Komt wel dichtbij zo dan.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Loop je in een tuincentrum en zie je great tit birdhouses liggen
De meeste dingen die bij een grote beurt bij de garage gebeuren kan ik echt niet zelf hoorquote:
Dit.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan helemaal niks zelf. Tanken lukt nog net.
M'n eigen tits zijn dichterbij, hoor.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo dan.
quote:Op maandag 27 januari 2020 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n eigen tits zijn dichterbij, hoor.
Nouja, ik heb laatst mijn twee koplampen vervangen, daar was ik al erg trots opquote:Op maandag 27 januari 2020 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan doe je al meer dan ik.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik heb laatst mijn twee koplampen vervangen, daar was ik al erg trots op
Dacht ik ook. Maar het valt echt enorm mee. Vooral met dingen als olie verversen, nieuwe filters, lampjes en ruitenwissers e.d., dat scheelt zo veel als je dat gewoon zelf doet.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De meeste dingen die bij een grote beurt bij de garage gebeuren kan ik echt niet zelf hoor
Same, maar dat is gewoon luiheid.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb gelezen hoe dat moet volgens het boekje en dan moet je je arm in zo'n vage bocht buigen en op de tast een stekkertje lostrekken en dan nog een rubbertje alvorens je bij het lampje kan. Ik ga gewoon naar de dealer om dat te laten vervangen, moet dat lampje daar toch halen, mogen ze 'm er ook gelijk inzetten.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik heb laatst mijn twee koplampen vervangen, daar was ik al erg trots op
Behalve de airco, gok ikquote:Op maandag 27 januari 2020 10:16 schreef rival het volgende:
Kan alles zelf, maar geef hem tegenwoordig vaker gewoon 's ochtends af en dan kan ik hem na werk weer ophalen.
maar zijn ze ook great?quote:Op maandag 27 januari 2020 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n eigen tits zijn dichterbij, hoor.
Tuurlijk dat vooral. Ik heb geen zin en behoefte om me er in te verdiepen.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Same, maar dat is gewoon luiheid.
En ik wil dat het bij een auto ook goed gebeurtquote:Op maandag 27 januari 2020 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tuurlijk dat vooral. Ik heb geen zin en behoefte om me er in te verdiepen.
Dat is wat anders dan niet kunnenquote:Op maandag 27 januari 2020 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tuurlijk dat vooral. Ik heb geen zin en behoefte om me er in te verdiepen.
Die filters, ik zou niet eens weten waar die zittenquote:Op maandag 27 januari 2020 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar het valt echt enorm mee. Vooral met dingen als olie verversen, nieuwe filters, lampjes en ruitenwissers e.d., dat scheelt zo veel als je dat gewoon zelf doet.
Tot nu toe is aan mijn auto de multiriem en de spanrolset vervangen, de rubbers in de draagarm rechtsachter, de lampen en ruitenwissers vervangen en de olie, oliefilter en ruitenwisservloeistof ververst. Als ik dat bij een garage had laten doen was ik ruim 1000 euro kwijt geweest. Door t zelf te doen heeft t in totaal 350 ongeveer gekost.
Vind dat de moeite wel. En het klussen is best heel leuk. Ben wel een beetje lang met t vervangen van een lampje in de koplamp bezig geweest, kon m niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |