abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin maandag 27 januari 2020 @ 13:20:03 #1
35723 crew  GGMM
pi_191217126


quote:
Róbert Bozeník tekent bij Feyenoord
Feyenoord heeft de transfer van Róbert Bozeník naar Rotterdam afgerond. De Slowaak tekent vanmiddag in De Kuip een contract dat hem tot medio 2024 aan de club verbindt.

De onderhandelingen met de twintigjarige Bozeník werden afgelopen vrijdag afgerond, waarna hij zaterdag zijn medische keuring succesvol doorstond. Vervolgens is hij nog snel op en neer gevlogen naar Slowakije om wat persoonlijke bezittingen op te halen. Vanochtend is Bozenik teruggekeerd in Rotterdam voor de ondertekening van zijn contract en een eerste ontmoeting met de pers.

Róbert Bozeník speelde voor MSK Zilina, uitkomend in de Slowaakse Fortuna Liga, 58 officiële wedstrijden. Daarin maakte hij 19 goals. De spits debuteerde op 19-jarige leeftijd ook al voor het Slowaakse nationale elftal. In de eerste acht interlands voor Slowakije scoorde hij vier keer.

Technisch directeur Frank Arnesen is blij dat de komst van Bozeník succesvol is afgerond: ‘De komst van Róbert geeft ons meer mogelijkheden in aanvallend opzicht. Hij is een jong maar groot talent dat we de tijd geven om hier te groeien en zich verder te ontwikkelen.’

Het vastleggen van Bozeník was niet eenvoudig, omdat ook andere clubs verregaande interesse in hem hadden. Arnesen: ‘We zijn dan ook blij dat Róbert heel bewust voor Feyenoord heeft gekozen en we hem nu, met medewerking en de steun van alle geledingen binnen de club, voor een lange tijd aan ons hebben weten te binden.’

De centrumspits, die gaat spelen met rugnummer 19, is dinsdagavond bij het uitspelen van de bekerwedstrijd tegen Fortuna Sittard nog niet speelgerechtigd. Op grond van de reglementen van de KNVB mogen er bij het hervatten van een gestaakte wedstrijd geen nieuw aangetrokken spelers worden toegevoegd aan de wedstrijdselectie.
https://www.feyenoord.nl/(...)j-feyenoord---270120




Bovenstaand 3 foto's waarop Bozenik juichend te zien is, vermoedelijk na het maken van een doelpunt



[ Bericht 2% gewijzigd door GGMM op 27-01-2020 19:22:35 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191217183
Een topper in de dop. Wordt voor minstens 25mln verkocht over 2/3 jaar.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_191217195


Blijkbaar zit de tandarts in Slowakije niet in het basispakket
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 27 januari 2020 @ 13:26:28 #4
35723 crew  GGMM
pi_191217215
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Blijkbaar zit de tandarts in Slowakije niet in het basispakket
Oei, dit is niet de meest gelukkige foto.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191217225
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 13:26 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oei, dit is niet de meest gelukkige foto.
Hij kijkt wel erg blij hoor! :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191217231
Gezien de eerste foto is de eerste pleister op de wond al gezet.

Top.

Topscorer 2020/2021 Eredivisie. _O_
pi_191217232
quote:
Als je alleen op papier naar de prestaties van Bozeník van dit seizoen kijkt, schreeuwt niets 'potentiële topaankoop'. De jonge spits staat in de Slowaakse competitie, de Fortuna League, al 623 speelminuten droog. Opmerkelijk, gezien het algehele niveau en het feit dat zijn club, MSK Zilina, om de landstitel strijdt. Doordat Bozeník in zijn laatste vijf interlands voor het Slowaakse nationale team liefst vier keer tot scoren kwam, staat de twintigjarige centrumspits op een redelijk, doch bescheiden doelpuntentotaal van 8 goals in 26 profduels dit seizoen.

Maar wanneer we een aantal wedstrijden van de jonge Zilina-spits bekijken, krijgen we al een beter beeld waarom Feyenoord zijn oog heeft op hem heeft laten vallen. De eerste kwaliteit die opvalt bij Bozeník, is zijn vermogen om op verschillende manieren aanspeelbaar te zijn in de voorhoede. Iets wat het veldspel van MSK Zilina - op zijn zachtst gezegd geen verfijnd voetballende ploeg in balbezit - flink verbetert.

Hoewel Bozeník fysiek niet even overheersend is in directe duels om de bal als, bijvoorbeeld, een Graziano Pčlle, maakt hij voor een spits van zijn leeftijd toch een goede indruk als aanspeelpunt voor lange ballen van achteruit. Bozeník is relatief groot (1 meter 88, 81 kilo), maar niet log. Zo 'haalt' hij dikwijls lange passes vanuit de achterhoede 'op' rond de middenlijn, waar hij voor een doorsnee middenvelder in fysiek opzicht wél een probleem vormt in één-op-één-duels.

Simon Cziommer stipt dit aspect in het spel van Bozeník aan als een pluspunt. De Duitser werkt tegenwoordig als spelersbegeleider. Het bedrijf waar hij werkt, begeleidde tot voor kort ook Bozeník. Cziommer heeft de spits van Feyenoord regelmatig zien spelen. 'Echt een talent', weet de ex-speler van FC Twente, Schalke 04, AZ en Heracles Almelo. 'Robert was altijd een spits die uitstekend kon spelen met zijn rug naar het doel, een balvast aanspeelpunt, maar de laatste maanden is hij het maken van goals aan zijn spel gaan toevoegen. Dat doet hij vooral in het Slowaakse elftal, daar heeft-ie er vier gemaakt in acht interlands. Als hij die lijn ook doortrekt in clubverband, heeft Feyenoord voor de toekomst echt een goede speler aan hem. Hij is nog jong, zal zich moeten aanpassen, maar als hij zijn draai vindt, geloof ik echt in hem.'

Zoals Cziommer vaststelt, maakt Bozeník een rustige indruk op momenten dat hij met zijn rug in zijn directe tegenstander gekeerd de bal krijgt aangespeeld (zoals hieronder afgebeeld). In dit soort situaties behoudt hij opvallend goed het overzicht voor het juiste moment om de bal mee te geven aan een diepgaande medespeler.

Deze kalmte bij Bozeník als aanspeelpunt staat dan ook aan de basis van de fraaist ogende aanvallen van Zilina. Met regelmaat laat hij zich richting het eigen middenveld inzakken om als kaatspunt te fungeren bij een harde inspeelpass van een van zijn verdedigers, zoals in de hieronder uitgebeelde situatie uit het duel met Slovan Bratislava. Als 'meevoetballer' met de rug naar het vijandelijke doel toe lijkt Bozeník nu al een aanwinst voor de speelstijl van Feyenoord. Met beweeglijke, dynamische medeaanvallers als Steven Berghuis en Luis Sinisterra is een kalm, balvast aanspeelpunt een logische aanvulling.

In Rotterdam zal er daarnaast hoop zijn dat de veelbelovende flitsen van Bozeník als aanspeelpunt met zijn gezicht naar het vijandelijke doel toe vaker te zien zijn in een ploeg waar er wat meer technisch vaardige spelers om hem heen staan. Bij de speelstijl van Zilina is dat niet wat er van hem gevraagd wordt, maar toch maakt Bozeník een paar keer per wedstrijd loopacties die een volwassen spelinzicht en gevoel voor ruimte verraden. Zo schudt hij in onderstaande spelsituatie twee Bratislava-verdedigers van zich af met een slimme lichaamsschijnbeweging richting het doel, om vervolgens naar links uit te wijken en aanspeelbaar te zijn voor een korte pass.

In de Slowaakse nationale ploeg krijgen we al een iets beter beeld hoe Bozeník zal functioneren in een 'voetballende' ploeg, die niet bij het eerste teken van druk de bal genadeloos hard naar voren roeit. Met middenvelders als Stanislav Lobotka (Napoli), Marek Hamsík, voormalig Groningen-uitblinker Albert Rusnák en Vitessenaar Matús Bero beschikt Slowakije over aardig wat technisch sterke spelers rondom de spits. In aanloop naar Bozeníks openingstreffer in het uitduel met Kroatië is zichtbaar dat hij zich optrekt (en aanpast) aan het wat meer verfijnde spel om hem heen. Door met midmid Lobotka op één lijn te zitten waar de ruimte ligt - links naast het Kroatisch verdedigingsblok - krijgt Bozeník met één snelle kaats de Napoli-spelmaker op de flank vrij.

Bozeník laat Slowakije vervolgens hopen op een stuntzege (die er niet komt: 3-1), door slim de ruimte te zoeken in de zone die hij zojuist zelf verliet om terug te kaatsen. Knijp wat met de ogen en je ziet de gelijkenissen met de Nicolai Jřrgensen uit het kampioensjaar van Feyenoord: een fysiek krachtige spits die kan meevoetballen én een neusje voor de vrije ruimte heeft. Voor de Rotterdammers is het daarom hopen dat de versie van Bozeník uit het Slowaaks elftal de échte is, want dan heeft het méér dan een targetman binnengehaald.

MINPUNT: SCHOTKEUZES

Dat Bozeník in de Slowaakse competitie maar niet op gang komt als doelpuntenmaker, ligt niet alleen aan de hyper-directe speelstijl van zijn ploeg. Hijzelf gaat hier ook niet vrijuit. Twee dingen vallen op. Allereerst heeft Bozeník (nog) niet de schotkracht in zijn linkervoet om ook tot gevaarlijke doelpogingen te komen als zijn sterkere rechterkant goed wordt afgeschermd.

Maar opvallender is Bozeníks 'jeugdige' opportunisme wat betreft schotkeuzes. De jonge spits schiet te vaak uit kansloze posities op grote afstand van het doel.

Hard schieten kan Bozeník overigens wel. Dit biedt perspectief. Het leerpunt is dus niet hoe hij schiet, maar vanaf welke posities hij dat doet.

PLUSPUNT: BALVAARDIGHEID

Bozeník kan meer dan een bal bij zich houden en op het juiste moment kaatsen op een vrijgelopen ploeggenoot. Aan de bal toont hij geregeld initiatief en durf met individuele acties. Ook hier is het moeilijk geen vleugje Jřrgensen te bemerken in zijn spel. Evenals de Deen beschikt Bozeník over een balbehandeling en kapbeweging die je niet meteen verwacht bij iemand met zijn postuur en afmetingen.

Bozeníks functionele techniek valt vooral op in de Slowaakse nationale ploeg. Met meer bewegende spelers om hem heen demonstreert de jonge targetman geregeld behoorlijk wat touch en speloverzicht, door de bal in kleine ruimtes bij een ploeggenoot te krijgen, zoals in onderstaande spelsituatie uit de interland tegen Azerbeidzjan.

Bozeníks balbehandeling is een van de voornaamste redenen dat Feyenoord tot een flinke groep clubs behoorde die iets speciaals in de Slowaak ziet. Bozeník staat al een tijdje in de belangstelling van buitenlandse clubs. Hamburger SV was in de markt, maar wilde niet voldoen aan de vraagprijs. Ook clubs uit de Bundesliga volgden de verrichtingen van de aanvaller, maar hikten eveneens aan tegen de transfersom. Bozeník zelf was rond met een club uit de Russische Premjer Liga, alleen ging die deal op het laatste moment ook niet door.

MINPUNT: EXPLOSIVITEIT

In het eerdergenoemde duel met Azerbeidzjan, waar Bozeník dus in de aanvalspunt staat van een zwaar bovenliggende partij, valt ook een van zijn grootste tekortkomingen op. Hij is niet erg snel. Onderstaande situatie vervolgt hij door terug op zijn rechterbeen te kappen, richting de eigen middenlijn, terwijl de meeste aanvallers hier toch echt de diepte op zullen zoeken met een versnelling in de ruimte die de Azerbeidzjaanse defensie hier weggeeft.

Bozeníks gebrek aan een explosieve versnelling speelt ook een rol bij zijn matige schotkeuzes. Wanneer Slowakije overgaat tot een vertrouwd Plan B, de duelkrachtige midmid Juraj Kucka opschuiven naar voren en hem met hoge lange ballen aanspelen, opteert Bozeník te vaak voor het uitzakken en wachten op een afvallende bal in de tweede lijn, in de plaats van de diepte te zoeken om vrij te komen op een doorgekopte bal.

Feyenoord heeft met Bozeník een ruwe diamant in handen. De kwaliteiten zijn er, als balvaardig aanspeelpunt. Maar zijn magere productiviteit en gebrek aan een échte versnelling betekenen dat er in Rotterdam nog genoeg te schaven valt aan Bozeník om hem tot de beoogde aanvalsleider uit te laten groeien.

'Een speler met echt veel potentie', zegt Gideon van der Wee, assistent-trainer bij AS Trencin. Met die club speelde hij regelmatig tegen MSK Zilina, waar Bozeník onder contract stond. 'Ik hoop alleen wel dat Feyenoord een goede inschatting heeft gemaakt hoe deze speler zich zal gaan aanpassen in Nederland. Veel Slowaken hebben best moeite met dat aspect.'

Dat Feyenoord scout in Slowakije is geen toeval. Het land geldt nog als een plek waar talentvolle spelers nog niet de hoofdprijs kosten, hoewel de markt ook daar steeds meer aantrekt. 'Ik denk dat Feyenoord de ervaring tegen ons ook heeft meegenomen', zegt Van der Wee. Vorig seizoen schakelde AS Trencin de Rotterdammers nog uit in de voorronde van de Europa League. In het stadion van MSK Zilina wonnen de Slowaken met een jonge en talentvolle ploeg met 4-0, in Rotterdam werd het een week later gelijk, 1-1. 'Ze zullen het voetbal in Slowakije meer zijn gaan volgen', denkt Van der Wee. 'Ik vind het leuk dat nu een jonge Slowaakse speler nu weer zo’n kans krijgt. Dat is goed voor het voetbal en de competitie in het land.'
  maandag 27 januari 2020 @ 13:37:36 #8
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_191217359
Of hij goed (genoeg) is kan ik natuurlijk nog niet beoordelen. Maar ben er wel blij mee dat er nu is ingezet op jonge talentvolle spelers, die op den duur geld op kunnen gaan brengen voor de club.

En een vervanger achter Jorgensen is zeker geen overbodige luxe. Was dit aan het begin van het seizoen al gedaan, had Japie misschien nog wel op de bank gezeten bij ons.
pi_191217405
Ik wist niet dat @GGMM tegenwoordig een baantje heeft in Rotterdam
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 27 januari 2020 @ 13:42:18 #10
35723 crew  GGMM
pi_191217416
quote:
15s.gif Op maandag 27 januari 2020 13:41 schreef Caland het volgende:
Ik wist niet dat @:ggmm tegenwoordig een baantje heeft in Rotterdam
Like gegeven.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191217437
quote:
15s.gif Op maandag 27 januari 2020 13:41 schreef Caland het volgende:
Ik wist niet dat @:ggmm tegenwoordig een baantje heeft in Rotterdam
hij kwam al eerder op twitter voorbij voordat rene hem hier plaatste
  maandag 27 januari 2020 @ 13:46:55 #12
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_191217475
Over 2,5 jaar voor 25 miljoen verkopen.

Hallo @fetx in de toekomst: je zat (alweer) goed!
  Forum Admin maandag 27 januari 2020 @ 14:35:22 #13
35723 crew  GGMM
pi_191217991
anders kan hij nog altijd gaan stukadoren of metselen
  Forum Admin maandag 27 januari 2020 @ 15:44:19 #15
35723 crew  GGMM
pi_191218654
quote:
Bozeník apetrots: 'De Feyenoord-supporters staan in de topdrie van de wereld'
Robert Bozeník is de nieuwe spits van Feyenoord en kan zijn geluk niet op, zoals ook zijn familie enorm trots is op de transfer. 'Toen ik mijn grootouders vertelde dat ik naar Rotterdam zou gaan, moesten ze huilen.'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)opdrie-van-de-wereld
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191219121
@onlogisch

Bozenik naar Feyenoord
  Moderator maandag 27 januari 2020 @ 17:49:02 #17
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191220268
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 13:46 schreef fetX het volgende:
Over 2,5 jaar voor 25 miljoen verkopen.

Hallo @:fetx in de toekomst: je zat (alweer) goed!
25 miljoen _O- :D :')

Hoi @onlogisch van de toekomst. Hang bij deze kwast vooral de 'i-told-you-so-story' op.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 27 januari 2020 @ 17:52:13 #18
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_191220331
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 17:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

25 miljoen _O- :D :')

Hoi @:onlogisch van de toekomst. Hang bij deze kwast vooral de 'i-told-you-so-story' op.
Hallo @fetx in de toekomst.

Mocht dit gebeuren, doe dan net alsof je het niet hebt gelezen!
  maandag 27 januari 2020 @ 17:53:10 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191220346
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 17:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

25 miljoen _O- :D :')

Hoi @:onlogisch van de toekomst. Hang bij deze kwast vooral de 'i-told-you-so-story' op.
Hey @GGMM van de toekomst: lach onlogisch ook dan nog even uit om deze taalblunder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191221383
Wat een leuk topic. Prima OP ook.

Goed te zien dat de crew ook moeite doet om VBL levend te houden. :)

@Klummie
@skysherrif
@DonRaja
@Drizzt_DoUrden
pi_191222413
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Blijkbaar zit de tandarts in Slowakije niet in het basispakket
Te hopen valt dat Wim Hordijk niet net in een patiëntenstop zit.
pi_191227190
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een leuk topic. Prima OP ook.

Goed te zien dat de crew ook moeite doet om VBL levend te houden. :)

@:klummie
@:skysherrif
@:donraja
@:drizzt_dourden
Ben jij de nieuwe KingRoland?
BFF met GGMM
pi_191227238
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 00:38 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ben jij de nieuwe KingRoland?
Don O+
Gino ♥
pi_191227440
Ben nu al fan. Hij gaat in 2020/2021 nog veel scoren voor ons. _O_
pi_191230140
Ik vind dit nu al een held, zei hij nu echt dat Feyenoord één van de drie grootste clubs ter wereld is? :D. Lol, ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Maar aan de andere kant vind ik hem fysiek niet zo indrukwekkend, en zijn cijfers in de Slowaakse competitie zijn dat ook niet.
pi_191230178
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 10:49 schreef Dejannn het volgende:
zei hij nu echt dat Feyenoord één van de drie grootste clubs ter wereld is? :D. Lol
Nee.
pi_191230305
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 10:49 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind dit nu al een held, zei hij nu echt dat Feyenoord één van de drie grootste clubs ter wereld is? :D. Lol, ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Maar aan de andere kant vind ik hem fysiek niet zo indrukwekkend, en zijn cijfers in de Slowaakse competitie zijn dat ook niet.
Dit wordt gewoon een flop.
  Forum Admin vrijdag 31 januari 2020 @ 14:56:43 #28
35723 crew  GGMM
pi_191279649
Feyenoord twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 14:54:14 Wat is de eerste indruk van Advocaat van Róbert Bozeník? #feyemm https://t.co/qK1lYOETiI reageer retweet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 1 februari 2020 @ 22:00:54 #29
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_191300870
Goede speler.

Deze jongen gaat ver komen.
What can change the nature of a man?
pi_191301404
Leuke gozer :)
pi_191301868
Kan er niet veel van
pi_191302107
Kan er geen reet van.
  zondag 16 februari 2020 @ 18:37:39 #34
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_191541084
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:30 schreef Bolasie het volgende:
Kan er geen reet van.
:D
Bozenik _O_ matchwinner.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Forum Admin zondag 16 februari 2020 @ 18:40:45 #35
35723 crew  GGMM
pi_191541140
MAN OF THE MATCH
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191541243
Nog nooit van gehoord.
pi_191541265
Nu al 15 miljoen waard.
  zondag 16 februari 2020 @ 18:48:03 #38
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_191541277
Toppertje.
  zondag 16 februari 2020 @ 18:51:36 #39
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_191541323
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:45 schreef Bolasie het volgende:
Nog nooit van gehoord.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:30 schreef Bolasie het volgende:
Kan er geen reet van.
:?
https://dementie.nl/
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_191541344
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:30 schreef Bolasie het volgende:
Kan er geen reet van.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_191541357
quote:
Wie?
  Forum Admin zondag 16 februari 2020 @ 19:06:16 #42
35723 crew  GGMM
pi_191541539
Hij heeft wel iets weg van Kuijt vind ik :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191541568
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:06 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft wel iets weg van Kuijt vind ik :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 16 februari 2020 @ 20:31:29 #44
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_191542779
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_191542904
_O_ _O_
#12 is not for sale!
  maandag 17 februari 2020 @ 09:18:45 #46
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_191548713
Of hij heel goed is, weet ik nog niet. Maar hij viel me wel positief op. Hij sleurt, is aanspeelbaar en is dreigend. Eigenlijk al een verademing t.o.v. de Jorgensen van de laatste maanden. Heeft iets weg van de jonge Guidetti, al kan dat ook wishful thinking zijn.

Leuk voor hem (en ons) dat hij gisteren de winnende kon maken. Geeft hem vast een boost en meer speeltijd.
pi_191551585
Die staat nu nog op het veld van Zwolle op het logo te slaan
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191551663
De nieuwe Lewandowski.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 19:08:48 #49
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_191571651
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 13:41 schreef Caland het volgende:
Die staat nu nog op het veld van Zwolle op het logo te slaan
Die boze PEC supporters staan ook nog steeds boos te kijken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_191599539
Feyenoord twitterde op donderdag 20-02-2020 om 14:13:19 Róbert Bozeník maakt zaterdagavond zijn basisdebuut in De Kuip, vertelt Dick Advocaat. #feyfor https://t.co/6dE91jdRmm reageer retweet
Dit zal TS @GGMM goed doen :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')