Maar Bozenik is niet onze eerste spits en of Baker komt is nog maar de vraag.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tegen AZ hebben we Bozenik en 1 van de beste middenvelders van de eredivisie. Makkie dus.
Bozenik is zo goed dat ie Jorgensen in 1 wedstrijd uit de basis speelt.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar Bozenik is niet onze eerste spits en of Baker komt is nog maar de vraag.
Aan de ene kant zou dat prettig zijn aan de andere kant zorgt dat ervoor dat Jorgensen geen klap meer oplevert.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bozenik is zo goed dat ie Jorgensen in 1 wedstrijd uit de basis speelt.
Beetje vertrouwen mag ook wel, AZ is echt niet zo goed.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:20 schreef fetX het volgende: [..] Ik hoop het, maar ik verwacht daar onze eerste nederlaag onder Advocaat.
Boussaadia zei dat ie er niks van kon en die volgt de Slovaakse competitie actief, dus ik vrees het ergstequote:Op zondag 26 januari 2020 13:26 schreef fetX het volgende:
Dan toch maar hopen dat Bozenik mokergoed is.
Oh, ik vind AZ eigenlijk best wel goed dit jaar.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen mag ook wel, AZ is echt niet zo goed.
De eerste maanden van het jaar wel. De laatste tijd gaat het al een stuk minder. Paar van hun spelers zijn in iets mindere vorm nu, met name Stengs, en met hun centrale verdediging bestaande uit Wuytens en Vlaar is ook een beetje... hmmmquote:Op zondag 26 januari 2020 13:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, ik vind AZ eigenlijk best wel goed dit jaar.
Ja, maar in de eerste seizoenshelft speelden ze toch ook met die Hatzidiakos? Die kan er ook niet zoveel van.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De eerste maanden van het jaar wel. De laatste tijd gaat het al een stuk minder. Paar van hun spelers zijn in iets mindere vorm nu, met name Stengs, en met hun centrale verdediging bestaande uit Wuytens en Vlaar is ook een beetje... hmmm
Zou zomaar deze week al kunnen zijnquote:Op zondag 26 januari 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
Volgende week waarschijnlijk wel over PSV heen. Daarna AZ-uit. Dat wordt onze eerste nederlaag onder Advocaat denk ik.
PSV klopt aan voor Berghuis incoming. Gaat ‘ie nooit doen natuurlijk. De kans dat we boven PSV eindigen is best groot eigenlijk.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou zomaar deze week al kunnen zijn
Wat een genot al dat drama daar. Alsof ze hun best doen om er een nog grotere puinhoop van te maken als bij ons.
Is dit serieus?quote:Op zondag 26 januari 2020 16:00 schreef Elan het volgende:
Stelling: Advocaat is een betere trainer dan Van Bronckhorst.
stelling afgewezenquote:Op zondag 26 januari 2020 16:00 schreef Elan het volgende:
Je durftquote:Op zondag 26 januari 2020 16:00 schreef Elan het volgende:
Stelling: mensen die niet naar uitwedstrijden kijken doen niet meer mee.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:00 schreef Elan het volgende:
Als Berghuis vertrekt kunnen we misschien wel die andere Steven halen, ene Bergwijn ofzo? Is misschien wel een leuke buitenspeler, maar je moet er niet meer dan 50 miljoen aan uitgeven. GenerationAlpha zei immers dat ie er niks van kanquote:Op zondag 26 januari 2020 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV klopt aan voor Berghuis incoming. Gaat ‘ie nooit doen natuurlijk. De kans dat we boven PSV eindigen is best groot eigenlijk.
Echt.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Berghuis vertrekt kunnen we misschien wel die andere Steven halen, ene Bergwijn ofzo? Is misschien wel een leuke buitenspeler, maar je moet er niet meer dan 50 miljoen aan uitgeven. GenerationAlpha zei immers dat ie er niks van kan
Dan had ik een tag gezet.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Echt.Je wilt gewoon dat ik hap of niet?
Desondanks kan ik er wel echt smerig mad om worden nog steeds. Vooral omdat het zo waar is wat ik zei.quote:
Wat kun jij je laten opnaaien zegquote:Op zondag 26 januari 2020 17:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Desondanks kan ik er wel echt smerig mad om worden nog steeds. Vooral omdat het zo waar is wat ik zei.![]()
Bergwijn is een matige kutspeler waar PSV door de hype eromheen veel geld voor gaat vangen. En nee, nergens gezegd dat hij 50 miljoen gaat opleveren. Ik zei 25.
Manman, zo blijven we hem juist alleen maar terugkaatsen natuurlijkquote:Op zondag 26 januari 2020 17:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Desondanks kan ik er wel echt smerig mad om worden nog steeds. Vooral omdat het zo waar is wat ik zei.![]()
Bergwijn is een matige kutspeler waar PSV door de hype eromheen veel geld voor gaat vangen. En nee, nergens gezegd dat hij 50 miljoen gaat opleveren. Ik zei 25.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |