quote:Op dinsdag 28 januari 2020 06:00 schreef GwaiLow het volgende:
Heb vandaag een hoop staan op combi Barty, Kenin, Federer en Djokovic. De twee moeilijkste hebben al gewonnen, nu de makkelijkste nog (Fed en Djoko)...zou weer lekker zijn.
Volgens de bookies waren Federer en Djoko een stuk ruimer favoriet dan Barty Kenin hoor. Alleen Federer gaat toch de mist in lijkt hetquote:
Ja natuurlijk, maar met zo’n post vraag je wel om een dikke jinx hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens de bookies waren Federer en Djoko een stuk ruimer favoriet dan Barty Kenin hoor. Alleen Federer gaat toch de mist in lijkt het
Haha, dat bijgeloof heb ik niet zo. Ach ik moet zo heel af en toe ook eens een bet verliezen op deze Australian Open. Het loopt ook een beetje de spuigaten uit allemaal ^^.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar met zo’n post vraag je wel om een dikke jinx hoor
Gaat ook om het moment van posten natuurlijk: achteraf vertellen dat je in hebt gezet kan iedereen en heeft bovendien niemand iets aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens de bookies waren Federer en Djoko een stuk ruimer favoriet dan Barty Kenin hoor. Alleen Federer gaat toch de mist in lijkt het
Nou ja, helemaal achteraf is het niet. De bet is pas op de helft er ziet er niet goed uit. Maar idd, verder heeft niemand er iets aan. Was een last minute bet voor het slapen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaat ook om het moment van posten natuurlijk: achteraf vertellen dat je in hebt gezet kan iedereen en heeft bovendien niemand iets aan.
Nadat Wang verloor van Jabeur was ik er wel even klaar mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:41 schreef GwaiLow het volgende:
Overigens heb ik niet het idee dat er veel gebet wordt deze AO onder de users hier. Dat was in het verleden wel anders
Ik zal dan maar niet zeggen dat mijn geld op underdog Jabeur stond, want daar heb je nu niets meer aan 😊😊.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:52 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Nadat Wang verloor van Jabeur was ik er wel even klaar mee.
Federer gaat niet volluit meer. Last van zn rug denk ik. Probeert de punten snel te maken. Als ie moet lopen in een rally gaat t lastig wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Erg pijnlijk om Federer zo te zien prutsen. Gelukkig hebben we de umpire om af en tot naar te kijken.
Kansloze zaak ja. Maarja, om dan maar van Sandgren te verliezen is ook zoiets. Met alle respect overigen, want Tennys verdient het om te winnen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:13 schreef Marcoss het volgende:
Wel een goed vooruitzicht voor Federer: als hij deze er alsnog uit sleept, mag hij fysiek gesloopt en sowieso niet topfit een poging wagen tegen Djokovic..
Dat heb ik gedaan. Pavluchenkova winnen van Pliskova en Wang winnen van Serena.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zal dan maar niet zeggen dat mijn geld op underdog Jabeur stond, want daar heb je nu niets meer aan 😊😊.
Maar idd, dat vrouwen tennis is zeer onvoorspelbaar. Daarom ook regelmatig geld op de underdog gooien
Of tegen zaadje Raonic die Djoko verrast maar tegen Fed altijd sjookt.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:13 schreef Marcoss het volgende:
Wel een goed vooruitzicht voor Federer: als hij deze er alsnog uit sleept, mag hij fysiek gesloopt en sowieso niet topfit een poging wagen tegen Djokovic..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |