Teringquote:Op maandag 27 januari 2020 03:24 schreef syroto het volgende:
twitter:StephenMcDonell twitterde op maandag 27-01-2020 om 01:20:43Official #coronavirus figures: Hubei Province alone 76 dead, 1423 infected, 9103 under medical observation. Across #China now 80 dead, 2744 infected, 5794 suspected infections 30453 under observation. reageer retweet
Idd begint al aardig op een film te lijken.quote:
Zo heeft elk nadeel z'n voordeel.quote:Op maandag 27 januari 2020 00:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Carnaval doorgaat als er dan 12.000.000 doden zijn.
Vergeet niet dat elke verkoudheid al zo'n beetje iemand 'under investigation' is hequote:
Thuis loop je dat niet op, was die in Wuhan geweest?quote:Op maandag 27 januari 2020 06:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ook weer een student in Australie. Gelukkig waren de lessen niet begonnen (vakantie daar) en ze zegt dat ze vooral thuis was.
Ja, was een chinese student die net terug was uit Wuhan.quote:Op maandag 27 januari 2020 06:29 schreef halfway het volgende:
[..]
Thuis loop je dat niet op, was die in Wuhan geweest?
Schiet niet echt op, ze zijn nog met het grondwerk bezig. Hebben ze daar geen shovels met egalisatielasers?quote:Op maandag 27 januari 2020 06:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Oeh ze hebben nu een live feed om de bouw van het ziekenhuis te volgen
https://www.pscp.tv/w/1ypKdQbavRqGW
Misschien kan die in de OP
Fundering kost altijd relatief veel tijd. Ze zijn ook al bezig met het plaatsen van elektriciteit en riolering. Zodra dat af is zal het rap gaan denk ik. Ik ben wel benieuwd of ze beton gaan storten of dat ze in 1 keer hele prefab elementen gaan plaatsen oid. Want beton moet ook uitharden wat weer een paar dagen kost.quote:Op maandag 27 januari 2020 06:32 schreef halfway het volgende:
[..]
Schiet niet echt op, ze zijn nog met het grondwerk bezig. Hebben ze daar geen shovels met egalisatielasers?
twitter:BNONews twitterde op maandag 27-01-2020 om 04:32:07BREAKING: Mongolia closes border with China, shuts down schools, and bans public gatherings in an effort to prevent coronavirus - state media reageer retweet
Dit gaat misquote:Op maandag 27 januari 2020 07:22 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNONews twitterde op maandag 27-01-2020 om 04:32:07BREAKING: Mongolia closes border with China, shuts down schools, and bans public gatherings in an effort to prevent coronavirus - state media reageer retweet
Madagascar 2.0quote:Op maandag 27 januari 2020 07:22 schreef Houtenbeen het volgende:
Maar hebben thermoscanners wel nut met de incubatietijd?quote:Op maandag 27 januari 2020 07:42 schreef Domnivoor het volgende:
Indonesië treft maatregelen om het virus buiten de grenzen te houden:
- Vliegtuigpassagiers uit alle landen waar besmettingen zijn vastgesteld worden gecontroleerd met thermoscanners
- In 100 ziekenhuizen worden quarantaine-ruimtes ingericht
Bron: Facebook-pagina van de president
Nee.quote:Op maandag 27 januari 2020 07:56 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Maar hebben thermoscanners wel nut met de incubatietijd?
Het checken van lichaamstemperatuur snap ik niet zo. Je kan tot 14 dagen zonder symptomen rondlopen. Dus het feit dat je geen verhoging constateert bij mensen zegt dan toch helemaal niets?quote:Op maandag 27 januari 2020 07:42 schreef Domnivoor het volgende:
Indonesië treft maatregelen om het virus buiten de grenzen te houden:
- Vliegtuigpassagiers uit alle landen waar besmettingen zijn vastgesteld worden gecontroleerd met thermoscanners
- In 100 ziekenhuizen worden quarantaine-ruimtes ingericht
Bron: Facebook-pagina van de president
Nee, maar je laat zien dat je wat doet!quote:Op maandag 27 januari 2020 07:57 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Het checken van lichaamstemperatuur snap ik niet zo. Je kan tot 14 dagen zonder symptomen rondlopen. Dus het feit dat je geen verhoging constateert bij mensen zegt dan toch helemaal niets?
Je haalt hooguit de mensen eruit die al wel symptomen hebben, dus helemaal nutteloos is het niet. Maar je laat nog steeds een groot deel van de besmette reizigers door.quote:Op maandag 27 januari 2020 07:57 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Het checken van lichaamstemperatuur snap ik niet zo. Je kan tot 14 dagen zonder symptomen rondlopen. Dus het feit dat je geen verhoging constateert bij mensen zegt dan toch helemaal niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |