Klopt, dat marktingtrucje haalt VVD al verkiezingen op rij uit.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
De gemiddelde Jan Modaal verwacht ooit Jan de Rijke te worden.
FvD is gewoon VVD verder, inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:06 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Klopt, dat marktingtrucje haalt VVD al verkiezingen op rij uit.
Mooi, ook jij hebt dus totaal geen idee waar het over gaat, je hebt het FvD programma nauwelijks gelezen, en laat je zoals de meesten gewoon leiden door trendiness.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:07 schreef Harlekien het volgende:
God, echt het niveau van argumenten van de anti FvD mensen hier is niet serieus te nemen. Derhalve staak ik de discussie want vrij zinloos om met mensen in discussie te gaan die alles (leugens/onwaarheden/etc) er aan doen om hun gelijk te halen.
Fijne avond!
Ze had moeten zeggen "Hey Herman dit kan echt niet. Ik bied mijn excuses aan hier staan wij als programma niet achter.". Maar ze lacht het weg en het publiek en tafelgasten lachen mee. Met Pim Fortuyn was er toen een soortgelijk sfeertje in de media en dat is erg gevaarlijk.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smakeloos ja. Maar dat Jinek nou zo hartelijk lacht. Ze nuanceert zijn opmerking eerder en lijkt zich geen raad te weten met zo'n tactloze opmerking
Sociaal-economisch heeft FvD niet mijn steun. Daarin zijn ze inderdaad een VVD.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
FvD is gewoon VVD verder, inderdaad.
Ben jij wel lekker? Jij beweert iets, maar wanneer er op doorgevraagd wordt dan kun je niet vertellen wat je ermee bedoelt. Bovendien reageer je selectief. Zulke vibes heb ik niet zoveel aan en vind ik zonde van mijn waardevolle tijd.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, ook jij hebt dus totaal geen idee waar het over gaat, je hebt het FvD programma nauwelijks gelezen, en laat je zoals de meesten gewoon leiden door trendiness.
Stem ze.
Die woont niet eens in Nederland en weet zodoende nog minder van de alledaagse sores en beslommeringen van Jan Modaal en de oude arbeider dan grachtenyuppie Terry en dandy Hiddema.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je ziet het bij lui als scarface. Stemmen puur uit angst.
Lol. je komt eerst aanzetten dat het zo slecht voor Jan Modaal zou zijn omdat ze het Deense model willen invoeren (wat in de praktijk een prima systeem blijkt te zijn) en komt daarna aanzetten dat de voorbeelden van de voordelen niet in het programma staan.......quote:Op maandag 27 januari 2020 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, ook jij hebt dus totaal geen idee waar het over gaat, je hebt het FvD programma nauwelijks gelezen, en laat je zoals de meesten gewoon leiden door trendiness.
Stem ze.
Ik beweer niets; ik geef aan wat FvD wil met arbeidsmarkt en ontslagrecht, namelijk verregaande zo niet totale versoepeling. Mijn vraag is vervolgens hoe dit positief is voor Jan Modaal volgens de dames en heren FvD-leden.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:09 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ben jij wel lekker? Jij beweert iets, maar wanneer er op doorgevraagd wordt dan kun je niet vertellen wat je ermee bedoelt. Bovendien reageer je selectief. Zulke vibes heb ik niet zoveel aan en vind ik zonde van mijn waardevolle tijd.
Oh, toe, citeer even die hoge uitkeringen die FvD voorstaat, of die gratis omscholing?quote:Op maandag 27 januari 2020 22:11 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Lol. je komt eerst aanzetten dat het zo slecht voor Jan Modaal zou zijn omdat ze het Deense model willen invoeren (wat in de praktijk een prima systeem blijkt te zijn) en komt daarna aanzetten dat de voorbeelden van de voordelen niet in het programma staan.......
Maar wel zeker weten dat het funest is voor Jan Modaal.
Whatever..
Ik vind dat Etto nu juist een van de weinigen is die hier beargumenteerd debatteert. Misschien ben je het niet met hem eens, maar dat is iets anders.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:09 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ben jij wel lekker? Jij beweert iets, maar wanneer er op doorgevraagd wordt dan kun je niet vertellen wat je ermee bedoelt. Bovendien reageer je selectief. Zulke vibes heb ik niet zoveel aan en vind ik zonde van mijn waardevolle tijd.
Wat heeft dit ermee te maken?quote:
Hoezo zou ik er niks van weten? Ik ben pas vijf jaar geleden naar Amerika verhuisd. Ik zag de veranderingen voor mn ogen gebeuren.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die woont niet eens in Nederland en weet zodoende nog minder van de alledaagse sores en beslommeringen van Jan Modaal en de oude arbeider dan grachtenyuppie Terry en dandy Hiddema.
En toch zo bang en onzeker. Snap niet dat je je zo laat beïnvloeden.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die woont niet eens in Nederland en weet zodoende nog minder van de alledaagse sores en beslommeringen van Jan Modaal en de oude arbeider dan grachtenyuppie Terry en dandy Hiddema.
Ohja, dit is ook nog zo'n anti FvD argumentjequote:Op maandag 27 januari 2020 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik beweer niets; ik geef aan wat FvD wil met arbeidsmarkt en ontslagrecht, namelijk verregaande zo niet totale versoepeling. Mijn vraag is vervolgens hoe dit positief is voor Jan Modaal uitpakt volgens de dames en heren FvD-leden.
Daar komt geen antwoord op. Hetzij omdat je geen idee hebt wat arbeidsmarkt c.q. ontslagrecht betekenen, hetzij omdat je geen flauw benul hebt wat Baudet daarmee wil doen, hetzij omdat zaken die buiten islam/immigratie vallen je sowieso niet interesseren.
En je bent onzeker en bang voor die zogenaamde niet positieve verandering die jij ziet. Daarom stem je maar op een partij die zegt dat ze die angst wegnemen met oplossingen die ze niet gaan uitvoeren.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen angst. Ik zie de demografische verandering. Ik zie Europa veranderen op een niet positieve manier.
Mijn bezwaar tegen FvD is niet het immigratie of islam-standpunt. Mijn bezwaar is hun knal-rechtse, ja zelfs libertaire sociaal-economische visie.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:14 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ohja, dit is ook nog zo'n anti FvD argumentje
Toch mooi dat demonisering op Baudet niet zijn effect heeft gehad![]()
Maar moet je om die observatie te kunnen niet enige kennis bezitten van o.a. cognitie, bewustzijn, geestesziektes, bijvoorbeeld door een psycholoog, neurowetenschapper of filosoof te zijn?quote:Op maandag 27 januari 2020 22:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zelfs zonder psychologische achtergrond was in het interview met Margriet van der Linden heel goed te observeren dat hij een narcist pur sang is.
Dan ontbreekt het jou aan begrijpend lezen. Hij beweert namelijk dingen, maar wanneer je erop doorvraagt dan doet hij alsof jij het tegenovergestelde beweert en doet die alsof de bewijslast bij de ander ligt.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:12 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik vind dat Etto nu juist een van de weinigen is die hier beargumenteerd debatteert. Misschien ben je het niet met hem eens, maar dat is iets anders.
Je vraag niet door. Je weet gewoon niet eens wat het standpunt van Baudet inzake arbeidsmarkt is.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:15 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dan ontglipt het jou van begrijpend lezen. Hij beweert namelijk dingen, maar wanneer je erop doorvraagt dan doet hij alsof jij het tegenovergestelde beweert en doet die alsof de bewijslast bij de ander ligt.
Dat kost me echt te veel energie.
Wat is nou het effect op Jan Modaal?quote:Op maandag 27 januari 2020 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn bezwaar tegen FvD is niet het immigratie of islam-standpunt. Mijn bezwaar is hun knal-rechtse, ja zelfs libertaire sociaal-economische visie.
Het valt allemaal wel mee in Nederland, behalve dat de VVD de onderkant financieel door de bodem laat zakken, maar dat zal onder knetterrechts 1 met Baudet als premier alleen maar verergeren.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik er niks van weten? Ik ben pas vijf jaar geleden naar Amerika verhuisd. Ik zag de veranderingen voor mn ogen gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |