Feliquote:Op maandag 27 januari 2020 19:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Jongens, ik heb een baan. Later meer, eerst wijn drinken met de Duitser!
Ze is opgeleid als gezelschaps dierenarts, maar nu fulltime in de pluimvee.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Deed ook meer met kippen toch? of was dat enkel familie en werkt zij fulltime voor de NVWA?
Deze d'arts werkte vroeger vooral moet koeien en schapen. Was een van de eerste vrouwelijke veeartsen. Heeft nu sinds een jaar of ... 7 oid, een eigen praktijk voor gezelschapsdieren. Heel tof om te zien hoe ze het heeft opgebouwd en hoe goed het nu loopt
Doe dat! (Dat (laten) optekenen bedoel ik). De verhalen moeten worden vastgelegd!quote:Op maandag 27 januari 2020 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien dat ik ooit het ongelooflijke verhaal van mijn moeder en haar familie nog eens (laat) opschrijf/ven.
Daarnaast staat een even ongelooflijk en avontuurlijk verhaal van de familie van mijn vaderskant en het verhaal van mijn vader.
Dat laatste deel komt binnenkort wel in een verkorte vorm uit in een bundel verhalen over Joodse verzetsstrijders.
Goed dat het opgeschreven is.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:03 schreef sigme het volgende:
Doe dat! (Dat (laten) optekenen bedoel ik). De verhalen moeten worden vastgelegd!
Afgelopen jaar is het verhaal van mijn oudoom gepubliceerd, hijzelf was al ruim 40 jaar dood maar er zat wat frictie in de familie over publicatie.
[ afbeelding ]
https://geschiedenis-wink(...)art-van-der-pot.html
Hij was niet joods, en met goed fatsoen ook nauwelijks een verzetsstrijder te noemen.
Wat een gedoe zegquote:Op maandag 27 januari 2020 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager... heb je de baan? Spannend
huizenspeurtocht
6 had ik voor bellen met makelaardij:
1: verkocht
2: onder voorbehoud
3. 1 dag online 45 aanmeldingen
4. 1 dag online maar ik was nog nog de vijfde, donderdag kijken
5. complete niieuwe vloer en iets minder bestemming
6. misschien toch wel Leek, ex zou het niet erg vinden ( ik wel)
Dan 6 nooit doen. Dat gaat, als je daar nu al zo over denkt, nooit een thuis wordenquote:Op maandag 27 januari 2020 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
huizenspeurtocht
Mijn collega heeft precies dezelfde ervaringen in het Westlandquote:Op maandag 27 januari 2020 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg![]()
En dat in het Noorden...
In het westen/de randstad wéét ik het. Ik had niet verwacht dat het in het noorden ook zo erg zou zijn...quote:Op maandag 27 januari 2020 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn collega heeft precies dezelfde ervaringen in het WestlandHet lijkt wel gekkenhuis op dit moment. Behalve in Spijkenisse. Daar blijven ze weken staan
En ik hoorde nog wel dat huizen langer te koop stondenquote:Op maandag 27 januari 2020 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
huizenspeurtocht
Westerlingen.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In het westen/de randstad wéét ik het. Ik had niet verwacht dat het in het noorden ook zo erg zou zijn...
Tuurlijk, daar kopen Westerlingen alles voor idiote prijzenquote:Op maandag 27 januari 2020 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In het westen/de randstad wéét ik het. Ik had niet verwacht dat het in het noorden ook zo erg zou zijn...
Hmm hier in de buurt is ook alles weg in no time.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn collega heeft precies dezelfde ervaringen in het WestlandHet lijkt wel gekkenhuis op dit moment. Behalve in Spijkenisse. Daar blijven ze weken staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |