abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191223003
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 19:02 schreef cempexo het volgende:
Rob Jette zal Thierry volgende week wel even aanpakken.
Hahahhahahahahahah
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_191223014
quote:
Goed verhaal. Hoe gaan ze dat doen? Kon dat vreemd genoeg niet vinden op hun site.

Lees even stukje over toeslagen e.d.:
"Grondige vereenvoudiging en versimpeling van het belasting-, toeslagen- en premiestelsel. Invoering van een versimpeld belastingregime. Grondig snijden in het veel te grote overheidsapparaat en in de tientallen miljarden aan subsidies die jaarlijks door de overheid worden uitgedeeld."

Wie wordt daar de dupe van denk je?
pi_191223039
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:31 schreef The_End het volgende:

[..]

Goed verhaal. Hoe gaan ze dat doen? Kon dat vreemd genoeg niet vinden op hun site.

Lees even stukje over toeslagen e.d.:
"Grondige vereenvoudiging en versimpeling van het belasting-, toeslagen- en premiestelsel. Invoering van een versimpeld belastingregime. Grondig snijden in het veel te grote overheidsapparaat en in de tientallen miljarden aan subsidies die jaarlijks door de overheid worden uitgedeeld."

Wie wordt daar de dupe van denk je?
Daar staat sowieso een belastingvrije voet van 20k tegenover, wie wordt daar beter van denk je?
pi_191223040
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hier en daar 'inleveren'...

Zoek even in het partijprogramma wat FvD met de arbeidsmarkt wil.
Bespaar je de moeite. Op het gebied van arbeid is het een waardeloze partij. En Jan Modaal moet het van arbeid hebben om rond te kunnen komen met wat zekerheid.

Baudet heeft al meerdere keren laten horen wat hij zo van het plebs vind. En dat klonk totaal niet best.
  maandag 27 januari 2020 @ 20:33:24 #80
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191223064
quote:
... dat ze Denemarken achterna willen:

"Forum voor Democratie wil de regels omtrent ziekte en ontslag voor het MKB versoepelen. We willen dat het MKB weer mensen durft aan te nemen. We geven MKBers de ruimte om hun mensen te ontslaan omdat we er van uitgaan dat ze dat niet onnodig zullen doen en daardoor juist eerder mensen in dienst gaan nemen.

Natuurlijk moeten mensen die toch ontslagen worden een fatsoenlijke uitkering krijgen en snel weer elders aan de slag kunnen. Dat lukt echter alleen als andere bedrijven óók mensen durven aan te nemen. Hoe paradoxaal het ook klinkt, een soepeler ontslagrecht voor het MKB is de meest effectieve oplossing om de werkloosheid snel terug te dringen."

Oftewel, een hoop pseudo-libertair gezeik dat eigenlijk gewoon werknemers vogelvrij verklaart, met de laffe disclaimer dat dit 'juist beter is'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191223067
Ik ben trouwens oprecht wel benieuwd waarom mensen denken dat FvD (sowieso) de grootste gaat worden. In ieder debat wordt toch duidelijk dat hij nat gaat zodra hij een keer een gedegen debater tegenkomt? En bij TK-verkiezingen zal hij ze allemaal af moeten. Geen 1-op-1 ingestudeerd toneelstukje tegen Rutte, maar debatten op het scherpste van de snede waarbij dossierkennis essentieel is.

En het geheugen van mensen is kort. Zodra ze een fractievoorzitter zien sputteren, wordt er veel minder op hem/haar gestemd.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 27 januari 2020 @ 20:34:23 #82
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191223094
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:33 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik ben trouwens oprecht wel benieuwd waarom mensen denken dat FvD (sowieso) de grootste gaat worden. In ieder debat wordt toch duidelijk dat hij nat gaat zodra hij een keer een gedegen debater tegenkomt? En bij TK-verkiezingen zal hij ze allemaal af moeten. Geen 1-op-1 ingestudeerd toneelstukje tegen Rutte, maar debatten op het scherpste van de snede waarbij dossierkennis essentieel is.

En het geheugen van mensen is kort. Zodra ze een fractievoorzitter zien sputteren, wordt er veel minder op hem/haar gestemd.
Simpel. Omdat FvD vooral immigratie/islam schreeuwt.

Heb je zo een massa stemmen binnen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191223105
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Simpel. Omdat FvD vooral immigratie/islam schreeuwt.

Heb je zo een massa stemmen binnen.
PVV is ook nooit daadwerkelijk de grootste worden. Puntje bij paaltje stemde men toch anders.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_191223114
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

... dat ze Denemarken achterna willen:

"Forum voor Democratie wil de regels omtrent ziekte en ontslag voor het MKB versoepelen. We willen dat het MKB weer mensen durft aan te nemen. We geven MKBers de ruimte om hun mensen te ontslaan omdat we er van uitgaan dat ze dat niet onnodig zullen doen en daardoor juist eerder mensen in dienst gaan nemen.

Natuurlijk moeten mensen die toch ontslagen worden een fatsoenlijke uitkering krijgen en snel weer elders aan de slag kunnen. Dat lukt echter alleen als andere bedrijven óók mensen durven aan te nemen. Hoe paradoxaal het ook klinkt, een soepeler ontslagrecht voor het MKB is de meest effectieve oplossing om de werkloosheid snel terug te dringen."

Oftewel, een hoop pseudo-libertair gezeik dat eigenlijk gewoon werknemers vogelvrij verklaart, met de laffe disclaimer dat dit 'juist beter is'.
Ja dan kan je beter op partijen stemmen die pleiten voor onzekerheid, flexcontracten, soepeler ontslagrecht, vaste contracten waardeloos maken, race to the bottom qua lonen door concurrentie uit Oost-Europese landen.
  maandag 27 januari 2020 @ 20:35:19 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191223115
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:33 schreef DireStraits7 het volgende:

Volg je weleens een debat in de tweede kamer? Baudet is altijd heel sterk en komt altijd met een waslijst aan feiten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191223126
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hier en daar 'inleveren'...

Zoek even in het partijprogramma wat FvD met de arbeidsmarkt wil.
Boeit me niet ik woon toch niet in Nederland. Ik wil een veilig Nederland voor mijn familie daar. Met oude Nederlandse cultuur en tradities. Geen kalifaat.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 27 januari 2020 @ 20:36:35 #87
319979 Fok-it
All is well
pi_191223138
quote:
6s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:35 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Volg je weleens een debat in de tweede kamer? Baudet is altijd heel sterk en komt altijd met een waslijst aan feiten.
Met een waslijst aan Latijnse citaten ja. Wilders is een betere debater dan Baudet hoor.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 27 januari 2020 @ 20:37:31 #88
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191223162
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:35 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Ja dan kan je beter op partijen stemmen die pleiten voor onzekerheid, flexcontracten, soepeler ontslagrecht, vaste contracten waardeloos maken, race to the bottom qua lonen door concurrentie uit Oost-Europese landen.
... wat STAAT daar dan? FvD is VOOR een uiterst soepel ontslagrecht.

Wat denk je dat dat voor Jan Modaal betekent?

onzekerheid, flexcontracten, vaste contracten waardeloos maken, race to the bottom etc.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 27 januari 2020 @ 20:37:36 #89
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191223163
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Met een waslijst aan Latijnse citaten ja. Wilders is een betere debater dan Baudet hoor.
Een waslijst aan Latijnse citaten, dat is niet waar.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 27 januari 2020 @ 20:38:03 #90
319979 Fok-it
All is well
pi_191223169
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:35 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Boeit me niet ik woon toch niet in Nederland. Ik wil een veilig Nederland voor mijn familie daar. Met oude Nederlandse cultuur en tradities. Geen kalifaat.
Hoe kan je nou werkelijk denken dat Nederland een kalifaat gaat worden? :') echt zelfs als je de Islam als gevaar ziet. Sorry maar je bent toch niet meervoudig gehandicapt joh. Hou op hoor. Een kalifaat :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191223171
quote:

Iedereen in de tweede kamer is een betere debater. Als Baudet iets niet kan, dan is het dat. Maakt wel veel grappipge filmpjes!
pi_191223175
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

... wat STAAT daar dan? FvD is VOOR een uiterst soepel ontslagrecht.

Wat denk je dat dat voor Jan Modaal betekent?

onzekerheid, flexcontracten, vaste contracten waardeloos maken, race to the bottom etc.
De meeste partijen zijn daar toch voor!? En dan hebben we het nog niet eens over pareltjes als de participatiewet, werken voor je uitkering, het leenstelsel enzovoort. Jan Modaal is beter af bij FvD dan de kartelpartijen.
pi_191223176
quote:

[..]

Feiten kun je vooraf uitzoeken en oplezen, dat is nog geen debat.

(Nog even afgezien van dat de combinatie Baudet en feiten een ietwat ongelukkige combinatie is)
  maandag 27 januari 2020 @ 20:39:25 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191223204
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:38 schreef Aquarii het volgende:

[..]

De meeste partijen zijn daar toch voor!? En dan hebben we het nog niet eens over pareltjes als de participatiewet, werken voor je uitkering, het leenstelsel enzovoort.
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:38 schreef Aquarii het volgende:

[..]

De meeste partijen zijn daar toch voor!? En dan hebben we het nog niet eens over pareltjes als de participatiewet, werken voor je uitkering, het leenstelsel enzovoort.
FvD gaat wel wat verder, met hun Denemarken-fetisj.

En dit bedoel ik... leest het gros van de Baudet-fanboys uberhaupt het hele programma?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191223213
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:32 schreef Aquarii het volgende:

Daar staat sowieso een belastingvrije voet van 20k tegenover, wie wordt daar beter van denk je?
Reken het anders even na. Dat heeft Baudet uiteraard ook al voor je gedaan, dus je kan zijn artikel erover wel even erbij pakken.
  maandag 27 januari 2020 @ 20:39:55 #96
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191223218
Zo, het duurde weer niet al te lang voordat dit Baudet-afzeiktopic deel miljoenmiljard werd.

Hij kan niet debatteren hu hu hu

Hih gebruikt geen feiten hu hu hu

Fantastisch jongens.
pi_191223231
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

[..]

FvD gaat wel wat verder, met hun Denemarken-fetisj.

En dit bedoel ik... leest het gros van de Baudet-fanboys uberhaupt het hele programma?
FvD gaat helemaal niet verder, ze zetten er tenminste veel tegenover wat goed is voor Jan Modaal.
  maandag 27 januari 2020 @ 20:41:08 #98
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191223243
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Zo, het duurde weer niet al te lang voordat dit Baudet-afzeiktopic deel miljoenmiljard werd.

Fantastisch jongens.
Daar heb ik het anders helemaal niet over.

Ik heb het over de uitermate verregaande ontslagrechtversoepeling die FvD voorstaat en die voor de meeste burgers een ramp zal zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191223257
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Fantastisch jongens.
Het is vooral een reactie op de mensen hier die Baudet als een halfgod zien, maar ok.
  maandag 27 januari 2020 @ 20:41:39 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191223259
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:40 schreef Aquarii het volgende:

[..]

FvD gaat helemaal niet verder, ze zetten er tenminste veel tegenover wat goed is voor Jan Modaal.
... als je werk hebt ja.

Je begrijpt hopelijk wel dat dit gewoon het Amerikaanse 'at will' principe is?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')