quote:Op maandag 24 februari 2020 11:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zijn eerste plek in het VI elftal van de week.
Wat een topic jongens
Fans van het eerste uur.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zijn eerste plek in het VI elftal van de week.
Wat een topic jongens
Misschien kan hij nog snel de Nederlandse nationaliteit krijgen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fans van het eerste uur.
Bozenik > Depay
@:Doublepain
@:KingRoland
Een 3e plek achter Feyenoord en AZ moet wel lukkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat te optimistisch bent met dat vEL...
BOZENIKtwitter:KuipTalk twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 10:45:53Bozenik has now been involved in 5 goals in his 5 official games for Feyenoord (3 scored, 2 assists).What a signing! https://t.co/hkJqsOLfmQ reageer retweet
Ik hoop op Inzaghi achtige toestandenquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Van Persie gaat aan de slag met Bozenik. Dit gaat een hele grote worden.
KOEKOEKtwitter:creatieveling twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:10:16Omdat je er niemand over hoort praten:De fantastisch aangenomen en binnengeschoten afgekeurde goal van Bozenik tegen NAC. #Feyenoord #feynac https://t.co/IOyfiHncdW reageer retweet
Heerlijk ook hoe de hele opinie binnen 2 wedstrijdjes alweer gedraaid is. Waar hebben we dit eerder meegemaakt dit seizoen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
KOEKOEKtwitter:creatieveling twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:10:16Omdat je er niemand over hoort praten:De fantastisch aangenomen en binnengeschoten afgekeurde goal van Bozenik tegen NAC. #Feyenoord #feynac https://t.co/IOyfiHncdW reageer retweet
Terwijl Advocaat in verkapte woorden zegt dat Bozenik er eigenlijk helemaal niks van kanquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk ook hoe de hele opinie binnen 2 wedstrijdjes alweer gedraaid is. Waar hebben we dit eerder meegemaakt dit seizoen?
Ja, dat vond ik ook wel vrij opvallend om te lezen. Niet dat ik het er niet mee eens ben, maar dat hoeft toch niet zo openbaarquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terwijl Advocaat in verkapte woorden zegt dat Bozenik er eigenlijk helemaal niks van kan
Had er gewoon weer twee kunnen scoren afgelopen wedstrijd. Helaas werd zijn tweede afgekeurd. Prima spelertje.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook wel vrij opvallend om te lezen. Niet dat ik het er niet mee eens ben, maar dat hoeft toch niet zo openbaar
Duurt wel wat lang voordat hij wordt doorverwezen naar de tandarts van Dirk en Sinigodquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had er gewoon weer twee kunnen scoren afgelopen wedstrijd. Helaas werd zijn tweede afgekeurd. Prima spelertje.
Sommige mensen blijven liever authentiek.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Duurt wel wat lang voordat hij wordt doorverwezen naar de tandarts van Dirk en Sinigod
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Duurt wel wat lang voordat hij wordt doorverwezen naar de tandarts van Dirk en Sinigod
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |