Geld.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:56 schreef vosss het volgende:
Waanzin dat dat vliegverkeer gewoon doorgaat. Wie beslist dat?
Een chemisch wapen waarmee je de tegenstander na een lange incubatietijd zware griepverschijnselen geeft, daar moeten ze wat mij betreft nog wat beter over nadenken.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:56 schreef NaturalScience het volgende:
Coronavirus may have originated in lab linked to China's biowarfare program
https://amp.washingtontim(...)re-program-possible/
natuurlijk.. want "als de regering niet zegt dat het gevaarlijk is, kunnen we er gewoon heen reizen" ... of in deze variant.. "als de WHO niet over een pandemie spreekt, is er geen reden om de mensen binnen te houden". Je zou ook eens zelf na kunnen denken ipv afwachten wat een paar ambtenaren zeggenquote:Op maandag 27 januari 2020 12:17 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Bij mij op de gang (Universitair Medisch Centrum) werken behoorlijk veel Chinezen die volgende week allemaal weer terugkomen uit China. Sommigen hebben laten weten dat ze een tijdje in quarantaine willen gaan zitten (dus 2 weken thuis afwachten). Maar dat staan de bazen hier uiteraard niet toe.
Nou, dan ga ik nog even winkelen op mijn vrije dag.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:56 schreef NaturalScience het volgende:
ik snap nu ineens die vrouwen met een Niqab die de mannen geen hand mogen geven!quote:Op maandag 27 januari 2020 12:36 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, inclusief goede handhygiene. Dus goed je handen wassen, niet onnodig aan je gezicht/neus/mond zitten, voorkeur geen hand geven etc. Dan verklein je de kans al dat je iets oploopt.
...en ook zonder vaccin, zo van " dit is zo een goed biologisch wapen dat gewoon iedereen ervan dood gaat"quote:Op maandag 27 januari 2020 12:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een chemisch wapen waarmee je de tegenstander na een lange incubatietijd zware griepverschijnselen geeft, daar moeten ze wat mij betreft nog wat beter over nadenken.
Het meeste gaat natuurlijk niet naar Wuhan of komt daar niet vandaan. Dat daar nog vandaan wordt gevlogen is wellicht wat apart ja.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:42 schreef syroto het volgende:
[ afbeelding ]
Dit volume vliegverkeer van en naar China is natuurlijk ook bizar nu de schaal van uitbraak steeds duidelijker wordt
het enge aan dit soort dingen vind ik dat het ook weer politiek wordt gemaakt.. De Washington Post stond ook vooraan om China te bashen hieroverquote:Op maandag 27 januari 2020 12:56 schreef NaturalScience het volgende:
Ook nog een complete ineenzakking van de economische markt plus een hongersnood? Denk dat je dat ook niet wilquote:Op maandag 27 januari 2020 12:56 schreef vosss het volgende:
Waanzin dat dat vliegverkeer gewoon doorgaat. Wie beslist dat?
Deurklinken.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:05 schreef Tengano het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat geld de meeste bacterieen en mss ook virussen? bevat. Dus in het betaalverkeer kun je ook van alles overdragen ondanks dat je je handen netjes wast.
Dan krijg je als reactie "Maar geld mag niet de voorrang hebben!", maar dan snap je het belang van een economische markt denk ik niet helemaalquote:Op maandag 27 januari 2020 13:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ook nog een complete ineenzakking van de economische markt plus een hongersnood? Denk dat je dat ook niet wil
Zou op zich wel te begrijpen zijn vanuit China; ze zitten daar immers met veel te veel mensen op elkaar. Met het inzetten van zo'n virus krijg je daarmee wel wat meer ruimte voor de chinese ideologie.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
...en ook zonder vaccin, zo van " dit is zo een goed biologisch wapen dat gewoon iedereen ervan dood gaat"
Bij wijze van spreken.
Wij zelf ook, maar detail.
Als dat wil zeggen dat wij het niet krijgen is die keus vrij makkelijkquote:Op maandag 27 januari 2020 13:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ook nog een complete ineenzakking van de economische markt plus een hongersnood? Denk dat je dat ook niet wil
Hier vieren ze het nieuwjaar op 3febr omdat veel mensen dan weer terugkomen.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Jep. En het vervelende is dat dit nu dus net komt met Chinees Nieuwjaar waardoor er extra veel uitwisseling tussen landen. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat veel Chinezen in Nederland nu naar China gaan voor familie of andersom.
Ik vroeg enkel of er al besmettingen waren gemeld van mensen die geen Chineze afkomst hebbenquote:Op maandag 27 januari 2020 10:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
U suggereert dat het virus alleen bij mensen met Chinese genen voorkomt?
Minieme kans om even ziek te zijn of een grotere kans op ineenstorten van de samenleving omdat de economie volledig plat komt te liggen...makkelijke keuze inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2020 13:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Als dat wil zeggen dat wij het niet krijgen is die keus vrij makkelijk
China's virus outbreak is hitting oil prices and financial marketsquote:Op maandag 27 januari 2020 13:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
zolang ze maar in een dedicated vliegtuig gaan en minimaal 3 weken in quarantaine verblijven.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ministerie gaat kijken of ze de 20 NL'ers in Wuhan naar NL kunnen halen.
Aldus NY Times. Doeiquote:The mayor of Wuhan, the epicenter of the outbreak, said he and the local Communist Party leader would “bear any responsibility” for the crisis.
Iedereen kan wel zo'n lijstje maken... Nergens op gebaseerd.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Tis te hopen dat die trend zich niet doorzet, maar wel interessant vergelijkingsmateriaal
https://www.med.hku.hk/f/(...)-UPDATE_20200127.pdfquote:GL: (explaining a graph presentation) The number of clinically apparent cases we model to be 25 to 26 thousand as of Chinese New Year Day. The number of total infections when including presymptomatic cases "approaches 44 thousand."
Het is gebaseerd op simpele wiskunde. Hoe accuraat dat is gaan we de komende week meemaken.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:47 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Iedereen kan wel zo'n lijstje maken... Nergens op gebaseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |