Hahahhahahahahahahquote:Op maandag 27 januari 2020 19:02 schreef cempexo het volgende:
Rob Jette zal Thierry volgende week wel even aanpakken.
Goed verhaal. Hoe gaan ze dat doen? Kon dat vreemd genoeg niet vinden op hun site.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:28 schreef Aquarii het volgende:
[..]
https://forumvoordemocratie.nl/standpunten/economie
https://forumvoordemocratie.nl/standpunten/transport
https://forumvoordemocratie.nl/standpunten/zzp
https://forumvoordemocratie.nl/standpunten/mkb
Vertel maar, wat is er zo slecht aan voor Jan Modaal?
Daar staat sowieso een belastingvrije voet van 20k tegenover, wie wordt daar beter van denk je?quote:Op maandag 27 januari 2020 20:31 schreef The_End het volgende:
[..]
Goed verhaal. Hoe gaan ze dat doen? Kon dat vreemd genoeg niet vinden op hun site.
Lees even stukje over toeslagen e.d.:
"Grondige vereenvoudiging en versimpeling van het belasting-, toeslagen- en premiestelsel. Invoering van een versimpeld belastingregime. Grondig snijden in het veel te grote overheidsapparaat en in de tientallen miljarden aan subsidies die jaarlijks door de overheid worden uitgedeeld."
Wie wordt daar de dupe van denk je?
Bespaar je de moeite. Op het gebied van arbeid is het een waardeloze partij. En Jan Modaal moet het van arbeid hebben om rond te kunnen komen met wat zekerheid.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier en daar 'inleveren'...
Zoek even in het partijprogramma wat FvD met de arbeidsmarkt wil.
... dat ze Denemarken achterna willen:quote:Op maandag 27 januari 2020 20:28 schreef Aquarii het volgende:
[..]
https://forumvoordemocratie.nl/standpunten/economie
https://forumvoordemocratie.nl/standpunten/transport
https://forumvoordemocratie.nl/standpunten/zzp
https://forumvoordemocratie.nl/standpunten/mkb
Vertel maar, wat is er zo slecht aan voor Jan Modaal?
Simpel. Omdat FvD vooral immigratie/islam schreeuwt.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:33 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik ben trouwens oprecht wel benieuwd waarom mensen denken dat FvD (sowieso) de grootste gaat worden. In ieder debat wordt toch duidelijk dat hij nat gaat zodra hij een keer een gedegen debater tegenkomt? En bij TK-verkiezingen zal hij ze allemaal af moeten. Geen 1-op-1 ingestudeerd toneelstukje tegen Rutte, maar debatten op het scherpste van de snede waarbij dossierkennis essentieel is.
En het geheugen van mensen is kort. Zodra ze een fractievoorzitter zien sputteren, wordt er veel minder op hem/haar gestemd.
PVV is ook nooit daadwerkelijk de grootste worden. Puntje bij paaltje stemde men toch anders.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Simpel. Omdat FvD vooral immigratie/islam schreeuwt.
Heb je zo een massa stemmen binnen.
Ja dan kan je beter op partijen stemmen die pleiten voor onzekerheid, flexcontracten, soepeler ontslagrecht, vaste contracten waardeloos maken, race to the bottom qua lonen door concurrentie uit Oost-Europese landen.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... dat ze Denemarken achterna willen:
"Forum voor Democratie wil de regels omtrent ziekte en ontslag voor het MKB versoepelen. We willen dat het MKB weer mensen durft aan te nemen. We geven MKBers de ruimte om hun mensen te ontslaan omdat we er van uitgaan dat ze dat niet onnodig zullen doen en daardoor juist eerder mensen in dienst gaan nemen.
Natuurlijk moeten mensen die toch ontslagen worden een fatsoenlijke uitkering krijgen en snel weer elders aan de slag kunnen. Dat lukt echter alleen als andere bedrijven óók mensen durven aan te nemen. Hoe paradoxaal het ook klinkt, een soepeler ontslagrecht voor het MKB is de meest effectieve oplossing om de werkloosheid snel terug te dringen."
Oftewel, een hoop pseudo-libertair gezeik dat eigenlijk gewoon werknemers vogelvrij verklaart, met de laffe disclaimer dat dit 'juist beter is'.
Volg je weleens een debat in de tweede kamer? Baudet is altijd heel sterk en komt altijd met een waslijst aan feiten.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:33 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik ben trouwens oprecht wel benieuwd waarom mensen denken dat FvD (sowieso) de grootste gaat worden. In ieder debat wordt toch duidelijk dat hij nat gaat zodra hij een keer een gedegen debater tegenkomt? En bij TK-verkiezingen zal hij ze allemaal af moeten. Geen 1-op-1 ingestudeerd toneelstukje tegen Rutte, maar debatten op het scherpste van de snede waarbij dossierkennis essentieel is.
En het geheugen van mensen is kort. Zodra ze een fractievoorzitter zien sputteren, wordt er veel minder op hem/haar gestemd.
Boeit me niet ik woon toch niet in Nederland. Ik wil een veilig Nederland voor mijn familie daar. Met oude Nederlandse cultuur en tradities. Geen kalifaat.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier en daar 'inleveren'...
Zoek even in het partijprogramma wat FvD met de arbeidsmarkt wil.
Met een waslijst aan Latijnse citaten ja. Wilders is een betere debater dan Baudet hoor.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Volg je weleens een debat in de tweede kamer? Baudet is altijd heel sterk en komt altijd met een waslijst aan feiten.
... wat STAAT daar dan? FvD is VOOR een uiterst soepel ontslagrecht.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:35 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Ja dan kan je beter op partijen stemmen die pleiten voor onzekerheid, flexcontracten, soepeler ontslagrecht, vaste contracten waardeloos maken, race to the bottom qua lonen door concurrentie uit Oost-Europese landen.
Een waslijst aan Latijnse citaten, dat is niet waar.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een waslijst aan Latijnse citaten ja. Wilders is een betere debater dan Baudet hoor.
Hoe kan je nou werkelijk denken dat Nederland een kalifaat gaat worden?quote:Op maandag 27 januari 2020 20:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Boeit me niet ik woon toch niet in Nederland. Ik wil een veilig Nederland voor mijn familie daar. Met oude Nederlandse cultuur en tradities. Geen kalifaat.
Iedereen in de tweede kamer is een betere debater. Als Baudet iets niet kan, dan is het dat. Maakt wel veel grappipge filmpjes!quote:Op maandag 27 januari 2020 20:35 schreef Nikonlover het volgende:
Volg je weleens een debat in de tweede kamer? Baudet is altijd heel sterk en komt altijd met een waslijst aan feiten.
De meeste partijen zijn daar toch voor!? En dan hebben we het nog niet eens over pareltjes als de participatiewet, werken voor je uitkering, het leenstelsel enzovoort. Jan Modaal is beter af bij FvD dan de kartelpartijen.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... wat STAAT daar dan? FvD is VOOR een uiterst soepel ontslagrecht.
Wat denk je dat dat voor Jan Modaal betekent?
onzekerheid, flexcontracten, vaste contracten waardeloos maken, race to the bottom etc.
Feiten kun je vooraf uitzoeken en oplezen, dat is nog geen debat.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:38 schreef Aquarii het volgende:
[..]
De meeste partijen zijn daar toch voor!? En dan hebben we het nog niet eens over pareltjes als de participatiewet, werken voor je uitkering, het leenstelsel enzovoort.
FvD gaat wel wat verder, met hun Denemarken-fetisj.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:38 schreef Aquarii het volgende:
[..]
De meeste partijen zijn daar toch voor!? En dan hebben we het nog niet eens over pareltjes als de participatiewet, werken voor je uitkering, het leenstelsel enzovoort.
Reken het anders even na. Dat heeft Baudet uiteraard ook al voor je gedaan, dus je kan zijn artikel erover wel even erbij pakken.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:32 schreef Aquarii het volgende:
Daar staat sowieso een belastingvrije voet van 20k tegenover, wie wordt daar beter van denk je?
FvD gaat helemaal niet verder, ze zetten er tenminste veel tegenover wat goed is voor Jan Modaal.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
FvD gaat wel wat verder, met hun Denemarken-fetisj.
En dit bedoel ik... leest het gros van de Baudet-fanboys uberhaupt het hele programma?
Daar heb ik het anders helemaal niet over.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Zo, het duurde weer niet al te lang voordat dit Baudet-afzeiktopic deel miljoenmiljard werd.
Hij kan niet debatteren hu hu hu
Hih gebruikt geen feiten hu hu hu
Fantastisch jongens.
Het is vooral een reactie op de mensen hier die Baudet als een halfgod zien, maar ok.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Zo, het duurde weer niet al te lang voordat dit Baudet-afzeiktopic deel miljoenmiljard werd.
Hij kan niet debatteren hu hu hu
Hih gebruikt geen feiten hu hu hu
Fantastisch jongens.
... als je werk hebt ja.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:40 schreef Aquarii het volgende:
[..]
FvD gaat helemaal niet verder, ze zetten er tenminste veel tegenover wat goed is voor Jan Modaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |