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2020 13:56 schreef Pearlbitch het volgende:
We gaan beginnen! *G*

[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dit ga volgen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 22 april 2020 @ 20:29:42 #167
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_192756532
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 17:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dit ga volgen.
Aanradertje :Y
En nog niet eens om de programma's, maar vooral de reallife eromheen is epic. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 23 april 2020 @ 16:16:08 #168
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_192768722
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 23 april 2020 @ 16:17:38 #169
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_192768741
Slijptol op bezoek voor reportage op Powned.

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_192769644
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192770010
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Slijptol op bezoek voor reportage op Powned.

[ afbeelding ]
Wat een vreselijke muurdinges _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 23 april 2020 @ 20:10:29 #172
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_192772329
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat een vreselijke muurdinges _O-
Ik dacht eerst dat het de Ceaușescu's waren. :@
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 23 april 2020 @ 21:59:52 #173
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_192774227
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 23 april 2020 @ 22:06:41 #174
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_192774313
De nieuwe Alsido!



Zou-ie weten waarom bitterkoekjes nooit bitter zijn? >:)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 23 april 2020 @ 22:21:55 #175
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_192774521
quote:
6s.gif Op donderdag 23 april 2020 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
De nieuwe Alsido!

[ afbeelding ]

Zou-ie weten waarom bitterkoekjes nooit bitter zijn? >:)
..of een petitie tegen de kleiduivenjacht willen tekenen? :+
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_192774723
quote:
6s.gif Op donderdag 23 april 2020 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
De nieuwe Alsido!

[ afbeelding ]

Zou-ie weten waarom bitterkoekjes nooit bitter zijn? >:)
*O*
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192774728
It giet oan !!
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 24 april 2020 @ 00:00:07 #178
335263 freaky40
pi_192776224
Alleen op Koningsdag dus...
Allemaal cabaretteketet!
pi_192781159
Geweldig man, geen Koningsdag zonder Vlemmix. Echt fijn om hem zo weer bezig te zien.
  zondag 26 april 2020 @ 16:39:34 #180
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_192815194
En wie gaat het streamverslag doen en de filmpjes?
pi_192825294
Kiek hem gaan dan

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192825452


w/
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192853006
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 17:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dit ga volgen.
Ik ook *O*
Albert Einstein Quote's:
"Soms betaal je het meest voor dingen die gratis zijn."
"Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen".
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal".
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 april 2020 @ 16:19:38 #184
335263 freaky40
pi_192875896
Wat valt er te volgen? Testbeeld.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 09:53:01 #185
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_192886506
Nix meer te zien hier, doorlope mense...
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:06:45 #186
131703 pullup
smartie
pi_192886752
Het was fantastisch
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 12:46:29 #187
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 19:06:29 #188
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_192895927
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 3 mei 2020 @ 16:02:02 #189
131703 pullup
smartie
pi_192926829
Hij blijft toch ook gewoon een visionair , wederom trending op twitter ( Weliswaar dankzij Henk Krol, maar toch....)




:B w/ :B



_O- _O-



[ Bericht 9% gewijzigd door pullup op 03-05-2020 16:07:06 ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 3 mei 2020 @ 16:53:22 #190
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_192927320
Henk Krol als minister van feest? :P
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator zondag 3 mei 2020 @ 21:34:41 #191
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_192931683
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 3 mei 2020 @ 21:48:47 #192
131703 pullup
smartie
pi_192931916
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 4 mei 2020 @ 14:15:37 #193
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_192941557
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 25 mei 2020 @ 17:35:03 #194
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_193307002
Toen ik erover hoorde dacht ik meteen: dit zou een brainfart van Vlemmix kunnen zijn. Et voila. _O-





[ Bericht 29% gewijzigd door Pearlbitch op 25-05-2020 18:17:35 ]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 26 mei 2020 @ 06:00:12 #195
131703 pullup
smartie
pi_193315341
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2020 17:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Toen ik erover hoorde dacht ik meteen: dit zou een brainfart van Vlemmix kunnen zijn. Et voila. _O-

[ afbeelding ]

Zit ie nu te doen alsof hij dat zelf verzonnen heeft ? 8)7

Maar het is zeker des Vlemmix
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator woensdag 3 juni 2020 @ 11:55:31 #196
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_193450708
De zomer is in aantocht, het wordt komkommertijd.
En zoals iedere rechtgeaarde RLS'ert weet: komkommertijd ==> Vlemmix tijd! *O*

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 17:45:38 #197
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_194317979
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 16:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Henk Krol als minister van feest? :P
Tja Henk wil heel graag serieus "genomen" worden :+
Heb die kwal zo'n 40 jaar geleden ontmoet, toen werkte hij nog voor de gaykrant. En dacht
toen al dat die heel wat was _O-
  Moderator woensdag 16 september 2020 @ 11:39:25 #200
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_195086011
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:12:30 #201
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_195392860
Johan verliest zo'n beetje zijn laatste hersencellen inmiddels..

https://www.facebook.com/johan.vlemmix/videos/10158823599268330
pi_195393103
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Johan verliest zo'n beetje zijn laatste hersencellen inmiddels..

https://www.facebook.com/johan.vlemmix/videos/10158823599268330
Jemig
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 6 oktober 2020 @ 00:21:07 #203
335263 freaky40
pi_195457388
Idioot.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 23 mei 2021 @ 22:03:51 #204
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_199589468
Johan Vlemmix blijkt multimiljonair.
https://www.telegraaf.nl/(...)lijkt-multimiljonair

Sorry, het was een gratis Telegraaf artikel, maar nu een betaald.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')