Ik heb het aangepast.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:02 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ik geloof het ook wel, maar net zeggen ze hij laat zijn vrouw en 4 dochters achter.
NBA zijn een stel racistische slavendrijvers dus dat kan gewoon.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoe kunnen ze nou bij Houston - Denver doorspelen en uberhaupt leuke spelletjes doen tijdens half time?
Gigi en nog een ouder met kind. En de piloot uiteraard.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:45 schreef Nober het volgende:
Wie waren de andere passagiers?
[..]
NBA zijn een stel racistische slavendrijvers dus dat kan gewoon.
Dochter en een teamgenoot van haar en een ouder daarvan.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:45 schreef Nober het volgende:
Wie waren de andere passagiers?
[..]
NBA zijn een stel racistische slavendrijvers dus dat kan gewoon.
twitter:softlybassett twitterde op zondag 26-01-2020 om 22:04:53 This video of Kobe talking about his daughter Gianna has me in tears https://t.co/w4hm96tXBQ reageer retweet
twitter:SHAQ twitterde op zondag 26-01-2020 om 22:46:09 There’s no words to express the pain Im going through with this tragedy of loosing my neice Gigi & my brother @kobebryant I love u and u will be missed. My condolences goes out to the Bryant family and the families of the other passengers on board. IM SICK RIGHT NOW https://t.co/pigHywq3c1 reageer retweet
Beetje overdrevenquote:Op zondag 26 januari 2020 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk retiren alle clubs de nummers #8 en #24.
Heat heeft het ook gedaan voor #23 gewoon uit respect.
Beetje overdreven en kan niet eens overal.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk niet. Dan ga je op termijn geen nummers over houden.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Want? Alsof dit dagelijks gebeurt.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Dan ga je op termijn geen nummers over houden.
Nee, gelukkig niet.quote:
twitter:NBATV twitterde op zondag 26-01-2020 om 21:49:18 “For those Kobe fans that are out there, that are feeling like I feel right now, just try and think of all the joy that he brought you.”Brian Shaw reacts to the reported passing of Kobe Bryant. https://t.co/WjAwmIHQle reageer retweet
Shaq wel, die zit helemaal stuk.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:28 schreef Zwansen het volgende:
LeBron heeft nog niet gereageerd. Jordan ook nog niet. Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.
Belachelijk ja. Debielen.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:25 schreef Hathor het volgende:
Wat een respectloze kutmongolen zitten er in dat topic in NWS zeg.
Viel me nog mee. Voor FOK! begrippen. Er lopen heel veel droeftoeters rond op deze site.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:25 schreef Hathor het volgende:
Wat een respectloze kutmongolen zitten er in dat topic in NWS zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |